/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Åsa
Beauty Star
11/02/26-10:21
Har fått äran att testa ansiktskrämen Ceramide hyaluronic acid + Peptides Water cream från Elizabeth Arden. Det står att detta är en kräm för alla hudtyper och kan användas både dag och natt, men jag upplever att den inte ger min hud, som behöver mycket fukt, allt det den önskar. Speciellt till natten behöver jag en fetare kräm. Dagtid funkar den helt okej, men skulle främst rekommendera den för fet/blandhy. Blir inte det minsta glansig, så perfekt om man gillar matt look ✨ Plus i kanten för den praktiska pumpflaskan som gör det lätt att få ut rätt mängd, samt gör den mer hygienisk. Dock hade jag svårt att öppna locket som jag upplevde satt hårt, så nu stänger jag den inte ordentligt utan lägger det bara på som skydd. Kommer jag att köpa denna produkt igen när den tar slut? Nej, priset är alldeles för högt i förhållande till vad den ger just min hud. Är ändå tacksam att jag fått testa denna, då jag har positiva erfarenheter av Elizabeth Arden sedan tidigare. Stort plus till Kicks att de även skickade med prov på serumet som hör till.
Har fått äran att testa ansiktskrämen Ceramide hyaluronic
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Frida
Beauty Pro
11/02/26-10:03
Jag har fått äran att testa Björn Axén - Sleek Stick och ska nu säga vad jag tycker om den. 💕Mitt hår💕 Mitt hår är tunt, torrt och har mycket småhår som ”flyger runt” när jag har uppsatt hår. 💖Förpackning💖 Produkten kommer i ett fint rosa stick. Tycker stickprodukter är smidiga då man slipper slipper klibba med produkten i händerna, vilket gör den smidig att använda på resande fot. Det som var mindre bra var att jag inte klarade skruva tillbaks produkten sen så fick sätta på locket när den va uppskruvad.😅 💗Applicering och resultat💗 Det första jag la märke till vid applicering var hur tungt håret kändes vilket jag tycker är lite smått obehagligt. Produkten var även väldigt kletig vilket jag inte heller tyckte var behagligt. Den gjorde dock sitt jobb då den tämjde mitt babyhår bra och det höll sig även dagen efter. Att ha nedsläppt hår dagen efter är ingen höjdare då håret blev helt volymlöst i botten medan längderna, som inte hade produkt i sig, hade mer volym så det såg rätt konstigt ut. Tycker inte håret såg fett ut snabbare eller liknande men kletighets-känslan gör att jag inte hade velat använde den i nytvättat hår, utan endast dagen innan hårtvätt. I övrigt gillade jag doften som var fräsch och blommig, inte en wow-doft men den är fortfarande trevlig.🌸 💐Sammanfattning💐 Produkten gör sitt jobb men personligen är jag inte jätteförtjust i tyngdkänslan och hur kletig den känns. Produkten har en smidig förpackning överlag men tycker det är dumt att man inte kan skruva tillbaks produkten, men kanske bara var något fel på min förpackning (?). Jag skulle nog ge den 2.5/5 då den funkar bra men känslan man får i håret är mindre trevlig.
Jag har fått äran att testa Björn Axén - Sleek Stick och ska
Sleek Stick 25 g
Marina
Beauty Pro
11/02/26-08:06
💛 min ärliga åsikt: ✔️ Återfuktande och uppstramande effekt direkt – Sheet masken ger en snabb “plumping”-effekt och huden känns mjuk och återfuktad efter användning. ✔️ Q10 + Kreatin – Kombinationen är framtagen för att stötta hudens elasticitet och minska synligheten av fina linjer över tid. ✔️ Lättillgänglig anti-age – Bra alternativ för dig som vill börja med anti-age utan starka aktiva ingredienser. ✔️ Prisvärd present – Fin förpackning, passar bra som gåva.
