Saker jag sminkade mig med som finns pÄ kicks men gick inte tagga under:Leoral faudacion,fitme conceler,nyx primer,dior bronser,dior blush,maybelline maskara,leoral lipstict,dior lipoil
Andra saker jag advÀndrade som finns inte pÄ kicks: essence gel,essence ögonpenna,7w eyeliner,7w maskara,7w lÀppena,kobo SÀttningspray
Hej alla beauties đ
Ăr det nĂ„gon mer Ă€n jag som lĂ€ngtar efter vĂ„ren med sitt ljus som sĂ€tter fĂ€rg och som gör att allt som vilat fĂ„r nytt liv igen. FĂ„r verkligen lite puls just nu.
En glĂ€djeruskĂ€nsla, en nyoa förhoppning och lite Ăr det nĂ„gon mer Ă€n jag som lĂ€ngtar efter vĂ„ren med sitt ljus som sĂ€tter fĂ€rg och som gör att allt som vilat fĂ„r nytt liv igen. FĂ„r verkligen lite puls just nu.
En glÀdjeruskÀnsla, en nyoa förhoppning och lite nyfikenhet. KÀnslan om den kommande tid med nya chanser och möjligheterför oss att förbÀttra, förnya och ta tag i det dÀr dÀrinne, som endast stannat som just drömmar. Allt vi innerst inne sÄ gÀrna vill uppleva, allt i de stunderna som skapar de finaste minnen vi för alltid bevarar, förvarar och för evigt bÀr med oss.
Jag har lÀrt mig av livet, vÄr skola och de senaste Ären har för mig varit rejÀlt tuffa.
Jag ser var dag som en gĂ„va, en vĂ€lsignelse. Eftersom jag vet, varit med om att pĂ„ ett ögonblick, en sekund kan livet förĂ€ndras. Nu samlar jag för fullt pĂ„ ögonblick, ett efter ett. TĂ€nk er bara vĂ„rens första riktiga vĂ„rlikt vĂ„riga efterlĂ€ngtade dag, den första tulpanbuketten, den jag alltid fick pĂ„ min födelsedag av min Ălskade mamma. Hon lĂ€mnade jordelivet den 19 juni förra sommaren. SĂ„ denna Jul kĂ€ndes det sĂ„ tomt inuti. Hon fattas mig, oss. Men de vackra tulpanbuketterna jag fĂ„tt i alla Ă„r av mamma ger en lyckorus kĂ€nsla, krispiga tulpaner i hĂ€rliga fĂ€rger. SĂ„nt lĂ€gger jag in i mĂ„ bra facket och sparar pĂ„ och pĂ„ sĂ„ vis Ă€r mamma med Ă€ven dĂ„ jag köper vĂ„rens första krispigt vackra bukettđ TĂ€nk den första gröna kvisten, vĂ„rens glada lilla första blomma och de kĂ€rlekksrusiga smĂ„fĂ„glarna inrd sina kĂ€rleksfulla och glada sĂ„nger som en hĂ€lsning till det nya, för livetđ·Det Ă€r ju ocksĂ„ ofta en tid för oss att vilja förnya i klĂ€dgarderoben, kanske testa en ny doft, bĂ€ra lite nya fĂ€rger. Att unna sig sjĂ€lv en mĂ„ bra dag, en sĂ„n som ger en stor dos lycka det ocksĂ„. En trevlig Shoppingtur, en dag i staden, hĂ€r eller dĂ€r med trevligt sĂ€llskap fyller upp glĂ€dje banken inuti đ Jag har lĂ€rt mig mycket av livet och uppskattar och kĂ€nner innerlig tacksamhet över de smĂ„ guldkornen som finns varje dag. Resten Ă€r bonus och lyckan i sjĂ€lva förnyelsen, förĂ€ndringen efter smĂ€rtan och allt som Ă„ter vĂ€cks till liv. Den kommer med kraft och rusigt glĂ€djefulla energier precis som med vĂ„ren som Ă„ter kommer med med liv och ljuset ni vet âïž đ·đ Kram Anna nyfikenhet. KĂ€nslan om den kommande tid med nya chanser och möjligheterför oss att förbĂ€ttra, förnya och ta tag i det dĂ€r dĂ€rinne, som endast stannat som just drömmar. Allt vi innerst inne sĂ„ gĂ€rna vill uppleva, allt i de stunderna som skapar de finaste minnen vi för alltid bevarar, förvarar och för evigt bĂ€r med oss.
Jag har lÀrt mig av livet, vÄr skola och de senaste Ären har för mig varit rejÀlt tuffa.
