/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Bedur
Beauty Pro
18/09/26-14:58(redigerad den 18/09/26-14:59)
Jag har testat Xlash Brow Booster i färgen black brown. Den är lätt tinted så när man sveper på ögonbrynen så är resultatet väldigt naturligt och får mina bryn se fylliga och definierade, vilket är det resultat jag vill ha. Brukar inte gå för tinted brow gels för färgen brukar alltid bli för intensiv på brynen men denna är precis lagom. Toppen produkt, tack @KICKS ❤️ även stort + för att de skickar ut rätt nyans till de som blir valda att testa denna produkt. Sett att väldigt många fått olika nyanser som är lik deras egna bryn färg
Jag har testat Xlash Brow Booster i färgen black brown. Den
Brow Booster Eyebrow Gel Soft Brown
Chuchu
Beauty Pro
18/09/26-14:20
Jag har länge varit sugen, men för snål för att testa drunk elephant, så jag blev sjukt glad när jag blev utvald som testare av deras D-bronzi antipollution sunshine drops. Det är serumliknande bronzerdroppar som man blandar med sin vanliga fuktkräm och applicerar där man vill vara lite extra bronzig. Jag har t.ex. lagt lite extra på kinder, näsa och panna, alltså där solen naturligt brukar ta på mig. Dropparna är parfymfria och doftar ingen BUS överhuvudtaget. Färgen är skimrig och inte glittrig, stort plus för det!! (Lägger en bild i kommentarerna). Jag tycker även om att man kan styra intensiteten själv, så några droppar när man bara vill se lite fräschare ut och lite mer när man vill ha ännu lite extra färg. Och man behöver verkligen inte mycket. En liten mängd räcker långt, så trots att den inte är den billigaste produkten tycker jag att den känns ganska dryg. Jag tycker inte produkten krockar med mina övriga produkter, utan de smälter fint ihop. Enligt varumärket så ska denna produkt innehålla antioxidanter och hudvårdande ingredienser, vilket som verkar vara hela Drunk elephants filosofi. Jag var såklart äcen tvungen att kolla upp historien till varumärkets namn för att jag tycker det är så gulligt och det är tydligen en gammal legend om att elefanter äter fermenterade frukter som fallit från träd och blir berusade. Lekfullt varumärke helt enkelt 🐘🥂kul!! Överlag en fin produkt att ha i sin dagliga sminkrutin. Minuset är priset 460kr för 30 ml som ändå känns ganska saftigt, om man jämför med vanliga krämbronzers.  (Till produkten tillkom en liten tester på 1.5 ml på en dagkräm) Tack kicks 💜
Jag har länge varit sugen,  men för snål för att testa drunk
D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops 30 ml
Ayke
Beauty Pro
18/09/26-13:40
Jag har testat XBROW Brow Booster i färgen Soft Brown och tycker att den ger ett fint och naturligt resultat. Formulan är dock väldigt blöt i början, vilket jag inte riktigt gillar eftersom det kan kännas lite för mycket när man applicerar produkten. Som tur är torkar den ganska snabbt och när den väl har torkat känns resultatet betydligt bättre. Jag har ganska mörka ögonbryn, så tyvärr blev Soft Brown lite för ljus för mig. Jag hade gärna sett en mörkare nyans som passar bättre för mörkare bryn. I övrigt är produkten lätt att applicera och ger ett välvårdat och naturligt intryck. Jag tycker framför allt att den är intressant för den som vill ha en lätt färg och fixa brynen utan att resultatet blir för markerat.
