/ Jag tycker att det är krångligt att sätta på lösögonfransar.
Sara
Beauty Star
01/11/23-09:47
Lancôme
Hypnôse Doll Eyes Mascara 01 So Black!
Lancôme
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Lancôme
Hypnôse Mascara Waterproof 01 Black
Jag tycker att det är krångligt att sätta på lösögonfransar. Jag har provat olika fransar, olika adhesives och till och med magnetfransar, både med magnetisk eyeliner och med redan befintliga magneter. Jag får inte till det. Med dessa 3 mascaror får jag den fina lösögonfranseffekten utan att behöva krångla med lösögonfransar! Den perfekta kombinationen för att erhålla långa och fina, separerade fransar!
- To seal the deal sätter jag sedan fransarna med ett eller två lager av Lancôme Hypnôse Mascara Waterproof. Då jag har rinnande ögon behöver jag ett lager av vattenfast mascara. Denna mascara är helt perfekt för att få långa fylliga fransar som håller hela dagen.
Med 1 lager får du en perfekt vardagslook, perfekt för att bära på kontoret eller för att springa ärenden. Med 2 lager är du redo för en helkväll på stan, utan att behöva oroa dig för att din mascara ska smula eller smetas ut.
Lancôme Hypnôse-serien är ett vinnande koncept och trion Doll Eyes, Drama och Waterproof mascara är en svårslagen trio! 🏆