Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
👋
Är du ny på Communityt?
Såhär kommer du igång!
Beauty Talks
Alla inlägg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
Testprodukter
Makeup
Makeup-inlägg
Följ en Makeup-artist
Makeup Looks
Hudvård
Hudvårdsinlägg
Fråga våra hudterapeuter
Följ vår hudterapeut
Följ vår farmaceut!
Hårvård
Hårvårdsinlägg
Hair Looks
Doft
Doftinlägg
Månadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
Såhär kommer du igång!
Inställningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
Användarvillkor
Det här är en ren dröm och vad jag hade packat ihop om jag hade gett mig själv en julklapp! Sol de janeiro som får en att dofta som en gudinna!!! Går inte att beskriva hur mjuk huden blir och hur gott den luktar. En ny ögonskuggs palett för min är helt slut samt den bästa mascaran på marknaden om ni frågar mig och sen…. Sist men inte minst DEN ÄNDA produkt som lyckas få mitt hår silkeslent och se så friskt ut!
Har nyligen doftat på dessa parfymer och de är UNDERBARA. Så feminina! 🌸 Har fått så många komplimanger när jag haft på mig deras sample. Önskelista ✨ 50 ml Young Rose (fanns bara 100ml att välja) 30 ml English Pear & Sweet Pea Cologne 30 ml
Min önskelista till jul. Det är allt som behövs för en mysig julafton :) <3 Replica by the fireplace parfymen doftar som rökiga brända marshmallows som skapar den perfekta viben denna jul! Essie är en av de bästa nagellack märken jag någonsin testad och den röda färgen är som gjord för julen. Black Honey lipglossen är fantastiskt fin, jag köpte läppstiftet för några veckor sen och nu vill jag ha glossen också! Sist men inte minst är Olaplex håroljan som gör mirakel för hår som mitt som är lite torrt och skadat från blekning. Älskar alla dessa produkter <3
💛🌟 På min önskelista iår så har jag parfymen Mugler Alien, det var en som hade den på sig en gång och den luktade så gott! Clinique adventskalender, för att jag gav den till min mamma förra året och blev så avundsjuk på alla bra produkter att jag själv ville ha den. Color wow då mitt hår är så livlöst så de är inte klokt. Jobbar som undersköterska så har tofs nästan varje dag och den är så livlös så folk tror säkert att jag inte tvättar eller borstar på flera år. Samt Maria Nila schampoo och balsam för att jag har hört bra om dessa men har inte riktigt prioriterat bra schampoo och balsam pga att allt annat kostar skjortan 🌟💛
Några produkter som jag önskar mig och länge velat testa!!! ❤️
Det här skulle fräscha upp en trött 2-barns mammas vardag😍 Jag skulle bli så oerhört glad av att vinna detta, man prioriterar inte sig själv direkt när man har 2 under 2 år 🙈 hela jag är i behov av detta!
Allt som jag aldrig har råd med men ändå önskar mig
Här är några spännande produkter som jag är hemskt sugen på att prova. Snälla tomten 🎅🏼
Dessa skulle kompletta min nuvarande rutin perfekt 🤩
Hej Kicks! Jag heter Emelie och jag älskar era produkter. Jag skulle verkligen uppskatta att vinna beauty kitet för att få testa och upptäcka nya produkter som kan lyfta min skönhetsrutin till en ny nivå. Tack för att ni alltid erbjuder fantastiska produkter och inspirerar mig att känna mig vacker och självsäker.
Perfekt kit för återfuktning och Glow nu under vintertid 😍😍
Är så taggad inför julen!! Just för att få gö de jag älskar mest… att få sminka mig!! Tänker en snygg ögon skugga med LH:s nya creator Palette😍 och såklart en bra ögonskugga primer så att de håller hela dagen!! Sedan en otrolig och Glowig bas med lite produkter från Nars!! Kicks är det bästa när de kommer till julen🎅🏻 har nog spenderat lite för mycket pengar där… (inget jag ångrar dock🤭) finns ju en anledning att de står ”stammis på kicks” på student mössan😅❤️
Vi kan börja med miss Prada. Det var faktiskt inte meningen med att jag skulle hitta den men när jag vart intresserad av hur den luktade så föll jag jag direkt. Den har en sån lukt där man inte mår illa eller blir yr efter en stund. Den håller även länge när jag testade den och det är ju alltid ett plus. Paljetten från Anastasia talar för sig själv. Så vackra färger och för någon som mig som gillar experimentera med ögonskuggor så är den här perfekt den sitter även väldigt bra. Waterproof mascara och highligter är sminkprodukter som jag har behövt men viljat ha i bra kvalitet och det vart dessa två. lancōme mascaran och highlighter från mac. Vill testa detta för att se om det kan bli mina favoriter😊
Detta är mitt beauty kitt, eftersom allt du behöver för en bra dag finns med. Parfym för att lukta gott, läppglans för att dina läppar ska poppa, leave in conditioner för vackert hår, och del för en fräschhet
Dessa produkterna är ett perfekt kit för en uppfräschning av min skönhetsrutin. Parfymen- lukta extra gott. Läppprodukten- få glow till läpparna även under denna tiden på året. Primern- snyggt, fräscht, brunt glow som behövs under denna (något osoliga) tiden på året. Serumet- för uppiggning och fräschet till ansiktet hela natten lång <3
34544468
För mig är det viktigt att håret mår och ser bra ut, huden har fått sig extra fukt och glow och en bra bas som gör att man kan lysa hela dagen samt en bra doft på det, det är allt jag behöver för att känna mig beautyfye😍 bra kit!
Ett perfekt startklar med produkter för håret från Maria Nila, finns inget bättre kit för att ta hand om håret nu i vintermörkret! En ansiktskräm från Clinique som SMÄLTER in i huden. Och pricken över i:et, Hickapa otroliga bronzer samt NARS omtalade concealer. Kan inte bli mycket bättre. Med det här kittet är man fullt redo inför julens alla festligheter
Alla min favoriter!!
34544232
Efter en lång höst/vinter med hårt arbete för att få min masterexamen och svarta bälte i taekwondo så behövs MYCKET glow och återhämtning för hud, hår och själ. Mitt beautykit hjälper de tröttaste ögonen, frissigaste håret och ger glow till frusna, överarbetade kinder i vintermörkret <3
Några favoriter och några jag vill testa. Känner att det skulle värma att vinna då jag haft en väldigt stressig period och vem förtjänar inte extra omtanke nu kring jul 🎄 🫣😍
Skulle jätte gärna vela vinna för skulle vara perfekta kitet för mig inför jul och nyår och aldrig vunnit en tävling samt velat ha boss parfymen och Fenty glosset väldigt länge men inte haft möjlighet att köpa 😍
Jag önskar detta vill ge det som julklapp till nära och kära❤🎄🎁🍀
Vilken drömmig tävling 😍🥰 Jag försökte sätta ihop i olika kategorier så därför blev de Ole henriksen truth Banana bright + eye creme, som jag fick hem i ett prov och blev helt såld vad härlig den var 😍 för håret önskar jag mig kerastase resistance balsam då jag hört mycket bra om den, och mitt hår behöver lite extra kärlek just nu 🤩 Hugo boss the scent for her magnetic därför att när den lanserades blev jag helt förälskad av doften och inte kunnat släppa den😍 och sedan en riktig härlig ögonskuggspalett från urban decay, bara för att unna mig en fin palett som jag annars inte skulle kunna köpa just nu då jag är sjukskriven och behöver prioritera utgifterna 🙈🥰🥰 Godjul 🎄🎅🏼❤️
Med nuvarande smink som verkligen blivit för gammalt och påväg att ta slut behövs en uppdatering i sminkväskan. För en student så är smink väldigt dyrt.
Min look brukar alltid vara väldigt naturlig och nedtonad då jag mest fokuserar på hudvård och sedan lägger till nåt extra för att se vaken och fräsch ut. Dessa produkter är perfekta för en enkel everyday look.
Hade varit så kul och kunna ge bort lite dyrare julklappar till sina bror och sin mamma men även förhoppningsvis hitta en bra eye cream som kan ta bort mina mörka ringar som jag kämpat med och få bort i många år!
Det skulle betyda jätte mycket för mig att få vinna dessa saker jag annars inte skulle kunna köpa tack Kicks för era bra erbjudanden och för att ni skapar en möjlighet att delta för oss som medlemmar i en otrolig tävling💄😍❤️
Glammig men nedtonad? Ja tack! Jag vill vinna detta underbara kit och börja nästa år i stil.
34543780
Om jag får önska blir det, det här, It cosmetics kräm jag valt är den ända som lyckats nästa få bort mina pigmenteringar som syns väl på min mörka hy. En bra rengöring är A&O, eay patches funkar super bra på mina mörka ringar under ögonen som är orsakat av att jag är sjuk sen många år tillbaka. Denna önske lista skulle jag aldrig själv kunna lägga pengar på tyvärr, pga att jag lever på sjukersättning 🫶
Varje gång som man kan ersätta en negativ tanke med en positiv, så blir värden lite vackrare!
Dessa produkter är kvalite. Önskar att med glädje bli ägare och få ta hand om dem i mitt hem😍
Ett litet kit med allt som behövs för att kickstarta 2024 vore en magisk klapp från Kicks-tomten! Dessa produkterna skulle verkligen ge känslan av glam från topp till tå ✨💫
Perfekta ögonbryn, och perfekta doften med smink som håller hela dagen! Vem vill inte vara en clean girl!!?? Världens dröm ju!!! Finns inget mer man kan önska 😭❤️
Produkter jag länge velat testa men aldrig riktigt jämnt att jag har möjlighet till att spendera på😇
En perfekt mix av produkter för de som gillar att känna sig fixade! Den perfekta julklappen för att få en liten del av allt för att kunna komplettera looken man har nu❄️☃️❤️
Drömmiga produkter min studentbudget inte har råd med…😊skämma bort mamsen med lite grym hårvård skulle kännas bra i hjärtat:)
4 produkter jag hört väldigt bra om men inte hunnit testa 😍
Då jag blivit av med jobbet och inte mycket pengar har. Skulle denna tävling för mig vara väldigt, väldigt njutbar. Armani för ansiktet, ring tone för lockar. Fall romance på ögonen jag min sambos uppmärksamhet pockar. Då jag haft två jobbiga år med mycket psykisk ohälsa, dessa skönhetsprodukter för en stund min tillvaro skulle frälsa. Lite good fortune i livet och på huden och jag skulle iallafall för en stund, bli den mest självsäkra bruden. ❤️🙏🎄
Dessa verkar så bra och luktar så gott så skulle bli så lycklig att få testa!❣️
Mitt absoluta drömkit med produkter jag alltid velat testa men inte blivit av🤩
Nu har jag gjort min beauty kit! Jag hoppas verkligen att jag vinner det hade gjort mig jätteglad och jag hade vart så tacksam. Dessa är skönhetsprodukter som jag länge velat testa.
Saker som länge stått på önskelistan men som jag inte haft möjlighet att testa! Hört så mycket bra om dessa fyra produkter och hade varit drömmigt att få testa nu vid jul och nyår😍
Har hört superbra om de här produkterna och vill verkligen testa dom!!
34542980
Mina go to👍
Jag är broke så detta är mitt lilla beauty kit som jag drömmer om att vinna så jag kan uppgradera mitt smink o lukta gott🥹🤞
Skulle verkligen vilja vinna detta då man inte ens har råd att köpa ”billiga” produkter i dessa tider än mindre sådana lyxiga som är på min önskelista, man skulle verkligen vilja unna sig lite vardagslyx 🌟
Detta vill jag verkligen testa😊😍
Min mamma fick ALS i början av det här året. Sen dess har allt gått åt helvete. Jag skulle verkligen behöva avsluta det här året med en fin julklapp.
Jag vill vinna
Detta är min önskelista i år! En flawless bas och skinande hår🤩 Hypade produkter jag länge velat testa!😍😊
Skulle älskat att vinna dessa då dem står högst upp på önskelistan! Inleda året med nya dofter för de fyra årstiderna. Den bästa julklappen för en parfymälskare som jag!
Ett perfekt kit inför nyår när man som student inte har råd med allt man önskar sig ha 🥺😍 velat ha dessa så länge, vore en dröm att ha dessa hemma och i väskan ❣️
Skulle älska att ha dessa produkter, speciellt dem produkterna för håret då jag har ganska slitet och färgat hår som behöver akut hårvård🥰🥰🥹🥹🎄🤶🤶🎄
Ett perfekt kit inför jul och nyår när man som student inte har råd med allt man önskar sig ha 🥺😍 velat ha dessa så länge, vore en dröm att ha dessa hemma och i väskan!
Detta skulle va dröm att vinna! Har aldrig testat dessa så skulle vara kul att prova och se om de lever upp till förväntningarna 😍
Jag har en tonåring till dotter som är väldigt intresserad av smink och hudvård etc. Hon har även lärt mig väldigt mycket om smink och olika tekniker som har hjälpt mig få mycket bättre resultat när jag sminkar mig. Därför vill jag så gärna vinna dessa produkter så jag kan dela det med henne! Hon har tjatat om dessa länge nu😫👏💕
Jag hade velat vinna för att allt detta som jag tagit med i min önskelista är egentligen min mammas önskelista. Hon som har givit mig allt och underlättat för mig under hela min uppväxt och därför hade jag velat ge tillbaka till men jag är tyvärr en student och har inte pengarna för att köpa det som är på hennes önskelista och därför hade denna gåva varit perfekt som julklapp till min förebild, min mamma.💗
Jag hade så gärna velat vinna. Har efter flera års kämpande kommit in på en av mina drömutbildningar men det har inte varit lätt. Är dessutom student så man har inte direkt råd att unna sig själv något fint ❣️ önskar alla en god jul och ett gott nytt år
Drömprodukter
Har velat ha dessa produkter i ett tag nu!
Några morgon farvoriter.! These are a few of my favorites 🌸 börjar alltid med calacylic acid,2%, sen retonoil som för mig funkar bra.
Med korta fransar och trötta ögon kämpar denna mamman, som drömmer om den inre flamman. Med detta Beauty kit kan dröm bli verklighet, snälla låt mamman få tillbaka sin kunglighet 👑
Detta är saker jag länge velat ha men har inte budget för det just nu. Jag har precis flyttat hemifrån och börjat studera ☺️🫶🏼
Mitt hår som har tagit stryk denna höst behöver kärlek och minskat friss för lookens skull. Sen är jag en parfymlover och dessa 2 parfymer är några jag velat ha men inte unnat mig😍
Hade velat starta 2024 med en glow up av dessa produkter😍
34542074
De perfekta beautyprodukterna för att fixa den bästa jul- och nyårsglammen ✨🪩
vill verkligen ha en julkalender med smink men har inte råd då jag är student och inte heller hinner jobba
Detta kit består av produkter som är både nya för mig och gamla favoriter! Jag hade velat vinna eftersom jag just nu inte har råd att köpa detta till mig själv. Det hade varit väldigt härligt att få lite olika produkter att testa över julen.
4 st produkter som jag länge drömt om att få prova då de alla varit så omtalade och omtyckta av communityt här på kicks. Jag har dock inte haft möjligheten att prova på produkterna själv. Detta skulle verkligen göra min jul då jag aldrig skulle ha råd att köpa dessa till mig själv. ❤️
Detta vill jag verkligen testa😍😍
De första parfymen är för min mamma för hon fyller år Januari och den andra är för mig. Dom två andra är några produkter som jag ha RINTE provat och jag har hört att dom är väldigt bra så jag skulle bli väldigt glad om jag kunde testa dom😊💘💘
Detta är mitt kit och perfekta önskelista! Hudvård, hårvård och parfym, och det bästa av varje🙌🏽😍 Jag älskaar den klassiska Good Girl men har ännu inte den själv. Resterande önskar jag mig då det blivit vintertid och både hud och hår blir torrt av vädret🥶❄️
Det är svårt att ha ett bra hår eller hud när man simmar 7 gånger i veckan. Det här hade gjort det mycket lättare för mig att hålla håret friskt och ansiktet återfuktat. Dessutom räknas varje krona så som vi lever idag vilket gör att det blir mindre pengar på hår/hudvård.
Som student kan man inte köpa det man vill ha. Ofta blir det budgetsmink, sånt som inte är så bra. Med min lista i tävlingen jag nu håller tummar, för att vinna kitet av mina drömmar. Doft, bryn, spray och läppar, hade vart kul att vinna… men jag är inte den som annars deppar. Med nya produkter i min necessär, hade jag med stormsteg inlett min blivande karriär! 💗👄💄👍🏼 /Vanessa
Med detta kit kan du inte göra annat än att känna dig strålande ✨
Det skulle ha varit super roligt och vinna detta. Att unna en ny bliven mamma som kommer ej få nån julklapp av någon.
Den perfekta julklappen till sig själv!! Jag skulle vilja vinna min perfekta julklapp till mig själv. Efter 1 år av att jobba på 100% och på 100% så skulle detta vara en dröm att vinna.
Mitt drömkit att få i julklapp 😍 Älskaaaar alla YSLs Libre parfymer, min signaturdoft! Nars är perfekt för o få till glowet inför nyår o fest ✨ Bästa som finns att både lukta och glowa bäst när man går ut, haha!
Smink är en av mina favorita saker. Och med de produkterna jag har valt får man en helt naturlig samt vardaglig natural look. Jag som person älskar det looket och tycker att det behövs all year around. Det kalla för en riktig dröm om jag vinner ❤️❤️
Vill unna min två stora systrar några fina produkter i julklapp då de alltid skämmer bort mig❤️ har själv inte råd att köpa dessa produkter och såg detta som en bra chans att ändå kunna ge de något fint😊
Detta blir min julklapp till mig och min brorsdotter Känna mig fräsch och snygg.Känna oss som askungen för en dag.
De hade varit en dröm att vinna detta kit!!! Jag är student vilket betyder att jag inte kan unna mig bra smink och bra hudvård så detta kit hade varit ren lyx att vinna! Just nu i allt mörker så hade dessa podukter verkligen hjälpt!!! Skulle även skänka lite till min kära mor som lyser upp mörkret för mig.
Dessa produkter står högt upp på min önskelista i år 😍
Jag skulle vilja vinna för jag har haft en kämpig höst och börjar se ljuset i tunneln. Jul är så himla mysig högtid att samla kraft från nära och känna. Att få ge andra något speciellt vore så kul
Min familj tjänar knappt några pengar så dem har ej råd att handla julklappar till oss så om jag vilket ska jag låta mamma och min syrra använda dessa också så detta blir då som ett paket till hela familjen.
Min önskelista för ett välmående hår😍
De här är några av vad jag älskar.
