/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Moa
Beauty Pro
16/04/26-11:04
Jag har nu fått testat BUBBLE morning rays brightening eye cream. Har använt den ögonkrämen nu i ca 2 veckor på morgonen. Det är en härlig formula, lätt att applicera utan konstigheter. En ögonkräm tycker jag är svårast att se en tydlig skillnad då men den funkar även fint under smink. Jag har en normal till torr hud men känner ingen irritation under ögonen. Älskar även förpackning då de är en pump och inte i en burk som många brukar kunna vara så ett pump räcker gott och väl till båda ögonen ☀️🤩 Ett stort plus är det otroliga priset för denna produkt
Morning Rays Brightening Eye Cream 15 ml
Nadya
Beauty Pro
16/04/26-10:54
Mitt allra första tester review 🥹 tack för möjligheten kicks ✨ Jag fick testa Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil. Okej, vart ska jag börja… Om du är som jag som tycker om 2016 eyebrows, hör mig. ☺️☺️ och hallå, det är Anastasia Beverly Hills!! Jag har använt hennes ögonbryns produkter innan och har alltid tyckt att ingen annan kunde konkurrera med henne.  Pennan har en definerad “stift” för att underlätta för ritningen - du kan ta ut litegrann så räcker det för att rita med den. Den varar länge eftersom den är rätt så pigmenterad. Jag kan också garantera detta för jag provade hennes brow produkter och de varade verkligen i ett bra tag. Jag prövade pennan med osminkad ansikte, den blev so fine som ni kan se på bilden, man kan lika gärna gå ut så. Tänk hur fint det blir med helsminkad ansikte också 😍😍 är taggad att använda den nu varje gång jag sminkar mig, ett måste. Älskar att den har brush med sig och riktigt tjockt som inte kan smutsas ner lätt och dra till sig hår. Nyansen är den perfekta för mig, och den har så många att välja emellan, så bra! Den är inte budget vänlig, men definitivt värt priset eftersom den levererar och varar längre- quality over quantity anytime. Jag tror att den blir min to go penna från och med nu. 🥰🥰 Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil - SOFT BROWN. 🤎🤎🤎
Mitt allra första tester review 🥹 tack för möjligheten
Archibrow Brow Pencil Granite
Sara
Beauty Star
16/04/26-10:12(redigerad den 16/04/26-10:12)
Jag är så tacksam att jag för första gången har fått vara en Beauty Tester och testet var till Bubble Level Up Balancing Moisturizer. Den här produkten var verkligen helt otrolig 🌟En fuktgivande ansiktskräm som helt klart stämmer in på beskrivningen av produkten. Fungerar för flera hudtyper, är i geltextur, parfymfri samt vegansk. Innehåller även zink, vilket är bra för huden. Samtidigt innehåller den andra bra ingredienser. Kommer självklart köpa hela serien, då det här var steg 3 😃
Jag är så tacksam att jag för första gången har fått vara en
Level Up Balancing Gel Moisturizer 50 ml
zoe22
Beauty Pro
16/04/26-00:55
Jag fick chansen att testa Anastasias Beverly Hills archibrow pencil i caramel. Den har en väldigt tunn spets. Själv tycker jag att det är bra för per precision men dock måste man vara försiktig och inte ta ut för mycket eftersom det inte går att skruva ner. Älskade färgen eftersom jag har väldigt mörka ögonbryn men har några ställen som saknar lite ögonbryns hår. Den är inte för mörk men inte för ljus heller. Förpackningen har jag lite blandade känslor med. Ena sidan har själva pennan och andra har en borste. Borsten har ett lock och det tycker jag är bra eftersom det finns flera ögonbryns pennor som inte har det. Själva produkten har dock inget lock. Man skruvar upp den så en plast sak som håller själva produkten kommer upp och sen skruvar man upp mer för att produkten ska komma. Eftersom produkten inte går att skruva ner så ligger den bara där och man måste vara väldigt försiktig. Jag tycker att de