Hem / Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Wilma
Beauty Beginner
05/03/24-05:26
Såååå fantastiskt parfym, god fruktig doft som håller hela dagen, rekommenderar 110%%%
Lovisa
Beauty Beginner
05/02/24-22:46
Den är så bra som alla säger!  Funkar till alla tillfällen, jag har den till min vardagliga sminkning men också när jag har minimalt/inget annat smink på och vill ha en liten boost.  Den är mjukgörande, nästan som ett läppbalsam, och ger en väldigt fin naturlig färg som gör att det ser ut som mina läppar fast bättre!
Sora Sabah
Beauty Beginner
04/29/24-19:04
Ni är bäst älskar era produkter
Beauty Tester
Mary
Beauty Star
04/26/24-21:39 (redigerad den 04/26/24-21:46)
Jag har fått äran att testa denna fantastiska produkt från Paula's Choice. Har använt den här ett tag nu och wow den är magisk! Huden blev slätare och jämnare än någonsin. Har hört mycket om detta märke och den mötte mina förväntningar helt. Jag brukar inte reagera bra till exfoliators men denna var snäll mot huden. Rekommenderas starkt!😍
Jag har fått äran att testa denna fantastiska produkt från
Marta
Beauty Star
04/25/24-14:42
En av de bästa lip oils jag har testat, luktar precis som en melon🍈. Den återfuktar läppar, applikator är mjuk och konsistensen är bekväm och känns fräsch💞
Eelan
Beauty Star
04/23/24-15:22
Bästa som finnssssss
Emelie
Beauty Star
04/18/24-21:43
Världens absolut bästa ögonfransböjare!
Världens absolut bästa ögonfransböjare!
Beauty Tester
Assie
Beauty Star
04/04/24-11:14
Fick äran att testa denna produkt Paula choice.   Min hy blev jämnare hy från linjer. Nästan ingen rynkor. Jag använder denna produkt enbart på kvällarna minst 2-3 ggr per kvällar samband hudvårdsrutiner. Den produkt lugnar min hy på kvällen innan läggdags. 
Fick äran att testa denna produkt