/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
matildasglow
Beauty Star
18/05/26-06:26
✨Filorga Optim-Eyes Eye Mask✨ Optim‑Eyes Eye Mask är sval, skön och ger en fin liten fuktboost när man behöver se lite mer vaken ut. Men för mig funkar inte passformen helt — så fort man rör sig bildas små luftbubblor och då tappar den lite av effekten. Den känns absolut härlig och återfuktande, men ingen wow‑produkt för mig. Mer en “mysig stund” än ett mirakel och prislappen gör den svår att motivera gentemot liknande produkter.
Cassandra
Beauty Pro
18/05/26-05:47
Recension av Sensai Lash Volymiser Mascara 38°C 🖤 Har använt mascaran dagligen sedan i onsdags. Ser ut att vara en mindre storlek men innehållet är fullsize mascara. Borsten är ganska lång och bred. Vilket jag inte har uppskattat alls. Tycker den är för klumpig och således svår för mig att applicera på fransarna utan att det kladdar ner på ögonlocken. Det är anledningen till att jag behövt använda den flera dagar för att kunna ge den en chans att hitta annorlunda teknik för. I övrigt är den bra. Den ger volym och längd. Dock ingen ”wow” effekt. Får nämligen samma resultat av andra 38 gradiga mascaror som kostar en fjärdedel av priset, bland annat Beautyact 38 gradiga mascara som jag fått testa här tidigare (som sedemera blev min favorit vardagsmascara). Mascaran är lätt att tvätta bort, vilket är positivt. Behöver ingen specifik rengöring för ögonen utan varmt vatten sköter det bra. Tycker inte heller den färgar av sig under dagen eller flagnar. Överlag en bra 38 gradig mascara. MEN som jag inte tycker är värd priset. Inte på mina fransar, där finns det både bättre och likvärdiga för en betydligt lägre kostnad.
Recension av Sensai Lash Volymiser Mascara 38°C 🖤   Har
Emma
Beauty Pro
18/05/26-04:54
Jag har testat amikas ”superstar fruit lightweight hair styling oil” och här är mina tankar 🧡 Mitt allra första intryck var att detta typ var den godaste doften jag känt på länge! Den doftade verkligen lyxigt och som att man precis varit hos frisören, något jag verkligen uppskattar med hårprodukter! Jag gillar att använda denna produkt efter styling för att få ett fint glow och göra håret lite mjukare. Jag har garanterat hittar en ny favorit inom hårvård, använder denna vid varje styling och rekommenderar varmt 😍🧡
Jag har testat amikas ”superstar fruit lightweight hair
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Anna
Beauty Pro
17/05/26-23:47(redigerad den 17/05/26-23:52)
Jag har haft lyckan att få testa Sensai Lash Volymiser Mascara 38°C 🖤 Mitt första intryck var att hylsan var snygg och såg liten ut men den innehåller hela 10 ml. Jag böjde upp mina fransar som är normala till korta och raka för att bli riktigt överraskad av den här fina mascaran! Jag trodde eller snarare förväntade mig att den skulle vara mer klumpig eftersom det är en volymgivande mascara men det här är en okladdig och fin mascara som är lätt att använda. Borsten som inte är så tunn som på endel nyare bra mascaror är ändå minst lika bra på att måla de minsta fransarna med och den går att bygga upp fransarna med. Jag kan välja en mer naturlig look med lätt målade fina fransar eller bygga på till att få fransar som syns mycket. Den fungerar alltså både vardag och festligare tillfällen. Böjen håller också hela dagen med den här, riktigt glad över det! 🖤 Den ses som vattenfast men tvättas bort med just vatten med vatten varmare än 38 °C . Jag anser den inte vattenfast eftersom det då är lite missvisande men antar att man vill berätta att den sitter ordentligt kvar på fransarna innan du tar bort den, för det gör den. Den sitter kvar på mina fransar bättre än de flesta vanliga mascaror jag använt och håller som sagt upp böjen hela tiden, som faktiskt just en vattenfast mascara gör. Tycker också att det känns otroligt att den verkligen släpper från fransarna helt och hållet ändå av lite varmt vatten 😃! Så glad jag fick testa den här suveräna och fina mascaran och ger den absolut fem starka stjärnor 🖤🖤🖤🖤🖤 Har den på i min senaste makeup look om någon vill se det!
