/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Amanda
Beauty Pro
02/02/26-15:20
Har fått prova BeautyAct Skin Glow-up, ett serumliknande glow produkt att använda som highlighter eller som glow serum. Jag har provat den i min foundation som bas, blev så fint naturligt glow. Tog den ljusguldiga då den passar som både highlighter och om man vill blanda i dagkräm eller foundation. Liknar Peter Thomas Roth guldserum men bättre pris och mycket mer produkt vilket är toppen. Rekommenderar! Min hy tålde den utan några problem, passar känslig hy.5/5 får den av mig❤️
Har fått prova BeautyAct Skin Glow-up, ett serumliknande
Skin Glow Up Flawless Glow
Melina
Beauty Pro
02/02/26-14:06
Tack KICKS för ännu en härlig produkt att testa! ✨ Jag blev verkligen imponerad av BeautyAct Skin Glow Up i färgen Sunkissed Glow — den känns som en riktig sommarfavorit! 🤩 Den ger en så fin, naturlig lyster och kommer garanterat vara perfekt för varma dagar och en solkysst känsla. ☀️ Förpackningen är smidig och stilren, med en liten flaska som är enkel att ha med i necessären. Den är dessutom vegansk, dermatologiskt testad och parfymfri, vilket är ett stort plus. Formulan är lätt och flytande med en serum-liknande känsla som smälter in i huden utan att kännas kladdig. Jag kan absolut tänka mig att den funkar fint att blanda i sin dagkräm för ett jämnt, glowigt resultat. I mitt fall tror jag dock att den kommer göra sig ännu bättre när man fått lite mer färg i ansiktet, eftersom nyansen är något mörk just nu (jag testade den tillsammans med min foundation). Resultatet blir ett fräscht, subtilt glow som ser naturligt ut — nästan som ett extra skimmer från solen. 🌺✨ Den ger fin lyster utan att kännas för glittrig och gör hudtonen mer levande och somrig. Finns i tre olika färger, ska absolut besöka KICKS och kolla in de andra färgerna😍 Den får 4/5 av mig 👍🏻
Marion
Beauty Pro
02/02/26-11:25
BeautyAct Skin Glow up (I färgen Blushing glow) Jag har fått testa denna highlighter genom Kicks beauty tester Förpackning: Plastförpackning med skruvkork. Inte fancy på något vis men perfekt till ändamålet och lätt att få ut rätt mängd produkt genom den lilla pipen. Konsistens: Beskrivningen som serumlik stämmer verkligen bra på denna highlighter. Den är lätt, känns snäll mot huden och appliceras jämnt med sin lättarbetade formula. Känns inte klibbig på något vis. Doft: Obefintlig, luktar ingenting. Min hudtyp: Ljus, typisk blandhy. Något fetare t-zon och annars tendens till att bli yttorr. Lite fina linjer, främst runt ögonen. Sammanfattning: Vilken toppenprodukt! Älskar formulan, den är så lättarbetad och ger en jättefin finish. Problemet med liknande produkter är att de kan kännas klibbiga på huden efter applicering, det gör inte denna. Den ligger så fint på huden och håller hela dagen. Färgen är dessutom jättefin, lite varmare rosa med skimmer i utan att bli glittrig. Lägger sig inte i fina linjer utan det ser verkligen ut som att din hy fått en hälsosam glow. Ett jättestort plus i kanten är dessutom att produkten varken innehåller parfym eller torra alkoholer som alcohol denat. Ingredienser som huden KAN reagera på är dock koffeinet (kan sticka lite i huden) samt växtextrakt men overall är detta en väldigt snäll och återfuktande produkt som jag tror många skulle uppskatta. Helt klart en ny favorit hos mig! Helhetsbetyg: 5 av 5 stjärnor
BeautyAct Skin Glow up (I färgen Blushing glow)   Jag har
Maariah
Beauty Pro
01/02/26-20:47(redigerad den 01/02/26-20:48)
Först och främst vill jag tacka KICKS för att ha skickat en så fantastisk produkt. Paula’s Choice Cellular Youth Longevity Serum har verkligen imponerat på mig. Serumet absorberas snabbt i huden och ger en omedelbar känsla av återfuktning. Min hud känns mjukare, mer plumpad och fräsch efter varje användning. Jag upplever också att huden ser mer balanserad och hälsosam ut, utan att kännas kladdig eller tung. Detta är ett serum som passar perfekt i min dagliga hudvårdsrutin, särskilt när huden behöver extra fukt och lyster. Jag kan varmt rekommendera det till dig som vill ge huden långvarig återfuktning och en ungdomligare känsla. Betyg 5/5
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Noah90
Beauty Pro
01/02/26-18:26
Jag blev utvald att testa Beauty Act Flawless Glow och var så taggad! 🤍 Jag har ljus och torr hud särskilt på vintern 😬 så jag älskar produkter som ger både fukt och glow😍 Jag använder den antingen blandad med min dagkräm på kinderna eller mixad med foundation för extra lyster i hela ansiktet. Konsistensen är mild mjuk och superenkel att blanda ut. Extra plus för att den är parfymfri 🥰 Glow blir ett naturligt och friskt som smälter fint in i huden utan att kännas tungt eller glansigt. Glowet håller sig snyggt i flera timmar tyckte jag. En riktig favorit för torr hud och för de som vill ha ett fräscht naturligt glow 🤍
