Hem / Beauty Looks / 2022 var det värsta året i mitt liv. Min pappa
Matilda
Beauty Pro
06/18/23-18:15
2022 var det värsta året i mitt liv. Min pappa
2022 var det värsta året i mitt liv. Min pappa diagnostiserades med cancer och det vände uppochner på hela mitt liv. Det är precis som alla säger, det får dig att omvärdera precis allt när en närstående blir sjuk. Jag har alltid stått mina föräldrar otroligt nära - de är mina bästa vänner och vi gör allt tillsammans ❤️ Min pappa och jag delar musikintresset. Under hela min uppväxt har vi suttit på kvällarna och lirat gitarr eller klinkat på pianot. Han stod ut med oljudet av mina fiol lektioner och lärde mig hitta rätt när jag sjung fel tonart. Varje gång vi ses plockar jag fram min telefon och visar all ny musik jag hittat. Att åka på roadtrip är det bästa vi vet för då får vi ta fram roadtrip spellistan och lyssna, sjunga och klappa takt i timmar ❤️ Kortfattat: min pappa är min hjälte och det är med ett sprängfullt hjärta jag kan meddela att han nu blivit friskförklarad efter en tuff vår! Det skulle därför betyda världen och lite till att få överraska honom med biljetter till denna magiska musikfestival! ❤️✨
SUVA Beauty
UV Taffies Hydra FX Palette
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil Rosé Rave
Kylie By Kylie Jenner
Crème Lipstick 333 Not Sorry
DIOR
Dior Addict Lip Maximizer 001 Pink