/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Virre
Beauty Pro
18/02/26-18:49
Jag har testat Sleek Stick från Björn Axén i drygt fem veckors tid. Jag gillar produkter som tämjer friss och småhår, då jag har en hel del småhår som gärna vill stå rakt upp eller åt alla möjliga håll. Produkten har en snygg design och jag gillar utseendet med den glada rosa färgen på den. Det är en produkt som sticker ut i beautyhyllan och jag uppskattar att den kan stå stadigt för sig själv utan att ramla omkring. Den är väldigt användarvänlig med sitt knubbiga format och den är lätt att hålla i handen utan att tappa den trots att mina händer inte fungerar som de ska. Vilket är ett stort plus! Den är också lätt att stryka ner alla småhår med och de lägger sig fint. Men och det är också ett stort MEN! Det håller sig bara på plats i en halvtimme -timme på mig, sen står alla hår upp igen likadant som innan. Hållbarheten är väldigt dålig i mitt hår, hade i alla fall önskat att den skulle hålla håren på plats en halv dag åtminstone. Ett annat stort minus för mig är att håret blir extremt fett av den och det går absolut inte att använda den när håret är nytvättat, för då är det genast flottigt och ser ofräscht ut. Utan ska jag använda den får jag använda den vid dagar jag ändå ska tvätta håret sen. Den har en fräsch och mild doft som mest känns när man öppnar förpackningen, men jag kan inte känna den sen i håret, vilket jag som doftkänslig gillar. Stiftet har ett innehåll på 25 g och kostar 250 kr vilket är ett helt okej pris tycker jag, då den lär räcka ett bra tag. Dock är det ingen produkt jag kan tänka mig att köpa igen, pga det uteblivna resultatet. På grund av att den inte gör vad den ska för mig, så blir betyget heller inte så högt. Betyg: 💄💄 / 5
Jag har testat Sleek Stick från Björn Axén i drygt fem
Sleek Stick 25 g
Livia
Beauty Pro
18/02/26-12:22
Jag har använt Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream från Elisabeth Arden ett tag nu och den har blivit en favorit. Den känns superlätt på huden men återfuktar ordentligt och ger ett fräscht, plumpat intryck. Min hud känns mjukare och lugnare, särskilt de dagar den brukar kännas torr. En enkel men lyxig kräm som bara funkar.
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Maribelle
Beauty Pro
18/02/26-12:15
🪻Filorga NCEF-Revitalize Serum Beauty Tester Review🪻 Jag har testat detta serum sedan december 2025, så cirka 3 månader. Nu känner jag att det är dags för en recension! 💜🎀🎉 Jag har använt serumet 2-3 gånger i veckan, ibland på dagenmen oftast på kvällen. Enligt min uppfattning kan man snvönda serumet dagligen - så varför använder jag sen så sällan? Dels för att jag har en annan produkt, en ampull, som funkar extremt bra för mig och ville inte w den från min rutin. Men huvud anledningen är något annat - serumet är väldigt parfymerat. Jag har inte så känslig hy, men just parfym brukar den ibland reagera på om jag använder sådan produkter för mycket. Doften är väldigt god men gör mig mindre mån om att plocka serumet från serumet ofta pga parfymen och känslighet. Parfym är även väldigt högt på ingredienslistan. Har jag fått någon relation av den? Nej inte alls. Men jag tror det är förtjänt till att jag inte använder den varje dag och tar alltid minst en dag paus mellan användning. Förmodligen pga det har jag inte sett någon jättemärkbar skillnad på min hy. Men det är förmodligen så att jag inte riktigt använder den hur den egentligen är menad, men jag vet att jag kommer reagera på parfymen. Men betyder det att jag inte fått nytta av det? Nej inte alls, tvärtom faktiskt. När jag väl använder den på kvällen vaknar jag alltid med jätte slät hy på morgonen! (Värsta ty notera att den ända andra produkten jag använder i samband med den är en normal moisturizer på toppen. Jag gillar att använda den kvällar innan jag vet att jag ska göra en ordentlig sminkning. Mina allmänna tankar kring serumet är att den är bra! Men inget groundbreaking ännu. Har dock mycket kvar av serum i flaskan så jag kanske ändrar mig senare! Men jag ogillar starkt att den är så pass parfymerad och tycker att det tar bort från kvaliteten och värdet. Jag förstår att detta är lite av en premium produkt och parfym är associerad med det men jag är inget fan av det! Därutöver tycker jag inte att priset kan rättfärdigas. Demografin för deras produkter är rätt liten då få kan ha råd med den prisklassen. Jag förstår att hudvård inte är billigt men att lägga en tusenlapp på en enstaka produkt är inte hållbart för många människor. Hade serumet varit runt 600kr billigare (minst) hade jag kunnat tänka mig att köpa en till flaska när mig tar slut. Det är en bra produkt överlag. Men pga det nuvarande priset och parfymen (som enligt mig är rätt mycket) skulle jag inte köpa den på nytt och faktiskt inte rekommendera. Jag hade rekommenderat att testa den iallafall en gång för den som har råd. Det är en trevlig produkt och känns lite lyxig. Men annars nej. Beröm jag måste ge serumet är till självaste flaskan! Designen är visuellt väldigt fin och stilren (jag är grafisk designer så jag gillar att kolla på sån här☺️) Glasflaskan är ett tillägg till den lyxiga känslan och jag älskar knappen på toppen! Det gör det enkelt att få ut produkten och är överlag väldigt ergonomisk.
