/ Det här är mitt glittrande bidrag till tävlingen!🩵✨ Jag har
Maribelle
Beauty Pro
25/10/25-16:24(redigerad den 25/10/25-16:48)
Det här är mitt glittrande bidrag till tävlingen!🩵✨ Jag har
Det här är mitt glittrande bidrag till tävlingen!🩵✨ Jag har aldrig gjort en liknande look till denna förut men har drömt om det och nu hade jag äntligen chansen! Jag är inte alls van med tyngre ögon makeup så det var lite utanför min comfort zone, men oj vad kul det var att testa sminka mig på detta vis! Har inte vågat sminka mig såhär tidigare för att jag har tänkt att jag inte skulle passa i det men tror detta var en push i rätt riktning. Det var kul att testa en smokey eye med en pop av färg och glitter! Kan definitivt finslipas men jag är överlag väldigt nöjd och jag trivs i blå/grön (mina favoritfärger)☺️ (Swipea gärna för fler bilder och en liten video💙) Glittret på ögonlocken är från LH cosmetics som enligt mig gör de bästa shimmer liquid eyeshadow! Har även använt deras blåa crayon i färgen Atria på den nedre fanslinjen💙 Extra rosa och glowiga kinder och en lite kall frosted läpp kombo att komplettera ögonen🥰 Jag har använt lite Fenty Diamond Bomb över min highlighter för extra glitter✨ Mascaran är älskade telescopic! Min foundation är dior backstage foundation ☺️(Kunde inte tagga rätt nyanser nedan)
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Wicked
LH cosmetics
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Wicked
Crayon Gemma
LH cosmetics
Crayon Gemma
Telescopic Mascara Black
L'Oréal Paris
Telescopic Mascara Black
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil Rosé Rave
Fenty Beauty
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil Rosé Rave