borde också ha lagt någon sorts av lock. Jag tycker att själva produkten är jääte bra. Jag testade först på min hand och försökte smeta bort den för att se om den försvann. Man måste göra det väldigt hårt för att det ska försvinna och det blir inte som en skugga. Alltså det själva färgen är kvar men det blir bara ljusare. Det har hänt innan att jag har antigen glömt att jag har pillat på mina ögonbryn och det har kommit överallt och inte märkt det till jag har sett mig själv i spegeln. I andra ord så är den ”smudge free”. Jag skulle enkelt ge denna produkt en 4/5
Jag fick chansen att testa Anastasias Beverly Hills
Irena
Beauty Pro
15/04/26-18:46
Igår fick jag hem min nya testprodukt, en brynpenna från Anastasia. Namnet är Archibrow brow Pencil och för mig ett helt nytt sätt att måla brynen på. Jag tillhör den där årgången som håller hårt i mina torra spetsiga pennor som är lätta att vässa. Har alltid varit lite rädd för pennor av denna sort eftersom de har känts överkurs för mig som är smått darrig på handen (vi kan glömma snygga eyelinervingar här) Först och främst tycker jag att förpackningen är fin och ser lite lyxig ut. Den känns skön att hålla i och har ett perfekt omfång för att man ska få ett stadigt tag när man målar brynen. Eftersom jag inte är van med denna typ av pennor så tryckte jag ut lite för mycket stift i början vilket gjorde att spetsen hann gå sönder två gånger innan jag fick till ett resultat. Därav min aningen snabba recension med risk för att den kommer ta slut snabbare än väntat 😆 Hur är mina naturliga bryn då, själva utgångsläget.. ja det ser ni på bild ett nedan. Jag har rätt så få egna strån då jag gjorde en microblading under pandemin vilket jag ångrar grovt mycket så här i efterhand eftersom behandlaren noppade bort mina egna bryn alltför mycket underifrån och de har därefter inte lyckats växa ut till sin naturliga tjocklek igen. Sedan har pigmentet bleknat fult med tiden och lett till blågrå nyanser främst i börja av brynet vilket gjort det svårt att hitta pennor i rätt nyans. Mitt första intryck av pennan var faktiskt wow, jag får till tunna sträck i inre delen av brynen som liknar små hår utan att det ser kladdigt ut. Ofta får man kämpa med en traditionell penna för att få till det, men med denna gick det väldigt lätt. Desto svårare var det dock att få till samma teknik mot mitten och slutet av brynen (vilket kan bero på min ojämna fördelning av egna strån och gammal microblading) och därför tyckte jag att resultatet kändes lite väl fläckigt och inte så jämnt (se bilden i mitten). Det var även under denna del av målandet som spetsen gick sönder och jag misstänker att det var för att jag tryckte för hårt. Jag kunde inte riktigt nöja mig med resultatet på bild två så det slutade med att jag fyllde i kanterna och skuggade lite med min ordinarie penna från Anastasia. Då blev brynen fylliga precis som jag vill ha det! Jag fick produkten i nyans soft Brown och använder vanligtvis medium Brown i den vanliga pennan. Efter att ha testat soft Brown inser jag att det nog är en bättre nyans för mig och kommer att byta ut min ordinarie mot denna nyans. Om jag kommer köpa produkter igen? Svaret är kanske. För även om jag inte kan klara mig med enbart denna penna så tycker jag att det stråliknande resultatet motiverar ett köp som kan användas i kombination med min vanliga penna. Jag hoppas även att jag med tiden ska få in rätt teknik för att kunna få till helheten bättre. Pennan är värd sitt pris i mina ögon och jag tror att den är ett givet val för den som vill ha ett naturligt och proffsigt resultat. Jag är tacksam för att få testa en produkt som jag aldrig hade vågat köpa precis eget bevåg. Tack Kicks 🌟
Igår fick jag hem min nya testprodukt, en brynpenna från
