/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linda
Beauty Pro
07/07/26-14:22
Jag har testat dry shampoo extra care från got2b Ett torrschampo som gör sitt jobb! Håret känns fräscht och lätt direkt, men det bästa är att det inte lämnar några spår! Tycker annars att det syns pulverspår kvar oftast men inte med denna. Den är väldigt skonsam mot hårbotten och håret, torkar inte ut det och det bildas ingen irritation. Jag har väldigt tjockt och långt hår och detta torrschampo fungerar perfekt !
Jag har testat dry shampoo extra care från got2b  Ett
Åsa
Beauty Star
07/07/26-04:00
Härlig uppfriskande mycket prisvärd mist, gillar att den finns i olika storlekar. Återfuktar bra under dagen.
Aloe, Cucumber & Green Tea Facial Spray 118 ml
Sofie
Beauty Pro
06/07/26-16:31
Fick äran att testa Ole Henriksens omtalade Pout Preserve Peptide Lip Treatment i den limiterade varianten Pride Rainbow Holographic Glimmer. Först och främst älskar jag designen på förpackningen 🌈🩵 jättefint skimmer, något tjockare i konsistensen men känns mjuk, skön och håller länge. Doften är dessutom helt magisk, som godis!! Absolut i den dyraste prisklassen men har man råd så är det värt varenda krona tycker jag.
Fick äran att testa Ole Henriksens omtalade Pout Preserve
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine
Nancy
Beauty Star
05/07/26-14:53
Precision men noll stadga – en besvikelse för grova bryn Jag fick hem Brow Fix från Nilens Jord som en mystery-produkt att testa och recensera. Tyvärr skickades den ut utan att jag fick välja nyans. Färgen jag fick var Brown, vilket visade sig vara alldeles för ljus för mig. Om jag hade fått den i mörkbrunt eller svart hade jag åtminstone kunnat använda den till att fylla i brynen. Men jag har testat produkten, och här är mina ärliga åsikter: Hållbarhet & stadga: Om du har bryn som lever sitt eget liv med lite grövre hårstrån, är detta fel produkt för dig. Den ger tyvärr ingen stadga alls. Söker du däremot enbart en produkt som ger färg till brynen kan den vara värd att spana in. Borsten: Applikatorn är väldigt liten, vilket är ett stort plus när man vill fylla i brynen med precision. Pris & förpackning: Jag reagerade på det höga priset i förhållande till mängden. Det framgår varken online eller på själva förpackningen hur många milliliter den innehåller. Spontant känns det som betydligt mindre produkt än hos liknande märken på marknaden, vilket gör den väldigt dyr. Slutsats: Detta var tyvärr ingen hit för min del. Betyg: 2/5 (Hade den haft bättre stadga hade den kunnat landa på en 3:a).
Brow Fix 212 Brown
Kim
Beauty Pro
04/07/26-07:25
Jag har lockigt hår och när jag tränar eller nu på sommaren när det är så fuktigt ute blir mitt hår frizzigt nästan vad jag än gör. Därför gillar jag att testa lite olika såna här "antifrizz mascaror" för håret som ska ta ner frizz. Jag fick chansen att prova denna Got2B Glued 4 brows & edges Waterproof 🎉 Den är svettsäker och vattenfast. Jag tycker den är bra, håret blir glansigt och fint MEN jag skulle säga använd den typ sista dagen innan hårtvättsdag för dagen efter lämnar den lite vita rester på håret. lallafall på mitt hår! Men, om du ska tvätta håret i närtid så funkar den riktigt bra, blir lite stelt men sitter verkligen på plats. På sommaren kan jag tänka mig att den funkar riktigt bra om man är någon som gillar sleek uppsättningar tex. Absolut väl värt ett köp tycker jag ändå!
Jag har lockigt hår och när jag tränar eller nu på sommaren
Glued 4 Brows & Edges Waterproof 16 ml
Hiba
Beauty Pro
03/07/26-22:56
Hej alla! Jag har fått möjligheten att testa BeautyAct prime set & refresh och har använt den vid flera tillfällen för att ge den en ”ärlig” chans. Tyvärr fungerade den inte riktigt för min hud. Jag testade den både som primer och setting spray men upplevde att mitt smink creasade mer än vanligt och blev fläckigare under dagen. Den känns skön direkt efter applicering och ger en fräsch känsla, men jag märkte ingen förbättring på hur sminket höll. Jag tror helt enkelt att den här produkten inte passade mig. Trots flera försök fick jag samma resultat, så det är nog ingen produkt som jag skulle vilja köpa igen. (Hittade ej länk till produkten)
Hej alla!  Jag har fått möjligheten att testa BeautyAct
Ingrid Viktoria
Beauty Star
03/07/26-20:12
Jag har nu använt upp Paula’s Choice 2% BHA Liquid Exfoliant (leave-on med salicylsyra) och kan verkligen säga att jag förstår hypen kring den. Jag har väldigt ljus hudton och känslig hy så jag var lite försiktig från början men ville ändå testa eftersom den är så omtalad. Efter några veckors användning började jag märka en tydlig skillnad i huden, framför allt att mina porer såg mindre ut och att hudytan kändes jämnare och mer ren. Samtidigt fick jag små plitor i början av användningen vilket gjorde att jag behövde trappa in den försiktigt och inte använda den för ofta direkt. När huden väl anpassade sig blev resultatet dock mycket bättre. Överlag tycker jag att det är en produkt som faktiskt lever upp till sitt rykte. Den kräver lite tålamod och rätt användning men ger i gengäld en klarare hud och mer förfinad struktur.
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Malin
Beauty Pro
30/06/26-19:23
Har fått den fina möjligheten att vara testpilot till produkten Prime, Set & Refresh Spray från BeautyAct. Denna produkten är en smidig liten flaska som är perfekt att ha med sig i väskan för att återfukta och få sminket att hålla bättre. ”Spruten” är härlig och påminner om en mist med lite mintig-uppfriskande doft som gör att det nästan kyler ansiktet aningen. Älskar det! Den återfuktar fint och ger lite glow. Finns andra settingspray som är bättre som glow-spray men verkligen härligt återfuktande. Den är också dryg vilket gör den prisvärd och detmatologiskt testad Jag har normal hud och är varken torr eller fet i hyn.