Hem / Beauty Looks / En bra hudvårdsrurin är det viktigaste för mig då jag anser
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Roshmi
Beauty Star
08/10/23-12:33 (redigerad den 10/10/23-12:22)
En bra hudvårdsrurin är det viktigaste för mig då jag anser
En bra hudvårdsrurin är det viktigaste för mig då jag anser att det är nyckeln till en perfekt smink look. Inför vintern tillför jag mer fukt i ansiktet än jag gör under sommaren då hyn ändras mycket under säsongerna. Min go to smink inför vintern är en bas med mycket lyster, mer fokus på läpparna och mindre fokus på ögonen. På sommaren däremot fokuserar jag mer på att ha en naturlig bas och låter huden andas mer. På vintern ser hyn ändå så tråkig och slapp ut, så det är alltid kul att leka med lite lyster då. En lite starkare läpp tycker jag ger det lilla extra i looken när det ändå är så tråkigt och mörkt ute. Mitt hår brukar jag ha platt och förbereder det gärna med color wows produkt så att mitt hår håller sig platt hela dagen trots att det kan vara fuktigt/regnigt och snöigt ute. Jag skulle vilja vinna den lila kalendern, the expert beauty advent calendar 😊
NARS
Light Reflecting Foundation Syracuse
Smashbox
Photo Finish Original Smooth & Blur Foundation Primer 30 ml
Boi-ing Cakeless Concealer 6 Fly High
Isadora
Colorful Eyeliner 10 Black
BADgal Bang Waterproof Mascara BADgal BANG! Waterproof Volumizing Mascara
Urban Decay
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Anastasia
Brow Freeze
BeautyAct
Radiant Cream Colour Stick Bronzer Carefree
BeautyAct
Radiant Cream Colour Stick Blush Summer Romance