En småbarns mammas dröm att vinna sin önskelista hos Kicks! Med dålig ekonomi så unnar jag mig aldrig. Även i detta Beauty kittet finns det julklappar till fler än bara mig! God jul till er 🎅🤶
Jag skulle vilja vinna detta då det är presenter till syskon och vänner som julklapp. Det skulle spara på mina jobb pengar och ge mig glädje när de blir glada.
Filorga är definitivt favoriten!
Magi produkter, mina absoluta go to’s. Har nyligen testat några borstar från flare och de är så galet härliga. Urban decays settingspray är en gammal favorit, skulle va så kul att testa den glowiga varianten! Eye patches är ett måste nu under vintern när den torra huden kommer, även när de är tidiga mornar på schemat. Och till sist, min signaturdoft. Så elegant men samtidigt söt, en riktig favorit 😍
Som en småbarnsmamma så är alla knep till en fräschare look tacksamt. En snygg hårstyling och pigga ögon kommer man långt med och dessa produkter har jag hört så bra om. Hoppas hoppas!
Drömmigaste basen 😍 Jag är sällan någon annanstans än hemma eller på sjukhuset och så har mitt liv sett ut de senaste två åren då jag akut drabbades av svår sjukdom. Jag börjar lite försiktigt bli bättre och de gånger jag väl har möjlighet att klä upp mej och sminka mej så vore det så lyxigt att få använda mej av denna drömkombo av produkter som jag vet fungerar till 100% 😍
Käraste kicks-tomten, detta år har varit minst sagt något annat. Med komplikationer efter min rygg operation och en vardaglig ångest har jag tagit stort stöd från dom runt om mig. I mitt beauty kit har jag inkluderat saker som jag vet att min mamma, syster och moster hade älskat. Jag vill ge detta till dom då dom har varit extra snälla och omhändertagande iår; något som jag är evigt tacksam över.
Dessa produkter är mina go to från period till period och jag kommer alltid tillbaka till dem. Älskar! Däremot har jag inte alltid pengarna till de så det hade vart drömmen att vinna dessa
Jag skulle vilja vinna dessa produkter på grund av att jag är student och har sällan pengarna att unna mig något 🥰 💓Jag ÄLSKAR denna parfym men har inte haft den på hur länge som helst på grund av pengar! 💓Hårprodukten har jag aldrig testat men har alltid velat testa något från det märket! 💓Har inte heller testat sminkprodukterna men det är dags att uppdatera sminkväskan!!
Har hört så bra om alla dom här produkterna, skulle bli så glad om jag vann! Speciellt concealern för skulle behöva täck mina groteska mörka ringar, speciellt nu under vintern. Och dior parfymen, har aldrig haft en så himla fin parfym!
Tycker bara att jag förtjänar något efter detta jobbiga året.😝
Detta är saker jag verkligen önskar mig. Jag önskar mig Kérastase hyaluronic acid serum till mitt livlösa hår som behöver all fukt som går. Dr. Jart Grass serum är något jag velat testa länge då jag blir väldigt lätt röd i ansiktet och har sett ett detta serumet ska funka bäst för mig med oljig hy. Sedan har vi eye patches från Xlash som är så lyxigt att ha hemma, men som aldrig är ett prio för mig att köpa. Sedan har vi min favorit parfym som jag får så mycket komplimanger av. Snälla tomten jag önskar mig dessa 4 produkter, jag lovar att jag har varit snäll!🙏🏼🎁
Har länge varit nyfiken på att testa dessa produkter! Tänk vilken snygg jul och nyårssminkning det hade blivit 😍😍
Älskar Estée Lauder och Filorga. 🤩 Min 50+hud blir så mjuk o go 🥰👌🏻Önskar detta eftersom ekonomin inte tillåter köp 😜
Jag önskar mig detta i julklapp för har velat testa nya bas produkter och en ny parfym gåva!
Det vore så kul att få testa nya produkter som man kanske inte annars skulle prova🤩
Vore jätte kul att vinna för att få testa lite nya produkter som man annars kanske inte kommer köpa
Vilken tävling!! 💗 jag skulle verkligen behöva detta, det vore en dröm att få det!
Jag hade varit oerhört tacksam och glad ifall min önskelista hade blivit utvald! Ett parfym-kit eller sminkborstar som är perfekt att ge bort till min älskade mamma som förtjänar allt! Hade själv aldrig kunnat köpa dessa saker men gud vad de hade varit perfekt med sånt fint från just kicks🙏❤️😍
Drömkitet för att börja året med fantastiskt fint hår✨💁🏽♀️
Wow vilken tävling!😍
Snälla tomten I år har jag varit snäll därför önskar jag lägga mer tid på mig
Jag har så länge försökt hitta rätt hudvårdsrutin och sminkrutin som passar mig bra. Under årets gång har jag testa många olika produkter och hittat mycket jag älskar! Men har länge längtat efter att få testa vissa, som jag helt enkelt hållt mig från att köpa pga priserna. Jag hade sååå gärna fått testa några produkter jag länge velat ha och som jag hört mycket gott om!😍😍
Som student är det dyrt och nästan omöjligt att testa nya och kvalitativa produkter - men denna tävling löser just detta problem. Dessutom skulle en vinst i denna tävling kunna bidra med lite motivatkon till plugget när månaderna blir som mörkast🥰🎄🎁 Håller tummarna!!🤩
Både min och mammas favoritparfymer sant sminkborstar som jag länge önskat mig🤗
Detta vill jag vinna
Jag vill ha deras produkter för att prova på Koras Organic hudvård. Jag har alltid haft problem med att hitta rätt hudvård för mig och jag vill prova på dessa som är miljö vänliga. Jag har också alltid velat ha en Prada Perfym. Denna jag har jag gått in och luktat på i flera år. Det som jag värderar är naturlig hudvård och jag vill vissa detta genom produkterna jag köper.
Mitt favoritmärke! Har drömt om den "lilla svarta" huuuuuur längre som helst, men har inte riktigt vågat chansa på den då den är liiiite för "pricey". Men den har verkligen åkt in och ur många av mina varukorgar dom senaste åren. Exfolierande kitet gör underverk för min nariga hud och trollar bort krokodilben på nolltid 🙏 Så, dessa är min drömjulklapp ❤️🎅❤️
Dessa står på min topp i önskelistan, hade varit så kul att också få dem! Ni är bäst Kicks så kul med dessa tävlingar
Jag vill ge dessa julklappar till min mamma (eller en av prada parfymerna vill jag gärna ha haha) för att hon är världens bästa person som alltid vill mitt bästa och gör allt för mig. Jag har inte råd till att ge dessa julklappar till mamma så det hade varit den bästa julen någonsin om jag fick se henne öppna dessa presenter❤️
34539742
Käraste kicks-tomten, här kommer min önskelista! I år önskar jag mig lite parfym men framförallt återfuktar hud,hår och läppar! ☃️🎄🎅
Drömmig julklapp för en nybliven mamma med hormoner i obalans och hår och hud i behov av fukt!
Gott och blandat 😍
Skulle göra mig, en ledsen tonårstjej jätteglad.
Älskar dem😍de är mina dröm märke🌟vill ha de jätte gärna🥹
De ultimata produkterna för att förgylla julen lite extra mycket! En blandning för den perfekta looken😍
En dröm att få vinna denna vinter-look ♥️ min dotter skulle tycka jag vore så fin och lukta så gott 🌟
Vore så drömmigt att som student med tight budget få lyxen att testa lite nya produkter i vintermörkret ✨☃️🎁
Jag har valt dessa produkter och vill vinna för jag tror de kommer hjälpa min bas till nästa nivå. Jag har hört mycket bra saker om dessa produkter men har aldrig riktigt ”unnat” mig dom. Leave in conditioner vill jag gärna ha då det skulle vara den perfekta julklappen till min mamma.
en dröm att få vinna dessa, och få jobba med fantastiska sminkborstar till att fortsätta göra det man älskar att skapa med med smink. och ritual bästa ever som ge dig den spa känslan varje gång ❤️
34539101
Here is my wish list and I would love to try these products as I am curious to try something new it could be anything like cosmetic, skin care and perfume, eager to try all in my wish list and hopeful to win the competition.
Dream kit
Hade varit super kul att vinna så jag kan fylla på mitt sminkbord med lite nya produkter som jag är sååå sugen på att testa!!!🥳🫶🏼💓
En bra och fin blandning av det man behöver i vardagen! Ibland räcker inte pengarna till då får man bara drömma, men kanske blir drömmen verklighet? ❤️
Vill gärna vinna
Drömmer om fina Diorprodukter men har aldrig råd! 12 åringens nyfunna intresse för smink-och hudvård går före! Men om jag fick önska så vill jag både dofta dior & få sminka mig i det! Värsta lyxen ju ✨🫶🏻
Jag önskar mig dessa produkter av Kicks. Solskydd för att skydda huden även under vintern och i skidbacken såklart! Olja för att mjukgöra huden. Parfymen är en jag alltid velat ha men aldrig riktigt unnat mig. Lip kit för att hålla mina läppar fina. God Jul!🎄
Det viktigaste är att kunna spendera tid för sitt inre skönhet. Beauty kit är ett sätt att Låta skönheten styra personligheten därför hoppas jag att vinner
Då jag har haft ett mycket tufft år med cancerdiagnos, behandlingar och tufft ekonomiskt hade denna julklapp verkligen piggat upp en utmattad själ, hade fått lite glädje och hopp och gjort mig fin igen.
🥰🥰🥰
Några eviga favoriter och två nyheter som jag längtar efter att prova! 🤩
Vill jätte gärna
Dessa produkter är med i min önskelista🥹 alltid velat ha
Önskelista 🎄 detta vill man ju ha under granen. Lite saker som jag är nyfiken på att testa, har ej provat dem innan så är spänd på att prova! 🌸
Produkter jag alltid velat testa, men inte vågat lägga ner pengarna på. Hade varit så kul att få testa dem i jul💋🫶🏼
Jag har hört bra om dessa produkter och är så sugen på att prova dem
Älskar mina val utav produkter! Bronze oilen från sol de Janeiro har jag alltid velat testa och tänker de är perfekt när jag ska fira nyår i värmen så får man glänsa o lysa i solen och lukta otroligt med den dessutom! Ysl libre le parfum är min absoluta favorit! De va en kvinna från kicks som hjälpte mig hitta den! Vi letade efter en doft som jag ville skulle bli min signatur doft och wow har aldrig köpt en annan sen denna släpptes! Köpt 5 stycken sen dess! Prada boxen är till min pojkvän! Vill att han ska testa på lite nya parfymer och vet att min bror haft denna och den va jätte god så tänkte perfekt till julen som en julklapp till honom! Kerastase schampot i Genesis serien! Ska vara bra för tunt o fint hår vilket jag fått nu efter jag förstört mitt hår me extensions och en hårbomb som färgade mitt blonda hår rosa istället för brunt! Så vill investera mig i bra hårprodukter och blev rekommenderad denna serien utav min frisör som sedan räddade mitt hår!
Superkul tävling!🎀 Jag älskar allt med smink och skönhet! Här är fyra produkter som jag skulle vilja testa samt skulle behöva i min smink-rutin/kollektion.💄🛍️ Färgglad ögonskugga med bra sminkborstar kan man ju inte tacka nej till.🌟
En fattig student som skulle vilja sätta guldkant på tillvaron, roligt att får testa några väldigt populära och virala produkter!
Tänk er denna look på julafton! och nyår! och alla andra festligheter under året 😍
Juliette has a gun Mmmm är en parfym jag spanat länge på och det skulle vara en drömm att få vinna denna. Min son sa när jag profdoftade den i butik den här luktar som dig mamma och samtidigt som godis denna måste du ha!
Perfekt julklapp till mig själv, hade gjort hela julafton♥️🥰🎁🎶
Använde detta märke innan jag blev kroniskt sjuk. Nu har jag inte längre råd. Det är ett fantastiskt märke för min hud
Fyra produkter som jag varit jättenyfiken på att testa länge, står högst upp på min önskelista 😍
Min önskelista för 2023. 😍 Min mamma lärde mig att hudvård är a och o, och det tar jag med mig livet ut. Sen som en bonus skulle en ny doft spika en fantastisk start på nästa år. 😍🥳
Dessa är några produkter jag inte har testat från mina favoritmärken! Det hade varit så kul att få dessa eftersom att de är svårt att handla nya beautyprodukter som student ❤️
Vore DRÖMMEN att få testa dessa produkter! Min syster har haft ett öga på Miss Dior-parfymen ett tag nu och vore ju fantastiskt(!!) om jag fick möjligheten att ge henne den i jul. Håller alla tummar och tår!
♥️ Ett lyxigt set för att rädda vinterhyn. ♥️ En pensel för att få till de perfekta ögonen på nyårsafton! ♥️Ett set med hårvård jag har hört gott om. ♥️ Min bästa mascara
Fyra absoluta favoritmärke som gör underverk 😍
Fantastic product 😘😍😍😍
Två favoritprodukter och två produkter jag väldigt gärna hade testat!🤩🤩
Jag önskar mig dem här eftersom jag skulle gärna vilja ge bort lite av dem till mina nära och kära.
34536366
Fick min älskade miss dior parfym samt mitt bronzer stick från Hickap stulet när någon tog mim väska för någon vecka sedan och saknar dem så mycket då dem är fantastiska!! Har också hört mycket gott om Lumenes CC cream så den vore spännande att testa. Jag har också sett hur underbar Anaatasias brynprodukter ser ut och jag har önskat mig deras brow freeze i julklapp, så vore härligt att testa även deras brynpenna. Nu i jul har jag önskat mig nytt av det som blev stulet för jag har inte råd att ersätta dem själv just nu, men det vore så härligt om man skulle vinna här så jag kan önska mig annat jag mer behöver!
Köpt julklappar till alla barn och barnbarn men hade vart så roligt att själv få en julklapp . De här produkterna hr stått på önskelistan länge !
Lyxig hudvård och skimrande ögonskuggor ger bästa glowet till julen!
Ett perfekt kitt för håret
Vill verkligen vinna min önskelista😭😭
skulle känna mig komplett , allt jag önskar 😊
Jag deltar för att jag skulle vilja ge bort så fina produkter till min mamma som är i behov av nya produkter men aldrig unnar sig själv något extra lyxigt!! 🤞🏼
Skincare är viktigt för att vårda och bevara vår hud. Det gör så att huden håller frisk, återfuktad och skyddad mot skador och åldrande. Det är väldigt viktigt för mig att behålla huden friskt och då vill jag också täcka mina acne scars med smink. Jag vill lukta gott och bli bekväm med mig för ibland så kan man vara orolig eftersom om man luktar illa men den parfymen luktar otroligt gott
Dessa produkter önskar jag mig av den anledningen att jag vet att de är bra eller att jag hemskt gärna skulle vilja testa dem! 🎅🏼
Jag skulle vilja vinna detta då jag blev sjuk för några månader sedan där bland annat huvudvärk ingår, jag har hört att gua sha kan fungera mot huvudvärk och jag vill gärna testa. Min mamma har hjälpt mig mycket dem senaste månaderna när jag varit sjuk och hon önskar sig just den parfymen så jag skulle ge bort den till henne i julklapp som ett tack för hjälpen.
Drömmarnas drömprodukter 💭🫶 när man är småbarnsföräldrar blir det att goisa in huden med barnens krämer och unnar sig inte själv gottigheter för huden. Och nu efter 4 år av sömnlösa nätter kräver huden lite kärlek 🥹 och en lyxig parfym skulle ge mig en romantisk och härlig kick på morgonen. 🤞
Jag vill vinna detta sätt då jag varit en sminkälskare sen jag var 8 år gammal och älskar att experimentera med smink. Min dröm är att bli makeupartist men det är tyvärr ett svårt jobb att ha på heltid, jag sminkar mer än gärna alla mina nära och kära och vill därför vinna detta för att kunna fortsätta experimentera.
Detta hade varit mitt ultimata Beauty kit med saker jag hade önskat mig. En perfekt bas enligt mig som jag hade velat testa!!!
Detta hade ju varit så kul att testa!!
Skulle gärna vilja vinna dehär. Vill testa nya produkter och se om jag hittar några nya älsklings produkter. De skulle vara kul att testa saker som är utanför ens budget, speciellt som en fattig student. Skulle vara en trevlig julklapp till sig själv efter året.
Ekonomin är inte på topp just nu, så det vore fantastiskt att få vinna detta beauty kit!! Det är inte bara saker till mig, utan saker till mina när och kära som jag gärna ger i julklapp ❤️🙏🏼
Perfekt julklapp om du frågar mig. Ety helt ”franskit” med favorit mascarorona och lite hudvård. De viktigaste sakerna man behöver i livet!!🩷
34536072
Hoppas på en tidig tomte 🎅🏼
Hade vart dröm å ha dessa produkter😍 Favoritdofterna, men typ såå dyra😭
Håller tummarna 🙌🏼
All I want for Christmas 🎁
34535870
Min önskelista i år är blandad med doft och olika fina set. Parfymen har jag fått rekommenderad av vänner och den luktar bara så fantastiskt till vintern, även håroljan får håret att lukta magiskt. Borstarna har jag provat någon enstaka och även de är ju fantastiska och håller en sånn kvalitet. Tillsist kalender den har jag hållit utkik på sedan den släpptes och hann aldrig beställa den innan den tog slut. Av alla kalendrar i år så tycker jag att innehållet i denna är det bästa!
Mina absoluta favoriter som jag använder varje morgon för att känna mig fräsch och redo för dagen!
Hårvård
Jag har lagt alla pengar på julklappar till barnen, och det vore underbart att få en egen julklapp 😊
Detta är mina favorit produkter och har köpt dom flera gånger om. Vill vinna denna tävlingen för att få del av de produkter som jag verkligen älskar men även sprida mina favorit produkter vidare till andra som kanske letar julklappar till någon eller bara själv letar efter nya produkter. Kan verkligen rekommendera alla dessa produkter🎄🌟❄️❤️
Buxom produkter bland nyheter. Underbart märke, tycker jag! 🙂✨️
Älskar dessa fruktiga gourmanddofter. Tips på fler såna?
På min önskelista efter att ha testat dessa i fredags på Kicks beauty event. Blushen från Nars kan vara det finaste jag någonsin sett och samma med ögonskuggan 😍 Paradoxe är en hypad parfym och jag kan absolut förstå varför nu. Nästa bronzer blir nog benefits egna. Personalen på plats gjorde så bra reklam för denna!
Några produkter som är viktiga för mig!
