Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
đ
Ăr du ny pĂ„ Communityt?
Â
SÄhÀr kommer du igÄng!
Beauty Talks
Alla inlÀgg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
Testprodukter
Makeup
Makeup-inlÀgg
Följ en Makeup-artist
Makeup Looks
HudvÄrd
HudvÄrdsinlÀgg
FrÄga vÄra hudterapeuter
Följ vÄr hudterapeut
Följ vÄr farmaceut!
HÄrvÄrd
HÄrvÄrdsinlÀgg
Hair Looks
Doft
DoftinlÀgg
MÄnadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
SÄhÀr kommer du igÄng!
InstÀllningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
AnvÀndarvillkor
Hem
/
Makeup Looks
/
đ Budgetfavoriter frĂ„n LâOrĂ©al â mina bĂ€sta fynd just nu!
Fia
Beauty Pro
13/10/25-19:21
đ Budgetfavoriter frĂ„n LâOrĂ©al â mina bĂ€sta fynd just nu! đ Hej! đž Ville bara tipsa om nĂ„gra riktigt bra budgetprodukter frĂ„n LâOrĂ©al som jag anvĂ€nt pĂ„ sistone â perfekt för oss som vill ha kvalitet utan att sprĂ€cka plĂ„nboken đ âš Foundation: LâOrĂ©al True Match Nude Plumping Tinted Serum â lĂ€tt, jĂ€mnar ut fint och ger ett naturligt glow. Jag Ă€lskar att den kĂ€nns som hudvĂ„rd och smĂ€lter in superbra! đ«¶ Concealer: LâOrĂ©al Infaillible More Than Concealer â tĂ€cker ALLT men ser Ă€ndĂ„ inte kakig ut. Funkar bĂ„de under ögonen och pĂ„ smĂ„ blemmor. đž Blush: LâOrĂ©al Lumi Le Liquid Blush â sĂ„ fin formula med flytande konsistens som smĂ€lter in i huden och ger en naturlig rosig lyster. Perfekt om du vill ha en dewy look! âïž Brynpenna: LâOrĂ©al Infaillible Brows 24H Micro Precision Pencil â supertunn spets som gör det lĂ€tt att rita smĂ„, naturliga hĂ„rstrĂ„n. HĂ„ller verkligen hela dagen utan att smetas ut! đ Primer: LâOrĂ©al Radiant Skin Primer â ger huden en vacker lyster frĂ„n start, jĂ€mnar ut och gör att sminket sitter bĂ€ttre utan att bli matt och trĂ„kigt. Har ni testat nĂ„gon av dessa? Eller har ni andra LâOrĂ©al-favoriter jag borde prova nĂ€sta gĂ„ng? đŹđ
L'Oréal Paris
Infaillible Brows 24H Micro Precision Pencil 5.0 Light Brunette
L'Oréal Paris
True Match Nude Plumping Tinted Serum Foundation 6-7 Tan
L'Oréal Paris
Infaillible More Than Concealer 322 Neutral 11 ml
L'Oréal Paris
Lumi Le Liquid Blush 627 Glowy Warm Peach
BeautyAct
Radiant Skin Primer 30 ml
Makeup
FortsÀtt utforska gemenskapen!