/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Moa
Beauty Pro
27/03/26-14:22
Fick äran att prova på Viva La Juicy från Juicy Couture. Jag har haft denna parfymen förut och den doftar väldigt sött tycker jag och alldeles lagom mycket. Doften stannar kvar på min hud i nästan ett halvt dygn. Rekommenderar denna till alla som gillar söta parfymer 😍 Köper denna definitivt igen, dock är den lite dyr på kicks jämfört med andra ställen men den får 5/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Fick äran att prova på Viva La Juicy från Juicy Couture.
Kristina
Beauty Pro
27/03/26-14:03
Recension - Juicy Couture Viva La Juicy Noir Fragrance Mist Jag har fått äran att få testa Viva La Juicy Noir Fragrance Mist och jag är alltid SÅ tacksam för att komma med och få testa. Tusen tack till Kicks! Jag har nu använt den i en vecka och detta är vad jag tycker om misten. 💗 Beskrivning av produkten. Viva La Juicy Noir damparfym framhäver saftiga toner av mogna bär och gourmand-accenter, samtidigt som den tillför en saftig touch av kaprifol och en sensuell hint av sandelträ. En lockande tolkning av den ursprungliga bästsäljande doften och förkroppsligar kvinnan som är farlig på ett bra sätt. Topp: Jordgubbe, vilda bär och mandarinapelsin Hjärta: Kaprifol, jasmin och gardenia Bas: Bärnsten, kola, sandelträ och vanilj 💗 Första intrycket Direkt när jag sprutar på den tycker jag först att den inte luktar så mycket. Men efter en eller två minuter sätter sig doften på ett riktigt fint sätt. Doften är blommig och man anar både vaniljen, kaprifolien, jasminen och bären direkt. Den påminner väldigt mycket om Viva La Juicy Noir EDP. 💗 Doften Blommig, kvinnlig, mystisk och fruktig med mogna bär. Ganska söt i sin doft. 💗 Förpackningen En klassisk mist i plastförpackning. Älskar färgkombinationen som går i svart, guld och cerise rosa. 💗 Min slutsats En väldigt trevlig, kvinnlig och söt doft som jag tycker passar bäst att använda dagtid. Det är en mist, så den sitter inte kvar hur många timmar som helst. Men för att vara en mist sitter den bra och doftar även fint efter några timmar. 4/5 💫 Är det en keeper? Absolut. Den doftar fint men kanske en aningens för söt för min smak. Den är dock perfekt till vardagsanvändning.
Recension - Juicy Couture Viva La Juicy Noir Fragrance Mist
Viva La Juicy Noir Fragrance Mist 253 ml
Rebecca ✨
Beauty Star
27/03/26-08:48
Juicy Couture - Viva la Juicy Noir (Fine Fragrance Mist) Jag ääälskar verkligen Juicy's parfymer, men kan ibland tycka att de luktar lite för mycket alkohol. Denna fragrance mist var dock en hit! Inte alls stark alkoholdoft. Ganska tung doftprofil, passar absolut för en night out. Kicks beskrivning: Viva La Juicy Noir damparfym framhäver saftiga toner av mogna bär och gourmand-accenter, samtidigt som den tillför en saftig touch av kaprifol och en sensuell hint av sandelträ. Viva La Juicy Noir är en lockande tolkning av den ursprungliga bästsäljande doften och förkroppsligar kvinnan som är farlig på ett bra sätt. Hon gillar sotade ögon och röda läppar. Hon tar risker utan att be om ursäkt och belönas för det, vilket lämnar ett bestående intryck." Personligen känner jag inte av några gourmandaccenter, utan doften är väldigt blommig, men utan pudrigheten vilket jag uppskattar väldigt mycket. Den känns liksom lyxig! Mandarin, Sandelträ, kaprifol och jasmin tycker jag är de noter som framhävs mest. Överlag: väldigt lik Juicys andra dofter - feminin, tung, långvarig och lyxig. Fruktig/blommig med träiga noter. Rekommenderar starkt! Jag föredrar nästan denna framför riktiga parfymer från Juicy, att den är i mistform gör att den inte luktar lika starkt av alkohol.