💛🧡 Med doft av Saffran 🧡💛
🔥❄️🤍❄️ Mysiga dofter i vinterkylan ❄️☃️❄️🔥
Perfekta kombon
Skincare
Bästa julklap ❤️
Makupe❤️
💧 Älskar KARMA 💧
🍒 Cherry / Körsbär 🍒 En inte helt enkel doftnot...
Härliga parfymer!
Några utav mina favoriter ✨
Några utav mina favoriter ✨
Har nu hittat ett nytt mattande puder som jag inte kommer släppa på lång sikt 😍. Concealern är en av mina favoriter sedan 1 år tillbaka och läppstiftet är det som jag vill testa nästa gång. Börjar gilla nars mer och mer ⭐️
Älskar att det kommer parfym i miniformat. Superbra när man hittar sin perfekta doft men inte vill/kan lägga stora summor på fullsize ❄️
tre av mina favoritperfumer just nu!
⭐️ London Grace - Linda Hallberg Collection ⭐️
Perfekta basen till julaftonsmorgonen 🎄
🌸❄️🌸 PINK Winter ❄️🌸❄️
✨Vackra ting till nyår✨
✨Bas favoriter just nu✨
✨Gör underverk för huden på vintern ✨
Tre olika blush som jag är intresserad av!
Några av mina senaste köp från KICKS!
Magi för läpparna ✨
❄️💜❄️ Vintermys ❄️❤️❄️
Sökandet efter min shampoo soulmate fortsätter
Mitt senaste köp sååå nöjd😍
ÄLSKAR✨ dock dyra men otroligt värda priset 🧴🙊 är en sån person som är nyfiken och gärna testar produkter, så har testar rätt mycket i mina dagar 🙊 Jag har väldigt tjockt, lockigt och långt hår.
Kan verkligen rekommendera dessa produkter från Björk 🧖🏻♀️ 🙊 är en sån person som är nyfiken och gärna testar produkter, så har testar rätt mycket i mina dagar 🙊 💆🏻♀️ Jag har väldigt tjockt, lockigt och långt hår.
Kan verkligen rekommendera dessa produkter från Maria Nila 💆🏻♀️🧖🏻♀️
Mina favoriter till ögonen, en svartbrun eyeliner till vardags för ett mjukare intryck, vid fest använder jag svart. Glam to go är den ultimata paletten till vardags och fest ✨
💋❤️💋 Red lips for Christmas 💋❤️💋
Några produkter jag inte vill vara utan!
34476635
Är så nyfiken på detta märke! Är det någon som testat dessa produkter som kan ge lite feedback på hur de funkar? :)
🌸 Borstar att drömma om 🥰🌸
Spännande hudvård! Har ju blivit ett fan av k-beauty så dessa skulle man ju vilja testa!
Skulle gärna testa detta!
makeup products that i tried lately and l love them!
⭐🧡⭐ GLOW under granen? 🎄 ⭐🧡⭐
🍂🤎🍁🧡🤎🍂
💜🌸🤎🌸💜🌸🤎🌸💜
🌸🌸🖤 Dröm-dofter 🌸🖤🌸
♥️
🫶🏻
❤️👄❤️
34454281
💧 Nytt från HICKAP 👀💧
🌸 Nyheter från HICKAP 💋🌸
🎄🤍🌸 PIXI - Black Week Hudvård 25% 🌸🤍🎄
🎄💜 Florence By Mills 💜🎄
Julklappstips - Rituals Trial Set!
Hudvård 25% Black Week
Ingår i Black Week 25%
Julklap
Julklap
Tips på lite kärlek till era 👄
Lite tips till badrumsskåpet 🧴
Julklappar 🛍 (hoppas ingen av dom hänger här). Till mamma: All I Am-paletten Till kompis: Nyx krämögonskugga Till pojkvän: Replica parfym Till pappa: banana bright eyecream. Hoppas det gav lite inspo 😘
Dessa 3 produkter är ”nyckel-produkterna” som jag använder enligt Skin cycling & kan varmt rekommendera! Triple Microdermabrasion använder jag kväll 1 (exfoliering), Blue Retinol Night serum använder jag kväll 2 (retinol) & kväll 3+4 (återhämtning) använder jag Ceramidin cream. Tycker alla dessa är toppenbra produkter 🫶🏼✨
Paletter som jag är extra sugen på just nu✨
✨Dofter som jag är väldigt sugen på!
Rekommenderar dessa, otroligt härliga och fina ✨
KYLIE JENNER, hon kan det här med läppar verkligen 💄👄
Mina go to parfym 🥰
Mina 3 favorit parfymer ATM😍😍😍
34430754
34428695
Dagens provdoftning blev dessa 3.
More Metallic Inspiration: Platina & Silver
⭐ GOLD FEVER ⭐
⭐️ Vem älskar inte serum?! 💧⭐️
Laura Mercier bland nyheterna på Kicks. Lättjobbat smink! Älskar detta märke 🙂✨️
34405576
Bästa foundation och concealer, håller hela dagen
Nyhet: ARTDECO Glittery Eyeshadow Palette ⭐️
34394516
My daily must haves!💖
Ett packet är väldigt fint. Det finns många smink inom packet. Den har märke är väldigt bra och fint. Jag använder detta från lång tid❤️❤️
Dessa är med i varje morgonrutin
Mina favoriter till ögonbrynen 🌸😍
Brynen rör sig inte ur fläcken och ser sååå naturliga och fina ut!
Julklappstips🥳🥳
Ge bort en fuktboost i julklapp - Biotherm Life Plankton 💧🎄💧
Två av mina favoritmascaror!
Härliga julklappstips 🎁🤶🏽
💕🌸💕🌸💕
Julklap tips
Julklap tips
Julklap tips
Julklap tips
En hårtvätt jag gillar som återfuktar och stärker håret🥰
om ni vill dofta heaven😍
Jag skulle verkligen vilja testa dem ,jag vet att jag skulle känna mig nöjd med dessa produkter. Jag gillar dem mycket 😍🌟💕
34374812
Slät hud, som om jag föddes på nytt. Verkligen en underbar produkt. Jag började använda den för en och en halv månad sedan och fick vackra resultat. De där irriterande finnarna visas inte längre. Alla porer i mitt ansikte var stängda. Huden har hög återfuktning och glans
Favorit parfymerna!! Miss dior är lättare, den använder jag till vardags och Prada paradoxe intense på kvällen🤍
34372049
Min favorit 💛
Nyhet
✨Drömmiga läpp produkter ✨
Julklap
Juklap
Julklappstips till din mamma, syster eller varför inte bästa kompis?😍
Jag önskar att jag hade en adventskalender!
MYS - Maison Margiela Replica By The Fireplace 🔥
🌺 Kanske en ny parfym till Singles Day 25%? 💛🌺
34358333
💙
💚🍵💚 Matcha Meditation 💚🍵💚
Favvosss!! Intresse >>> EDP på paradoxe!!!
Hur vackert smiket ser ut med dessa produkter😍🌟🙈
34355383
Dessa produkter är my go to för en naturlig glow som också ger no make-up makeup effekt ✌🏽🥰
34355106
Mår bäst med dessa produkter.
Så mycket härliga färger!
🌺🌸 Härliga nyheter från BUXOM 🌸🌺
Några favoriter
Perfekta basen😍⁉️❤️
34350260
Nedräkningen kan börja... 🎄🎄🎄
Hoppas 🎅 har min adress... 💗🌸💕
Har testar alla utom den matta. De jag har testat är det absolut bästa settingsprayerna jag testar! De är lite dyra tyvärr men ändå värt det!
Bilig ( bra pris) 👌kvalitet 👌min bästa NYX produkter 😍🫶💕
🖤 Nya färger från Mavala 🖤
Detta får gärna tomten komma med i år 🎅🏽
💜🌺 FENTY 🌺💜
🎄🤎 🎄 Estée Lauder 🎄🤎🎄
34338573
34338518
Min favorit lancome mascara är Lancome Hypnose, jag gillar borsten väldigt mycket, den får med alla fransar i ett svep, den smular inte, jätte enkel att applicera som sagt, jätte bra produkt
Mina absoluta favoriter är Filorga om än lite dyr, Black Opium men även flera av Opiums syskonparfymer doftar fantastiskt. Eight hour cream från Elizabeth Arden har jag inte varit utan de sista 19 åren! Den håller i evigheter och glänser fint på läpparna utan att torka ut dem men även på knogar och mellan fingrarna när vintern torkar ut händerna, samt nagelband och små brännsår. Dior iconic overcurl är den bästa av alla oräkneliga mascaror jag provat genom tiderna. Har upptäckt Morphe ögonskuggor paletter som har riktigt bra pigmentering och lätta att få jämna och faktiskt inte så dyra. Enligt mig, bästa beauty kit!
Hypnose är, och kommer alltid vara min absoluta favorit, den varken smular eller klumpar ihop sig, två top-egenskaper hos en mascara helt enkelt
Парфуми та туш Lancome Idol змушують мене відчувати себе кумиром і впевнено ✨️ ❤️ Тhis mascara makes my lashes long and curly and it's not problematic to take it off for me.
Lite fint från Fenty Beauty som jag skulle vilja testa!
34337557
Euphoria - Calvin Klein 👄🌸
Jag har älskat Hypnose sen första gången jag fick den i present. Den är det bästa jag vet. Gillar mascara som inte smular och som inte ger mig pandaögon.
När jag vill känna mig lite extra fin och se mer vaken ut så använder jag mig av dessa produkter. A) Lancomes hypnose waterproof mascara passar mig bra då den vattentäta formulan håller sig på mina fransar, istället för att att vandra ner under ögonen som jag upplever att många andra mascaror gör. Den raka borsten gör det lätt att fördela mascaran jämnt på fransarna så jag slipper klumpar. Vill jag ha mer än lätt svärtade fransar är den även lätt att lägga ett andra och tredje lager med. Rekommenderas starkt 😍 nästa köp ska jag testa mig på Lancomes Hypnose Drama mascara som har en kurvigare borste och se hur den fungerar för mina mindre ögonfransar nära ögats inre kant 🥳 B) Att tillföra fukt på både ansikte och läppar gör att min annars torra hud känns mjuk och avslappnad 😍 Mac prep+prime är den bästa setting spray jag testat hittills och luktar fräscht av rosor utan att ta över för mycket som andra parfymerade produkter gör 🌸 C) Urban Decay's naked palette 2 ger möjligheten att skapa en neutral look för dagar då man vill piffa upp sig lite, det finns även rum för att skapa en smoky eye till glammigare tillfällen 🥰
Superfina och prisvärda julklappstips från Morphe! 🎄💛🎄💜🎄
Hypnose är en mascara jag alltid går tillbaka till efter att ha testat andra😍 Älskar hur den kan byggas upp lager för lager för att ge maximal volym.
Denna mascara är helt fantastisk. Håller hela dagen och separerar fransarna på ett snyggt sätt. Klumpar inte och smetar inte ut. Hoppas väldigt mycket på ett kit från lancome 😍
Min absoluta favorit mascara från Lancome är ”Big Monsieur”, den ger både längd och volym vilket jag älskar! Man kan även bygga upp sitt resultat med den mascaran och den håller ett rätt bra tag! En superfavorit!
Denna mascara är min favorit, den ger fyllighet samtidigt som den separerar. Lite extra glow och denna mascara är en snygg look😍
Jag älskar mascaror som separerar och ger längd vilket Lancome Idole är bäst på!
Magisk mascara! Den nätta borsten är perfekt för att komma åt de minsta fransarna och formulan håller böjen (på mina annars spikraka fransar) hela dagen och kvällen lång.
detta är min allra favorit mascara då mina fransar ser magiska ut med den!!! den är värd varenda krona, tycker den har en unik borste och formulan är superbra!!!
Min favorit är Le 8 Hupnose som ger mig fina fransar med volym som jag önskar få och även vårdar mina fransarsamtidigt! Den är verkligen något extra för att den har den extra funktion och därför min favorit🖤😍
34333157
Lancoms Hypnose mascara ger sån otrolig volym till fransarna och är absolut en av mina favorit mascaror. Älskar de här mini setet också med mascara, en kajal som är magisk och lancoms ögonmakeupremover.
Min favoritmascara från Lancome är Lancome hypnose! Jag föredrar en mascara som både ger längre fransar och volym. Men inte klumpar och inte spindelben! Min favoritmascara of all time är Maybelline Lash sky high waterproof och borsten jag generellt föredrar är gummiborstar med hårdare piggar.
Min favorit Mascara är Lancôme Grandiôse Mascara Grandiôse Mascara ger längd, volym och böjda fransar allt som jag älskar och föredrar. De korta borsthåren garanterar rätt mängd mascara från första appliceringen och är utformad för att lyfta, böja och förlänga även de korstaste fransarna.
34332390
🖤+🤍 = Shades of grey 🤍🖤
34331336
En liten del av alla produkter jag använder. Älskar lancome produkter o smink och hudvård. Älskar deras maskin som scannar hudtypen och baserar hudvården efter resultatet. Min favorit mascara som jag köper om och om igen är hypnose, ingen på marknaden slår den enligt mig, för mig är det viktigt att en mascara separerar och ger längd vilket denna gör 😍
Olika foundations med glowig finish som jag skulle vilja testa! Har någon av er testat dessa?
34330500
Lite produkter från 💕Rose Inc💕 som jag vill testa!
så härlig och god parfym. Mycket elegant och trevligt doft, ett varmt tips!
Lancôme Hypnôse Volume-À-Porter Mascara är absolut min favorit mascara. Föredrar mascara som ger volum och fylliga fransar utan att den klumpar sig. Lite extra längd är bonus men inte ett måste för jag har naturligt långa fransar.
Min favorit mascara från Lancome är Définicils mascara. Jag föredrar helst en smal borste, så fransarna separeras ordentligt och lagom med produkt på borsten så fyller man på tills man blir nöjd!!🤎
34328436
34328186
34327662
Bästa mascaran, andra gången jag köpt den och kommer fortsätta göra de😍Sen såklart la vie est Belle och matchade body lotion som gör att parfymen verkligen håller hela dagen!
Bästa mascaran! Ger mycket volym utan att klump ihop fransarna och håller hela dagen!
Mina favoriter från Kicks smink 💄 Det är riktigt bra produkter som jag har använt i många år och de är min favorit.
dessa två är mina favoriter för tillfället. Säger bara wow. Blir aldrig besviken från Lancome.
Mina två favoriter. De gör att jag känner mig fräch
Mina favoriter från Lancome! Hypnos mascara som är en riktigt klassiker, serum som smälter in i huden och en parfym som passar alla kvällar ❤️
Börja med lite härlig hudvård så huden får synas plumpad med lyster. Lätt rouge, rött läppglans och såklart Lash idole mascara. Klassiskt, naturligt. Funkar överallt, året om ✨💕🤗
34323809
Favoriten är Lancome Hypnôse Mascara - en fantastisk mascara som ger både volym och längd åt dina fransar. Den har en smidig borste som separerar fransarna och ger en intensiv svärta. Du kommer älska resultatet! Prova!!!
34323408
Jag skulle ha velat testa det,jag skulle göra en väldrigt vacker smink😍🌟👌
BÄSTA produkterna jag har använt, allt lägger sig så bra när man sminkar sig! Älskar speciellt mascaran, den lägger så fint på fransarna helt sjukt. Fransarna ser därmed helt plötsligt längre ut!
BUDGIE 😍
💄
Jag har använt den här i flera år och den är verkligen väldigt bra och har en fantastisk doft som sitter kvar och dröjer sig kvar😍
En toppen mascara både jag och min mamma använt hur länge som helst, borttagningen är toppen!!
Denna mascara fick jag i present och var från början obekväm med borsten, men trägen vinner och nu älskar jag denna mascara
Älskar DIOR!! Higlightern är grymmm
Min favorit mascara (inte bara från Lancôme) som jag använder VARJE DAG är denna hypnose mascaran från Lancôme fast i brun färg. Är helt kär i den och har använt den i mer än 5 år, ingen annan mascara har lyckats slå den här. Älskar att den ger mig längd, volym men ändå ser naturlig ut och inte klumpar ihop fransarna. Jag föredrar mascara med större borste och ser naturlig ut, vilket är exakt vad denna mascara är.
De här e mina favoriter från Lancôme
Jag föredrar en mascara med ett borsthuvud som den på Hypnôse Volume-À-Porter, det kommer för mycket produkt på borstar med strån.
Detta kit från Lancome verkar super prisvärt! Har inte haft möjlighet att testa något smink från Lancome tyvärr, men det skulle vara superkul!
34319326
34319088
Ett serum jag älskar och en hudvårdsserie jag gärna skulle vilja prova 🌸🖤🌸
Perfekt kit for olika tillfällen, passar lika bra till vardagar och speciella kvällar
🤍 Ljuvliga dofter 🤍
34318169
hypnose -kladdar inte -separarar -förlänger
Bästa kombinationen av längd och separation pga gummiborsten! Har alltid varit ett fan av Hypnôse orginal mascara, men Volume-à-porter är snäppet bättre. Håller hela dagen och lätt att tvätta bort på kvällen, 10/10 !
Min favorit mascara of all time från lancome är Idole! Den lägger sig väldigt fint på fransarna och klumpar inte sig samtidigt som du får både volym och läng! Jag föredrar personligen volym givande mascaror eftersom jag själv redan har långa men tunna fransar🥰
Min favorit utan tvekan. Den ger mig precis allt jag söker i en mascara. - Den förlänger - Den separerar - Den ger fin volym - Den smular inte - Den går att bygga med för att passa varje tillfälle. Både längd och volym kan med fördel förstärkas utan att det blir 3 tjocka ögonfransar av allihop.
Det här är mina två största favoriter vad gäller mascara. Den svarta, vattenfasta använder jag dagar jag vill känna mig lite extra eller till fest. Färgen är fyllig och intensiv och genom att den är vattenfast så sitter den på plats hela natten samtidigt som den håller fransarna veckert böjda. Den bruna mascaran använder jag till vardags, den ger en naturlig "no makeup - makeup" look men markerar ögonen och förlänger fransarna helt perfekt!
Älskar Lancôme♥️ Min favorit mascara är Hypnôse för att jag kan bygga på fransarna senare under dagen, utan att tvätta bort morgonens sminkning. En annan favorit är Dolleyes, borsten är toppen, separerar fransarna och lyfter från utkanten av ögat. Kiten med mini mascaror är toppen! Parfymerna är to die for 😍 Foundation ger perfekt bas för min torra hy. Och krämen är sååå lovely.
Min favorit mascara är Hypnose från Lancome.
En förförisk parfym som är perfekt för speciella tillfällen! Man behöver inte använda mycket alls och doften håller i minst två dagar.
Enkel drömkit från Lancôme, för en dag utan smink. Bra hudvård och lite mascara så är jag redo :) Väljer dock gärna en volymgivande mascara.
