Hem / Beauty Looks / Snart midsommar, så varför inte en midsommarlook med några
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
BlubbBeauty
Beauty Star
19/06/22-14:09 (redigerad)
Snart midsommar, så varför inte en midsommarlook med några
Snart midsommar, så varför inte en midsommarlook med några av KICKS favoriter... Produkter som jag har använt är: Foundation: smashbox - HALO Healthy Glow All-In-One Tinted Moisturizer - Fair Puder: smashbox - HALO Fresh Perfecting Powder - Fair Bronzer: Physicians Formula - Butter Bronzer - Light Bronzer Blush: Barry M - Baked Marble Blusher - Heatwave Sunray Highlighter: Zao - Shine-up powder duo - 311 (Champagne) Ögonbryn: Kylie By Kylie Jenner - Kybrow Pencil - 003 Cool Brown Ögonskugga: BeautyAct - Bright To Go Eye Shadow Limited Edition 2022 - Alla skuggor Mascara: BeautyAct - Daring Impact Mascara Läppar: Buxom - Full-On Plumping Lip Polish - Trixie och Kylie By Kylie Jenner - Matte Liquid Lipstick - 802 Candy K Settingspray: Pixi - Makeup Fixing Mist För att läsa mer om produkterna hänvisar jag vidare till mitt blogginlägg: https://nouw.com/blubbbeauty/fixa-midsommarlooken-med-nagra-av-kicks-favoriter-38224966
Buxom
Full-On Plumping Lip Polish Trixie
Smashbox
Halo Fresh Setting & Perfecting Powder Fair
Smashbox
Halo Healthy Glow All-In-One Tinted Moisturizer SPF25 01 Fair
BeautyAct
Bright To Go Eye Shadow Limited Edition 2022