Jag har haft lyckan att få testa Sensai Lash Volymiser
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Matilda
Beauty Pro
17/05/26-17:03
Tack @KICKS för att jag fick äran att testa Benefit The Porefessional Smooth Sip Moisturizer. First impression: Söt burk i metall, härlig gel konsistens som känns lätt på huden. Doftar dock ganska mycket parfym. Recension: Produkten känns återfuktande på huden och sjunker in snabbt utan att kännas kladdig och funkar bra under smink. Däremot har jag upplevt att min hud inte riktigt tyckt om denna produkt då huden känts mer irriterad, vilket förmodligen beror på att den innehåller mycket parfym. Jag har dessutom upplevt att jag fått fler finnar när jag använt denna. Därför har jag slutat använda produkten och återgått till min vanliga rutin och nu har huden lugnat sig och även finnarna försvunnit. Därav tänker jag att denna inte passar en med känslig hud. Jag har inte direkt något problem med porer så kan inte säga att jag märkt av någon effekt på dem. Du får 50 ml för 569kr vilket jag tycker är ett dyrt pris för en enkel hudkräm. Jag tänker att det finns flertalet andra alternativ med betydligt lägre pris som återfuktar bra och som även passar en känslig hy. Därför får denna produkt 2 av 5 i betyg av mig.
Tack @KICKS för att jag fick äran att testa Benefit The
The Porefessional Smooth Sip Moisturizer 50 ml
Issam
Beauty Star
17/05/26-16:12
Tack kicks för den otroliga deodorant jag har fått testa. Nu är denna en favorit hos mig använder den varje dag. Rekomenderar er att köpa den
Boss Bottled Beyond Deodorant Stick
Marina
Beauty Star
17/05/26-15:48
Jag fick äran att få hem denna produkt och prova. Man kan inget annat än tycka om Niveas micellar vatten. Jag har främst använt den på morgonen innan smink och tycker om hur den känns återfuktande och rengör huden från hudvård som man har haft under natten. Jag har även testat och ta bort mitt smink med den och det var inga konstigheter, tog bort min tubing mascara utan konstigheter. Jag är nöjd därav 5 ⭐️
Jag fick äran att få hem denna produkt och prova. Man kan
Farah
Beauty Pro
17/05/26-06:49
Jag har testat The INKEY List Niacinamide Serum ett tag nu och har lite både pros & cons kring den här produkten 😇 Det första jag märkte var konsistensen som upplevdes lätt, gelliknande och väldigt skön på huden. Det gick snabbt in utan att kännas kladdigt eller tungt. Jag tyckte att den fungerade bra tillsammans med andra produkter och smulade inte under smink och ansiktskräm ✨ En annan positiv sak för mig var att produkten innehöll niacinamid för hudens balans. Jag skulle säga att man får mycket produkt för pengarna, det kändes väldigt drygt och prisvärt jämfört med många andra alternativ. Personligen har jag däremot väldigt torr hud, och där kände jag att serumet inte riktigt räckte hela vägen för mig. Jag saknar lite mer återfuktning och “nourishing” känsla i huden efter applicering. Jag gillar också när hudvård har en lätt och fräsch doft, så eftersom den här är helt parfymfri känns den lite trist för min personliga smak. Detsamma gäller produktens design och utseende, som jag upplever som ganska enkel och anonym. Den är helt okej, men ingen favorit som jag känner att jag måste fortsätta med. Jag tror att det här serumet passar betydligt bättre för personer med fet eller kombinerad hud, särskilt för dem som har större porer eller lätt blir oljiga. I det utgångsläget misstänker jag att man får ett bättre resultat😌 Sammanfattningsvis tycker jag att det är ett bra och prisvärt serum med lätt konsistens och fina ingredienser, men för min torra hud behövs något mer återfuktande vid sidan av 🤍
Jag har testat The INKEY List Niacinamide Serum ett tag nu
Niacinamide Serum 30 ml