Hem
Beauty Looks
Jag fick möjlighet att vara Beauty Tester för Kicks då jag
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Tester
Charlotta
Beauty Pro
24/06/23-17:30
Jag fick möjlighet att vara Beauty Tester för Kicks då jag
Jag fick möjlighet att vara Beauty Tester för Kicks då jag är medlem och aktiv i Beauty Talks🙏🏻 Produkten jag fick förmånen att få testa blev ”Lip & cheek color” från Rose INC och färgen ”Anemone”. Den är roströd i färgen när man tittar på den och formulan är krämig. Jag tog fingret och duttade några gånger på kindbenet efter att jag lagt min bas. Tog sedan en borste och ”blendade” ut färgen. Jag tyckte att den smälte in fint i huden, resultatet blev ”naturligt” på så sätt att färgen inte sticker ut. Det passar mig bra då jag oftast gillar en sminkad, men ganska naturlig look. Färgen har bra pigment och den är byggbar om man önskar mer färg. Jag tycker att den håller bra under dagen sedan! På läpparna gillade jag den dock inte lika mycket, färgen är ok men tycker den är lite för torr för läpparna, jag gillar lättare formula med mer gloss där. Men som rouge gillar jag den mycket och kommer fortsätta använda den🌸❤️
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Anemone