/ Om jag har en dag där jag behöver gå från day-to-night vill
Rebecka
Beauty Pro
26/01/26-13:02(redigerad den 26/01/26-13:37)
Om jag har en dag där jag behöver gå från day-to-night vill
Om jag har en dag där jag behöver gå från day-to-night vill jag ha produkter som håller och det innebär oftast att jag har rätt lite tid om jag inte hinner göra om allt. Då börjar jag med en primer som håller dag ut och dag in för att sedan gå på med en foundation som jag vet ser bra ut länge (dock inte den jag har här då det är en slit och släng som jag använder när jag bara ska vara hemma, som nu när jag är sjuk). Därefter använder jag gärna dubbla produkter, en kräm och en puder, för varje steg för extra hållbarhet. Bronzern tar jag även på ögonlocken för lite dimension under dagen och något vårdande men ändå färggivande på läpparna. När kvällen sen närmar sig är det enklaste enligt mig att använda en flytande ögonskugga med skimmer! Då jag ändå redan har en bas på ögonlocken behövs inte mer än det. Och sen torkar jag av läpparna och lägger en läppenna och därefter samma produkt som tidigare! Det ger ingen WOW-känsla i förvandlingen kanske men jag vet att det här håller och ser lika bra ut kl. 07 när man lämnar hemmet som kl. 22 när man kommer hem och bara det överträffar ändå mina förväntningar! (färger stämmer inte)
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Wicked
LH cosmetics
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Wicked
Crayon Nugget
LH cosmetics
Crayon Nugget
Hydro Grip Heroes Gift Box
Milk Makeup
Hydro Grip Heroes Gift Box
Almost Lipstick Black Honey
Clinique
Almost Lipstick Black Honey