/ Min signatur makeup är enkel. Bas med CC-cream/ skin tint,
Anna
Beauty Pro
23/04/26-01:07(redigerad den 23/04/26-01:21)
Min signatur makeup är enkel. Bas med CC-cream/ skin tint, concealer och blusch med mål att få mig att se pigg och naturlig ut. Men återfuktad hud med glow. Consealer mest runt ögonen, concealer som är avsedd för det partiet och att dölja mörka ringar. Mascara oftast svart av vana och någon lite brun ögonskugga för att öppna ögonen lite nuförtiden och förr för att det var snyggt och markerade ögonen mer. Återanvänder bild för att jag ändå sminkar mig oftast likadant. Har haft färg och mycket eyeliner osv, har alltid kunna gå ut "hur som helst" men det har varit mina kläder som stuckit ut mer än makeupen oftast . Smink har oftast varit för att se finare och pigg ut och inte uttryck för mig. Men visst har det varit mer synlig makeup ibland men oftast ser jag ut så här. Ja just det markera och sminka ögonbrynen har jag alltid gjort också. Använder mindre med kajal som här numera men tror jag ska börja med mer igen, Läppenna och läppbalsam är min vardagliga look också och har ofta milt färgade gloss. Läppstift använder jag inte lika ofta. Settingspray använder jag i mer i perioder vilket jag borde göra jämt istället, finns alltid hemma💖