Virre
Beauty Pro
15/04/26-17:41(redigerad den 15/04/26-17:42)
Jag har testat Slam Dunk Hydrating Moisturizer i två veckor nu.  Min hud är torr och känslig, den reagerar ofta på produkter med rödhet och/eller eksem. Men på Slam Dunk har den inte reagerat det minsta, snarare känns huden lugn. Slam Dunk riktas mot normal och torr hud och det känns att krämen är lite tjockare och mer återfuktande. För mig funkar den ypperligt på dagen när jag också har solskydd över som återfuktar. Jag använde den första veckan också på natten för att testa, men då räcker den inte riktigt till min torra hud, jag behöver en mer återfuktande kräm då och allra helst en nattmask. Jag behöver 2 pumptryck till mitt ansikte för att krämen ska räcka till. Den sjunker in väldigt snabbt i huden vilket jag uppskattar. Den är jättefin att ha under smink, jag har testat den med 2 olika foundation och 1 cc-cream och den är lika fin under alla tre.  Krämen kommer ut i ovanlig form som en blomma när man trycker fram den. Inget som har någon betydelse, men ändå en lite rolig grej. Förpackningen är helt i plast i ganska grälla färger och den känns lite billig. Jag gillar dock det praktisk snäpplocket på den. Man får känslan av att den inte riktas mot en 47-åring i första taget utan snarare mot en betydligt yngre publik.  Det är verkligen en prisvärd kräm, bara 199 kronor för 50 ml, det är det inga så många märken som slår vilket är positivt. Som helhet tycker jag den är trevlig men inget revolutionerande och för min torra hud räcker den inte riktigt till. Så jag är tveksam till om jag skulle köpa den igen p.g.a det, men jag tror säkert den är mycket bättre för dem som inte är lika torra som mig. Mitt betyg blir 3 / 5
Jag har testat Slam Dunk Hydrating Moisturizer i två veckor
Slam Dunk Hydrating Moisturizer 50 ml
Alma
Beauty Star
15/04/26-17:20
Nöjd Beaty testare! Var skeptisk först men det var lätt att få till ett naturligt resultat med hårliknande streck något jag upplevt varit svårt med andra runda pennor. Rekommenderar produkten!
Nöjd Beaty testare!  Var skeptisk först men det var lätt att
Michai
Beauty Pro
15/04/26-11:29
Denna recension kommer väldigt sent men jag har haft problem att logga in på min sida. Men här kommer den 🙌 Jag skulle få testa Moroccanoil Frizz Shield Spray men fick hem Treatment mist. Kan inte tagga produkten jag skulle fått tyvärr. Jag har testat den här frissprayen ganska noggrant under olika förutsättningar för att ge den en rättvis chans. Jag har använt den både på dagar när mitt hår varit naturligt lockigt och mer frissigt, samt när jag haft det utslätat och rakt. Tyvärr upplever jag ingen som helst skillnad oavsett utgångsläge. Produkten verkar inte påverka frissnivån, glansen eller hårets allmänna struktur – håret ser i princip identiskt ut före och efter applicering. Jag har även testat olika mängder produkt och applicerat både i fuktigt och torrt hår, men resultatet är detsamma. Det känns inte som att produkten “gör något” alls, vilket är frustrerande med tanke på vad den utlovar 😕. En annan aspekt som verkligen drar ner helhetsintrycket är doften. Den är ovanligt stark och ganska tung, vilket gör att den inte bara sitter kvar i håret utan även fyller hela badrummet. För mig blev det så pass påtagligt att jag undviker att använda produkten när någon annan är hemma, och jag behöver ofta vädra efteråt 🤧. Om man är känslig för starka dofter kan detta vara ett stort minus. Sammanfattningsvis känns det som en produkt som inte lever upp till sina löften. Jag hade förväntat mig åtminstone någon form av effekt på friss, men märker tyvärr ingen skillnad alls. I kombination med den kraftiga doften gör det att jag personligen inte kommer fortsätta använda den 👎.
Treatment Mist 25 ml