Lancôme Grandiôse mascara har allt! Den är allting samtidigt och ger både längd, volym OCH böjda fransar. Första gången jag köpte den undrade jag vad det var för underlig borste. Kändes svår att använda, men när man har fått in tekniken är den supersmidig. Att den har både långa och korta borsthår gör att man kommer åt överallt, och det jag upplever att det alltid blir rätt mängd mascara - utan att kladda.
Lancôme Grandiôse mascara har allt! Den är allting samtidigt och ger både längd, volym OCH böjda fransar. Första gången jag köpte den undrade jag vad det var för underlig borste. Kändes svår att använda, men när man har fått in tekniken är den supersmidig. Att den har både långa och korta borsthår gör att man kommer åt överallt, och det jag upplever att det alltid blir rätt mängd mascara - utan att kladda.
Min favoritmascara från Lancôme är Idole. Den är lätt att jobba med, ger fint definierade fransar som får både längd och volym och sitter perfekt hela dagen, även när det regnar eller snöar. Idole finns alltid i min sminkväska.
Har nu provat två mascaror från Lancome och min absoluta favorit alla kategorier är Idole❤️ håller hela dagen, separerar ögonfransarna på ett wow- sätt och den känns lyxig. Har du inte testat, gör det!
Bästa mascaran 🤩🤩🤩
34316322
Blir ju väldigt sugen på att testa dessa produkter. Fick lite köplust när jag såg färgerna måste jag säga 😍 Får bli nästa köp. Fick hem andra roliga saker från kicks igår. så snart blir det nars 😛
Bästa maskaran. testat allt som finns. Ingen är lika bra vågar jag säga. Denna klumpar ej, smular inte och den blir inte stel och hård. den går att bygga lager på lager och blir riktigt svart. Men, för att få bort den vattenfasta maskaran lätt behövs en tuss med clarins eye makeup remover. Då blir det easy peasy.
Denna är min favorit. Testade denna från en kompis förut & absolut älskade den. Fick så långa & fylliga fransar så som ja verkligen gillar 😍
Detta är min favorit mascara från Lancome, jag föredrar helst en vattenfast mascara som inte ger klumpar och som sitter på fransarna hela dagen utan att smula🤍
Min favorit är Hypnôse Mascara 💋 Vill verkligen testa deras bruna mascara också! Jag föredrar en mascara som separerar och ger volym. ❤️🔥
Denna, Lancome lash idol, är min favorit mascara! Den lyfter och det är precis vad jag behöver för mina raka fransar, samt att den är vattenfast för att hålla böjen mer 😍
Älskar hypnose mascaran den sitter väldigt bra och gör fransarna super fina
Jag har två favoriter av Lancomes mascaror. Hypnose Doll älskar jagen serarerar börjar upp och gör fransarna långa. Över Lancome doll lägger jag ofta hypnose Drama och gärna den vattenfasta så det garanterat håller i regn eller bad. Drama gör fransarna fylligare och med mer volym än Doll. Men att kombinera dessa två varianter blir verkligen toppen, både långa fylliga och uppböjda! 💖
Lancome Hypnose för perfekt hållfasthet, separerade och definierade fransar med lagom volym och längd.
Min favorit mascara är hypnose! Gillar volym🫶
34315156
Älskar Hypnose mascaran från lancome.den får mina ögon att öppna upp,så att säga.Det är viktigt med volume i mascaran för min del🤞🙂
Detta är favoriten från Lancome för mig. Jag föredrar en mascara som kan få mina fransar att se längre ut och håla sig uppe länge.
Älskar denna mascara då den ger perfekt med volym, vilket mina långa raka fransar behöver!
34314911
Har testat denna och den var jätte bra, jag gillar när en mascara ger mycket volym, fyllighet och längd!
Denna mascaran är verkligen superbra! Ger både längd och mascara, precis det jag vill ha
34314734
Lancome drömkit
34314598
Jag föredrar en mascara som ger fyllighet och gör fransarna lagom långa 😊
34314575
34314571
Detta Beauty kit är unisex och mascaran är valfri. En hälsosam look startar med god fukt. Serumet är världskänt, funkar dag- som nattid med goda resultat. En naturligt täckande bas med solskyddsfaktor är både modernt och rationellt när det handlar om hudhälsa. Toppa det med en intensiv men difinierad ögonlook à la Lancome. Min favorit är Lancomes Hypnose mascara för att den är vårdande med B5 och ”byggbar”; det gör den perfekt till alla tillfällen beroende på behov. En mascara med en jämn, smal borste föredras för att inte det ska se kladdigt ut som spindelben; det ska ge god definition till fransarna och förstärka dom. För att bli riktigt nöjd är det viktigt med en sjysst doft. Välkommen upp till sjunde himlen med Tom Fords sjungande doft ”Ebene Fune” via en symfoni av bland annat överdådiga blommor och lugnande palo santo. Den är ett starkt kort och skapar magi!
34314524
Fantastiska fransar Föredrar vattenlöslig mascara som ger längd, hypnose är en favorit
34314515
34314514
34314494
Favorit mascara: Volume-À-Porter
34314457
Jag gillar så mycket den mascara från lancome 😄 bilden på mascara som jag har valt ut. Det bästa enligt mig man får fina fransar, fantstisk volym och håller sig hela dagen. Så kul att få delta i tävlingen.
34314443
Detta är det bästa set jag kan rekommendera, mitt smink håller sig hela dagen utan settingspray😩😩
Med en bra bas ( hudkräm ) och mindre smink ger dig fin lyster . Mascaran hypnose ger dina ögon extra lyster
34314397
Favoriterna
Lancôme mascara ❤️
34314365
34314239
Hypnôse drama är min absoluta favorit! Den ger svarta fransar och ger en mer festlig look! Älskar när man vill känna dig extra snygg och få ögonen att poppa!!!
34314220
34314217
34314206
Mitt beautykit! Favoritmascaran är Doll eyes! Gillar svart mascara som ger intensiva fransar!
34314167
Définicils Mascara är min favoritmascara från Lancome eftersom jag tycker om långa separerade fransar som inte kladdar. För att få ännu mer volym och längd är Cils Booster XL Mascara Primer perfekt att använda under. Som eyeliner är Lash Idôl Eyeliner perfekt eftersom man både kan göra tunna och bredare linjer med.
34314142
34314133
Favorit mascara är definitivt den ”Le 8 Hypnose Mascara 2 Noir De Jais” 🤍🤍🤍
34314085
34314071
Favoriten från lancome är defenitivt Lash Idole mascaran🙌🏻
Knallsvart som inte smular!
mina favoriter från budgie!! passa på medan du kan 💗
34314035
34314034
Le 8 hypnôse” mascara är svinbra. Jag älskar den!
Daily eyemakeup routine 🥰 Favoritmascaran från Lancôme- hypnôse drama 😍 ger fylliga och böjda fransar precis som jag gillar😍
34313975
❤️❤️
Älskar lancômes vattenfasta mascaror! Favoriten är Doll eyes
Älskar helt klart alla dessa produkter!!! Mascaran ger både volym och långa fransar, helt perfekt😍
”Le 8 hypnôse” mascara är verkligen fantastisk! Jag älskar hur den ger mina fransar både längd och volym. Formulan är superbra, den klumpar inte och håller hela dagen utan att smula. Borsten är också perfekt designad för att separera och lyfta fransarna. Resultatet blir dramatiskt och ögonen ser fantastiska ut! Jag rekommenderar verkligen denna mascara till alla som vill ha övergivande och vackra fransar. Du kommer inte bli besviken! 👁️✨
34313899
Bästa mascaran jag har använt någonsin. Separerar fransarna och får de att se långa ut.
34313824
34313809
Bästa mascaran för långa separerade fransar som håller helda dagen
34313772
34313755
Lash Idole Mascara för att den bland anant inte klumpar sig. Den sseparerar fransarna.
34313749
En av mina absoluta favorit mascaror är Lash idole. Älskar formen på den så att jag kommer åt alla fransar utan att få mascara på ögonlocken. Den ger allt jag vill ha av en mascara, täta fransar som ger volym, längd och håller böjen utan att smula under ögonen. Är jag ute efter full glam kombinerar jag den med hypnose och tightlinar med eyelinern från Lancome. Det blir ett magiskt resultat och ögonremovern är suverän på att få bort vartenda spår av all ögonmakeup, även vattenfast sådan 🙂
Mina två FAVORITER från Lancôme!! Helt magiska😍 det bästa med mascaran är att man får både volym och längd på fransarna, då borsten separerar bra utan att klumpa sig.
Favorit kit!! för långa och separerade fransar
Älskar allt i detta kit!
34313680
Favorit för långa och separerade fransar
34313655
34313595
Min typ av mascara är en tunn borste som separerar fransarna, ger länge och lagom volym. Därför är hypnose från Lancôme superbra enligt mig, den är också riktigt svart vilket jag älskar. Ännu en favorit från Lancôme är la vie est Belle parfymen. Go to kit!
34313555
Alla Lancome-mascaror jag testat har varit bra, men Hypnose Drama är bäst för när man vill ha lite extra fokus på ögonen.
34313543
Jag älskar Lancomes idole mascara då jag älskar hur den separerar fransarna och ger volym och jag ÄLSKAR mascaror som ger volym<3
lancome hypnose mascara är min absoluta favorit, kombinerat med en perfekt röd läpp. 👄
Less is more! Min absolut favoritprodukt från Lancôme är mascaran Definicils!! Den är magisk! Borsten är precis som jag vill ha den
34313527
34313511
Älskar deras parfymer så himla god doft och får så mycket komplingar🥰
En mascara som kan leverera till vardags som till fest - därför är Lancome Hypnos min favorit! Ögonbryn son ger ögonen en fin inramning och lite concealer och jag är redo för allt!
34313482
Lancôme Hypnôse mascara är en stor favorit! Älskar hur den separerar fransarna samtidigt som den ger mycket volym utan att bli klumpig. Föredrar en volym mascara då jag har ganska långa fransar in mig själv.
Älskar framför allt deras mascaror!!!
I älskar den har mascara. Jag tycker hur bra öppna min ögon och göra dom so stora med den bästa borste.
Jag älskar Lancomes Hypnose mascara då jag får långa och separerade fransar, samtidigt som det ger ett djup till ögonen. Det hade varit fantastiskt att vinna denna eller testa någon av Lancomes andra produkter.
34313259
Lancôme Hypnôse är en STOR favorit. Den är perfekt då den ger både kontrollerbar volym, längd och definition utan att klumpa! Föredrar i regel mascaror som ger volym då jag har långa fransar som det är. Borsten har täta strån och formulan är krämig, vilket gör mascaran mycket lättapplicerad. Uppskattar att den finns i flera färger samt i vattenfast version.
Hypnôse-mascaran från Lancome är min absoluta favorit som jag köpt om fler gånger än vad jag har fingrar på händerna. Lite pricey - ja. Men väl värd varenda krona enligt mig. För mig är det viktigast att mascaran ger fransarna volym, samt att borsten är formad på ett sätt som separerar fransarna och förebygger klumpar! ✨👀
34311668
Jag har alltid velat och önskat prova nån av deras mascaror och nu har jag kanske chansen,tänkt köpa mig en ny nu eftersom min tagit slut snart.Denna har jag haft i tanken😊 Har svårt att hitta rätt mascara. Vill ha volym och längd som syns denna gången😍❤Alla säger jag har fina ögon och då behövs en riktigt bra mascara till dem.skulle bli jätteglad om jag fick chansen nu att vinna denna omtalade mascara som är på allas läppar och som alla säger är så fantastisk🤗😍🤩
⭐️Gift boxes från bareMinerals ⭐️
Ett par droppar räcker 💧💧💧 - ljuvliga håroljor som vårdar och ger glans ✨️
⭐️ BUXOM på önskelistan 💕⭐️
🌸🌺 Fina nyheter från NARS 🌺🌸
Nyheter som hamnat i varukorgen 🤩 se om de finns i en kicks i närheten annars är d ju bra med ett klick bort 😁
34310472
Detta är nog min favorit mascara från Lancome, då den båda separerar och ger volym till mina ögonfransar. Till vardags brukar jag faktiskt bara använda denna mascara tillsammans med ett fint läppglans🧚🏻♀️
Min favorit sedan ett tag tillbaka Lancomes Hypnôse Doll Eyes Mascara 01 So Black! 👌🏻👌🏻👌🏻 Sitter hela dagen och fördelar fint fransarna. Ett måste i varje kvinnors sminkväska ☺️
Min absoluta favorit mascara från Lancôme. Sitter så fint på fransarna och gör hela looken
Detta är min favorit mascara som fördelar fransarna fint samt deras sminkborttagning vilket är dunder🤩
50% på budgies hudvård just nu, har ni några favoriter? 💜🩷
Min absoluta favorit är Lancôme's Doll Eyes mascara! Jag föredrar mascaror som lyfter upp och förlänger mina fransar eftersom mina är raka och har ingen volym så lyfter och öppnar Doll Eyes mascar mina ögon på den bäst tänkbara sätt.
Ett perfekt kit för alla olika föreställningar. Drama för en mer intense kvälls Makeup. Doll Eyes för den naturliga dagen. Två förklaringar och det behövs inte mer än så då Lancome har mascaror för flera tillfällen. Resterande säger sig självt ;)
Detta här är min favoriter. Alla som jag fick testa och kommer köpa snart. <3
Jag tycker att det är krångligt att sätta på lösögonfransar. Jag har provat olika fransar, olika adhesives och till och med magnetfransar, både med magnetisk eyeliner och med redan befintliga magneter. Jag får inte till det. Med dessa 3 mascaror får jag den fina lösögonfranseffekten utan att behöva krångla med lösögonfransar! Den perfekta kombinationen för att erhålla långa och fina, separerade fransar! - To seal the deal sätter jag sedan fransarna med ett eller två lager av Lancôme Hypnôse Mascara Waterproof. Då jag har rinnande ögon behöver jag ett lager av vattenfast mascara. Denna mascara är helt perfekt för att få långa fylliga fransar som håller hela dagen. Med 1 lager får du en perfekt vardagslook, perfekt för att bära på kontoret eller för att springa ärenden. Med 2 lager är du redo för en helkväll på stan, utan att behöva oroa dig för att din mascara ska smula eller smetas ut. Lancôme Hypnôse-serien är ett vinnande koncept och trion Doll Eyes, Drama och Waterproof mascara är en svårslagen trio! 🏆
Bästa kitet för ögonmakeup!
”Lash Idôle Mascara 01 Black” Jag har äntligen hittat den perfekta mascaran! Den är klumpfri och gör det enkelt att fördela fransarna jämnt. Med varje applicering ger den mina fransar den fyllighet jag alltid drömt om. Det är fantastiskt att ha en mascara som verkligen fungerar och ger mig den önskade looken. Jag är helt förälskad i den!
Denna är lätt en av de bästa mascarorna jag testat!!!
Älskar den här mascaran, provar jag en annan återkommer jag ändå alltid till denna. Jag har naturligt långa ögonfransar men älskar att denna bygger volym och ger en intensiv blick. Lätt att applicera utan kladd!
Lancome Idole is my favourite mascara, it is perfect match for what I like in mascaras - curls and gives enough volume to my naturally long lashes.
🎄 FENTY 🎄
Nyheter från NARS 🌺
REF Hårvård
Jag använder gärna en brun mascara för en lite mjukare och naturlig sminkning och jag upplever att det framhäver mina blåa ögon. Just denna är uppskattad för den lätt-arbetade borsten och volym som sitter hela dagen
När kicks fyller på med olika nyheter. 😍🤩
I just love mascaras that make my lashes both long and volumeus 😍 A big favorite are the waterproof ones, perfect on a hot summers day, a wedding, a baby shower and absolutely on a funeral! My lashes don’t grow upwards but straight forward and the waterproof mascaras are the absolute BEST, they aren’t as heavy on my lashes and they stay curled all day or all night 😉 Love, love, and LOVE 🥰😘
Vart ska man ens börja, mina två absoluta favorit mascaror från Lancome är helt klart • Hypnôse Mascara💙 • Lash Idôle Mascara Waterproof💙 Jag älskar smala och långa borsten på mascaran då jag kan komma åt varje frans noggrant. Jag börjar med några lager mascara, låter det torka en minut och sedan några lager till, fransarna blir extremt långa av den metoden. Är alltid noga med att ha minst en vattenfast mascara då det minskar risken för att det ska smula sig under dagen eller börja rinna💙 Det bästa med lash Idôle mascara är att den är väldigt användbar med dens 360 mikroborst som inte får fransarna att klumpa ihop sig.
Allt man kan drömma om skapas av Nars. Jag har hört så oerhört mycket bra om dem och har själv kunnat testa lite saker när kompisar har haft men har däremot aldrig haft möjligheten att äga produkterna själv. Jag har länge gått och suktat efter alla produkter jag har satt upp ovan, och de står till och med med på min önskelista inför julen ;) Men jag suktar lite extra efter att få prova den fantastiskt fina orgasm blushen som alla skriver så mycket gott om. Jag tror starkt på att Nars är ett vinnande koncept och det hade varit en dröm att äntligen få prova på deras produkter själv.
Lancomes idole mascara är min favorit mascara från Lancome, fransarna får volym, längd och ser sådär ”fjäderlätta” ut
Älskar nars🥰
My two favorite Mascara from Lancôme are “Hypnôse Drama Waterproof Mascara Black” and “Hypnôse ale Noir Elixir Mascara Black” they both are amazing and I prefer Volume for lashes and the both give great volume to lashes ❤️
Min favo mascara från Lancôme är 100% den som heter hypnose volume då jag älskar mycket volyme på min fransar, tycker även väldigt mycket om den som även heter hypnose doll eyes. Min favorit borste är helt klart silikon borste då jag upplever att den är bäst på att ge mig både längd och volym. Har även provat primers till fransarna från andra märken och det är nog den bästa uppfinningen vi har, blir så sjukt fin finish på fransarna
34302974
Dem här tillsammans till vintern!!
34302846
Jag använder även Lancome Hypnosis Mascara i svart den är lätt och går snabbt att applicera, applikatorn är bra liksom den är tunn 👌👌
34302779
34302606
Denna är så bra! Jag vill ha en mer naturlig look och eftersom jag redan har ganska långa fransar så behöver jag bara något som gör de mörkare och böjer fransarna lite, vilket den verkligen gör. Det är klump fritt och gör ögonen så fina!!!
