Hem / Beauty Looks / Dessa รคr mina favorit produkter under vintern๐Ÿ˜ 1- solskydd:
Adele
Beauty Star
04/10/23-12:32 (redigerad den 04/10/23-12:41)
Dessa รคr mina favorit produkter under vintern๐Ÿ˜ 1- solskydd:
Dessa รคr mina favorit produkter under vintern๐Ÿ˜ 1- solskydd: Denna har ett brett spektrum och prisvรคrd, glรถmmer aldrig solskydd under vintern.  2- Clarins lรคppolja: รคr beroende av det, denna รคr en stor favorit frรฅn clarins i fรคrgen honey. Sรฅ lyxig och otrolig fรถrmula.3- atreco bronzer: Stor favorit, sรฅ lyxig och lรคtt att blanda. ร„lskar den stora spegeln och fรถrpackning. ร„r ett mรฅste under vintern dรฅ man รคr som blekast.4- rouge: kan inte vara utan rouge hela รฅret om men speciellt vintern. Den ger ett liv till mitt ansikte.5- maybelline 5in1: Denna รคr sรฅ fin och en produkt som sparar mig mycket tid pรฅ morgonen nรคr jag ska skynda till universitet. Man fรฅr glow och รถr en dupe till den kรคnda charlotte tillbury hollywood flawless filter men mycket bรคttre pris. ๐ŸคJag skulle bli รถverlycklig om jag vann nรฅgot julkalender, har aldrig haft det sรฅ detta รคr sรฅ spรคnnande och nytt fรถr mig. Men kanske den rรถda? Svรฅrt och vรคlja, gillar bรฅda sรฅ spelar ingen roll๐Ÿ˜๐Ÿค
NIVEA
UV Face Triple Protect Fluid SPF 50+ 40 ml
DIOR
Backstage Rosy Glow 001 Pink
ARTDECO
Glow Bronzer Limited Edition
Clarins
Lip Comfort Oil 01 Honey
Maybelline
Instant Anti-Age Perfector 4-in-1 Glow Foundation 1.5 Light Medium