/ När jag vill känna mig lite extra fin och se mer vaken ut så
Laine
Beauty Star
06/11/23-12:01(redigerad den 06/11/23-12:08)
Hypnôse Le Noir Elixir Mascara Black
Lancôme
Hypnôse Le Noir Elixir Mascara Black
Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
Naked 2 Basics Palette
Naked 2 Basics Palette
Prep + Prime Fix+ Rose 100 ml
MAC
Prep + Prime Fix+ Rose 100 ml
När jag vill känna mig lite extra fin och se mer vaken ut så använder jag mig av dessa produkter. A) Lancomes hypnose waterproof mascara passar mig bra då den vattentäta formulan håller sig på mina fransar, istället för att att vandra ner under ögonen som jag upplever att många andra mascaror gör. Den raka borsten gör det lätt att fördela mascaran jämnt på fransarna så jag slipper klumpar. Vill jag ha mer än lätt svärtade fransar är den även lätt att lägga ett andra och tredje lager med. Rekommenderas starkt 😍 nästa köp ska jag testa mig på Lancomes Hypnose Drama mascara som har en kurvigare borste och se hur den fungerar för mina mindre ögonfransar nära ögats inre kant 🥳 B) Att tillföra fukt på både ansikte och läppar gör att min annars torra hud känns mjuk och avslappnad 😍 Mac prep+prime är den bästa setting spray jag testat hittills och luktar fräscht av rosor utan att ta över för mycket som andra parfymerade produkter gör 🌸 C) Urban Decay's naked palette 2 ger möjligheten att skapa en neutral look för dagar då man vill piffa upp sig lite, det finns även rum för att skapa en smoky eye till glammigare tillfällen 🥰
Fortsätt utforska gemenskapen!