34302521
34302494
Jag älskar denna mascaran. Jag har väldigt raka fransar och denna ger sjukt bra volym. ÄLSKAR! ❤️❤️
Dessa produkter hade jag verkligen velat testa!😍
Älskar denna mascara. Tycker den separerar mina fransar fint samt ger bra volym och är även vattenfast. Älskar även borsten på denna. Rekommenderar starkt❤️
Älskar Lancôme Hyponose vattenfast!
34301750
Önskar att jag kunde testa dessa produkter från nars! Speciellt rougerna❤️
34301712
34301695
34301650
Jag har inte provat mycket från Lancôme, men har absolut mycket på min önskelista. Allt från deras exklusiva hudvård till parfymer, som den underbara "La vie est Belle" som är en av min all-time favoritparfymer!
Min favoritmascara från Lancôme är Hypnôse Doll Eyes Mascara Waterproof. Jag föredrar denna mascara då den inte klumpar sig eller smetas ut när det regnar. Dessutom ger den både längd och volym. Detta är saker jag tycker är viktiga när man väljer en mascara!
En vattenfast mascara är ett MÅSTE för mig och mina fransar för att de ska hålla sig böjda hela dagen! 😮💨
Mina två bästa Mascaror av Lancôme dem ger både ett fint lyft på fransarna och lägger sig perfekt där man vill ej så klumpigt. jag brukar alltid Applicera flera lager mascara, för att öka fransarnas volym och skapa en dramatisk effekt. 🥰🍁
Har hört mycket bra om Nars och skulle vilja testa dessa produkter!
34301264
Det här är min absoluta favorit mascara! Formulan är inte för tjock så att det inte blir så klumpigt på fransarna. Dessutom så är borsten väldigt smidig
Nars concealern är en av mina absoluta favoriter, det är eftersom den ger mig den mest naturliga och krämigaste appliceringen. Den blir inte torr och funkar för mig men kombination hy. Nars reflecting foundation har jag har väldigt mycket positivt om och vill gärna testa, jag fick hem en tester en gång och har aldrig använt en så naturlig, glowig foundation ☺️
Hade så gärna velat testa dessa, har hört mycket om deras blush!!
Lancome hypnose mascaran är min favorit 😍
Att hitta den perfekta maskaran har för mig varit en jungel i alla tider. Antingen har den inte separerat bra, inte gett volymen man vill ha eller helt enkelt bara inte passat mina långa tunna fransar. Fram tills jag hittade "the one" och det är ingen annan än Lancome Hypnose Volume a Porter! Den här maskaran har, förutom en snygg och lyxig förpackning, även förmågan att separera, lyfta och ge volym, utöver allt det så smetar den inte. Jag vill tacka smink-gudarna för denna produkten för inget kan ta dess plats. Inte i min necessär i alla fall 🥰 Ps: och just nu kan man dessutom få ett set med maskara, kajalpenna och Bi-facial
Vill testa dessa 😍
34301165
😍🤍🥰
Lancome doll eyes är min favorit mascara, man får långa och fina fransar utan klumpar. Älskar borsten som kommer åt överallt. 🤍
34300591
Min favorit mascara är Lancômes Hypnôse Mascara Waterproof. För mig är det väldigt viktigt med vattenfast mascara då mina ögonlock tenderar att bli oljiga och då även mascaran rinig. Har även ganska täta fransar och därför värderar jag en mascara som ger längd! 😍
34300260
34300135
Min absoluta favorit är klassikern ifrån Lancome ~ Hypnose~ 🌟 Passar perfekt för det jag är ute efter i en mascara, volym,längd och en hel del separation 🌟 Jag har inte direkt någon favorit borste utan föredrar mer när borsten är tunnare ju längre in fransraden jag kommer 🌟
Detta skulle vara mitt lilla nars-kit. Älskar deras concealer och använder den dagligen. Har inte testat deras blush än men skulle gärna vilja göra det då jag hört mycket bra om dem.
Min absoluta favoritmascara är Lancôme Définicils eftersom att mascaran ger längd och separerar fransarna utan att klumpa eller kladda en massa. En klar favorit hos både min mamma och mig (och något jag snodde av henne som tonåring för den var så bra och man var en pank tonåring).🌸💃🏼
Bra budget smink!
34299925
Jag valde Idôle-mascaran och Hypnôse Drama Eye Shadow Palette i French Nude eftersom de är det bästa jag testat hittills när det kommer till att skapa en komplett och elegant ögonlook. Idôle-mascaran fick jag testa av en vän, sedan blev jag hooked och det är den maskaran out there! Lyfter verkligen mina fransar samtidigt som den ger en fantastisk längd och volym som håller hela dagen. Sedan toppar man alltid av med Idôle-parfymen, doften är en perfekt blandning av elegans och modernitet som passar perfekt för alla tillfällen ;)
Lancome Hypnôse drama mascara är oslagbar! Ger dramatiska fransar, både långa och fylliga. Den blir ännu bättre med deras cils booster xl primer, kan inte leva utan denna kombo✨💁♀️ Mina vänner tror jag har naturligt långa fransar men det stämmer inte alls🙈 Det viktigaste med en maskara enligt mig är att få långa fransar😍
34299352
Min favorit mascara från Lancóme, samt favorit Khol i två fäger och avslutar med den bästa ögon makeup remover. Jag älskar mascara borstar som är stora, och föredrar vattenfasta!
Jag skulle vara oerhört tacksam och uppskattande om jag fick äran att vinna NARS-produkterna. Jag har aldrig testat deras produkter tidigare och som ett stort fan av läppprodukter har jag alltid velat utforska NARS och deras nya läpprodukter. Att kunna skapa en mångfald av uttrycksfulla och vackra läpplooker är något jag alltid strävat efter, och jag tror att NARS produkter skulle vara nyckeln till att uppnå den perfekta balansen mellan subtilitet och glamour. Här är några av produkterna från NARS sortiment som jag verkligen ser fram emot att testa.
34298811
Alla deras produkter finns inte att välja vilket är tråkigt. Concealern och deras Laguna cream bronzer är must-haves. Älskar även deras läpprodukter. Skulle vara kul att få chansen att vinna lite produkter från After glow-kollektionen.
Min absoluta favorit mascara!! Vilken typ av mascara gillar jag? Min favorit typ är en stor borste, sedan är ja välldigt förtjust i en super svart mascara!!
Mina absoluta favoriter!!😍😍
34298564
Med dessa ting kan jag ge uttrycka mig själv och känna mig vacker
🎄🤎🎄 Scent of Christmas 🎄 🤎🎄 Älskar julens alla dofter! 🥰
Denhär mascaran gör under med mina fransar. Aldrig haft så långa🥹
🎃🕷 Inspiration Halloween 🕷🎃
Baby pink 🥹💕
Denhär kombinationen är guldvärd🤩
Ett kit för en perfekt bas från nars💗😍
Några av alla fina nyheter 🥰
Min favoritmascara från Lancôme är Hypnôse Le Noir! Den har allt jag vill en mascara ska ha! Du får separerade& böjda fransar och efter varje drag en ny fyllighet! Borsten är enkel att jobba med och ger den definition jag är ute efter 🖤
Detta är min önskelista 🙈🙈
Dessa är mina favoriter ifrån Nars 🥰🥰
Har hittat mina absoluta favoriter efter många års letande!!! Älskar Lancome Hypnose, lätt att applicera, får långa fransar och lägger sig inte runt om ögat under dagen som många mascaror gör(=en brun eyeliner ger ett mjukare intryck men gör sååå mycket för hela looken!lägg lite magenta på ögonlocken, klart!
34298148
⭐️🖤⭐️ Gift boxes från Tom Ford ⭐️🖤⭐️
🎄🧡 Gift boxes från Origins 🧡🎄
🎄 Jo Malone London 🎄
Produkterna på önskelistan!
Mina favorit basprodukter från NARS. Riktig glow bomb ✨
Men hur väljer man? 🤩✨ Som en läppfanatiker så har jag försökt begränsa mig till två läppprodukter. Kunde inte gå utan blush och highlighter förstås. Så mycket glow. ✨
34297869
Favorit mascara från Lancôme är Lash Idôle, använt den i snart 1 år och föredrar denna typ av mascara för att den ger mig fylligare fransar och passar till en Smokey eye look, använder därför främst inför middag eller fest. <333
Älskar Nars foundation den ser så naturlig ut på min hud
Älskar Lancome perfymer och denna mascara som ger mycket volym
Min favorit mascara från Lancome är den som ger volym och den som heter definicils. Brukar blanda mellan dessa två, då den ena ger längd vilket jag gillar och avslutar med Hypnose för att få full effekt.
34297753
34297731
Just denna mascara särar fransarna perfekt men ger ändå en fyllnad som gör att fransarna utstrålar och ser tjockare ut , för att stärka fransarna gillar jag att bära en ögon skugga som stärker ögon och lyster, men en extra touche gillar jag att lägga till lite extra fransarna på kanter för mer CAT EYE , tar då och klipper av tipparna på vanliga lösfransar. Testa om du inte har testat
Så sugen på Nars sortiment!😍 Synd det inte finns i våra butiker här i Halmstad 😢
34297148
34296972
Detta är min favorit mascara från Lancome ✨ jag föredrar mascara som ger längd, separerar fransarna och får dom se fylligare ut.
Älskar denna Maskara från lancome, ger volym och tycker att dnd håller böjen på fransarna hela dagen. En perfekt maskara enligt mig, samt en djup svart färg som inte bli ”grå” mot slutet av dagen.
Perfekt enkel bas😍
34296682
Min favorit mascara från Lancom. För mig är det viktigt att jag får volym och längd på fransarna utan att behöva böja dom, vilket denna gör. För mig är det även viktigt med vattenfast så att de håller länge. Det jag älskar med denna maskars är också att den är så uppbyggbar. Jag brukar gilla lite tjockare fransar och med denna kan jag bygga upp så de blir tjocka utan att tynga ner. Det jag gillar så mycket med borsten är att den är lätt böjd så det blir enklare att få ett jämt resultat.💗💗
Lash Idôle ger mina fransar den volym jag söker och borsten gör dem sådär fint vippiga. Vid 50+ blir lyster extra viktigt och ett tunt lager färg på läpparna ser piggt ut tillsammans med Lancômes Idôle mascara som gör att mina ögon ser pigga ut.
34296054
34296038
34295955
Hade alltid velat testa NARS! 🦋
Jag har testat nästan alla mascaror som Lancome släppt och gillar de flesta. Men den som jag alltid återkommer till är den klassiska Hypnose i vattenfast variant. Jag får långa fina fransar med volym och det bästa av allt, den sitter oavsett vad man gör. Brukar simma med den på och det syns inte. Den är verkligen vattenfast 👌🏻
Nars kit
Ny hudvårdsserie från LUMENE - Nordic Sensitive Vegansk och parfymfri! 🤍💙
Den bästa mascaran jag testat är från Lancome och heter lash idole. Ger så mycket längd och volym. Jag tycker att en bra mascara ska båda ge längd och volym, sånna mascaror är Lancome bästa i. Älskar lancomes mascaror.
Hypnôse Drama är min favorit Lancôme mascara eftersom den ger fantastisk volym och dramatiska ögonfransar. Jag älskar hur den lyfter och definierar mina fransar för en intensiv look! 💫🔥
34295676
34295660
Älskar mascaror som ger mycket volym! hypnose är därför en stor favorit😍
Min favorit mascara från Lancome är Hypnose eftersom den ger mina fransar volym och får de ser mer fylliga ut. Jag föredrar mascaror som ger volym och längd för fransarna ❤️
34295292
jag älskar en mascara som ger längd! 😍❤️😍
Älskar en mascara som ger längd samtidigt som ger volym. Den perfekta för det är hypnose
NARS är utan tvekan mitt favoritmärke och dess produkter står näst på tur av de jag tänkt testa💕🥰
Dessa är mina favoriter från Lancome, jag föredrar en mascara som ger längd !!😍
34295000
34294973
Min favorit mascara från Lancome är hypnose. Älskar mascaror som ger fyllighet och även längd. Tips🫶🏻💓
Mina top 4 produkter från Lancome ⭐️ Märket som levererar smink och parfym i världsklass. Att de också har den enligt mig bästa mascaran på marknaden är därför inget konstigt. När jag köper en mascara vill jag ha både längd, volym och böj i ett. Lancome lash Idole är den enda som lyckats leverera detta 👌
🤍🤍
Min favorit Lancome mascara är lash idole eftersom den lyfter fransarna och fångar varje frans tack vare den böjda borsten🤩 Den ger längd och volym även till de kortaste fransarna😍 Jag gillar just mascaror med tunna böjda silikonborstar då de skapar en längd likt det vore lösögonfransar😊
Så fina till fransarna ser ut som fransförlängning
Favoriter från nars
34294438
Min favorit mascara ifrån Lancôme är Le 8 Hypnose Mascara 2 Noir De Jais som jag tycker gör så man får fluffiga fransar lite åt de busiga hållet speciellt till underfransarna😍 sen denna parfymen ifrån Lancôme luktar sååå gott
Hypnose mascara 001 black är en stor favorit bland mascaror då jag föredrar längd på fransarna framför volym alla dagar i veckan !! Dessutom är parfymen Idole Lancomes bästa parfym enligt mig :)
Min favorit är denna från Lancôme då den är waterproof och verkligen håller upp fransarna.
Hade gärna viljat testa dessa från Nars! Speciellt Rouget verkar vara så fint
34293960
Min favorit mascara är lancome idole och jag gillar mascaror som ger volym och längd 🩷
Min älsklings mascara! Perfekta fransar varje gång. Mina fransar står rakt ut, och även om jag böjer dem och sen applicerar mascara så åker dem ned igen. Men inte med denna, och det måste vara vattenfast 😍 Gillar långa separerade fransar med volym, extra allt alltså. Sen behöver du ju såklart en bra remover för att få bort mascaran 😊
Dessa produkter skulle jag helst vilja prova. Hört mycket bra om dem, framförallt concealern så det blir att prova i framtiden💞
34293684
Två av mina favoriter ♥️ Volym och elastomerborsten som ger hög precision och tillför precis rätt mängd av produkt på fransarna 🤍
Min Beauty Kit som passar både för kväll/fest såsom vardagssmink. Viktigt med en bra bas innan sminkningen därför valde jag även ett vårdande kräm 😘
Min favorit lancôme maskara, gillar en maskra som ger mkt volym o färg!
Lancôme mascara är mina favoriter nästan alla och jag föredrar mascara som seprerar ögon fransar och ger volume ♥️♥️♥️♥️
Jag föredrar vattenfast mascara då jag alltid har haft problem med att det rinner under ögonen. Hittills kan jag inte räkna hur många vattenfasta mascaror jag har testat som gjorde mig besviken. Nu är jag dock säker på att jag har hittat den perfekta vattenfasta mascaran någonsin. Lash Idole vattenfast mascara!!!
Detta är mitt nars beauty kit till täclingen, tänker den till en härlig middagskväll med vänner
Behöver inte mycket för att se put together ut. Perfekt till vardagen.
🫶
Min favoritmascara från Lancôme är Lash Idôle Mascara 01 Black då det är den första mascaran jag testat som ger mina fransar både volym och längd och dessutom både lyfter och separerar och är klumpfri. Är jag tvungen att välja prioriterar jag volym men med denna får man allt! 🥰 Har inte en specifik typ av favoritborste. Har haft och har både gummi och syntet och olika form som jag är nöjd med. Vore en dröm att vinna en så här fin julklapp till sig själv. 🎄
Vill ha ✨
Jag har länge velat testa Lancôme Le 8 Hypnose Mascara 3 Noir Grenat! Tycker att färgen ser jättefin ut och att mascaran verkar väldigt bra. Jag tycker att det verkar toppen med en vårdande mascara och jag gillar både volym och längd.
Min absolut favorit mascara från lancôme. Den är lätt på fransarna och även lätt att tabort. Den är min favorit eftersom den ger en perfekt volym.
Dessa två mascaror är mina favoriter, och har alltid pendlat mellan dessa. Om jag måste välja en favorit är det hypnose volume a porter. Varför den är favoriten är att den ger dom perfekta ögonfransarna med volym, samtidigt som den separerar fransarna. Volym är alltid favoriten i mascara. Som student vore det underbart att vinna detta, som lyx i vardagen! Och ögonpaletten skulle min fina mamma få i julklapp, hon har velat ha den länge!
Absolut perfekta combo från NARS. Man blir helt alldeles glowy med lite o lätt makeup. måste rekommenderar till alla och testa!!
🥰🥰👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Älskar deeen
Vill verkligen testa dom😍
Här är vi mina Nars go to! Allt som saknas är bara lite läppprodukter och blush😍 Har inte testat någon av produkterna i färgen orgasm ännu men vore fantastiskt att testa eftersom de är så populära🥰
Snälla detta är allt man behöver! Mina absoluta favoriter ❤️🩹❤️🩹
Mina absoluta favoriter! Bästa concealern i marknaden utan tveka. Skimret i orgasm blushen är helt grym och blir ännu bättre med bronzern som ger en fin naturlig bronze. Dessutom blir läppstiften perfekt för er som är bleka som mig, den perfekta rosa nyansen!
34291396
34291317
34291316
34291311
34291277
34291266
34291257
34291249
34291190
34291138
Perfekta mixen för lätt sminkning
Roligt att testa ett nytt märke
Har hört så mycket gott om Nars men aldrig testat då jag tyvärr inte kunnat lägga pengar på det.
34291009
Röda läppar är något jag verkligen älskar! 💄✨ Här är några favoriter och även nyheter som står på önskelistan. 😉🎄
Superfina kit ifrån Atelier Rouge! Dessa skulle man villja ha under granen 🎄✨
34290954
34290810
34290747
34290611
34290608
34290607
34290605
34290604
34290601
Jag har endast testat puder rouget. Älskar det! Så bra och tillför lyster och fin färg till ansiktet. Helt klart min favorit. De andra produkterna är jag super nyfiken på och vill testa . Nästan säker på att de kommer vara grymma också
34290500
34290345
34290080
34289987
Nars foundation och concealern har alltid varit mina absolut måsten i min sminkrutin och kan inte leva utan! ✨ skulle gärna vilja testa deras bronzer samt rouge som jag även har hört bra om men ännu inte hunnit testa! 🌸
34289704
34289688
34289158
34289148
34289116
34289096
34289091
34289083
34289080
34289059
34288331
34288260
34288252
34288213
34288184
🧖🏼♀️🫧✨
34287965
Har inga nars produkter än men skulle vilja testa 💕
Några favoriter just nu ❤️
34287925
Dessa skulle jag vela testa 😍
Detta hade jag velat testa! Äger inget från NARS!
