Hem / Beauty Looks / En sak som jag älskar med denna community är att man får så
Irena
Beauty Pro
09/15/23-05:49 (redigerad den 09/15/23-05:55)
En sak som jag älskar med denna community är att man får så
En sak som jag älskar med denna community är att man får så mycket bra tips som man aldrig tänkt på förut. Till exempel kan man ju använda en brun kajalpenna som läppenna tillsammans med läppstift i bruna toner. För mig vars naturliga ton på läpparna drar mot mörkrosa är det svårt att hitta bruna läppstift där konturerna inte syns. Därför testade jag att använda min kajalpenna från Isadora i färgen bronzing brown som läppenna vilket funkade super med mitt nya läppstift. En annan sak som jag har lärt mig denna vecka är att man kan börja en parfymresa med vänskap istället för kärlek. När jag köper en parfym vill jag liksom bli förälskad direkt, love at first sniff. Med min senaste parfym Solano funkade detta inte och jag blev besviken med tanke på priset. Jag bestämde mig ändå för att ge honom en chans. Ni vet ju vad man brukar säga, kärlek börjar med vänskap. Därför kommer Solano bli min trogna följare denna höst då jag behöver lite extra värme 🖤☀️ Önskar alla en superfin fredag och kommande helg 🍀
MAC
Frost Lipstick "O"
Isadora
Perfect Contour Kajal 59 Bronzing Brown
Le Couvent Maison de Parfum
Parfums Remarquables - Solano EdP 100 ml