Jag har testat The INKEY List Niacinamide Serum ett tag nu och har lite både pros & cons kring den här produkten 😇 Det första jag märkte var konsistensen som upplevdes lätt, gelliknande och väldigt skön på huden. Det gick snabbt in utan att kännas kladdigt eller tungt. Jag tyckte att den fungerade bra tillsammans med andra produkter och smulade inte under smink och ansiktskräm ✨ En annan positiv sak för mig var att produkten innehöll niacinamid för hudens balans. Jag skulle säga att man får mycket produkt för pengarna, det kändes väldigt drygt och prisvärt jämfört med många andra alternativ. Personligen har jag däremot väldigt torr hud, och där kände jag att serumet inte riktigt räckte hela vägen för mig. Jag saknar lite mer återfuktning och “nourishing” känsla i huden efter applicering. Jag gillar också när hudvård har en lätt och fräsch doft, så eftersom den här är helt parfymfri känns den lite trist för min personliga smak. Detsamma gäller produktens design och utseende, som jag upplever som ganska enkel och anonym. Den är helt okej, men ingen favorit som jag känner att jag måste fortsätta med. Jag tror att det här serumet passar betydligt bättre för personer med fet eller kombinerad hud, särskilt för dem som har större porer eller lätt blir oljiga. I det utgångsläget misstänker jag att man får ett bättre resultat😌 Sammanfattningsvis tycker jag att det är ett bra och prisvärt serum med lätt konsistens och fina ingredienser, men för min torra hud behövs något mer återfuktande vid sidan av 🤍