34287770
34287757
34287750
34287725
Drömprodukter från Nars! 😍
Dessa skulle jag vilja testa från NARS! ✨
Bäst ♥️🙏🏻
Pigga ögon 👀 Mjuka nyanser som neutraliserar morgontrötta ögon och en uppljusande highlight i inre ögonvrån ✨ bästa vardagstipset: använda rouget på både kinder och kring ögonen för en balanserad och naturlig look ✨
Åh vill prova dessa ❤️ Speciellt concealern då jag inte har provat den💕💕💕
34286845
34286786
Ett beauty kit för den PERFEKTA basen, para ihop med en bra settingspray och sminket kommer vara på i många timmar 😍😍
En av de bästa concealersen på marknaden😍😍
34286575
Produkter från Nars jag gärna hade velat testa!!
34286468
NARS produkterna som alltid levererar!!
34286417
34286255
34286249
34286247
34286242
34286229
34286228
34286224
34286223
Hade gärna velat testa dessa produkter har hört mycket bra om dem!
34286217
34286198
Things I want to try and test out🥰
34286160
Väldigt fina produkter för en natural-makeup dat :)
Bidrag till tävlingen
34286079
Undereye <3
34286072
34285961
Vill så gärna testa fler NARS produkter så de jag har är helt magiska
Nars <3
Vill så mycket testa dem här produkterna
34285874
Magisk baskombo 💞
Är oerhört nyfiken på att testa Nars skincare 🙂
Villhöver från Nars 😍
Nyfiken på NARS hudvård 😍 någon som provat?
Någon som testat någon av dessa produkter?🤩
💄💫
Några favoriter och några jag vill testa! NARS är ett superlyxigt märke som är värt att införa i sin sminkrutin 🥰
34284860
34284840
34284372
Vill testa 😻😻
34283870
Summer warmth🌻
Effortless glow😍
34283718
34283696
34283664
34283563
34283465
34283462
34283459
34283442
34283433
En höst look❤️😍
Så användbara borsten, så fina😍
Så bra!😍
Älskar!!!😍
Bästa produkter!😍👍
Vad sägs om en coolt halloween smink med dessa produkter?😍🥹
Bästa Perfymset för alla män🥹👍
34283092
34283052
34283051
34283042
34283032
34283020
34282944
Mina topp produkter från NARS
✨️ Parfym-nyheter ✨️
34282845
Nars💄
34282695
34282683
34282668
En torris som behöver glow och en del täckning pga breakouts nu till vintern. Är väldigt sugen på att testa denna kombo. Hört så mycket bra om NARS men inte testat ännu.
Det röda läppstiftet till jul alltså 🤩🤩🤩
😊
Produkter jag vill testa från NARS 🥰
34281970
34281966
34281958
34281931
Supersnyggt!❤️
En glowig look med hösttwist🍂
34281877
34281859
Ready for Skincare!🧤🫧
34281835
Magiskt combo🤌😍✨
34281823
Nars är en väldig bra märke o dessa produkter älskar jag, hoppas jag vinner:)
ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR✨💗💖💄
Jag skulle verkligen vilja att de skulle vara mina ,jag skulle göra en fantastisk sminkning🌟😍👌
34281764
34281668
34281652
Här har vi 3 produkter som aldrig gör en besviken, man får fin glow av tinted moisturizern & rouget & concealer är perfekt för spot concealing!!<3
34281580
Har ni testat någon av dessa? 💅🏼✨
Nars är verkligen helt fantastiskt och skulle så gärna vilja vinna!
Vill absolut testa liquid blushen o hela glow serien. Och när den har dom här egenskaperna vill man då absolut inte missa o testa den. Strålande finish.• Återfuktande• Överföringsresistent.• Vegansk formula.• Applikator med "doe foot"-spets.
34281314
Har alltid velat testa NARS läpp produkter🤍
34280706
34280609
34280608
34280561
34280498
34280483
34280445
34280411
34280389
34280367
34280318
34279869
Älskar denna färgen för att bli av med mörkaringar under ögon 👌🏻
34279622
Älskar verkligen deras foundation den verkligen 10/10😍 men ha velat testa deras blush, är den bra?
34279376
34279293
Foundation och concealer är mina favoriter. Vill testa blush och läpprodukter
34279128
dessa produkter önskar jag att testa från nars :)
Här är några produkter som jag skulle välja, Under eye brightener och concealer från nars har jag och kan for sure säga att det är de bästa som finns. Täcker mina genetiska ärvda påsar under ögonen. Ett måste för alla som har dark circles Älskar <3
Jag vill gärna testa detta, vet någon om dem är bra?
34278825
34278789
34278719
34278579
CLARINS Joli Rouge Shiny Lipstick 💄
34278485
😍💄😋💋
produkter som jag älskar, några som jag även verkligen vill testa!🥰🥰
Wishlist 😍
💋✨NARS WISHLIST 🎀✨
Nars läppprodukter jag gärna vill testa 🫶
Naturlig look med favo nars skincare produkter
Makeupkit, lite favoriter från Nars
Mina favorit Nars produkter, jättebra combo ihop också <3
34277681
34277658
Så spänd på att testa 😍
34277626
34277621
34277612
34277460
34277452
34277363
34277359
34277331
34277329
34277274
Bronze N bold
34277128
34277085
Dessa produkter är mina favoriter från Nars. Your base will be 🔥💕
Bästa utav nars enligt mig😍
Dessa produkter är mina favoriter från Nars. 💕🔥
34276970
PIXI - Beauty In A Bag 💜🤍🌸
34276734
34276727
34276717
34276665
Bästsäljande produkter från Nars som alla bör ha i sin sminkrutin!
34276615
Har nyligen kommit in i smink märket NARS och kan säga att jag verkligen inte är besviken! Inte testat mycket än men dessa tre är några av de saker jag verkligen måste ha i sminkväskan! Vore så kul att få testa mer av NARS!
34276544
34276471
Mina favoriter från Nars för ett gyllene glow!🌟
🌸💚🌸 PIXI favoriter 🌸💚🌸
34276231
Dessa produkter är fantastiska😀
34276126
Längtat efter att nars ska ha komit in😍Vill inte ens räkna ihop mina kvittot på kicks💰
34276071
34276064
34276050
🙌😍
34275901
En bra bas!
34275810
34275785
Muste haves by NARS!!!
ÄLSKAR😍
34275570
34275567
34275549
34275536
34275519
Vill prova allt , Nars har alltid vart en favorit
34275482
Jag har hört mycket bra om NARS olika läppstift och läppglans. Har velat testa dem länge🫶🏼
De viktiga basprodukterna till den ultimata clean girl- looken🌸✨
Fullglam look med produkter jag vill prova😌
Makeup goals, sminkat men naturligt😍
34275352
🩷🩷🩷🩷🫶🏻🫶🏻🫶🏻
34275337
34275320
🩷🫶🏻🩷
Några produkter från NARS som jag varit/är nyfiken på att testa 🤍
34275280
PERFEKT, för allt och alla
Velat testa dessa produkter från Nars😍
34275228
34275220
Dessa produkter är favoriterna det är ett måste för att testa
Tävling 💅🏽💄👄
34275191
💄👄💋
34275177
34275158
34275137
34275134
34275133
34275131
34275125
34275111
34275110
ÄLSKAR dessa
Jag har testat NARS blushes och deras bronzer och de var så fina på ansiktet. De separeras inte när du har dom på ansiktet. Jag ville gärna då testa deras lipsticks för att se om de verkligen är så bra som deras powder products. 🤭
34275026
34274992
34274977
My favessssss💗💗
😍
34274832
34274820
De här verkar också härliga🥰
Den perfekta basen 🫶🏼
Skulle verkligen vilja testa dessa produkter från nars, hört så bra om dem!💞
Super♥️
Hudvård♥️♥️♥️
Bästa 🎁🍂🍁
Super♥️♥️♥️♥️
34274781
Mina tre favoritprodukter. Bronzern och blushen började jag använda när jag fick Nars paletten med collab av Steven Klein och har inte slutat älska sen dess.
34274744
34274708
Must-haves från NARS😍 något man med glädje skulle vilja ta del av✨
Är så himla nyfiken på Nars läpprodukter! 💋
34274675
34274674
Jag har faktiskt aldrig testat något från Nars, men är otroligt intresserad av att göra det! Man har ju fått höra om concealern speciellt, men det verkar vara ett väldigt kvalitativt märke och har flera av deras produkter på min wishlist! 😍
dröm att ha
Wow!! Så himla fina och fin skulle man definitivt bli med det här kitet👌🤩💃💕 fukt och glow givande produkter av kvalite är det jag önskar och satsar på till min mogna hy som var torr redan när jag var 20 år. Den 2 november fyller jag 50 år vilket jag knappt kan fatta!!
Så otroligt fina smink- produkter från Nars😍🤩!! Vet ju att kvaliteten är fantastisk också👌
Så otrolig läckra och fina produkter blir såå sugen! 💕💗🤩😍
34274643
34274626
34274610
Älskar Nars och dessa skulle jag jätte gärna vilja testa
34274596
Dör för att få testa nars nya produkter!😍
Finns inget bättre än Nars läpp produkter samt deras bronzer!!
En perfekt kombo som håller på ansiktet hur länge som helst
34274475
34274467
34274465
34274434
Mina absolut favoriter från NARS och säkert många andras, deras blush i orgasm och deras rediant concealer är ju oslagbara!
Nars rouge är en av mina favoriter! Skulle vara så spännande att testa fler produkter av Nats och verkligen snygga färger i mjukt rosa så snyggt orgasm nars✨🩷
34274256
Mina favorit produkter från Nars. In love.Iconic❤️
Rosa på bal.⚘️
Lite färg!
34274122
34274117
Perfect everyday flawless base! 🥰
34273986
34273978
Favoriter från Nars💋
34273971
34273959
34273938
34273927
MUST HAVES IN A KIT 😍✨
Dröm att testa
🌟🌟
Must haves in a kit
Denna basen 🫶🏆🥰
Wow ✨💅🏼💖
Nu när det börjar gå mot vintertid så tycker att ett fint glow är a och o. Den klassiska blushen ifrån Nars (orgasm) gör verkligen så att allt får den där sista touchen, med en bra eyeliner till och tadaaa 👌🏼 perfection ✨
Favoriter från nars
34273633
34273632
34273612
34273583
34273581
Testa Benefit brynprodukter nu när det är 20% för medlemmar 👁️ min beställning är nu lagd 🫢
Jag skulle ha älskat att testa , dem de ser fantastiska ut.😍💫🌟
34273561
34273484
34273439
💋 Lyxiga läppstift från YSL 💋
34273419
34273408
34273379
34273353
34273343
34273336
34273332
34273322
34273306
🍂🍂🍂
😍😍
34273266
34273260
34273259
34273256
34273248
34273244
34273242
34273234
34273227
34273204
34273169
34273159
34273146
34273065
34273010
34273001
Såå fina produkter från nars som jag velat testa hur länge som helst😍
34272948
34272887
34272865
😍😍
34272838
34272834
Dear Santa, önskelistan i år 🎅🏼🎁🎄
34272806
34272804
34272763
Några av mina senaste inköp! Mac har några av mina favoritläppstift 💄 On hold är en otroligt härlig diskret röd färg. Burberry Goddess är en vaniljdröm och bryna sitter äntligen på plats!
Essentials för en naturlig och glowing everyday look <3
Nars har så himla bra produkter, rekommenderas😍
34272722
Är absolut beroende av läppstift, fler lockande formuleringar och färger från Nars 😍💋💄
Nars is amazing for deep shades, I always find it so hard to find the perfect match but NARS is 10/10 😍💗
Mina favoriter❤️
Klassiker för glowig bas och två produkter jag gärna skulle testa från Nars, lipbalm för den kallare och torra säsongen känns givet! Älskar färgen!
34272642
34272639
Hur snyggt är inte denna kombo från Nars WOW?!😍✨
34272597
Har inga produkter från mars men hade gärna velat testa dessa! Har bara massa gammalt smink och behöver en uppgradering
Denna hudvårdsrutin från nars innan bas är magisk 😍✨
För han!
34272570
Perfekt bas
Dessa produkter från Nars skulle jag vilja testa 😍✨
34272545
34272540
Älskar dessa, är inte jätte duktig på smink men jag älskar att sminka mig🥹
Favoriter ❤️
34272460
Need, want = sätter upp på julklappslistan
34272432
34272409
34272400
34272394
34272393
34272388
34272386
34272376
34272373
Strawberry summer känsla :))
Favoriter
34272343
Minimal och fräsch! Ingen mer!
Dröm!
34272331
Beutykit Nars
34272324
34272312
Produkter för en perfekt bas!🤩
34272309
34272303
34272300
34272292
34272269
34272267
34272263
Blush
34272258
34272255
34272251
Naturligt med glow torta höst och torrt 🥰
34272247
34272246
34272244
34272242
Nars wish list! Let the glow begin!
34272233
34272199
💁🏻♀️
34272116
Bra hudvård är alltid viktigt. Spännande att prova Nars serum, fuktighetskräm och ögonkräm för mig som är lite äldre ☺️
Dessa fyra produkter tillsammans ger verkligen en extra fin finish och blandas ut otroligt fint på huden. Upplever aldrig att det blir kakigt eller separerar sig vilket jag annars har märkt av med vissa andra dyra märken. Med tanke på priset så är det produkter som jag använder mig sparsamt av när jag vill vara lite extra fin!
<3
Bra combo men hittade inte tyvärr Cream bronzer från nars som är asgrym med dessa produkter jag har valt
Allt du behöver för en helt otrolig bas. Använd concealern till att punktkorrigera, låt det sitta så det blir mer täckning. Lite spot puder på det och sen bronzern på kindbenen samt som ögonskugga. Och till sist favoriten orgasm på kinderna och läpparna (se till att lägga en glans efter bara)
De här smink produkterna har jag alltid velat testa och har hört bra så så ser framemot att köpa nars produkter framöver🩷🩷
Dessa tre produkter men framför allt denna foundation kan jag inte göra min makeup rutin utan!! finns ingen basprodukt som lägger sig så snyggt på huden! världens snyggaste 🙏🏻
34271932
MUST HAVE ❗️ Skapa en perfekt vardags look med hjälp av dessa produkterna! -NARS reflecting foundation som smälter på huden och ger en naturlig finish samt ett otroligt GLOW! —NARS creamy concealer som täcker mörka ringar och smälter som smör, sitter så fint under lite puder och creasar ej! -NARS air Matt blush, inget passar bättre än en krämig blush som ger en naturlig rodnad (enkel att blanda ut)! -NARS afterglow lipshine, lämnar dina läppar återfuktade och Skimriga, jag absolut ÄLSKAR denna produkten ! 😍
Den perfekta basen för en lyckad makeup!
34271906
34271883
💆♀️✨️
34271833
34271829
34271805
Så nyfiken på Nars produkter 🌟🤩
34271758
34271745
34271722
34271703
34271669
😍
34271630
34271625
Jag har använt deras concealer och foundation i många år, alltid älskat dom. Dom andra två är något jag alltid velat testa, jag kunde tyvärr inte lägga till en 5e produkt på hemsidan men deras läpp+blush produkter hade varit så kul att testa!
Best lipcombo ever!!
De finaste kittet, allt känns så elegant och simpelt. Får konstant komplimanger om hur elegant jag ser ut🥰 Trust me on this.
Dessa produkter vill jag gärna testa dem.
34271570
34271551
Riktigt grymma produkter!!
34271479
34271473
34271470
34271460
34271454
34271443
En enkel look fast läppstiften blir pricken över i:et! 💕
34271415
34271414
34271399
Ett perfekt Beauty Kit för en mysig höst dag när man vill skapa en ”natural” smink look! <3 Glad höst!
34271343
34271323
Perfekt kit för en ”Every day makeup look” ✨
Starta morgonen med mitt kit
34271290
OTROLIGA NARS🥰💕💕
34271273
UNDERBARA NARS!!!💕💕💕💕
34271253
34271233
34271230
Mina favoriter!
34271212
34271200
34271186
34271183
34271175
Älskar älskaaar namnen på Nars produkter, men dessa är de bästa🥰🥰
34271081
34271076
Mina favoriter 😍
Hade gärnat velat testa dessa produkter, wow!!😍🤍
För en perfekt bas!!🤍😍
Bästa bas produkterna!
😍😍😍
Otroligt bra blush som sitter jättebra med foundation samt pudret. Ger ett filter effekt!!
Dessa verkar så fina!
Tre produkter jag verkligen vill testa från Nars!🤍
Dessa hade jag velat prova!!
Mitt super naturliga glow kit från Nars!
Mina absoluta favoriter från Nars!!
34270989
34270982
34270977
34270975
34270974
34270968
34270967
34270952
Med detta kitet som jag har satt ihop så blir din bas magisk, har du lite djupa ringar under ögonen REKOMMENDERAR jag stark!! Deras concealer, lägger sig fint , naturligtvis resultat men ändå en bra teckning! Gäller samma kring deras foundation, naturligt men ett täckande resultat men ändå en fint glow. Men för att få en extra touche rekommenderar jag även deras blush just den färgen jag rekommenderar, ger lite höst kinder , lite rosig och fin , men ändå ett fint glow något som jag älskar!!!, och för att sätta allt detta så behövs ett puder och inget är finare än nars påminner lite om Hudabeuty om man har haft de tidigare men denna håller absolut längre!! Ta mina råd och SPRING OCH KÖP!!😍😍
34270940
34270932
34270927
34270922
34270915
34270910
34270904
Clean beauty kit som ger lyster💖
34270890
34270888
34270875
34270871
34270866
34270861
34270857
Favorit foundation, den jag har i flera nyanser lika så läppstiften! Super härlig formula☺️ har en skin deep ögonskuggor palette från Nars som oxå används flitigt!
34270853
34270851
34270831
34270827
34270785
34270783
Detta är min ultimata nars bas som E sååå perfekt för min hy
34270771
34270758
34270752
34270747
34270741
34270735
Handla gärna på Kicks för här finns allt du behöver 🥰🥰🥰🥰🥰
Höstfavoriterna 🍂 natural and bronzed
Dessa är de två produkterna jag äger från NARS, älskar dom!!
34270706
34270704
Skulle jättegärna vilja testa dessa produkterna från NARS😍😍
34270662
❤️
SÅ SJUKT snygga förpackningar. Man skulle ju känna sig såååå lyxig att få använda dessa produkter varje dag
En riktigt bronzig och höstig look från nars
Skulle så gärna vilja testa dessa produkter från NARS och vara med i tävlingen om de nya NARS produkterna då det är ett märke man hört mycket om men inte vetat vad man ska börja prova först!!
