/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Malin
Beauty Pro
05/04/26-15:50
Har genom Kicks Beauty Talks får testa denna produkt. Tack för det! 💞 En härlig behandling för oss som tappar hår lätt. Jag har nu användt denna produkt under två veckor och till en början så älskar jag doften! Gillar inte mint-doften nioxin vanligen har men denna har en härlig doft (frisördoft). Enkel flaska som man sprayar ut produkt i hårbotten. (Bättre flaska än kerastases serum för håravfall). Går enkelt att massera in i hårbotten och lämnar ingen tung eller flottig känsla vilket vi gillar! Hur var det då med att tappa mindre hår? Jo något skulle jag ändå säga. Är inte lika mycket hår i duschen eller i hårborsten längre. Jag tror att man behöver använda den längre för att se mer resultat men enligt min fungerar den! Håret känns även starkare och tjockare efter användning. Produkten är inte så dryg vilket drar ner betyget lite
Har genom Kicks Beauty Talks får testa denna produkt. Tack
Mimmi
Beauty Pro
05/04/26-10:08(redigerad den 05/04/26-10:20)
Sensai Cellular Performance Lotion II Moist! Jag har testat denna produkt i ca 4 veckors tid. Förpackningen och flaskan känns väldigt lyxig och fin och passar ihop med det fina rosa innehållet som har en svag doft av ros som känns väldigt behaglig och skön mot ansiktet! Jag använde tonern i ca 4 veckor, så jag verkligen kunde avgöra om den passade en person med känslig hy! Att produkten innehåller parfym var inget jag reagerade på och jag blossade inte upp eller blev röd om kinderna! Jag reagerar lätt på olika produkter och har en väldigt känslig hy, så därför är jag väldigt försiktig när jag provar nya produkter! Känslan när jag lade tonern i ansiktet vad härligt och uppfriskande och man kände en svag rosdoft, det kändes väldigt lyxigt och friskt! Ansiktet kändes mjukt och lent och rent! Jag använder tonern både morgon och kväll och den går fint ihop med mina övriga produkter! Konsistens var som vanligt vatten 💦 Och det var lätt att få ut lagom mängd produkt på bomulls rondellen! Man får en fräsch, frisk och uppfräschad hy! Jag tycker mycket om denna produkt som känns båda lyxig och fin! Jag ger denna 4/5 på grund av lite högt pris! Tack snälla Kicks för jag fick möjligheten att testa denna fina produkt 🩷 Går ej att tagga!
Sensai  Cellular Performance Lotion II Moist! Jag har testat
Hiba
Beauty Pro
04/04/26-12:57(redigerad den 04/04/26-13:01)
Hej alla!!  Jag har fått möjligheten att testa Viva La Juicy Noir Fragrance Mist från Juicy Couture och har använt den ett tag nu. Doften är verkligen jättegod, lite söt, blommig och fräsch. Enligt min kille luktar den lite som shampoo, typ nyduschad vilket jag faktiskt kan hålla med om, och det gör att den känns väldigt ren och vardaglig. Den funkar bra när man bara vill lukta fräscht och inte ha en för stark parfym, vilket jag gillar. Däremot håller doften tyvärr inte så länge, kanske runt 2-3 timmar, så man behöver fylla på mycket under dagen. Eftersom den försvinner ganska snabbt är jag lite osäker på om jag hade köpt den själv, även om doften är väldigt behaglig. Men som en lätt, billig och fräsch vardagsdoft är den ändå riktigt bra!
Hej alla!!   Jag har fått möjligheten att testa Viva La
Viva La Juicy Noir Fragrance Mist 253 ml
Perlita
Beauty Pro
03/04/26-20:39(redigerad den 03/04/26-20:40)
Har varit så nyfiken på bubble produkter och nu har jag fått äran och testa! Tack kicks 🥰😍Förpackning Förpackningen är enkel och smidig. Lätt att använda och man får ut lagom mycket produkt. Fint också med att det blir formad som en blomma när man trycker ut kräm! 🌸 Konsistens och lukt Krämen är mjuk och lätt att smörja in. Den känns skön på huden. Doften är mild och fräsch, luktar som en kräm utan parfym. Resultat Jag tycker den återfuktar bra. Det är en kräm som går snabbt in i huden och känns inte kladdig. Huden känns mjuk och återfuktad efteråt. Prisvärd!!