🪻Filorga NCEF-Revitalize Serum Beauty Tester Review🪻  Jag
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
Emmie
Beauty Pro
18/02/26-11:09
Jag har fått testa Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 🤍 Jag känner till Elizabeth Arden sedan innan då jag älskar deras Ceramide Capsules Retinol + HPR serum och även Eight Hour Cream Nourishing lip balm så hade stora förväntningar på denna produkt. När jag läser om den ska den ha en avancerad återfuktning med revolutionerande 5D HA-teknologi. Den kombinerar fem olika molekylvikter av hyaluronsyra med över 16 000 peptider för att leverera upp till 240 timmars varaktig fukt samtidigt som den stärker hudens naturliga barriär. Den lätta, djupt återfuktande formulan tränger ner i flera hudlager och ger omedelbar fyllighet och synligt slätare hud. Med ceramider som ytterligare förstärker hudens skyddande struktur, återställer denna lyxiga kräm hudens ungdomliga spänst och ger en strålande, daggfrisk lyster. Jag gjorde en first impression när jag fick hem den här där jag skrev att det är en väldigt skön formula och känns bra på huden, dock ganska parfymerad vilket jag inte föredrar i ansiktskrämer så får se om jag vänjer mig. Gillar pumpfunktionen, blir spännande att se vad jag tycker om ett tag och om jag ser någon skillnad i huden. Nu har jag använt produkten varje dag i exakt 14 dagar och jag måste säga att jag redan direkt märkte att huden fick en fin lyster. Älskar konsistensen som är lätt och åker in i huden fort. Känns väldigt återfuktande och huden känns väldigt len. Har läst att många upplever den här som doftfri vilket jag inte gör alls, tycker att den har en lite blommig och fräsh doft. Inte för stark nu när jag har använt den ett tag. Jättebra pumpfunktion, känns väldigt fräsh och hygienisk och man får upp en lagom mängd produkt till hela ansiktet. Jag har provat denna både som dag- och nattkräm och måste säga att jag föredrar den som nattkräm! Jag har kombinerad/fet hy så gillar en mer nermattande kräm till dagen, men kan se att någon med en torrare hudtyp hade älskat denna som dagkräm. Jag tycker att jag vaknar upp med en mer strålande och klarare hy, har inte märkt av några irritationer alls. Har även märkt av att huden ser mer plumpad ut vilket är perfekt nu när man är 30+ 🤭 Fick även med ett test av serumkapslar i samma serie som också känns underbara på huden. Skulle lätt köpa om den här produkten men då behöver den vara på rea då 1250 kr som den kostar på Kicks är way över min budget för en ansiktskräm. Tusen tack till Kicks för att jag har fått testa denna! 🤍
Jag har fått testa Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid
Cornelia
Beauty Pro
18/02/26-08:45
Jag har via Kicks beauty talks fått testa Gosh Copenhagen Brow Lift Lamination Gel. Denna gel håller hela dagen och får även de mest envisa stråna att stanna där du vill😍Den får även brynen att se mycket fylligare ut! I förpackningen får man även med två jättesmidiga borstar för att jämnt fördela produkten och stylea🥰 Mitt tips är att lägga en mindre mängd av produkten, fördela ut den med kammen och stylea med borsten. Bäst funkar det om man gör det innan sin bas och torkar bort eventuell produkt som hamnar på huden☺️ Denna produkt får en solklar plats i min sminkrutin!🤩 (jag har i färgen transparent men lyckades inte tagga exakt den)
Jag har via Kicks beauty talks fått testa Gosh Copenhagen
Brow Lift Lamination Gel 002 Dark Brown
Ewa
Beauty Pro
18/02/26-06:57