Jag blev utvald att testa Beauty Act Flawless Glow och var
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
01/02/26-14:42(redigerad den 01/02/26-17:15)
Har haft turen att få testa BeautyAct skin glow up och har länge varit på jakt efter en snygg flytande highliter. Har testat en likande produkt tidigare från Gosh! Och denna känns ganska snarlik den. Den har en tunnflytande konsistens & ger ett naturligt glow. Har använt den som highliter och tycker att den gör sitt jobb! Texturen påminner lite om ett serum & formulan smälter väldigt lätt in i huden. Den är inte täckande utan ger mer den extra fräschören man vill åt. Jag har testat att applicera den både med fingrarna & med en borste och tycker att det ger ungefär samma resultat. Jag har en normal till torr hudtyp och trots att jag känner mig relativt torr nu så tycker jag ändå att den lägger sig fint i huden. Den har en subtilt skimmer, vilket jag föredrar. Och den ger en naturlig finish. Men den kan säkert byggas upp mer intensivt om man vill. Tycker dock att hållbarheten kunde varit lite bättre. Glowet försvinner gradvis under dagen. Även förpackningen lämnar lite att önska,då flaskan är väldigt hård och man inte kan trycka ut produkten. Men allt som allt, en bra budgethighliter. Och den får 4/5 av mig. Jag kommer att fortsätta använda denna! ⭐️⭐️⭐️⭐️ Kicks; Tack för chansen att testa! 🥰
Har haft turen att få testa BeautyAct skin glow up och har
Sofia
Beauty Pro
01/02/26-09:06
Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Gel Cream kommer i en stilren burk som känns både lyxig och praktisk😊. Konsistensen är lätt och geléaktig, vilket gör att den snabbt absorberas i huden utan att lämna någon fet känsla. Jag tycker att denna kräm känns väldigt fräsch och perfekt för en lätt återfuktning, särskilt under de varmare månaderna när man vill ha något mer luftigt på huden. Jag gillar hur den ger en liten morgonkick när man applicerar den. Det som verkligen står ut med denna kräm är den lyster den ger huden.✨Efter att ha använt den i några veckor märkte jag att min hud såg mer "vaken" och strålande ut. Det känns verkligen som om huden får en boost av lyster utan att bli överväldigande glansig. Jag har också sett att min hudton blivit jämnare, och små pigmentfläckar har bleknat något. Denna kräm ger ett bra skydd tack vare Vitamin C, vilket hjälper till att motverka fria radikaler och föroreningar, något jag uppskattar i min dagliga rutin. Det känns även som att huden fått mer elasticitet och känns fastare efter några veckors användning. Hydra Glow Gel Cream ger bra återfuktning utan att kännas tung eller fet, vilket gör att den känns perfekt för dagtid, särskilt om du inte vill ha en tung kräm under de varmare månaderna. Den absorberas snabbt och ger en mjuk, nästan matt finish, samtidigt som huden får en fin, hälsosam glöd. Jag skulle säga att den här krämen passar bäst för de som söker en lätt, återfuktande produkt som inte tynger ner huden. Jag skulle definitivt rekommendera Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Gel Cream under de varmare månaderna eller för dem som föredrar en lättare kräm. Den ger huden både lyster och skydd, utan att kännas tung eller klibbig. Om du letar efter en fräsch och lätt kräm som ger glöd och jämnar ut hudtonen, tycker jag att den här är ett utmärkt val!✨💛 *Jag kan inte hitta produkten för att tagga den här 😅
Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Gel Cream kommer i en
Thea
Beauty Pro
30/01/26-22:23(redigerad den 30/01/26-22:26)
Recension - Frizz Shield Spray från Moroccanoil✨ Jag har ett hår som lätt blir frissigt, så jag var väldigt nyfiken på att testa denna spray från Moroccanoil. Jag har använt den i nytvättat, handdukstorkat hår tillsammans med min vanliga volymmousse. Sprayen var lätt att applicera och fördela, och håret kändes mjukare och mer följsamt utan att bli tungt. Produkten är värmeaktiverad så har fönat håret torrt vid användning (likt Color Wow sprayen). Efter några användningar märkte jag att frisset höll sig mer under kontroll. Fick även lite extra glans och håret kändes mer följsamt efter styling. Produkten ska även vara fuktavvisande vilket inte är något jag hunnit märka än. Tyvärr klarade den inte Norrlands snöstormar (vilket är förståeligt🙈) men kan tänka mig att den nog funkar i lätt fukt. Upplevde vid vissa användningar att håret blev statiskt, men det kan såklart bero på andra faktorer. Doften är den klassiska Moroccanoil-doften som är god och känns lyxig, även om den inte är min personliga favorit. Ett plus är att den har värmeskydd. Överlag en bra produkt som jag tycker gör vad den lovar!😊 Tack Kicks!💞 (Hittar tyvärr inte produkten så kan inte tagga den)
Recension - Frizz Shield Spray från Moroccanoil✨  Jag har