/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Beauty Tester
Mari
Beauty Pro
25/04/25-14:39
Jag fick testa Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo från KICKS och jag är nöjd! Jag har faktiskt använt det tidigare också, så det var kul att få prova det igen. Jag har långt, vågigt och frissigt hår, och det här schampot gör verkligen skillnad. Efter fyra användningar känns mitt hår mjukare, glansigare och mycket mindre frissigt. En annan sak jag gillar är att det fungerar bra på mitt fettiga hår det gör att mitt hår känns fräscht längre och inte blir lika fett lika snabbt. En annan aspekt jag uppskattar är doften. Den är fräsch och lite blommig, vilket ger en härlig salongskänsla när man använder den. Men jag tycker det är tråkigt att doften inte håller längre. Den är inte särskilt stark heller, vilket gör att den försvinner snabbt. Jag hade gärna önskat att doften stannade kvar längre och var lite mer påtaglig. Det här är verkligen en produkt jag tycker om och kan rekommendera.😊
Jag fick testa Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Beauty Tester
Angelica
Beauty Pro
24/04/25-20:30
Okej, låt oss prata om Smart Clinical Repair AM/PM Retinoid Balm 1 – AKA min nya bästa vän i badrumsskåpet. Jag har testat detta i några veckor nu och jag gick in med låga förväntningar (läs: jag har blivit bränd av retinoider förut… bokstavligen), men den här balmen? Wow. En mild, återfuktande superhjälte som får min hud att se ut som att jag sovit 8 timmar och druckit vatten – trots att jag absolut inte har gjort något av det. Den är krämig men inte fet, dryg men inte snål, och snäll men ändå effektiv. Typ som en riktigt bra partner. Jag använder den morgon och kväll – ibland till och med med lite för mycket entusiasm, bara för att den känns så skön. Efter ett par veckor såg jag verkligen skillnad. Huden är jämnare, lugnare och har fått en glow som nästan gör att jag överväger att gå ut utan smink (men vi tar ett steg i taget).
Smart Clinical Repair AM/PM Retinoid Balm 1
Beauty Tester
Daisy
Beauty Pro
24/04/25-20:05
Jag har fått äran att testa Shu uemura ultimate reset extreme repair conditioner. Jag har testat den i några veckor nu och måste bara säga att jag är väldigt imponerad. Mitt hår var torrt och svårt att borsta efter varje tvätt, men efter att jag började använda den här blev mitt hår mycket bättre. Håret har blivit mjukt och lent. Plus att den har en väldigt fräsch och god doft som även sitter kvar i håret 😍
Jag har fått äran att testa Shu uemura ultimate reset
Beauty Tester
Julia
Beauty Star
24/04/25-16:28
Jag har fått äran att testa redken acid bonding leave in och blev imponerad på flera sätt 🌷 Doften är helt fantastisk – fräsch och salongkänsla direkt! Den fungerar också som ett värmeskydd och gör håret superlätt att reda ut.  För mitt tunna och friska hår kändes den dock lite för tung. Så jag tror att den här produkten passar bättre för dig som har slitet eller behandlat hår, så som det står på produkt beskrivningen 💖 Jag kommer nog inte använda denna efter varje tvätt, utan mer som en behandling då och då ✨
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Beauty Tester
Jessika
Beauty Pro
24/04/25-14:58
Jag fick testa detta schampo och blev verkligen förvånad över hur bra det återfuktar. Mitt hår är sååå torrt och behöver mycket mycket fukt för att inte bli risigt. Efter schamponering kändes håret inte alls torrt och det behövdes inte så mycket balsam och inpackning som vanligt. Kul! Doftar gott, lätt att dosera och ger fint resultat. Gillar starkt!
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Beauty Tester
Linda
Beauty Pro
24/04/25-14:53
Jag fick hem Clinique Moisture Surge - active glow serum som jag nu har testat i ca 1,5 vecka. Jag är supernöjd och positivt överraskad av detta serum! Den ger en silkes len hy och arbetar in sig i huden på direkten. Den ger ett otroligt fint glittrigt glow på direkten, så man kan till och med skippa foundation om man vill! Det bästa av allt är att min hy älskar detta serum, då mina torra partier i ansiktet är så gott som helt borta nu! Jag rekommenderar verkligen detta serum.
Jag fick hem Clinique Moisture Surge - active glow serum som
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Beauty Tester
Linn
Beauty Star
24/04/25-13:34
Har provat detta balm från Clinique ett tag men tyvärr har jag inte fattat tycke utan längtar hela tiden tillbaka till mitt gamla retinolserum. Smart produkt, smidig att använda men återfuktar inte tillräckligt för torr hud och upplever ingen som helst skillnad tyvärr. Använder den på händerna istället. Har inte upplevt att den irriterat så plus för det. Kan säkert fungera bättre för någon inte alltför torr som enbart önskar retinol på specifika punkter.
Beauty Tester
Livia
Beauty Pro
24/04/25-11:22
Jag har använt Clinique Retinoid Balm ett tag nu och gillar den faktiskt. Den är mjuk och lätt att applicera, känns inte kladdig och irriterar inte huden som vissa andra retinoider kan göra. Huden känns lite jämnare, men det är inget dramatiskt. Den ska ju långsiktigt hjälpa till att minska fina linjer och rynkor också, men jag har inte använt den tillräckligt länge för att säga något om det än 🫶🏽