Har varit så nyfiken på bubble produkter och nu har jag fått
Slam Dunk Hydrating Cream Moisturizer 30 ml
Nina
Beauty Pro
02/04/26-08:44
Bubble rengöring . Jag har använd den i 2 dagar . Jag har haft smink samt använd den som rengöring, den tar bort all smink och den lämnar huden mjuk och ren. Jag känner inte någon doft när jag använder den. Personligen så rekommenderar jag den jag ska verkligen köpa om den
Bubble rengöring . Jag har använd den i 2 dagar .  Jag har
Soft Launch Hydrating Cream Cleanser 125 ml
Clara
Beauty Star
01/04/26-16:43
Jag har haft turen att få testa Viva La Juicy originalet – och wow, jag är helt fast! 💖 Det här är verkligen en parfym som känns lika rätt till vardags som till fest. Den är söt och feminin utan att bli för tung, med en härlig mix av fruktiga och gourmand-noter som gör den både lekfull och elegant på samma gång. Det är en sån där doft som liksom “stannar kvar” på ett väldigt behagligt sätt. Jag blev stannad redan första dagen av en kvinna som var tvungen att fråga mig vad jag hade på mig då hon tyckte den luktade helt fantastiskt gott! Och det säger ju en hel del 😍 För mig är det här en parfym som verkligen drar till sig uppmärksamhet på bästa sätt, utan att kännas för mycket. Den ger en liten boost av självförtroende och känns lyxig varje gång man sprayar den.💕 Om du gillar söta, varma och inbjudande dofter som får folk att vända sig om – då måste du verkligen testa denna! ✨
Viva La Juicy Eau de Parfum 30 ml
Noah90
Beauty Pro
31/03/26-22:58
Jag fick testa parfymen Just Moi och är så tacksam för💞 När jag först sprayade den kände jag en söt och mjuk doft med lite frukt som sedan blev mer blommig med en hint av vanilj. Den känns varm feminin och skön och inte för stark. Den passar bra till vardags. Jag kan använda den när jag skulle träffar vänner utan att den känns tung. Den är mjuk och ren, inte superlyxig men lätt att tycka om. Den funkar faktiskt vid nästan alla tillfällen tyckte jag både dag och kväll eftersom den inte är för kraftig. Hållbarheten är okej. Den sitter några timmar och blir sedan mildare så jag brukar spraya igen under dagen om jag önskar starkare doft. Doften märks mest för folk som är nära mig men fyller inte hela rummet. Flaskan är enkel, fin och ganska feminin. Jag tycker också att priset är rimligt för en parfym som funkar till nästan allt inte bara till vissa speciella tillfällen och som luktar gott 🌸 Sammanfattningsvis är Just Moi en mjuk och trevlig parfym. Den passade mig perfekt eftersom jag gillar vanilj och lite blommig doft och jag skulle rekommendera det💞
Just Moi Eau de Parfum 50 ml
Amanda
Beauty Pro
31/03/26-17:24
Har fått hem Nioxin Pro Clinical System 4 att testa. Ett schampoo och balsam samt leave in treatment för hårbotten. Ingredienserna ser ut att innehålla mycket hårväxtfrämjande örter, koffein och fuktgivande ämnen för hårbotten. Har provat dessa nu i 2-3 tvättar och känner att de doftar väldigt mintaktigt och fräscht, blir som en kall känsla i hårbotten. Håret känns jätterent men även lite frissigt då balsamet inte gjorde så jättemycket för håret. Leave in balsamet gick smidigt att applicera och även den kände man pepparmyntadoften och lite kylande och återfuktande effekt. Gällande håravfall så tycker jag håret kändes starkt och rent efter dusch men så har jag svårt att säga mer då dessa produkter oftast behöver användas i månader för resultat med mer hårväxt mm. Tyckte ändå schampoo och leave in treatment kan vara en bra behandling att ha hemma, balsamet kändes lite onödigt. Ger dessa produkter 3,5/5 ❣️
Har fått hem Nioxin Pro Clinical System 4 att testa.  Ett