/ Bjuder på en liten kvällsmakeup! Jag har använt Anastasia
Kim
Beauty Pro
09/11/25-21:49(redigerad den 09/11/25-22:29)
Bjuder på en liten kvällsmakeup! Jag har använt Anastasia

Bjuder på en liten kvällsmakeup! Jag har använt Anastasia Sultry Palette. Lite matt, kall grå och lite kalla bruna i globlinjen. Jag har gjort en eyeliner med brun och svart ögonskugga blandat! mitt på locket ville jag ha något som hände så applicerade en av mina favoritskuggor från Buxom, - La-La Lavish. Det är en helt otrolig lavendellila duocehome skugga! tror inte den finns på Kicks längre tyvärr :( men annars kan jag tipsa om att investera i en ljuslila skimrig skugga, det är mer användbart än man tror!!

På läpparna har jag Anastasia lipliner I Warm Taupe och Mac lipstick i Faux. Jag upptäckte av en slump när jag jämförde tidigare att det är typ en exakt dupe av Mac Stripdown!

Highlighter Idun - Tilda! Väldigt naturlig highlighter och perfekt för nybörjare! Blush Smultron från Idun!

Anstasia brow powder duo på brynen, och en stor favorit, Anastasia Brow Freeze bryngel! 💫

Mascara - en ny favorit faktiskt, Lancome - Idole Waterproof. Den ger inte så mycket längd, men ger galen svärta och mer drama. Perfekt för kvällslooks!!!

Eyeshadow Palette Mini Sultry
Anastasia Beverly Hills
Eyeshadow Palette Mini Sultry
Fortsätt utforska gemenskapen!