Hem / Beauty Kits / Mina go-to produkter fรถr en enkel vardagslook som jag tycker
Ebba
Beauty Pro
04/05/22-11:19
Anastasia
Brow Wiz Dark Brown
bareMinerals
Complexion Rescue Tinted Moisturizer SPF30 Buttercream 03
BeautyAct
Healthy Radiance Baked Blush Honeymoon
EVY Technology
Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
Mina go-to produkter fรถr en enkel vardagslook som jag tycker passar perfekt nu till vรฅren och sommaren๐ŸŒธ Det รคr alltid viktigt att anvรคnda solskydd (speciellt om man anvรคnder sig av produkter med aktiva รคmnen). Min nuvarande favorit รคr EVY Daily Defence Face Mousse SPF50. Jag letade ganska lรคnge efter en fรคrgad dagkrรคm som passar mig med kombinerad hud och hittade till slut bareMinerals Complexion Rescue Tinted Hydrating Gel Cream SPF30 Foundation. Den รคr tillrรคckligt รฅterfuktande fรถr att fungera pรฅ mina torrare partier utan att ge fรถr mycket glow som bara framhรคver mina fetare partier. BeautyActs Healthy Radiance Baked Blush Honeymoon (och dess fรถregรฅngare) har lรคnge varit en favorit hos mig. Ger en superfin naturlig fรคrg och lyster. Jag brukar รคven anvรคnda den som รถgonskugga. Min favorit-brynpenna sรคljs tyvรคrr inte pรฅ Kicks men det gรถr dรคremot Anastasias Brow Wiz som ocksรฅ รคr riktigt bra och lรคnge var min nr 1!