Jag har fått prova Paula’s Choice CellularYouth Longevity Serum. Jag har mogen hy (40+) som lätt blir torr, men även den del förstorade porer och får titt som tätt hormonella finnar. Jag har använt detta serum morgon och kväll i ca 3,5 vecka. Mitt absolut första intryck av den var att den sjönk in väldigt snabbt i huden utan att lämna en klibbig känsla och gav ett snyggt GLOW. Läst att många påpekat om doften på serumet, men jag känner ärligt talat ingen nämnvärd doft överhuvudtaget och jag kan ändå vara väldigt känslig mot dofter, så min upplevelse av detta serum är att det är i princip doftfritt. Den fungerar jättebra under smink och har aldrig ”krockat” med mina ansiktskrämer jag använt till. Huden känns väldigt mjuk och len efter att jag använt det ett tag. Jag kommer definitivt att fortsätta använda detta serum tills det tar slut och hoppas att det kommer visa mer resultat över tid. Enligt bilderna på Paulas choice egen hemsida, så har produkttestarna använt serumet i 8 veckor, så jag kommer ta ytterligare bilder efter jag använt detta i 8 veckor. Ett stort minus är prislappen. För mig personligen är det en DYR produkt och ska jag köpa det igen så är det ifall det är ett bra erbjudande. Skulle jag dock få samma resultat efter 8 veckor som testpersonerna på Paulas choice hemsida fått, ja då kan det vara värt priset, men resultatet jag fått hittills tycker jag inte är värt priset. Sammanfattningsvis av min upplevelse hittills är att det är ett härligt serum som gör huden mjuk och len, ger lite glow och sjunker snabbt in i huden, men prislappen för det resultat jag fått hittills är aningen dyr.
Jag har fått prova Paula’s Choice CellularYouth Longevity
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Noah90
Beauty Pro
17/02/26-21:50
Jag har testat Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream i 2 veckor nu. Jag har torr hud särskilt på kinderna och pannan extra märkbart nu under vintertid ❄️och den här krämen har verkligen återfuktat huden på ett väldigt bra sätt. Förpackningen känns lyxig och krämen har en lätt konsistens som är enkel att applicera. Den sjunker snabbt in i huden utan att kännas kladdig. Jag gillade särskilt att använda den ca 30 minuter innan jag sminkar mig och då sminket sitter jättefint huden känns återfuktad och får en lätt fräsch lyster 😍 Jag har använt krämen både morgon och kväll och jag tyckte att det inte räckte det riktigt med att bara applicera 1 gång per dag lager för mig. Däremot uppskattar jag verkligen pumpförpackningen 😍 den känns hygienisk och ger exakt mängd kräm varje gång utan att man behöver öppna hela burken som många andra krämer. Priset är lite högt men jag tycker ändå att produkten är värd det med tanke på resultatet. Tack KICKS för möjligheten att få testa denna och tack Elizabeth Arden för en riktigt återfuktande vinterkräm.
Jag har testat Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid +
Ulrika
Beauty Pro
17/02/26-20:23(redigerad den 17/02/26-20:24)
Jag har använt Elizabeth Ardens ceramide hyaluronic acid + peptides water cream under ett par veckor. Jag har normal hy men under den här kalla vintern har den blivit ganska torr. Då gjorde den här krämen underverk! Förpackningen har en pumpfunktion som gör att man inte överdoserar och känns väldigt lyxig. Formulan är lätt, nästan som mousse, men när den användes tillsammans med tillhörande serum (i kapslar) kändes huden ordentligt återfuktad efteråt. Doften var behaglig men kanske väl mild i min smak. Upplevde också att det tog en stund innan den sjönk in i huden ordentligt men utöver det är det en helt fantastisk produkt.