/ Har haft en helg med bara min T, vi har slappat och tagit
Anna
Beauty Pro
08/03/26-18:32(redigerad den 09/03/26-06:27)
Har haft en helg med bara min T, vi har slappat och tagit
Har haft en helg med bara min T, vi har slappat och tagit det lugnt i sol och vårluft Köpt endel hämtmat, varit ute och gått långa promenader och tränat på lördagskvällen på gymmet 22.00-23.00. så skönt när det är tomt och så skönt när det är tomt på folk där. Blev ingen fest igår eftersom den som fyllde är sjuk. Men väldigt skönt att vara hemma och vila. Då menar jag vi inte åkte in mot riktiga stan ( Stockholm) från den småstad vi flyttat ut till för att ha nära till naturen. Och nu börjar ju bästa tiden här, vid hav, å och sjöar i Roslagensfamn💚🌞 Helgens mood framgick väl, vi njuter av solen och återhämtning i förväntan av våren som kommer nu 🥰🌞💚💕🌱🩵 Fär att ha lite färg i solen så plockade jag fram bronzersticket från BeautyAct för att få ännu lite mer färg till min nya fina bas som har liiite färg även den. Ville se lite fräsch ute i vårsolen på Söndagen😎 ( På lördagen var det endast solskydd med Tint från Heliocare och Concealer under ögonen, då var det grått ute) Väldigt knepigt att tagga idag, vill tagga min fina Armani Lomnius Silk Tinted Foundation i L2 och även mitt bronzerstick från BeautyAct och min LH Cosmetics Waterproof Mascara 💖
L'Oréal Professionnel Metal DX Shampoo 300 ml
L'Oréal Professionnel
L'Oréal Professionnel Metal DX Shampoo 300 ml
No. 4 Fine Bond Maintenance Shampoo 250 ml
Olaplex
No. 4 Fine Bond Maintenance Shampoo 250 ml
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Paula's Choice
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!