Bjuder på en liten kvällsmakeup! Jag har använt Anastasia Sultry Palette. Lite matt, kall grå och lite kalla bruna i globlinjen. Jag har gjort en eyeliner med brun och svart ögonskugga blandat! mitt på locket ville jag ha något som hände så applicerade en av mina favoritskuggor från Buxom, - La-La Lavish. Det är en helt otrolig lavendellila duocehome skugga! tror inte den finns på Kicks längre tyvärr :( men annars kan jag tipsa om att investera i en ljuslila skimrig skugga, det är mer användbart än man tror!!
På läpparna har jag Anastasia lipliner I Warm Taupe och Mac lipstick i Faux. Jag upptäckte av en slump när jag jämförde tidigare att det är typ en exakt dupe av Mac Stripdown!
Highlighter Idun - Tilda! Väldigt naturlig highlighter och perfekt för nybörjare! Blush Smultron från Idun!
Anstasia brow powder duo på brynen, och en stor favorit, Anastasia Brow Freeze bryngel! 💫
Mascara - en ny favorit faktiskt, Lancome - Idole Waterproof. Den ger inte så mycket längd, men ger galen svärta och mer drama. Perfekt för kvällslooks!!!