/ Jag har valt att tolka Minna Salanders final look "Galaxy
Marion
Beauty Pro
05/02/26-17:13(redigerad den 05/02/26-17:26)
Jag har valt att tolka Minna Salanders final look "Galaxy
Jag har valt att tolka Minna Salanders final look "Galaxy Princess" ✨ Det är dessvärre hopplöst att tagga produkter men läs gärna nedan för info! Produkter som används: *Smashbox Always On foundation i färgen F20-N *Makeup Revolution Conceal & define i färgen C0.5 *Sensai Translucent Loose Powder *Made by Mitchell liquid blusher i färgen hollow there som contour samt cold heart som blush *NYC buttermelt blush i färgen My Butta Half samt Butta Together *MAC Flowerescent glow play blush (utgått) *BeautyAct Skin glow up i färgen Blushing glow *MAC Extra dimension blush i färgen Into The Pink *Jeffree star Extreme frost highlighter i färgen Choking on Ice *Ardell Light as Air lashes (den vita fransen är "färgad" med Lash Princess Mascara primer från Essence och sen har jag borstat i en vit liner ovanpå) *Moira I'm falling for you eyeshadow palette *Me, myself & Mitchell x Beautybay pressed pigment palette *NYX epic wear liner i färgen white (till stjärnorna framförallt) *NYX Jumbo pencil i färgen milk *NYX Epic ink liner i färgen black *MAC cremesheen lipstick i färgen creme d' nude läppstift (gamla formulan) *Isadora Perfect lipliner i färgen Pink pompas *Jeffree star cosmetics The gloss i färgen Iridescent Throne *Strasstenarna är helt vanliga pysselstenar från Panduro
I′m Falling For You Pressed Pigment Palette
MOIRA
I′m Falling For You Pressed Pigment Palette
Fortsätt utforska gemenskapen!