/ Look of the day - Den här dagen gick inte helt som planerat.
Nathalie
Beauty Pro
28/07/26-23:01
Look of the day - Den här dagen gick inte helt som planerat.
Look of the day - Den här dagen gick inte helt som planerat. Vaknade och mådde inte så bra, men jag skulle till frisören så jag masade mig upp och efter lite frukost skapades den här enkla looken. Det blev lite kort om tid på slutet så jag tänkte att jag skulle ta bilder när jag kom hem igen (och var fin i håret). Åkte iväg med färdtjänst och väl framme visade det sig att min tid inte alls stämde och min frisör var inte ens på plats idag. När man som jag hela tiden lever på marginalerna när det gäller energiåtgång så blir en sån här miss en ganska stor en 😅 Allt i mitt liv är så noga inplanerat så utöver att jag hade bokat om min hemtjänst pga det här besöket (onödigt att tvätta håret två ggr på samma dag och omöjligt att vara på två platser samtidigt 😂) så innebar det också dels att jag nu behövde klämma in ett frisörbesök nästa vecka istället (som även det gör att jag måste boka om hemtjänsten, igen) och att jag behövde tvätta håret själv. En liten uppgift för många andra och inget jag ens skulle funderat över när jag var frisk. Har inte längre lyxen att rycka på axlarna när det gäller saker som att duscha och är enormt tacksam för att jag får hjälp med det i vanliga fall. Jag tröstade mig med en fika, uträttade några små andra ärenden och åkte hem. Nästa vecka gör jag om det men med bättre resultat! Anyway! Bilden togs när jag kom hem, men tyvärr inte med nyklippt och fint fixat hår som planerat 😀
Fortsätt utforska gemenskapen!