/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Jenny
Beauty Pro
20/03/26-14:16
Senaste köp! Sensai Awakening Creamy Eye Essence är helt underbar och som silke för ögonen. Har tidigare använt Sensais Total Eye Treatment med essens och kräm. Köpte sedan krämen (Melty Rich Eye Cream) som refill men valde en annan ögonessens. Var väldigt nöjd med den andra och ett plus var den masserade applikatorbollen. Den här är emellertid bättre i konsistens och känns mer fuktgivande. Väldigt skön, svalkande och krämigare än den i tub. Den är väldigt dryg jämfört med t ex Versos fina ögonserum som jag haft nyligen. Krävs inte alls mycket för att denna ska göra sitt jobb. Perfekt att dutta på när som helst, även ovanpå make up när det känns stramt. Jag är otroligt nöjd!
Senaste köp! Sensai Awakening Creamy Eye Essence är helt
Jenny
Beauty Pro
20/03/26-13:36
Nina
Beauty Pro
20/03/26-11:47
Sensai dual essence är ett av de bästa serumet som jag har använd på min hud. Jag applicerar den tillsammans med min vanliga ansiktskräm. Min hud saknade glow men nu under några dagars användning så ser jag redan resultat jag har fått så fin glow och huden känns allt mer mjukare. 10/10 rekommenderar starkt OBS!! Går ej att tagga rätt produkt
Sensai dual essence är ett av de bästa serumet som jag har
Nora
Beauty Pro
20/03/26-11:36(redigerad den 20/03/26-11:44)
Recension: Sensai Cellular Performance Emulsion III Super Moist När jag först fick hem denna produkt var det lite förvirrande eftersom det inte var helt självklart för mig vad det här var för typ av produkt. Efter att ha testat den ett tag och läst på om den landar jag i att den fungerar bäst som en ansiktskräm. Produkten beskrivs som en emulsion som berikar, ger näring och en silkeslen känsla till utan. Konsistensen på produkten är riktigt fin. Den är lätt och mjölkig nästan som en återfuktande toner men med effekten av en mer avancerad ansiktskräm. Den sjunker in snabbt i huden utan att kännas tung eller kladdig. Jag har använt den både morgon och kväll i några dagar och resultatet är tydligt. Huden känns ordentligt återfuktad och får en väldigt fin lyster. Den ger ett fräscht glow utan att bli fet. Doften är behaglig och lite örtig vilket känns lyxigt utan att ta över. Det här är den bästa återfuktande produkten jag testat, kanske någonsin?! Det enda minuset är priset. Det här är definitivt en premiumprodukt och det är inte självklart att jag skulle köpa den själv. Samtidigt får man 100 ml vilket är generöst och gör att den ändå känns mer värd pengarna. Betyg 5 av 5 ⭐️ En riktigt bra produkt som levererar både återfuktning och lyster och känns lyxig rakt igenom. Har du en större budget skulle jag definitivt rekommendera denna!
Recension: Sensai Cellular Performance Emulsion III Super
Cellular Performance Emulsion III Super Moist 100 ml
Angelica
Beauty Pro
19/03/26-19:25
Jag har använt Nioxin Anti-Hairloss Serum en gång tidigare så detta blir min andra omgång som ”beauty tester” Jag känner mig lite kluven kring resultatet. Själva serumet är väldigt enkelt att använda, går snabbt in i hårbotten och lämnar ingen kladdig känsla,vilket jag verkligen uppskattar. Det har dessutom en fräsch och behaglig doft som gör appliceringen ännu trevligare. När det gäller effekten har jag tyvärr inte sett någon tydlig förändring i vare sig hårtjocklek eller minskat håravfall hittills. Däremot upplever jag att håret känns något starkare och mer välmående, vilket ändå är ett plus. Kanske behövs en längre tids användning, gärna tillsammans med övriga produkter i serien, för att få mer synliga resultat. Jag har även märkt lite mer småhår/babyhår framtill, vilket jag tror kan bero på kombinationen av produkterna. Fördelar: Smidig att applicera och kladdar inte Fräsch och behaglig doft Ger en känsla av vård och stärker håret Nackdelar: Ingen tydlig effekt på håravfall eller tjocklek ännu Kräver sannolikt längre användning för märkbara resultat
Jag har använt Nioxin Anti-Hairloss Serum en gång tidigare
Virre
Beauty Pro
18/03/26-07:57(redigerad den 18/03/26-07:58)
