Älskar mina val utav produkter! Bronze oilen från sol de Janeiro har jag alltid velat testa och tänker de är perfekt när jag ska fira nyår i värmen så får man glänsa o lysa i solen och lukta otroligt med den dessutom! Ysl libre le parfum är min absoluta favorit! De va en kvinna från kicks som hjälpte mig hitta den! Vi letade efter en doft som jag ville skulle bli min signatur doft och wow har aldrig köpt en annan sen denna släpptes! Köpt 5 stycken sen dess! Prada boxen är till min pojkvän! Vill att han ska testa på lite nya parfymer och vet att min bror haft denna och den va jätte god så tänkte perfekt till julen som en julklapp till honom! Kerastase schampot i Genesis serien! Ska vara bra för tunt o fint hår vilket jag fått nu efter jag förstört mitt hår me extensions och en hårbomb som färgade mitt blonda hår rosa istället för brunt! Så vill investera mig i bra hårprodukter och blev rekommenderad denna serien utav min frisör som sedan räddade mitt hår!
När jag vill känna mig lite extra fin och se mer vaken ut så använder jag mig av dessa produkter. A) Lancomes hypnose waterproof mascara passar mig bra då den vattentäta formulan håller sig på mina fransar, istället för att att vandra ner under ögonen som jag upplever att många andra mascaror gör. Den raka borsten gör det lätt att fördela mascaran jämnt på fransarna så jag slipper klumpar. Vill jag ha mer än lätt svärtade fransar är den även lätt att lägga ett andra och tredje lager med. Rekommenderas starkt 😍 nästa köp ska jag testa mig på Lancomes Hypnose Drama mascara som har en kurvigare borste och se hur den fungerar för mina mindre ögonfransar nära ögats inre kant 🥳 B) Att tillföra fukt på både ansikte och läppar gör att min annars torra hud känns mjuk och avslappnad 😍 Mac prep+prime är den bästa setting spray jag testat hittills och luktar fräscht av rosor utan att ta över för mycket som andra parfymerade produkter gör 🌸 C) Urban Decay's naked palette 2 ger möjligheten att skapa en neutral look för dagar då man vill piffa upp sig lite, det finns även rum för att skapa en smoky eye till glammigare tillfällen 🥰
Detta Beauty kit är unisex och mascaran är valfri. En hälsosam look startar med god fukt. Serumet är världskänt, funkar dag- som nattid med goda resultat. En naturligt täckande bas med solskyddsfaktor är både modernt och rationellt när det handlar om hudhälsa. Toppa det med en intensiv men difinierad ögonlook à la Lancome. Min favorit är Lancomes Hypnose mascara för att den är vårdande med B5 och ”byggbar”; det gör den perfekt till alla tillfällen beroende på behov. En mascara med en jämn, smal borste föredras för att inte det ska se kladdigt ut som spindelben; det ska ge god definition till fransarna och förstärka dom. För att bli riktigt nöjd är det viktigt med en sjysst doft. Välkommen upp till sjunde himlen med Tom Fords sjungande doft ”Ebene Fune” via en symfoni av bland annat överdådiga blommor och lugnande palo santo. Den är ett starkt kort och skapar magi!
Jag tycker att det är krångligt att sätta på lösögonfransar. Jag har provat olika fransar, olika adhesives och till och med magnetfransar, både med magnetisk eyeliner och med redan befintliga magneter. Jag får inte till det. Med dessa 3 mascaror får jag den fina lösögonfranseffekten utan att behöva krångla med lösögonfransar! Den perfekta kombinationen för att erhålla långa och fina, separerade fransar! - To seal the deal sätter jag sedan fransarna med ett eller två lager av Lancôme Hypnôse Mascara Waterproof. Då jag har rinnande ögon behöver jag ett lager av vattenfast mascara. Denna mascara är helt perfekt för att få långa fylliga fransar som håller hela dagen. Med 1 lager får du en perfekt vardagslook, perfekt för att bära på kontoret eller för att springa ärenden. Med 2 lager är du redo för en helkväll på stan, utan att behöva oroa dig för att din mascara ska smula eller smetas ut. Lancôme Hypnôse-serien är ett vinnande koncept och trion Doll Eyes, Drama och Waterproof mascara är en svårslagen trio! 🏆