/ Här kommer mitt bidrag till day to night sminktävlingen 🌄🥳
Kim
Beauty Pro
26/01/26-15:26
Här kommer mitt bidrag till day to night sminktävlingen 🌄🥳
Här kommer mitt bidrag till day to night sminktävlingen 🌄🥳 Min daglook är en rätt enkelt sminkning men med glowig bas och en liten liner. Detta sparar tid när man sedan snabbt och smidigt vill göra om daglooken till en kvällslook. Då behöver man inte lägga mycket fokus på att bättra på basen och man har redan en mall för att lägga den mer intensiva kvällseyelinern. Detta har jag adderat för att få till en kvällslook: MAC tilt eyeshadow LH COSMETICS shimmer saga palette för det finaste och enklaste glittret mitt på locket 💫 Svart eyeliner med skugga som jag fyller i på den tidigare bruna daglinern (anastasia mini sultry palette) Mitt absolut bästa tips för att få till en kvällslook är att applicera någon typ av mörkare skugga och gärna en mörkare brun, grå eller svart eyeliner. Glitter är också ett enkelt men effektfullt sätt att få till en look som känns mer kväll 🪩 Ta på en mörkare läppfärg, här har jag använt Mac lipstick i färgen whirl. Den perfekta rosabruna kalla nyansen som passar många! Addera lite extra blush över den du redan har och lite extra highlighter för ett snyggt kvällsglow! Mitt bästa tips är en 2 i ett produkt som är en blush med highlightereffekt. ÄLSKAR Bare Minerals Highlighting blush I Pink Glow, eller Opal glow om man vill ha mindre färg men kan applicera den över vilken egen blush man vill för extra glow! Avslutar alltid med en vattenfast mascara för att hålla böjen heeeela dagen och kvällen! Lägg på ett extra lager mascara när du är klar med skuggorna ifall det fallit ner skugga på fransarna för extra svärta. Min favorit kvällsmascara är Lancome Idole Waterproof. Så intensiv svart färg! Enjoy the night 🥂💃
Gen Nude Cheek Duo Gift Box
bareMinerals
Gen Nude Cheek Duo Gift Box
Lash Idôle Flutter Mascara Gift Box
Lancôme
Lash Idôle Flutter Mascara Gift Box
Eyeshadow Palette Mini Sultry
Anastasia Beverly Hills
Eyeshadow Palette Mini Sultry
Eye Shadow Metallic Blueprint
MAC
Eye Shadow Metallic Blueprint