/ Rose incđŸŒč Hörni, det hĂ€r Ă€r mitt nya favorit mĂ€rkte. Och
Sandra
Beauty Pro
19/07/23-13:26
Rose incđŸŒč  Hörni, det hĂ€r Ă€r mitt nya favorit mĂ€rkte. Och
Rose incđŸŒč Hörni, det hĂ€r Ă€r mitt nya favorit mĂ€rkte. Och jag ska berĂ€tta varför! Först och frĂ€mst har de ALLA en helt otrolig formula som Ă€r lĂ€ttarbetat och magisk! Skin enchace tinted serum - magi pĂ„ tub, den smĂ€lter sĂ„ otroligt fint in i huden. Det har en lĂ€tt tĂ€ckning men ger dig som ett fint ”filter” över huden. Cream bronzer - jag anvĂ€nder mig av fĂ€rgen seychelles, jag har testat en hel del bronzers och den hĂ€r slĂ„r alla med hĂ€stlĂ€ngder. FĂ€rgen, formulan och hur lĂ€tt den Ă€r att arbeta med gör mig mĂ„llös. Det enda negativa jag kan sĂ€ga Ă€r att den tyvĂ€rr inte kommer i mĂ„nga fĂ€rger sĂ„ det hoppas jag att de jobbar pĂ„. Lip & Cheek color - jag köpte fĂ€rgen Azalea och oj sĂ„ fin, jag anvĂ€nde den bĂ„de som blush och pĂ„ lĂ€pparna. Otroligt bra pigmentering och den sitter ocksĂ„ bra under dagen, dĂ„ har jag heller inte anvĂ€nt nĂ„gon setting spray idag. Det kommer köpas fler fĂ€rger av denna, det kan jag lova! Cream highlighter - prismatic fick följa med mig hem och den har en gyllene guld ton som jag tycker passar perfekt med min hudton. Otrolig fin lyster som ser naturlig ut.
Skin Enhance Luminous Tinted Serum 70
Skin Enhance Luminous Tinted Serum 70
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Azalea
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Azalea
Solar Radiance Cream Highlighter Prismatic
Solar Radiance Cream Highlighter Prismatic
Solar Infusion Cream Bronzer Seychelles
Solar Infusion Cream Bronzer Seychelles
FortsÀtt utforska gemenskapen!