Hem / Beauty Looks / under vintern tycker jag om att hålla ansiktet och kroppen
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Yasmin Sabrie
Beauty Star
07/10/23-20:19 (redigerad den 07/10/23-20:21)
under vintern tycker jag om att hålla ansiktet och kroppen återfuktade på grund av vintern, som en färgad kvinna gillar jag verkligen att hålla min hud återfuktad, och jag gillar verkligen att ha en mycket mjuk struktur på min hud, speciellt mina läppar under vintern gillar jag inte att mina läppar är så spruckna. Jag gillar verkligen att ta hand om genom att använda min läppolja. Jag håller mycket fuktighetskräm i ansiktet. Jag älskar att använda keihls ultra cream. Det är fantastiskt att det är så mjukt på min hud och jag rekommenderar det till alla mina vänner. även under vintern använder jag fortfarande min solkräm varje dag två gånger i dag och jag rekommenderar alla att använda solkräm även under vintern. min favoritparfym är från YSL. Det är min favoritparfym genom tiderna. Jag köper den här hela tiden och jag får alltid komplimanger på grund av denna parfym och jag skulle definitivt rekommendera den till alla. Jag skulls gärna ha den röda adventskalender. 🤗
Morphe
Continuous Prep & Set Mist 95 g
Clarins
Lip Comfort Oil 09 Chocolate
Yves Saint Laurent
Libre Le Parfum 50 ml
Ultra Facial Cream SPF30 50 ml
Hydrating Sun Protection SPF50+ 150 ml
Benton
Snail Bee High Content Mask
Phyto-Sourcils Design Eyebrowpencil 4 Moka
Truth Banana Bright+ Eye Crème 15 ml
Embryolisse
Lait-Crème Multi-Protection SPF20 40 ml