/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Marion
Beauty Pro
22/02/26-17:11(redigerad den 22/02/26-17:14)
Jag har fått testa BeautyAct 38⁰C Volume & Lenght Mascara. Övre bild, naturliga fransar (färgade och böjda) Undre bild, med mascaran Första tanken är wow vad denna påminner mycket om Lash Power Mascara från Clinique vilket är ett jättebra betyg då det länge har varit en av mina favoritmascaror men som jag dessvärre inte använt på flera år. Mascaran fångar upp alla fransar tack vare den smala borsten och ger ordentlig svärta med både längd och volym. Första dagen jag använde den på jobbet utbrast min kollega "men du har ju längre underfransar än vad jag har överfransar!" DÅ vet jag att det är en bra mascara! 😂🙌🏼 Mina fransar är dessvärre väldigt sköra och glesa just nu som ni ser. Med detta sagt ger ändå mascaran ett himla fint resultat som håller hela dagen och det bästa av allt är att den är superenkel att ta bort! Inget gnuggade, bara varmt vatten och dra över fransarna lätt vilket dessutom gör den väldigt skonsam mot mina känsliga ögon. En toppenmascara jag absolut kan tänka mig att köpa när den tar slut! 😍
Jag har fått testa BeautyAct 38⁰C Volume & Lenght
Jenny
Beauty Pro
22/02/26-15:34(redigerad den 22/02/26-15:46)
Fin färg och naturligt resultat! Har genom Kicks Beauty testat Too Faced Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick i färgen "Chocolate Mousse". Har tagit mig tid att prova det då jag först tyckte det såg lite mörkt ut. När jag väl fått in rutinen så var det inte alls så mörkt som jag först tänkte. Färgen är jättefin och ser perfekt ut på mig som är väldigt ljus. Verkligen "solkysst" som annars påstås om alla liknande produkter. Jag använder rouge och contouring vanligtvis, inte alltid foundation. Sticket har underlättat contouring och sculptingproceduren då det jag vanligtvis använt är i puderform. Då har jag behövt olika penslar för att dutta på vissa ställen. Jag gillade konsistensen som är krämig och lättapplicerad. Blir inte alls tjockt, trögt eller svårt att tona ut. Just att det blir riktigt tonat är viktigt för mig, jag vill inte att det ska se sminkat ut på fel sätt så det syns tydliga kontraster (det vill nog ingen...). Pyttelite lyster hade emellertid varit fint. Har haft liknande stick tidigare (från bl a Bobbi Brown, YSL) men de har inte alls varit lika bra då det här känns tunnare och mer skirt. Jag har använt det som sista steg i den make up jag gör, alltså bland det sista jag applicerat. Upptäckte att det är fint att dutta lite med sticket i ansiktet innan foundation men efter primer och sedan göra en lätt sculpting/contouring. Doften är riktigt fin. Minus är väl att priset är relativt högt med tanke på hur lite man behöver använda. Foundation kan jag lägga mkt pengar på då jag vill ha hudvårdande make up. Hade gärna köpt det igen om det fanns i lite mindre format. Tycker absolut att det är värt att köpa om man vill ha ett bra sculpting/bronzingstick. Prova om Du inte redan hittat det perfekta sticket! Färg: 4,5 (kunde haft lite mer lyster). Konsistens: 5. Förpackning: 5 (smidigt och snyggt)Applicering: 5 (*jämnt resultat *lätt att tvätta bort, *kräver lite övning innan det blir riktigt bra *flera användningsområden). Hygieniskt: 4 (inga fingrar i burkar osv men sticket är lite känsligt för annat, jag drar av lite mot huden innan användning). Doft: 5 (riktigt god). Pris: 4 (vore bra med ett lite mindre stick).
