/ Vill du dölja akne och mörka fläckar? Fortsätt
Matilda
Beauty Pro
01/08/23-17:52
Vill du dölja akne och mörka fläckar? Fortsätt
Vill du dölja akne och mörka fläckar? Fortsätt läs ⤵️ 💚 Om din hud har rodnader, börja med en corrector för att dämpa det röda. För att dämpa rodnad används ofta en corrector som är grön i nyansen. Om du som jag har röda partier i stora delar av ansiktet, rekommenderar jag en primer som korrigerar. Jag gillar Photo Finish Correct Anti-Redness Primer från Smashbox. 🧡 Använd en matt concealer och gärna en som kommer i burk, den kommer inte flytta på sig lika lätt som en flytande concealer gör. 🖌️ Använd en liten borste, min favorit är Heavenly Luxe Complexion Perfection Brush från It Cosmetics. Den har en stor borste i ena änden och en mindre som är perfekt för concealer i den andra. Ta lite concealer till att börja med och dutta precis bara på finnen eller fläcken du vill täcka, ingenting runt om. DUTTA, DUTTA, DUTTA! 💁🏼‍♀️ Håll resten av ansiktet osminkat, detta kommer ge intryck av att du inte är sminkad överhuvudtaget. Det VIKTIGASTE av allt är att hitta en concealer som matchar din hudton PERFEKT. 
Photo Finish Correct Anti-Redness Primer 10 ml
Smashbox
Photo Finish Correct Anti-Redness Primer 10 ml
Soft Matte Complete Concealer Vanilla
NARS
Soft Matte Complete Concealer Vanilla
Heavenly Luxe™ Complexion Perfection Brush #7
IT Cosmetics
Heavenly Luxe™ Complexion Perfection Brush #7
Fortsätt utforska gemenskapen!