Hem / Beauty Looks / Go Isadora! ๐ŸŒŸ Hรคr har jag plockat ut dom produkter jag
Ta en bild pรฅ din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlรคgg pรฅ KICKS Beauty Talks รคr skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inlรคggen รคr baserad pรฅ medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har anvรคnt eller kรถpt produkten.
Moa
Beauty Star
31/07/22-22:33
Go Isadora! ๐ŸŒŸ Hรคr har jag plockat ut dom produkter jag
Go Isadora! ๐ŸŒŸ Hรคr har jag plockat ut dom produkter jag anvรคnder i stort sett varje dag nรคr jag sminkar mig! Samma rutin i ca 7รฅr sรฅ dessa รคr en stor favorit hos mig! ๐Ÿ™๐Ÿผ Pรฅ bilden ser ni en typisk mig look. Foundation Lorรฉal True Match Foundation Vanilla, Concealer Infaillible More Than Concealer - Sรฅn otroligt bra concealer som tรคcker mina otroligt mรถrka ringar under รถgonen efter ett svep - Efter detta anvรคnder jag Velvet Touch Sheer Cover Compact Powder 41 Neutral Ivory under รถgonen & 42 Warm Vanilla till resten av ansiktet ๐ŸŽ‰ Sedan kommer alla Isadora produkter jag lagt in! Ibland mer highlighter eller รถgonskugga och dรฅ anvรคnder jag mig av massvis med olika mรคrken! Avslutar med setting spray sรฅ รคr jag sedan klar med min dagliga makeup som sitter pรฅ sin plats vare sig hur mycket jag jobbar eller tar det lugnt ๐Ÿ˜„๐Ÿ’Ž
Brow Shaping Gel 60 Transparent
Isadora
Colorful Eyeliner 10 Black
Grand Volume Lash Styler 40 Black
Brow Powder Pen 01 Black
Isadora
Bronzing Powder 49 Beach Tan 10g