Har blivit förälskad och obsessed med leka med hår färg och våga vara annorlunda!! De de viktigaste, alltid! Var dej själv! De som gör dej glad, mår bäst i vår egen skin, och bekväm i dej själv! Npgot jag alltid stått för och varit men nu tog jag steget från naturlig rödhårig , till svart sen lila .. sen blev de blekning ( tog mycket stryk på mitt hår ) så @SebastianHyrde har varit en mirakel för mej !! Provat så många från några av de dyraste color schampo/ balsam men sen hittade denna 🤩 produkt från @Maria Nila colour gift set ( finns att köpa separat och aven med lite färg boost 👩🏽🦱👩🦰 / silver S & B 👩🏼🦳 produkter ) men just denna produkten; bygger upp hår styrka och struktur,shines ,mjukna samt återfukta. Reducera färgförlusten som händer annars med tvätt, värmstyling och skydda håret emot UV-Strålning samt att fria radikaler. Ytterligare en PLUS FÖR SOMMAREN!! sen så klart @Axel Björn color shot som är så enkel , bara lägga till i en bra color safe balsam för kunna använda när du känner för ger håret exakt som de heter COLOR SHOT - ingen stress eller dåligt emot håret. Endast en färg Boost när solen / simning blekna ditt redan färgat hår eller vill lägga till tillfällig färg, PLUS den innehåller Solrosolja, Vitamin E och PRO-vitamin B5 för glans och vård …. Tro mej denna Beauty kit har räddat mitt hår från all stress jag gjorde emot den 🥺 lesson learned! Don’t bleach to many times a week with a high % bleach!! Så värt varenda öre för jag svär om ni är samma hår beroende som mej men råkat göra fel … detta är räddning! Eller innan de behövs får ditt hår till Top Notch Cat walk ready look !! 💃. #TÄVLING