Jag ser var dag som en gĂ„va, en vĂ€lsignelse. Eftersom jag vet, varit med om att pĂ„ ett ögonblick, en sekund kan livet förĂ€ndras. Nu samlar jag för fullt pĂ„ ögonblick, ett efter ett. TĂ€nk er bara vĂ„rens första riktiga vĂ„rlikt vĂ„riga efterlĂ€ngtade dag, den första tulpanbuketten, den jag alltid fick pĂ„ min födelsedag av min Ălskade mamma. Hon lĂ€mnade jordelivet den 19 juni förra sommaren. SĂ„ denna Jul kĂ€ndes det sĂ„ tomt inuti. Hon fattas mig, oss. Men de vackra tulpanbuketterna jag fĂ„tt i alla Ă„r av mamma ger en lyckorus kĂ€nsla, krispiga tulpaner i hĂ€rliga fĂ€rger. SĂ„nt lĂ€gger jag in i mĂ„ bra facket och sparar pĂ„ och pĂ„ sĂ„ vis Ă€r mamma med Ă€ven dĂ„ jag köper vĂ„rens första krispigt vackra bukettđ TĂ€nk den första gröna kvisten, vĂ„rens glada lilla första blomma och de kĂ€rlekksrusiga smĂ„fĂ„glarna inrd sina kĂ€rleksfulla och glada sĂ„nger som en hĂ€lsning till det nya, för livetđ·Det Ă€r ju ocksĂ„ ofta en tid för oss att vilja förnya i klĂ€dgarderoben, kanske testa en ny doft, bĂ€ra lite nya fĂ€rger. Att unna sig sjĂ€lv en mĂ„ bra dag, en sĂ„n som ger en stor dos lycka det ocksĂ„. En trevlig Shoppingtur, en dag i staden, hĂ€r eller dĂ€r med trevligt sĂ€llskap fyller upp glĂ€dje banken inuti đ Jag har lĂ€rt mig mycket av livet och uppskattar och kĂ€nner innerlig tacksamhet över de smĂ„ guldkornen som finns varje dag. Resten Ă€r bonus och lyckan i sjĂ€lva förnyelsen, förĂ€ndringen efter smĂ€rtan och allt som Ă„ter vĂ€cks till liv. Den kommer med kraft och rusigt glĂ€djefulla energier precis som med vĂ„ren som Ă„ter kommer med med liv och ljuset ni vet âïž đ·đ Kram Anna
Efter att varit en stor It cosmetiqs fan har jag blivit upplyst med information om att mina Holy grail produkter innehÄller farliga Àmnen bÄde för oss mÀnniskor samt naturen.
Bland annat cancerframkallande och hormonrubbandeâŠ
SĂ„ nu har jag bytt helt till detta,
HÀr har jag anvÀnt mig utav revitalift filler dagcreme med 50spf, estee lauders nya hydra rescue primer, nya foundationen ifrÄn estee lauder hydra rescue, nyx epic ink liner i fÀrgen svart, ögonskugga pixie natural beauty, Pixi On-The-Glow Blush i fÀrgen fleur, Pixie On-The-Glow Stick On-the-Glow Stick och till lÀpparna har jag anvÀnt mig utav Mac lipliner i fÀrgen whirl runt om och i mitten utav lÀpparna utav buxom White russian lipliner (ber om ursÀkt redan nu för stavfel) ögonbrynen Àr tattoo brow i fÀrgen ash-Brown, Maria mercier setting powder, all nighter setting spray glow! ;-) Detta Àr första dagen med denna kombo! Wish me luck! Kommer att uppdatera er alla om hur det gÄr och gÄtt! Nedan listar jag ett bra tips, Dagens Tips! Smörj in ansiktet med Äterfuktande dagkrÀm gÀrna med spf, ta setting puder/ lös puder över ansiktet, ta sedan och spraya ansiktet med setting spray, lÄt torka, applicera nu valfri foundation dÀrefter concealer och sÄ klart ett tunt lager utav setting puder dÀr du behöver sÀtta sminket ordentligt och avsluta med settingspray! Voilà du har nu en flawless finish som hÄller hela dagen! Ps aldrig fÄtt sÄ mycket komplimanger som nÀr jag kör pÄ detta tips! Du kan tacka mig sen, VarsÄgod! ;-) ps jobbar inom vÄrden och denna teknik gör att sminket hÄller sig flÀckfritt ett dubbelpass med allt vad det innebÀr! ;-)
Dagens makeup.
Smashbox primerizer, It cosmetics cc cream, Anastasia Brow freeze, nyx brow pen, Anastasia translusent Powder, Anastasia eye primer, Anastasia Carli Bybel, Anastasia Fondation stick som bronser, Anastasias mascara, kicks fransar, kicks (gamla kicks Beauty) loose Highlighter, beautyact blush, lÀppstift och lÀppglans frÄn Anastasia.