/ 2025 - Vilket beautyår! Har haft ett riktigt roligt men
Irena
Beauty Pro
31/12/25-13:22
2025 - Vilket beautyår!  Har haft ett riktigt roligt men

2025 - Vilket beautyår! Har haft ett riktigt roligt men också kostsamt beautyår. Förra årets löfte om att sluta blindköpa saker gick ju åt skogen kan man lugnt säga 😂

Att vara beautynörd, frikostig slösare med stor FOMO har gjort att jag köpt en hel del som tyvärr inte passat mig, men även att jag har funnit en hel del nya favoriter, mycket tack vare många bra tips från er medlemmar på beauty talks 🥰

En sak är säker och det är att jag inte blivit mer färgglad. Mitt motto för 2026 lär fortsätta vara go nude or go home ✌️. Men jag har fått en större kärlek för mörkare läppennor och cremebaserade produkter. Det lär inte bli mycket röda läppar nästa år heller.

Med det sagt vill jag säga Gott Nytt år beauty talks family. Ni är underbara, ta hand om varandra ❤️ ser fram emot massor av inspiration här nästa år.

Min nyårssminkning går som förväntat i nudefärgat. Tar ut svängarna lite med charlotte tilburys lip plumper och en mörkare läppenna 💄Min nyårsönskning till Kicks blir att fixa taggfuktionen (har inte kunnat tagga någon produkt rätt) och att skapa en inläggsavdelning för parfymsnack 🥳

Fortsätt utforska gemenskapen!