Helt klart skulle jag vilja testa ett fullface med alla nars mest vitala produkter😍
34270621
34270615
34270611
34270609
34270589
34270588
34270583
De här produkterna skulle vara spännande att prova, för en enkel, lätt fräsch effekt ✨☺️
34270573
34270571
34270569
34270564
Skulle vilja testa dessa!😍🎁🎀💄
34270562
34270552
34270535
34270521
34270517
34270508
34270507
Everyday light makeup 💓
34270495
34270494
34270493
En super light everyday look med mer fokus på hudvård och skinprep 💞
34270480
34270479
34270473
34270466
34270460
34270454
Naturlig everyday makeup med fokus på en naturlig och light bas
34270446
34270441
Vem vill inte vara tjejen med dom absolut snyggaste läpparna? 🥰
Drömmer om NARS produkter… 😴 💭
Om jag fick välja fritt vilka jag vill prova från NARS💕💕💕
34270420
Matt flawless base med en bold lip!
Absolut den bästa basen för att stråla hela dagen & kvällen 🥰
34270407
34270404
34270399
Mina favoriter 😍😍😍
34270395
Kan jag få testa NARS? 🤭🫣😍🤩
34270377
34270368
34270363
Favorit produkterna från Nars.
34270357
34270352
34270349
34270348
34270346
34270341
34270339
34270333
34270331
Vill gärna testaaa!😍💃🏻
34270327
34270325
34270323
34270322
Jag skulle älska att få testa dessa produkter😍
Man kan välja om man vill göra sin sminkning väldigt enkel samtidigt som lite extra vilket jag tycker är underbart. Men oavsett vad, blir det hela väldigt glowigt och man känner sig fräsch. Till sist en av mina favorit parfymer på och man känner sig wow🥰 Jag tycker att jag förtjänar att vinna detta för jag vill skämma bort min syster som fyller 15 år, som börjar sakta men att bli väldigt intresserad av makeup, skincare osv, så detta hade varit ett perfekt tillfälle för henne för att känna sig extra fin en kväll som idolfinalen, samt att det är en dröm för henne och mig. Hade varit underbart att vi kan ha något att se framåt när fixar oss med min beautyrutin.
Mitt kit
34270309
34270306
”Dark femme” lipkit 💋
Hade så gärna velat testa deras blush som jag hört megamycket om!
Jag älskar att testa Nars produkter! ⭐️🤩
34270295
Har aldrig testat Nars produkter innan men har hört av många mina vänner att deras produkter är det bästa de har använt!
34270286
34270278
Jag hade även velat testa deras populära Afterglow serie så klart!!😉 Håller tummar och tår för en vinst 🤞🏼
34270272
34270264
34270260
Detta är mina absoluta favoriter från NARS som inte går att leva utan. Blev helt förälskade efter första användningen 😍
34270255
34270252
Dröm NARS kittet 🩷💘
Det bästa serumet jag någonsin testat. Så mjuk och man blir glowig! Köp denna och du kommer se ut som en clean GIRLLLLLLL
34270241
34270239
NARS PRODUKTER SOM JAG HADE VELAT TESTA💕
34270231
Jag har aldrig tidigare testat Nars, hade därför gärna testat deras mest populära produkter som man hört mycket gott om. I och med att detta märke är nytt för mig vore det extra kul att vinna!❣️💄
BÄSTA MATTA PUDRET! Testa och du komma drömma
Älskar NARS och är helt förtrollad över deras produkter ! 😍
Produkter från Nars som jag skulle vilja testa 😀
34270218
34270217
Mina favoriter från Nars som används flitigt varje dag!! <3 <3
SJUK längd på fransar!!!!! BÄSTA mascaran någonsin?
34270196
34270195
Har alltid velat testa dessa saker från nars. Känns som att de kommer bli nya favoriter! ÄLSKAR nars!
34270175
Några favoriter från Nars!
34270164
34270160
34270155
34270154
34270145
34270140
34270137
Jag skulle älska att få prova Nars nya afterglow produkter då jag aldrig ägt något från Nars tidigare men hört väldigt mycket bra om dem!
34270134
34270130
34270113
34270110
🔥
34270102
34270098
34270096
💁🏼♀️💄💋
34270088
34270087
34270084
Nars love❣️ #tävling
34270077
34270068
34270067
34270066
34270059
34270058
34270054
34270053
34270048
Om jag ett kit från Nars skulle få Så hade jag blivit glad som få Massa goda nyheter att testa Nars lyckas med det mesta Jag håller tummarna för vinst denna gång Och säger adjö med denna sång!
34270045
34270030
34270027
34270026
34270025
34270016
34269989
Bronzer ögon rouge allt i ett. Med detta kit blir senhösten och vintern skimrande komplett.
34269947
34269945
34269942
34269935
34269931
34269929
Favvisarna<3
34269921
34269920
34269915
34269909
Hade velat testat något från Nars men det är för dyrt
Everyday NARS kit
34269905
34269904
34269902
vill gärna testa dessa med!! 💗 vill så gärna ha köpa nars produkter men inte gjort det en tyvärr </3
34269899
34269895
34269889
34269886
Bästa duon för en full face som håller hela dagen😍
🌸🌸🌸
34269876
34269871
34269870
34269868
34269867
34269862
34269860
Dessa produkter har jag alltid velat testa speciellt deras blush ☺️☺️☺️
Bästa produkter
34269848
Otroligt kit nu till hösten och vintern! 😍💄✨
34269840
Bas och härligt röda läppar inför höstens alla festligheter, sedan är ju looken inte komplett utan nars ikoniska orgasm-blush✨
34269838
34269834
34269829
34269828
34269825
34269817
34269811
34269802
Nars 💓
Mina favoriter från Nars 😍
34269799
34269798
34269796
34269795
34269793
34269791
34269789
34269788
34269786
34269785
34269783
34269782
34269780
34269778
34269775
34269774
Full face från nars, DRÖMMEN!
34269771
34269770
Smink är mitt intresse och har alltid velat utöka mina options i min sminkrutin och skulle älska att att ha dessa i min rutin. Så detta är min önskelista då:)
Wow-kit!
34269762
34269761
Drömkitet
ögondröm
34269756
34269753
34269752
Detta set från NARS får din hy att lysa!
Nars - drömkitet!
34269741
Åh att få göra en makeup med dessa 😍
34269734
34269733
34269732
34269727
Det bästa för dina kinder och glow
Dröm liocombo för Dag vs Natt
34269709
34269707
34269705
I dagsläget så använder jag Nars Light Reflecting Foundation och WOW det är en ny favorit. Vill gärna testa med deras Radiant Concealer till också. Älskar och rekommenderar starkt till dem som vill ha mycket glow!!
34269700
34269696
De ultimata kombinationen för ett fantastiskt glow!!!
34269688
34269687
Älskar Nars produkter 😍
34269682
34269670
34269668
34269664
34269656
34269651
Önskelista 3 📝💝
34269642
34269635
Produkter ja har velat testa❤️
Önskelista 2 📝❤️
Älskar dessa från Nars. Har köpt om dom flera gånger🥰❤️
34269612
Älskar Nars produkter! Och detta hade varit en dröm att vinna 🥰
💗 otroligt bra produkter
34269600
34269597
SNÄLLA hur fina är dem här😍😍😍😍 lipgloss som alla önskar😍#NARS
Älskar Nars blush och skulle mer än gärna testa läpprodukterna 😍
34269592
Superbra kvalitet
34269586
34269581
Nars cream bronzer är också en favorit!!
För att känna dig återfuktad och få en fin glow!
34269570
Har aldrig testat någon produkt från nars men skulle verkligen vilja testa dessa produkter jag hört så bra om!!
34269567
34269562
34269560
34269555
Jag har hört så bra om Nars och deras sminkprodukter, men har inte testat något ännu från dem. Skulle vara roligt att få testa och bygga sin egen uppfattning om deras produkter. För mig känns det verkligen som ett lyxmärke jag gärna vill ha i min sminkkolletion :)
34269541
34269540
34269539
34269535
BÄSTA BÄSTA NARS produkter😍😍😍
Winter Glow
34269517
34269482
34269473
34269465
34269462
34269457
34269404
34269386
34269371
34269363
34269361
Älskaaaar
34269352
34269351
34269339
34269325
34269322
34269316
34269296
34269294
Nars tävling💥❤️
3 favoriter till 😍
34269267
34269257
34269255
Detta är bland det finaste jag testat, borde hamna i allas makeupkit!
Så magiska 😍
är så taggad på testa de nya blushes 😍
34269247
34269244
🫶🏻
34269238
Kan aldrig gå fel med en lyster givande hudvård och lite rouge för att liva upp ansiktet med lite Glow och färg😍
34269222
34269220
34269218
34269215
Dessa har precis hamnat på min "villhöver" lista😍
34269209
34269198
Detta skulle ge den bästa looken!!
34269177
34269170
34269160
Nars
34269151
Helt missat att NARS har hudvård, har ni testat? Vad tyckte ni?🌸
34269136
34269124
34269122
34269121
34269120
🥰❤️💄
34269096
Mina favorit narsprodukter 😍
34269083
34269073
Nars - grymt bra produkter. Hittills aldrig besviken. 😍
34269067
Riktigt snygga läpprodukter - perfekta till hösten! Så mustiga, underbara färger och lång hållbarhet 🙊🙉🙈
34269057
34269047
Precis allt du behöver för en fräsch, enkel 5 minuters look till jobbet, skolan eller om du bara inte har tid helt enkelt. Pigmenterade, blandar ur fint och går på som en smäck! Så fint går alla färger ihop också!
34269045
Underbara produkter från NARS. Concealern är en riktig kultklassiker!!
Bronze inspirerat smink
34269039
34269025
Dessa godingar skulle jag GÄRNA vilja testa från NARS men har aldrig testat. Man får ju orgasm bara av att fantisera om alla dessa produkter från NARS 😍😍😍😍🥳🙏🙏💣
34269013
34268999
💕
Mina all time favoriter från Nars
34268982
34268956
Måsten i min sminkrutin!! Bästa foundation jag någonsin testa, och bara orgasm är ju en kult klassiker
💖✨
34268926
Vill få chans att vinna ~ Afterglow kit 💄. Här är några andra favoriter som jag vill testa ❤️🔥✨
34268917
34268913
34268912
Det här hade vart kul att testa 😍🙌
Här är mitt beauty kit!<3
34268903
34268894
34268892
34268882
Jag har aldrig testat något från märket Nars men hade gärna velat testa dessa produkter med min bästa vän, ha en myskväll där vi fixar och ompysslar varandra. Har hört gott om märket tidigare men ännu inte fått chansen att själv sätta händerna på deras produkter, hade varit ett ypperligt tillfälle till detta.
34268862
Börja dagen på bästa sättet med dessa favoriter
34268830
34268829
34268827
34268810
34268793
34268789
34268785
34268776
34268767
34268761
Det perfekta kitet från Nars. Innehåller allt man behöver för att känna sig sådär underbart fräsch och redo för att ta sig an dagen! 😍💄
34268754
34268751
34268741
Dessa två produkter är tyvärr det ända jag har provat från Nars, men är totalt förälskad i dessa produkter, vill så gärna testa mer från märket, Dom står högt på min lista.
Vill testa allt från nars!! Det ända jag har testat är deras orgasm blush som är magisk!
34268678
34268662
Har hört så mycket bra om dessa 3 produkter. Känns som en perfekt höst bas med de här 3 ihop 😍Kan man sluta sitt vanliga jobb, och bara sminka sig hela dagarna i stället 😜Är det någon som testat foundationen? 😍
Nars favoriter
All kärlek till nars som gör massor med bra produkter😍
För en vardaglig look✨️
34268568
34268556
34268497
34268483
34268476
34268472
🩷
34268445
🩷🩷🩷🩷🩷🩷
34268441
Nars produkter jag skulle älska att prova på!
34268425
Nars favoriter 🩷🩷🩷
34268416
Mina favoriter från NARS🩷🩷🩷
34268409
34268408
34268405
34268383
34268365
34268359
Presenter som verkligen inte kan bli fel nu till vintern. Om inte ge till någon så unna dig själv ❤️
Så fina produkter från nars som jag jättegärna vill testa💗💗
För en solkysst look! Eller varför inte skippa ögonskuggan och ta bronzern där istället 😘För en solkysst look! Eller varför inte skippa ögonskuggan och ta bronzern där istället
Min favorit rouge nu. Ger ett naturligt glow och sitter fint hela dagen. Tips är att även använda den på ögonlocken 😍
Jag skulle vilja prova läpp produkterna, concealern och blushen från Nars. Concealern och blushen är otroligt omtalade produkter och jag har hört mycket bra om dessa produkter och skulle därför vara roligt att få prova. Även läpp produkterna skulle vara kul att få testa eftersom jag tycker Nars har så fina färger på sina läpp produkter!
34267398
Önskar testa dem 😍😍
Använder Nars bronzer dagligen och tycker om den extremt mycket, sen skulle jag vilja testa deras blush och puder och i princip allt från Nars. En produkt jag verkligen älskar från Nars är deras concealer då det är den enda concealern som inte blir kakig och den är väldigt tecknande
Mina favoriter när jag vill ha frisk och strålande look
Älskar dessa 3 produkter, dock en annan färg på blushen men kunde inte hitta den. Använder aroused.
😍😍
Dröm basen
34265772
Favoriter Nars 🤍
Perfekta basen när man inte vill vara ”sminkad”, krämen återfuktar fint, sen den glowiga blushen som lägger sig naturligt, men rosig och lysergivande! Sen ett bra Läppbalsam som återfuktar och ger lätt färg!
❤️❤️
NARS ♥️
34264680
34264134
Hade jag fått välja hade jag testat allt från NARS men dessa jag har valt är några produkter jag har hört väldigt gott om och mer än gärna velat testa.
Favorit produkter från Nars 🫶
Saker jag skulle vilja testa
Beauty hack
Skulle så gärna vilja testa detta o även creme rouget i färgen orgasm!tävling
On wednesdays we wear pink💖(;
Dessa vill jag testa😊
34262136
Dom här Nars produkterna är jag väldig nyfiken på att testa:)
4 produkter som jag jag alltid vilja testa från nars
Ögongodis, bokstavligt talat 😍
Två produkter jag alltid velat testa från NARS
Har inte hunnit provdofta dessa nya dofter ännu! 🌸💛💜🧡🍏 Har du? Berätta gärna!
3 av mina favoriter från NARS😍
34261240
34261196
34261193
En spöklig enkel make -up inför Halloween
Allt som behövs för en fin makeup, som går att använda både på dag och kväll! Bronzerns smälter fint på huden, och är byggbar! Till dagen använder jag ljusare ögonskugga, sen till kvällen trycker jag på med mer färg på ögonen och mer bronzer på dagen, även rouget är byggbart så jag har mindre på dagen och mer färg på kvällen! Tycker rouget blir fint även på läpparna!
34261060
Jag har aldrig blivit missnöjd när jag handlat produkter från Nars innan, inte testat någon av dessa produkterna från Nars dock men hade så gärna velat testa. 😍💄✨
Hade velat testa dessa har alltid velat testa nars men har ej haft möjligheten till det
Har faktiskt aldrig testat Nars men hört mycket bra om flera produkter🤗🩷
Skulle gärna vilja pröva dessa av märket nars, äger ingenting av deras collection Väldigt fina färger
Några favoriter 🥰
34260514
34260506
34260433
Älskar att NARS har så mycket miniprodukter så man kan testa loss! Blushen i mini täcker också forever!
Bas produkter från Nars💋💋🤌🏼
Nars skincare-kit. ÄLSKAR!!!🤌🏼🤌🏼
Ultimata sunkissed-kitet från Nars. Tar med mig dessa produkter till graven. Älskar kvaliten🤌🏼🤩
34259969
💛 Parfymer som är med på 2 för 1 💛
Älskar NARS. Bronzer vill jag testa den ska rakt in i kundvagnen ☺️ vill testa fler produkter från nars med!
34258779
Jag skulle vilja testa mer produkter av märket NARS. Jag köper alltid deras concealer och är supernöjd med den. Det skulle vara så uppskattat att få möjligheten att testa mer av deras produkter <3
Här är de perfekta setet för ägonmakeup från nars! Ögonpaletten passar mig perfekt, och är varm, glowig och lätt att lägga på ögonen utan att det faller av. Concealern är jättefin och lätt under ögonen, och lätt att blanda ut, sant torkar inte ut ögonen. Concealern funkar också jättebra som primer för ögonskuggan, då den inte är för fet och oljig, utan skapar perfekt bas! Även mascaran är jättefin, och klumpar inte, utan blir fin volym.
Har varit fan av nars länge, och köpte det alltid när jag var utomlands förut, när det inte gick att få tag i Sverige! Här är mina favoriter när det gäller bas-smink, där både bronzern och pudret lägger sig så fint och naturligt på ansiktet, utan att direkt kännas! Blusen är också den perfekta för att skapa en perfekt bas med mycket glow på kinderna! Blushen är perfekt både sommar och vinter, då den lägger sig varm och glowig på vinern, och på sommaren är den naturligt rosa och fin mot en brunare hud!
Vill ha allt från dessa och I’m in love with these🩷🌸🫶🏼
Här är produkterna jag skulle vilja vinna! Det vore en dröm att vinna, jag är sån läppnörd när det gäller smink! Har nog testat nästan alla lipbalm och gloss, älskar det för det är återfuktande med lätt färg! Skulle älska att prova dessa, då jag är säker på att jag skulle älska dom! Har haft orgasm på lipbalm och rouge förut, och är den perfekta färgen!
Inom smink från Nars är detta tre produkter jag gärna skulle vilja testa 💓❣️
Dessa produkter har jag aldrig testat men det vore otroligt att få testa de ⭐️
Detta är några av mina favoriter från Nars!! Så prisvärda 🫶🏻❣️
34258071
Min go to concealer är verkligen Nars radiant creamy concealer, känns väldigt lätt men går ändå att bygga upp en bra täckning 🌟 Och orgasm blush är såå fin och ger ett så härligt glow!! Övriga är produkter jag funderar på att beställa hem och testa så ge gärna era åsikter 🤍
Kolla dessa vackra nyheter ifrån LH Cosmetics 😊😻. Perfekt till julfesten 🎄💄
Har aldrig testat något från Nars, så hade varit superkul att få vinna och kunna testa på deras produkter!😍😍
dessa hade jag verkligen velat testat från nars!! 💗
Jag vill verkligen prova dig, jag vill att mitt ansikte ska se mjukt och glänsande ut! 🌟🤩👌
Älskar de 😊🤍✨
✨️ Nyheter från LH Cosmetics ✨️
dessa! Är bara wow-känsla ♥️💄
34256975
Allt man behöver från Nars!
