/ Rose incđč Hörni, det hĂ€r Ă€r mitt nya favorit mĂ€rkte. Och
Sandra
Beauty Pro
19/07/23-13:26
Rose incđč
Hörni, det hÀr Àr mitt nya favorit mÀrkte. Och jag ska berÀtta varför! Först och frÀmst har de ALLA en helt otrolig formula som Àr lÀttarbetat och magisk!
Skin enchace tinted serum - magi pĂ„ tub, den smĂ€lter sĂ„ otroligt fint in i huden. Det har en lĂ€tt tĂ€ckning men ger dig som ett fint âfilterâ över huden.
Cream bronzer - jag anvÀnder mig av fÀrgen seychelles, jag har testat en hel del bronzers och den hÀr slÄr alla med hÀstlÀngder. FÀrgen, formulan och hur lÀtt den Àr att arbeta med gör mig mÄllös.
Det enda negativa jag kan sÀga Àr att den tyvÀrr inte kommer i mÄnga fÀrger sÄ det hoppas jag att de jobbar pÄ.
Lip & Cheek color - jag köpte fÀrgen Azalea och oj sÄ fin, jag anvÀnde den bÄde som blush och pÄ lÀpparna. Otroligt bra pigmentering och den sitter ocksÄ bra under dagen, dÄ har jag heller inte anvÀnt nÄgon setting spray idag. Det kommer köpas fler fÀrger av denna, det kan jag lova!
Cream highlighter - prismatic fick följa med mig hem och den har en gyllene guld ton som jag tycker passar perfekt med min hudton. Otrolig fin lyster som ser naturlig ut.