/ "To Die For" - beauty Kit – från naturligt glow till maxad
Cassandra
Beauty Pro
03/12/25-07:27
Iconic Blush Kit
BeautyAct
Iconic Blush Kit
Hydra Silk Foundation 10N
BeautyAct
Hydra Silk Foundation 10N
Iconic Contour Kit Light/Medium
BeautyAct
Iconic Contour Kit Light/Medium
Skin Hero Blur Powder 01
BeautyAct
Skin Hero Blur Powder 01

"To Die For" - beauty Kit – från naturligt glow till maxad festlook

Ett beautykit som ger en flawless bas, som levererar allt från subtil vardagsfräschör till en sculptad kvällslook.

Hydra Silk Foundation - N03 Beskrivs vara en återfuktande, silkigt lätt foundation med byggbar täckning från lätt till medium. Den mjukt glowiga finishen och fuktboostande glycerinet ger huden ett fräscht, hälsosamt lyster – den perfekta starting point för både vardag och fest.

Skin Hero Blur Powder - Translucent Det ultimata silkeslena pudret som smälter in i huden och ger en naturligt matt finish. Perfekt för att jämna ut ojämnheter, sudda porer och fixa basen så att den håller – oavsett om du satsar på en diskret no-make-up-look eller en hållbar kvällsbas.

Iconic Contour Kit - Light/medium En komplett palett med fyra pigmenterade, kompakta puder för att ljusa upp, forma och definiera. Allt du behöver finns i en enda palett.

Iconic Blush Kit Fyra pigmentrika rouger i både matta och skimrande nyanser som låter dig skräddarsy looken. Addera en lätt hint av färg för en fräsch daglook eller svep på en mer glowy, dramatisk rouge för en vibrant festkänsla.

För mig är alltid ett beautykit ett komplett bas-kit som ger mig möjlighet till naturligt glow till vardags. Ett glow som är subtilt men med möjligheter att öka/minska utifrån mina preferenser. Men även att samma kit kan ge en lystrande och hållbar bas till fest.

Fortsätt utforska gemenskapen!