/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Melina
Beauty Pro
21/03/26-19:59
TACK KICKS FÖR DENNA MÖJLIGHET Jag har fått äran att testa BeautyAct Soft Glow Cream Bronzer i färgen Golden Hours. Där väldigt lätt att applicera och ger en naturlig, solkysst glow resultat precis det man vill ha. Formulan är krämig, lätt att blenda och går att bygga upp efter hur intensiv färg man vill ha. Perfekt för vardagsmakeup och riktigt prisvärd, även om nyansutbudet är lite begränsat. Den finns endast i två färger. Min hudton - Neutral till Varm Färgen jag fick Golden Hour passade mig perfekt då den är åt det varmare hållet. Den får 4/5 av mig, kommer definitivt fortsätta använda den.
Soft Glow Cream Bronzer Honey Breeze
Bella
Beauty Pro
21/03/26-18:22
Recension av BeautyAct Skin Glow Up – Sunkissed Glow ✨ 📦 Förpackning Minimalistisk och stilren förpackning som känns väldigt “clean”. Den är smidig att ha med i sminkväskan och enkel att dosera ur. Jag uppskattar verkligen att den känns lätt och inte kladdar, perfekt när man är on the go! 💄 Färg & första intryck Sunkissed Glow är precis vad namnet lovar, en varm, solkysst ton med fin lyster. Den ger ett naturligt glow utan att bli för glittrig eller orange, vilket jag verkligen gillar. Första gången jag testade den tänkte jag direkt: det här är en riktig sommarprodukt. Den ger huden ett fräscht, “jag har varit ute i solen”-look. 🖌️ Användning Den är superenkel att jobba med! Formulan är lätt och smälter in fint i huden, oavsett om man använder fingrar, borste eller svamp. Jag gillar att dutta den på kindbenen, lite på näsan och ibland även över ögonlocken för en snabb, glowig look. Den funkar både blandat med smink och direkt på bar hud, perfekt för no makeup-makeup dagar. ⏳ Hållbarhet Den håller sig fin under dagen och ger ett fräscht glow i flera timmar. Eftersom den är ganska lätt i formulan försvinner den lite gradvis, men på ett snyggt sätt, inget fläckigt eller ojämnt. Perfekt för varmare dagar när man inte vill ha något tungt på huden. 💰 Pris Runt 200 kr på KICKS. Jag tycker faktiskt att den är riktigt prisvärd med tanke på hur dryg den är och hur fint resultat man får. ✅ Summering En riktig glow-favorit som är perfekt inför sommaren! Den ger lagom med färg och lyster, är enkel att använda och känns lätt på huden. Om du gillar ett naturligt, solkysst resultat utan massa glitter är den här definitivt värd att testa. Har ni testat Skin Glow Up? Vad tycker ni, är den en sommar-must have eller finns det någon annan glow-produkt ni gillar mer? ✨
Skin Glow Up Flawless Glow
Jenny
Beauty Pro
20/03/26-14:22
Så otroligt lättapplicerad eyeliner som ger ett naturligt resultat. Köpte färgen dark Brown som är perfekt. Har sedan tidigare flera refills till denna men tappade bort min förra penna. Blir i längden billigare och dessutom miljövänligt att använda refills. Lätt att tvätta bort och hållbarheten är otroligt lång. Finns många andra bra eyeliners men denna är en pålitlig stjärna.
Så otroligt lättapplicerad eyeliner som ger ett naturligt
Designing Liquid Eyeliner 2 Deep Brown
Jenny
Beauty Pro
20/03/26-14:16
Senaste köp! Sensai Awakening Creamy Eye Essence är helt underbar och som silke för ögonen. Har tidigare använt Sensais Total Eye Treatment med essens och kräm. Köpte sedan krämen (Melty Rich Eye Cream) som refill men valde en annan ögonessens. Var väldigt nöjd med den andra och ett plus var den masserade applikatorbollen. Den här är emellertid bättre i konsistens och känns mer fuktgivande. Väldigt skön, svalkande och krämigare än den i tub. Den är väldigt dryg jämfört med t ex Versos fina ögonserum som jag haft nyligen. Krävs inte alls mycket för att denna ska göra sitt jobb. Perfekt att dutta på när som helst, även ovanpå make up när det känns stramt. Jag är otroligt nöjd!