Viva La Juicy Noir Fragrance Mist 253 ml
Anh Nguyen
Beauty Star
26/03/26-18:30
Juicy Couture Eau de Parfum 🎀 Alltså jag blev genuint överraskad av denna 😍💖 Produkten:  Den är söt utan att bli för mycket, och har en mjuk, feminin känsla som känns både fräsch och lite “lyxig”. Jag brukar annars tröttna ganska snabbt på söta dofter, men den här har något som gör att man vill fortsätta känna den hela dagen. Flaskan är dessutom jättefin (älskar detaljerna), så den får definitivt stå framme tillsammans med min parfymkollektion 🤩 Doftnoter: + Toppnoter 🍉 • Vattenmelon • Passionsfrukt • Grönt äpple • Mandarin • Vattenhyacint + Hjärtnoter 🌹 • Tuberose (krämig vit blomma) • Lilja • Ros + Basnoter 🍮 • Vanilj • Karamell / crème brûlée • Patchouli • Tränoter Efter använde:  Doften sitter kvar riktigt bra på mig! Jag känner fortfarande doften flera timmar senare, vilket är ett stort plus 👌🥰 Min åsikt:  Det här är en parfym jag faktiskt kommer använda och vill gärna rekomendera för er 💕 Tack KICKS för chansen – denna har blivit en ny favorit i min samling ✨🙌🏻
Juicy Couture Eau de Parfum 🎀   Alltså jag blev genuint
Linn
Beauty Pro
26/03/26-09:32(redigerad den 26/03/26-09:34)
👄Sensai Total Lip Treatment👄 Tusen tack till KICKS Beauty Talks för att jag fått testa den här lyxiga produkten! ➡️ Om produkten: En läpprodukt med syfte att återfukta och reparera torrhet, minska ålderstecken och ge fylligare läppar. ➡️ Testperiod: 10 dagar ➡️ Utgångsläge: Ganska torra läppar. Jag tror att man får mer effekt om man har större problem med torra läppar och mer fina linjer eller rynkor runt munnen. ➡️ Första intrycket/tanke: Jag hade inte lagt 1245kr på en läpprodukt MEN första intrycket var att den gav en helt fantastisk känsla och har en underbar formula. Varför hade jag inte en så återfuktande och härlig produkt till läpparna tidigare? ➡️ Vad jag tycker efter ett tag: Jag har använt den som läppmask under nätterna. Läpparna känns mjuka och återfuktade när jag vaknar. ➡️ Åsikt och resultat: Jag älskar produkten. Den känns OTROLIG på läpparna. Hur mycket den hjälpt mer än att återfukta vet jag inte riktigt då jag tror det krävs mer tid för att få långsiktigt resultat. ➡️ Betyg: Priset är för ju väldigt högt för 15 ml MEN jag ska ju recensera vad jag tycker om produkten, inte hur dyr den är. Så med det i åtanke får den 5/5⭐️. (Kunde tyvärr ej tagga produkten!)
👄Sensai Total Lip Treatment👄  Tusen tack till KICKS Beauty
Seda
Beauty Pro
25/03/26-17:22
Jag har torr hud och testade Sensai Dual Essence. Den gör verkligen huden mjuk och len direkt, och jag upplever att den ger bra med fukt och fint glow. Den sjunker in snabbt trots att den känns lite oljig först, vilket jag gillar. Funkar bra både morgon och kväll. Enda minuset är priset, men annars känns den väldigt lyxig.
Jag har torr hud och testade Sensai Dual Essence. Den gör
Emilia
Beauty Star
25/03/26-16:59
Jag har fått äran att testa Nioxins System 4 Trial Kit, som innehåller schampo, balsam och även ett hair treatment! Meningenm med detta kit är att undvika tunt hår och få tjockare och friskare hår! Första anblicken är väldigt positiv, det luktar fräscht och är lätt att använda! Håret blir inte fett av någon av produkterna! Jag vill säga att jag redan kan se viss förbättring i mitt hår så jag är väldigt taggad på att fortsätta använda den här hårserien och få se starkare resultat längre fram. Jag rekommenderar produkterna för dig som har tunt hår och söker efter produkter som motverkar håravfall.
System 4 Shampoo 300 ml
Frida
Beauty Pro
25/03/26-07:44
Jag har fått äran att testa 38⁰C Volume & Lenght och kan nu säga vad jag tycker om den. 👀Mina fransar och vad jag söker i en mascara👀 Mina fransar är i medellånga men har ganska många fransar i antal så har helt okej volym. När jag köper mascara så letar jag främst efter intensiv volym, och därav gillar jag fluffiga borstar, men problemet jag märkt är att det ofta klumpar sig. 🩶Vad den lovar🩶 Den lovar dramatisk längd och volym. Den ska även vara enkel att tvätta bort. 🌸Applikator och resultat🌸 Borsten är väldigt liten, något jag är ovan men som jag faktiskt gillade. Den separerar fransarna otroligt fint och klumpar sig inte alls. Fransarna fick ett väldigt naturligt resultat, iaf om man jämför med vad jag är van. Den ger dock ingen intensiv volym eller längd, även om man märker skillnad. Den smulade sig inte heller under dagen som vissa mascaror gör. Jag tycker i regel att mascara är otroligt jobbigt att få bort, blir alltid rester kvar och lyckas alltid få smulor i ögonen😅 Denna mascara är den absolut enklaste att tvätta bort, som jag varit med om. Det försvann direkt utan att man behövde anstränga sig, använde vanligt micellärvatten. 🤩Summering🤩 Tycker det är en väldigt bra vardags-mascara då den inte är särskilt intensiv men fortfarande ger ett fint och naturligt resultat. Den separerar fransarna bra, smular inte under dagen och är JÄTTEenkel att tvätta bort. Som vardags-mascara får den lätt en 5/5 för mig, vill jag göra en lite mer festlig look så hade jag valt en annan mascara. Verkligen en prisvärd mascara!!! Resultatet ser ni på bilden!!
Jag har fått äran att testa 38⁰C Volume & Lenght och kan
38⁰C Volume & Lenght Black