Hem / Beauty Looks / Dagens beauty look - vi kan kalla den för sunday highlight
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Irena
Beauty Pro
08/10/23-15:38
Dagens beauty look - vi kan kalla den för sunday highlight
Dagens beauty look - vi kan kalla den för sunday highlight ⭐️ Jag har ju alltid varit lite smårädd för produkter med ordet glow eller highlight. Då jag har rätt så oljig hy brukar matta produkter vara de första som jag sträcker mig efter. Idag testade jag cremerouget från Rosé inc i färgen foxlove (körde både på kinder och läppar), highlight sticket från BeautyAct och setting spray från Mac med extra glow i. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka ännu då jag tycker att setting sprayen fick min annars ganska matta foundation att separera en aning, men rouget gillade verkligen! Dock är jag sämst på cremeprodukter så tar gärna emot tips från er mer erfarna kring hur jag bäst applicerar (pensel, svamp, fingrar). 😍 Helgen bjöd på sol och jag hoppas det håller i sig veckan som kommer 🌞🍂🍄
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Refill Foxglove
BeautyAct
Radiant Cream Colour Stick Highlighter Infinity
bareMinerals
BarePRO® Performance Wear Liquid Foundation SPF20 15 Sandalwood
Morphe
35O Supernatural Glow Artistry Palette
MAC
Fix + Magic Radiance 100 ml