Day to day kit
ÄLLLLLLSKAR NARS💗
Dessa är några av mina favoriter, älskar det mesta från Nars😍
Inte testat än, kanske dags att klicka hem?🤔🥰
Skulle såååå gärna viljat testa dessa 😍
Alla sminkprodukter är något jag starkt rekommendera lägger sig som ett extra lager hud på ansiktet. Skulle däremot vilja testa hudvård från nars, något jag inte gjort tidigare men står först på önskelistan i år
Mina ALL TIME FAVORITES från Nars. Har haft produkterna både i fullsize och minis. Produkterna ger ett så fint resultatet och det är sådana jag alltid köper igen när det tar slut. Sminkar mig i stort sett varje dag och produkterna räcker länge till även om det är minisizes ♥️🥰
Mina favoritprodukter från Nars!!!
Skulle göra allt för att få testa dessa😍
Måste bara testa ahhhh!!!!😍😍😍
Mina bästa produkter för en perfekt bas! Prövat mycket basprodukter men dessa ger definitivt det bästa resultatet. Lång hållbarhet, glow och creasar inget. Rekommenderar starkt! Längtar till att göra min kollektion större💕
denna vinst skulle vara så fin att vinna, för mig som aldrig testat Nars förut. ☺️☺️🤞🏽💓
Skulle vilja testa dessa! ❤️
Mina concealerfavoriter är från Nars✨ Ett makeupmärke som kan sina basprodukter! 👌💁♀️💕
Bästa kombon från Nars!!!!
Detta är produkter från Nars som jag jättegärna skulle vilja prova😍💄✨
MEN! Det jag provat på ifrån Nars är bara ett måååste för alla där ute!!! Deras blush i klassiska färgen orgasm och bronzern i Laguna är något jag köpt om och om igen!! Det är en perfekt rosa färg som du kan jobba upp och får den perfekta touchen utav skimmer i🌟 Bronzern är perfekt färg som passar alla årstider 🌟😍 Dessa två går så himla bra ihop färgmässigt & pigmenteringen är en annan nivå 🌟
Skulle så gärna vilja testa dessa produkter, har hört så bra om dom.🩷🩷
Jag skulle ha väldigt tur om dessa produkter var mina, jag gillar dem verkligen, jag skulle prova dem!💄🌟💫
Jag skulle verkligen vilja att dessa produkter skulle vara mina. Jag gillar att sminka mig!💄😍💫
Intressanta nyheter inom hårvärlden ⭐️😍
Produkter jag skulle vilja testa ☘️
Mina 4 favoriter från Nars 😍 har aldrig provat något i nyansen Orgasm så det skulle verkligen vara kul att vinna ❤️
Älskar Nars blush och även bronzer men inte testat någon läppprodukt därifrån så vore väldigt spännande och kul !🤩🌟🌟💫💫❤️🔥❤️🔥
Hade gärna provat på deras läpp produkter då jag inte testat några läpp produkter ifrån Nars!🌟 Alltifrån rosa gloss till röd julfärg inför Jul & Nyårsafton 🌟
Jag hade också velat prova på LIGHT serien i hudvård för att se hur den blir tillsammans med en hel bas ifrån samma märke 😍🌟
34255026
Ett kit Jag skulle definitivt vilja testa är ett bas ”kit” ifrån Nars!🌟😍
❤️🔥😍💄
Skulle verkligen velat prova dessa & mycket mer 😍
All-time favoriter från NARS!
Älskar Nars blush och även bronzer men inte testat någon läppprodukt därifrån så vore väldigt spännande och kul
Dessa vill absolut testa speciellt blushen
34254526
34254433
Vill testa ser så härliga ut. Någon som testa något av dessa ?
Dessa produkter hade varit roligt att testa✨💕😍
dessa är mina favoriter som jag använt i flera år från nars
Nars concealer är den absolut bästa som jag någonsin haft, och resten är några av Nars produkter som jag verkligen skulle vilja testa! 😍❤️
Några av mina absoluta nars favoriter
34254151
🎄🌸 Av alla NARS fina produkter står dessa överst på min önskelista 🌸🎄
Dessa 4 produkter från Nars är jag så sugen på att testa! 😍✨
NARS har fantastiska foundations 🥰
Inte testat bronzern ännu men foundationen, pudret och concealern. Kan lätt säga att ingen concealer slår denna🌸🌺
🌸🤎 NARS kan BAS 🤎🌸 Fantastiska bronzers, blush, och highlighters
Det här måste vara mina absoluta favoriter från Nars! Så så bra!😍😍✨
Produkter från Nars jag skulle vilja testa någon gång 😍
🧡 Vackra ögon med NARS 👀🧡
Dessa rouge hade jag så gärna velat testa tillsammans, hört att de blir så fina
🌸🎄 Dessa fina present kit från NARS önskar man ju hitta under granen 🎄🌸
Dessa produkter hade jag velat testa, har hört mycket bra om dem.
34253649
Älskar dessa, ger en så fin bas!!!
Mina favoriter!!!! Kan inte leva utan dessa tre🥰
Dessa tre produkter hade varit jättekul att testa, den nya blushen för glowy rosa kinder samt läppglansen som kommer framhäva läpparna. Concealern verkar jättebra och naturligt tecknade vilket är helt perfekt för en fin look speciellt nu till vintern 😍
34253426
Detta är något som alla bör testa! 🙌
Dessa produkter från nars vill jag väldigt gärna testa!
Denna liquid blushen är så fin, den har ett fint pigment med skimmer i sig. Perfekt att toppa med puder blushen över också 😍
Dessa två hade jag gärna velat testa, har du provat dessa ? 😍
Två favoriter som både jag och mina vänner delar. Verkligen så fina på huden och färgen på blushen är magisk😍
Mina go to från nars 😍😍
Detta är två produkter som jag har velat testa så länge men som är slut för det mesta!!💕
Detta är mina favorit produkter från nars!
Dessa produkter har jag hört mycket bra om och skulle vilja testa!
Nars är en av mina topp 3 favorit sminkmärke eftersom att jag gillar en naturlig glowy typ av smink skulle Nars passa mig utmärkt🫶🏽 längtar att få testa i verkligheten :D
Produkter jag gärna hade velat testa från NARS ❤️😍
Nars radiant creamy concealer är en av mina favoriter! Är super sugen på att testa andra av deras klassiker!
Har aldrig tvivlat på Nars kvalitet på produkter. Nars levererar alltid bra och hållbara produkter som man gång på gång vill köpa om. Favoriten hos mig måste nog vara deras Orgasm Blush i alla olika formulas. Perfekt som en vardaglig men även festlig blush! Älskar!
Omgg, är detta nytt hos Nars, har inte sett att dom har hudvård innan, måste absolut testa😍😍
Mina favorit produkter från nars💗💗 Foundationen är min absolut favorit foundation 🥰
Hade ingen aning att NARS hade hudvård, så spännande måste ju provas!😍
Läppar!! Älskar, o gloss på läpparna är dröm. De sätter verkligen ihop en hel look😍😍
Skulle så gärna vilja testa dessa basprodukter, har hört så bra om dom, speciellt concealern då jag har lite torrare underögon så skulle denna va fantastiskt!😍
Har hört så bra om dessa virala produkter! Men är alltid för snål när det kommer till att unna sig själv 🙄💕 är de värda att köpa?
Dessa är några produkter jag skulle älska att få testa😍
Det här är min go to bas. Älskar foundationen, den passar min torra mogna hy. Huden känns återfuktad och glowig och den lägger sig inte i i fina linjer, håller hela dagen😍 Så kul att NARS äntligen går att köpa i vår fysiska butik🤗 Har inte testat Afterglow produkterna ännu så skulle vara fantastiskt roligt att få chansen🤞🏻🍀🙏🏻🤗🫶🫦
Mina absoluta favoriter från Nars är dessa två, de köpa om och om igen. Mycket mer har jag tyvärr inte hunnit testa, så att vinna detta kit vore otroligt roligt😍
Är så nöjd med min Liquid Blush Orgasm och hade varit så sugen på att testa fler produkter ifrån NARS. Har hört gott om deras bronzer, concealer och deras lipbalm 🤩🫶🏽
34251874
34251755
34251738
34251711
34251699
Dessa två ihop är magi✨ Hett tips!
Perfekt bas ✨️
34251626
Orgasmiskt härligt glow kit jag önskar mig💃💕
Dessa vill man ju ha i necessären 😍
34251596
Testade nyligen hudvården från Nars. Oerhört överraskad, rekommenderar verkligen!
Fantastiska produkter som köpts om flera gånger! Kombinationen av foundation och concealer är 10/10
❤️❤️
Såå läckert underbar kit som jag gärna vill få njuta av!💗💗💗
Jag har aldrig köpt något från Nars, men skulle blivit jätteglad att vinna. ❤️
En fulländad make up look med Nars som är värd att bära och känna glam som man förtjänar
Love NARS Blush ❤️
Drömmen 😍
I would love to have them in my makeup box 🥰
Så härliga produkter 😍💗🌅
NARS döper många produkter till ”Orgasm”! 😉
Nars hudvård skulle vara intressant och testa.
Min önskelista till nars samling 🫶🏼
Jag har aldrig ägt något från NARS! (Skulle gärna vilja)! 🎁
Härliga produkter från NARS! 💕
Att vinna vore drömmigt! 🫶🏻
🥰✨🤩✨
Bästa ansikte produkter , ❤️❤️
Dessa luktar så gott och är så bra julklappar till någon som gillar hudvård.
🌸💙 Ariana Grande Gift boxes 🎁🌸
👌🤩
34248366
Denna kombo är för sjuk. Jag får alltid alltid alltid komplimanger på mina ögonfransar!😍
Dessa tillsammans för en Dewey look😍 Kicks egna smink är fantastiskt
34245368
Beauty Kit - Drömköp
Glow i höstsolen ⭐🍁🌞🍁⭐
Mina absoluta favorit produkter när det kommer till ögon. Jag har känslig hy och känsliga ögon och haft problem med mascara som rinner och svider och liner som bara försvinner. Men med dom här produkterna kan jag vara säker på att efter en hel dag så sitter det kvar, inget som irriterar ögonen och samtidigt är lätt att tvätta bort!!
Mina favoriter nu på hösten/vintern! Håller huden glowig och återfuktad!
Dessa kit ifrån Fenty ser ju magiska ut! 😻✨🎄
Flaer är en av mina absoluta favorit penslar! Och kolla här vilka fantastiska kit som finns 😻🎄
Perfekta produkter till Halloween! 🎃🕷🕸
Nyfiken , plånboken är dock inte lika nyfiken 🫣
Provdoftat dessa tre nya parfymer i helgen 🍋🌺☁
34234305
Dessa skulle jag vilja testa!
🌸🌺🌼 Sommarkänsla 🌷🌸🌼
Jag önskar att jag hade en adventskalender! 😊
Lite fina nyheter!
34224431
34224424
💜💜
everyday makeup
🌸💧💛 Maria Nila Hair Care kits 💛💧🌸
Så otroligt bra serie för mogen och torr hud👌
34220431
Best Of Byredo
Redken
Nyheter på kicks✨
Underbara parfymer med mer 🤍🤍🤍 eller mindre vanilj 🤍
🎄🎄❤️🎄🎄❤️🎄🎄
Lite produkter jag skulle vilja testa från Dr.Jart+!
Mina favorit-sticks!
💖🤎 Nya paletter från Anastasia 🤎💖
💜 Perfekta små presenter 🎁 från FLAER 💜
⭐️ Fina presenter från Paco Rabanne och Marc Jacobs ⭐️
☁️💧 Nyheter från Lumene 💧☁️ 100% vegan 🌸
34206308
❤️ Hugo Boss - ALIVE ❤️
34204536
Lite budgetschampon!
Vardagssminket som aldrig sviker! 😍
För god doft hemma och på kroppen samt lagom med glitter😍
Must haves i sin hårvårds rutin!! Återfuktar, reparerar och har en fantastisk rik doft✨✨✨
☁️💙☁️ Cloud & Cloud 2.0 Intense ☁️💙☁️ by Ariana Grande
⭐️Nyheter från MAC-eyeshadows & highlighter⭐️
❤️ Gift boxes från BeautyAct 🎄❤️
💜 Gift boxes från FLAER 🎄💜
34189331
läppscrub 100% vegan och utan ingredienser och biprodukter av animaliskt ursprung.
⭐️Perfekta presenter 🎁 Marc Jacobs Perfect⭐️
Ole Henriksen
🤤
🌸favoriter
Drömmen till jul & nyår ✨
🎄❤️ Lyxiga Adventskalendrar ❤️🎄
🌸 Nyheter från HICKAP 🌸
Mina favoriter från Smashbox 🥰
Färgstarka eyeliners från BeautyAct 💙🧡💜💚
💜 Present-tips från veganska Florence By Mills 💜 Har ni testat något ni vill rekommendera?
⭐⭐ Gyllene doftnyheter ⭐⭐
Favoriter i make up rutinen 🌸
🌸💜🌸 CLINIQUE 🌸💜🌸 Någon mer som älskar Moisture Surge-serien?
🎄💜🎄 CLINIQUE 🎄💜🎄
🎄 Gift boxes från MAC och IT Cosmetics 🎄
⭐️ Den perfekta julklappen? Paco Rabanne, MUGLER & Marc Jacobs 🌸⭐️
HICKAP Sticks - Blush, Highlighter & Bronzer 🌸🤎
Några av Valentino´s Donnor... 🌺🌺🌺
Mina stackars 👄 behöver all kärlek dom kan få höst/vinter 🩷
Mitt beauty kit, underbara produkter! Vad klarar ni er inte utan? Tell me 😍
Mina go to skincare morgon och kväll. Börja med ett serum. På kvällen använder jag mig av the ordinary Niacinamide 10% och Zink 1%. Sedan Xlash osen ett läppbalsam. Morgonen använder jag mig av en fuktkräm alltingen från CLARINS eller LUMENE osen en ögonkräm!
Älskar dessa två produkter från Kicks egna varumärke. Kan användas på flera olika sätt än bara till kinderna 😍
Glow, glow & glow!
Någon som hunnit testa dessa flytande veganska ögonskuggor från NYX ?
⭐️❤️ Fina (och inte så dyra) julklappar 🎄❤️
⭐️💜⭐️ Så många nya parfymer... ⭐️💜⭐️
Fyra produkter bland nyheterna, att ge bort eller få. Jag skulle vilja ha dem i julklapp 🙂✨️
älskar dessa som ett ”kit” för mina super mörka underögon!! jag hjälpt mig så mycket och är en perfekt kit att ge bort i present för någon som letar efter något att hjälpa underögonen 💗
🌟💛 GLOW under granen? 🎄💛🌟
🎄💕 Gift boxes från Dior, YSL & Lancôme 💕🎄
⭐️❤️ Estée Lauder hudvård och makeup ❤️⭐️
Lite olika blush stick. Jag personligen gillar Lumene Multi-Stick MYCKET, den har ett fantastiskt glow! ✨
🎄💜 Gift boxes från FENTY 💜🎄
🎁💧💙 Biotherm gift boxes 💙💧🎁
Eftersom jag fortfarande använder produkterna fr Mac adventskalender från 2021, har jag insett att Boxar av olika slag passar mig bättre. Dessa ser spännande ut och som jag ska önska mig till födelsedagen nästa vecka.
Blusher bonanza! Gillar lyster och lite glow i fejjan. Länge var Bobbi Brown Brick det enda jag använde, men man måste ju vidga sina vyer. Har du tips på glowig blusher?
Fantastiska färger love love ser helt underbara ut. Vem vill ej äga ett sånt lyxigt läppstift 💄
Alltid bra att ha i sin väska 👜
Biotherm Är helt underbar på ansiktet / kroppen 🥰
⭐️Vem vill inte hitta Lancôme under granen? 🎄⭐️
💧 Återfuktande kroppsvård från Biotherm 💧
🧡⭐️ DIOR ⭐️🧡
🌺⭐️ DIOR ⭐️🌺
If I was a rich girl 💁♀️💄🎀
🎁 Gift boxes med härlig hudvård från Biotherm💧
Mina tre must-haves för att styla håret efter tvätt, Kristin ess är verkligen ett tips för att få volym🌺
Beauty kit för återfuktad hy
De här sakerna använder jag alltid i min sminkrutin, så bra och blir så fin finish!
Perfekta brun/nude combon 😍🍩
Den perfekta basen!!
Depend A Winters Tale Nail Polish 100% vegan
Superfina gift set! Till dig själv eller någon du gillar 💖
Fantastiskt vackra nagellack perfekt nu till höst/vinter 💅
Smaken är självklart som baken, men dessa har en plats i min näsa🤣
💜💛 30% på BUDGIE 💛💜
💜 Nyheter 💜🎄
Fina nyheter från Morphe 🌺🎄
Gift boxes från NARS 💖
Fina hudvårdspresenter från Biotherm och Lancôme 🎁
Älskar när det kommer nyheter på kicks som mini jul 🤩. Listan blir dock längre på d man ska köpa🫣. Man måste ju unna sig lite då och då. 🫶🏼 visst håller ni med.
34133693
Vill testa 🙏🏽
Drömmer om att hitta dessa under granen 🥰🎄🎄🎄
Jättefina presentboxar att ge bort som julklapp eller bara i present till någon tjej ni tycker om 🩷🎀
Nu när det börjar bli höst och kallare ute blir min hy alltid torr men dessa tre produkter är verkligen de som räddar mig under den kallare delen av året 😍 de ger verkligen tillbaka allt lyster och huden känns så återfuktad 😍🌟
🎄 For HER & HIM 🎄
🎄🎁 Julklapps-tips! 🎁🎄
Underbara presenter från Jean Paul Gaultier, Burberry och Carolina Herrera 🎁
Gift boxes Hugo Boss - HER 🎄
Nya adventskalendrar från Babor & Clarins 🎁🎄
Mitt senaste köp från kicks 😍😍
Gifts Box 🎁🎁
Ett måste i ett hem 🤗
34123732
Tips på julklappar!
Favorit doft kombo!
34123204
34122380
Någon som hunnit provdofta ännu? Är särskilt nyfiken på D & G Devotion Edp och Fenty! 💛🧡
For HIM 💙🖤
Spännande nyheter 🧡💖
🎄 Gift boxes från Viktor&Rolf och Billie Eilish 🎄
🌺💛 Gift boxes från Valentino Donna 💛🌺
⭐️Lyxiga presenter från Lancôme, YSL & Prada⭐️
🎁 Gift boxes Armani Sì 🎁❤️
🎁 Gift boxes Armani My Way 🎁 🌸💜
Bästa nude kombon för läpparna! 👄
Tidigare
Nästa