Senaste köp! Sensai Awakening Creamy Eye Essence är helt
Jenny
Beauty Pro
20/03/26-13:36
Nina
Beauty Pro
20/03/26-11:47
Sensai dual essence är ett av de bästa serumet som jag har använd på min hud. Jag applicerar den tillsammans med min vanliga ansiktskräm. Min hud saknade glow men nu under några dagars användning så ser jag redan resultat jag har fått så fin glow och huden känns allt mer mjukare. 10/10 rekommenderar starkt OBS!! Går ej att tagga rätt produkt
Sensai dual essence är ett av de bästa serumet som jag har
Nora
Beauty Pro
20/03/26-11:36(redigerad den 20/03/26-11:44)
Recension: Sensai Cellular Performance Emulsion III Super Moist När jag först fick hem denna produkt var det lite förvirrande eftersom det inte var helt självklart för mig vad det här var för typ av produkt. Efter att ha testat den ett tag och läst på om den landar jag i att den fungerar bäst som en ansiktskräm. Produkten beskrivs som en emulsion som berikar, ger näring och en silkeslen känsla till utan. Konsistensen på produkten är riktigt fin. Den är lätt och mjölkig nästan som en återfuktande toner men med effekten av en mer avancerad ansiktskräm. Den sjunker in snabbt i huden utan att kännas tung eller kladdig. Jag har använt den både morgon och kväll i några dagar och resultatet är tydligt. Huden känns ordentligt återfuktad och får en väldigt fin lyster. Den ger ett fräscht glow utan att bli fet. Doften är behaglig och lite örtig vilket känns lyxigt utan att ta över. Det här är den bästa återfuktande produkten jag testat, kanske någonsin?! Det enda minuset är priset. Det här är definitivt en premiumprodukt och det är inte självklart att jag skulle köpa den själv. Samtidigt får man 100 ml vilket är generöst och gör att den ändå känns mer värd pengarna. Betyg 5 av 5 ⭐️ En riktigt bra produkt som levererar både återfuktning och lyster och känns lyxig rakt igenom. Har du en större budget skulle jag definitivt rekommendera denna!
Recension: Sensai Cellular Performance Emulsion III Super
Cellular Performance Emulsion III Super Moist 100 ml
Angelica
Beauty Pro
19/03/26-19:25
Jag har använt Nioxin Anti-Hairloss Serum en gång tidigare så detta blir min andra omgång som ”beauty tester” Jag känner mig lite kluven kring resultatet. Själva serumet är väldigt enkelt att använda, går snabbt in i hårbotten och lämnar ingen kladdig känsla,vilket jag verkligen uppskattar. Det har dessutom en fräsch och behaglig doft som gör appliceringen ännu trevligare. När det gäller effekten har jag tyvärr inte sett någon tydlig förändring i vare sig hårtjocklek eller minskat håravfall hittills. Däremot upplever jag att håret känns något starkare och mer välmående, vilket ändå är ett plus. Kanske behövs en längre tids användning, gärna tillsammans med övriga produkter i serien, för att få mer synliga resultat. Jag har även märkt lite mer småhår/babyhår framtill, vilket jag tror kan bero på kombinationen av produkterna. Fördelar: Smidig att applicera och kladdar inte Fräsch och behaglig doft Ger en känsla av vård och stärker håret Nackdelar: Ingen tydlig effekt på håravfall eller tjocklek ännu Kräver sannolikt längre användning för märkbara resultat
Jag har använt Nioxin Anti-Hairloss Serum en gång tidigare