Jag har testat Amikas superfruit star olja i nära 3 veckor nu. Mitt hår är mellantjockt och lite drygt axellångt. Det är blekt med blonda slingor, ganska torrt och blir lätt frissigt.  Hårolja är något som ingår i min dagliga rutin och som jag använt i många år. Amikas olja är lite tunnare är den jag vanligtvis använder (Lanzas) men det ser jag som något positivt, då Lanzas kan göra mitt hår fett om jag råkar ta lite för mycket. Amika däremot går det att häva på ganska mycket utav utan att håret blir fett. Jag har använt den både i vått hår efter jag tvättat håret och i torrt vanligtvis före jag går och lägger mig. Den funkar precis lika bra i både torrt och vått hår! Jag tar vanligtvis 1-2 pump av den, men har också testat att ta mer i vått hår för att se resultatet. Den sjunker in så lätt och lämnar håret frissfritt och med fin glans.  Jag gillar att produkten har värmeskydd i sig, så bra! Något jag också gillar är flaskan och dess utformning. Den har en härlig färg som sticker ut och själva pumpen är mycket lättanvänd och avger lagom mängd. Det är en dryg produkt och det syns knappt att jag tagit i den, fast jag använt den dagligen. Finns det då något negativt med den? Ja tyvärr!  För mig är det doften, som är väldigt sött och lite kvalmig. Gillar den inte alls och får flashback till gamla söta doftgranar som satt i epatraktorer när jag växte upp, såna som man blev lite illamående av. Dock är det positivt att den doftar som mest precis när man har i den i håret, sen försvinner doften tack och lov snabbt ur håret.  Den har ett bra pris på 359 kr, bra med tanke på hur dryg den. Kommer räcka i en evighet.  Så synd med doften för i övrigt är det en fantastisk produkt! Dock kan jag inte tänka mig att köpa den igen pga doften, men skulle de ändra den eller göra oljan doftfri skulle jag inte tveka! Mitt betyg: 4
Jag har testat Amikas superfruit star olja i nära 3 veckor
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Leonor
Beauty Pro
16/03/26-13:04
Jag har testat 6% Mandelic Acid + 2% Lactic Acid Liquid Exfoliant från Paula's Choice, och den har verkligen varit en liten arbetsmyra i min hudvårdsrutin. Det här är en mild men effektiv exfoliering som hjälper mot glåmig hud, ojämn textur och synliga porer. Den känns snäll mot huden men gör ändå sitt jobb – lite som den där lugna personen i en grupp som ändå får mest gjort. Jag fick den som testprodukt i slutet av april, och har använt den ganska flitigt under året som gott (men ändå sparsamt under sommaren) fram till slutet av februari 2026. Med andra ord: flaskan på 88 ml räckte nästan ett helt år, vilket jag tycker är väldigt imponerande. Nu till elefanten i rummet: doften. Första gången jag öppnade flaskan tänkte jag ungefär “oj… ska den verkligen lukta så här?” 😅 Det tog mig nästan en månad att vänja mig, men som tur är försvinner doften snabbt när man applicerar den. Efter ett tag tänkte jag knappt på det längre. Själva exfolieringen känns väldigt skonsam, och jag har inte upplevt irritation så länge jag följt instruktionerna. Huden känns istället lite jämnare, klarare och mindre glåmig över tid. Det enda jag inte riktigt blev vän med är skruvkorken. Den funkar ju… men jag hade helt klart föredragit en pump eller flip-lock. Små saker, men ändå. Sammanfattningsvis: En effektiv men snäll exfoliant som ger huden mer glow över tid. Doften är lite… speciell i början, men resultatet gör att jag ändå gärna fortsätter använda den. Betyg: 4/5
Marina
Beauty Star
12/03/26-17:32
Jag har fått chansen att testa Elisabeth Arden Hyaluronic Acid+ peptides.Jag är väldigt nöjd med denna ansiktskrämen,formulan är väldigt lätt men återfuktande som ett sommarregn på en blomsteräng.Jag känner mig väldigt len i ansiktet och jag känner hur den återfuktar huden hela dagen,även med smink på.Dom första dagarna fick jag ett par enstaka finnar,men dom försvann ju mer jag använder krämen,Och så kommer vi till doften,den doftar underbart gott,inte för starkt utan väldigt behagligt,känner liksom lyx känsla när jag använder den,dels pga doften men självklart på hur den känns när jag smörjt in mig.Däremot är jag inte van vid pump -dispensern,vilket är en airless-pump,men det är det mest hygieniska idag,Det räcker med en pump för att smörja in ansiktet och halsen,har dock tagit 2 för jag tycker den är så mjuk och behaglig,men det behövs inte,så Ja,den är väldigt dryg vilket jag gillar. Har mogen hud,och nu på vintern så blir huden en aning torr,och lättare för smink att lägga sig där man inte vill det ska ligga,men efter en dryg veckas användning så känns huden inte torr längre.Det är iallafall en märkbar skillnad på min hud från det jag började använda den,så jag kan inget annat än att säga att jag gillar den,Och självklart kommer jag fortsätta använda den,då jag vill uppnå det bästa möjliga resultat jag kan för min hud.
Jag har fått chansen att testa Elisabeth Arden Hyaluronic