💛 min ärliga åsikt: ✔️ Återfuktande och uppstramande effekt
Miggis
Beauty Pro
10/02/26-11:54(redigerad den 10/02/26-12:00)
Testat Elisabeth Arden Hyaluronic Acid + Peptide Ceramide Hydra-Plumping Water Cream. Förpackningen känns både hygienisk och väldigt praktiskt- jag tycker mycket om pumpfunktionen som gör att man enkelt får upp exakt den mängd kräm man behöver, utan kladd eller spill. Det ger en lyxig och genomtänkt känsla. konsistensen är mjuk, tunn och nästan viktlös. Den smälter in i huden och känns som en andra hud- riktigt skön på ett sätt som nästan blir lite beroendeframkallande. Trots sin lätta känsla är krämen väldigt dryg, vilket gör att en pump räcker långt. Huden känns återfuktad och behaglig direkt efter applicering, och det är dessutom väldigt lätt att sminka sig ovanpå efter användning. Makeupen lägger sig fint utan att glida eller bli fläckig vilket är ett plus. Priset är visserligen något högt, men i mitt tycke är den absolut värd varje krona med tanke på kvalitet, känsla och resultat. Det enda lilla minuset för mig personligen är att den saknar doft- jag tycker om när en kräm har en lätt uppiggande doft. Samtidigt är det såklart ett stort plus för allergiker och känslig hud. Jag blev verkligen positivt överraskad efter den tid jag har testat denna kräm, och den har utan tvekan fått en fast plats i min hudvårdsrutin och badrumsskåp.
Testat Elisabeth Arden Hyaluronic Acid + Peptide Ceramide
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Linn
Beauty Pro
10/02/26-09:08
Så kul att testa lite nytt smink! Denna produkt ”Skin Glow-up” i färgen ”Blushing Glow” har jag använt båda under sminket och över som en liquid blush, som jag har i denna bild😍 Den lägger sig så fin under smink och det kommer vara otroligt till sommaren. Upplever dock att den kan skära sig med vissa produkter, så testa innan vilka som funkar ihop🫶🏼 Inte häller ”glitter” i utan bara fint shimmer. Håller hela dagen och ser så naturlig ut🩷 ⭐️fin färg både under och över smink ⭐️lätt att blanda ut ⭐️kommer va otrolig i sommar när man bara vill ha något litet!
Så kul att testa lite nytt smink! Denna produkt ”Skin
Oliwia
Beauty Pro
09/02/26-20:28
En prisvärd produkt och fint skimmer! Jag har använt min som ett rouge till största del, och jag gillar mitt rouge lite skimrigt för att få den fräscha ”healthy” looken 🥰 Jag går i vanliga fall mer mot de röda rougen, men denna smälter in och ser mer naturlig ut gentemot min egen hudton 💖 Produkten får 4/5 på grund av att jag vill ha den som rouge och skimmer önskas kanske inte vid alla tillfällen. Men den kan absolut få full pott av den som vill blanda ut den i sin foundation. Jag älskar hur Beauty Act tar fram och testar nya produkter som oftast verkar prisvärda 🥰
Skin Glow Up Flawless Glow
Cecilia Therése
Beauty Pro
09/02/26-19:07
Jag fick äran att testa serumet Paula’s choice av Kicks, vilket är ett fantastiskt återfuktande serum. Jag har blandad mogen hy, under sommartid kan bli glansig över pannan. Men nu under vintertid relativ torr. Jag brukar använda två olika serum innan dagkräm som rutin varje morgon. Nu har jag testat detta serum i drygt en vecka och den är verkligen återfuktande och väldigt dryg. Några droppar av detta serum räcker och gör huden återfuktande hela dagen och vacker lyster. Jag ser fram emot att se om det ger långvarig förbättring av huden efter en längre tid. Än så länge är detta en av de bästa serum jag har prövat.
Jag fick äran att testa serumet Paula’s choice av Kicks,
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
Stina
Beauty Pro
09/02/26-16:26
Jag har fått testa BeautyAct Skin Glow up i nyansen Flawless glow! Föredrar den främst som highlighter men dess rinniga konsistens gör att den inte håller hela dagen, i kombo med en puder highlighter under sen toppa med denna dock! Love! Så fint glow. Den går också att blanda med foundation då den är som ett serum. Funkade bra med min Kylie serum foundation! Helt klart värt ett köp om man söker ett guldigt glow! 😏👍
Jag har fått testa BeautyAct Skin Glow up i nyansen Flawless
Skin Glow Up Flawless Glow