Jag har testat XBROW Brow Booster i färgen Soft Brown och
Jenny_ana
Beauty Pro
18/09/26-13:01(redigerad den 18/09/26-13:02)
X-BROW Brow Booster 🤎✨ I’ve been trying the X-BROW Brow Booster and I really like the way it helps to keep my brows in place. The formula gives a nice, neat look and works well as a brow gel. 🤎 For my brows, the shade was a little too light, so I would personally prefer a darker colour. If there were a darker shade, it would be perfect for me! ✨
X-BROW Brow Booster 🤎✨ I’ve been trying the X-BROW Brow
Nora
Beauty Pro
18/09/26-11:03
Recension: Drunk Elephant B-Hydra™ Intensive Hydration Serum Ett fuktgivande serum med ananasceramider och pro-vitamin B5, tänkt att ge huden intensiv fukt utan att kännas tungt. Konsistensen är tjockare och mer gelaktig än man kanske väntar sig av en produkt som beskrivs som en essence. Det är lite ovan till en början, men den smälter in fint i huden och känns skön att applicera. Jag har testat den både blandad med vitamin C-serum (som Drunk Elephant själva rekommenderar) och använd ensam under fuktkräm, båda sätten fungerar bra och ger ett trevligt resultat. Huden känns fuktad och mjuk efter användning. Den enda egentliga nackdelen är priset, som med det mesta från Drunk Elephant ligger den i den högre prisklassen för sin volym (50 ml). Med det sagt räcker den länge eftersom man bara behöver en liten mängd per applicering. Sammanfattning: En skön, effektiv fuktserum med en ovanlig men trevlig konsistens. Rekommenderas, men var beredd på prislappen. 🥰
Recension: Drunk Elephant B-Hydra™ Intensive Hydration Serum
B-Hydra Intensive Hydration Serum 50 ml
Mikaela
Beauty Pro
18/09/26-05:09
Jag fick testa Xlash Brow Booster och var från början skeptisk då konsistensen är väldigt blöt/vattnig vilket inte direkt brukar vara hållbart på brynen tycker jag. Men det är alltid kul att bli positivt överraskad då den verkligen levererade! Färgen medium brown passade mig perfekt och när man väl fått på produkten snyggt sitter den hela dagen utan problem. Applikationen kräver lite tålamod just för att konsistensen är så pass vattnig men tror bara jag måste få in tekniken och lära mig. Jag tycker också det är trevligt att gelen kommer med lite färg istället för att vara helt transparent. Jag hade däremot önskat att borsten hade strån runt hela borsten och inte varit platt på ena sidan. Detta då den platta sidan tar upp massa produkt och det blir extra kladdigt och svårhanterligt. Huruvida den faktiskt ger fylligare ögonbryn över tid återstår att se, men jag ser fram emot att fortsätta testa den. Kan absolut rekommendera den om man behöver en ny ögonbrynsgel! 🌟🌟🌟🌟🌟
Jag fick testa Xlash Brow Booster och var från början
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
17/09/26-22:08(redigerad den 18/09/26-21:59)
Tack KICKS för att jag fick chansen att testa Nilens Jord Tinted Lip Balm i Rose Nude! Jag är verkligen en person som alltid har ett läppbalsam med mig, särskilt eftersom mina läppar lätt blir torra. Jag jobbar på sjukhus och där upplever jag att den torra luften lätt gör läpparna torra, och med all handsprit under arbetsdagen blir även händerna lätt torra. Därför är ett bra läppbalsam verkligen en sådan liten vardagsprodukt som jag alltid vill ha nära till hands. Jag blev faktiskt positivt överraskad av den här. Den känns mjuk och behaglig på läpparna och jag gillar verkligen att läpparna känns återfuktade utan den där klibbiga känslan. Rose Nude är också en väldigt fin färg! En mjuk och naturlig nude nyans som ger lite färg men fortfarande känns som “mina läppar, fast lite finare”. Precis den typen av färg jag gillar till vardags, särskilt på jobbet när jag vill ha något enkelt och naturligt. Jag tycker också att den är enkel att bara slänga ner i väskan och applicera under dagen. Ingen spegel behövs egentligen, vilket passar mig perfekt under en stressig arbetsdag. Sådana produkter använder jag faktiskt mest i vardagen. Men… en sak kan jag inte riktigt släppa: priset. 😅 Jag gillar produkten och kommer absolut att använda den, men jag förstår faktiskt inte helt varför den behöver kosta så pass mycket för att vara ett tinted lip balm. För mig hade den känts betydligt mer prisvärd med ett lite lägre pris. Så min känsla är: fin formula, fin färg och framför allt väldigt skön på torra läppar men priset gör att jag fortfarande är lite tveksam. Rose Nude får däremot ett stort plus för att vara en så enkel, lättburen och naturlig vardagsfärg.
Tack KICKS för att jag fick chansen att testa Nilens Jord
Tinted Lip Balm Black Berry
Samira
Beauty Pro
17/09/26-21:04
Jag har fått hem ett läppglans som är superfin. Ger väldigt fint glans och plumpar läpparna. Om man gillar plumpande effekt samt väldigt mycket fukt så är denna produkt perfekt.
Lip Injection Plumping Lip Gloss