Fin färg och naturligt resultat!   Har genom Kicks Beauty
Cecilia Therése
Beauty Pro
22/02/26-11:41
Jag fick testa BeatyAct mascara 38 C Volyme och Length av Kicks och är sammantaget nöjd över denna mascaras funktion. Den ger volym och längd. Dock tycker jag att borsten är för tunn och med korta strån. Den är superbra till underfransarna och som bas till överfransarna då den kommer precis längs fransrötterna och ger volym från grunden och längd. Den blir däremot lite för tunn ut på topparna för min smak. Jag kombinerar därför mascaran med annan som tex mascara BeatyAct 38 C lengthening Mascara som ger längd och volym ända ut i topparna.
38⁰C Volume & Lenght Black
Nikki
Beauty Pro
22/02/26-08:57(redigerad den 22/02/26-09:01)
RECENSION av Elizabeth Arden's Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 💧💦 (+ tester av Ceramide Capsules Hyaluronic Acid + Peptides) Tack KICKS för förtroendet! 🩷 Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream är en ansiktskräm som innehåller bl a hyaluronsyra, peptider och ceramider. Alla milda ingredienser som återfuktar, plumpar och stärker hudbarriären. Ingredienser jag älskar och som passar alla hudtyper. Min hudtyp: torr och kan ibland vara lite känslig. Tid jag testat produkten: ca 2-3 veckor Använt den som dagkräm men även testat den som nattkräm några kvällar i rad. Också i kombination med de kapslar som skickades med. Intryck av förpackning: lite blandade känslor här. Ser vid första anblicken ut som en lyxigare deodorant så ger inte den lyxiga helhetskänslan jag vill ha av en produkt i denna prisklass. Dock är den både praktisk och hygienisk. Intryck av produkt - formula & doft: Det är en lätt ansiktskräm med en nästan lite gelaktig formula. Parfymerad, fräsch ganska svag doft. Krämen går snabbt in och huden känns väldigt len. Resultat efter drygt 2 veckor: Alltid lite nervöst att bryta en väl fungerande hudvårdsrutin då min hud på vintern är torrare och mer känslig än vanligt. Det har också varit åtskilliga minusgrader under större delen av testperioden. Min hud kändes dock fortsatt mycket bra återfuktad och ingen som helst irritation eller annat upplevdes. Vad gillar jag mest och minst? Mest: Jättehärlig formula och en kräm som ger min hud vad den behöver. Dock får jag fortfarande störst wow-känsla av kapslarna. Har testat dessa innan de berikades med peptider och de är fortfarande lika dryga och med samma lent smöriga formula. Minst: Utan tvekan priset, 1250 kr för 50 ml upplever jag orimligt. Har tre produktalternativ som jag gärna köper om och som jag upplever ger min hud ungefär samma vårdande och återfuktade resultat och de kostar på KICKS ca 1/3 av priset. Skulle personligen föredra att den var parfymfri. Då den har en lättare formula och är perfekt som dagkräm även under makeup (har testat den med foundation från både Lumene och IT Cosmetics) så hade den gärna fått vara med SPF. Detta var mitt ärliga omdöme av denna hudvårdsprodukt som jag ändå valde att recensera efter en relativt kort tid. Den huvudsakliga anledningen till att jag tyckte det kändes rimligt var att min hud vid denna tidpunkt redan var så välmående och återfuktad som den nästan kan vara mitt i vintern och att då bryta det för att testa en ny produkt som bibehåller den statusen är ett tillräckligt bra betyg för mig samt att den tid som skulle behövas ge produkten för att se ett synbart plumpande resultat med mindre fina linjer osv. är svårt att rättvist kunna bedöma på min ännu lite för unga hud. Slutsats: Produkterna i sig är fantastiskt härliga och för endast den känslan skulle jag ge högsta betyg. Men priset, som för de flesta, inte är oviktigt är alldeles för högt. Och slutligen (för mig): Bort med parfymen och in med SPF!
RECENSION av Elizabeth Arden's Ceramide Hyaluronic Acid +
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Farah
Beauty Pro
21/02/26-21:14
Jag vill tacka kicks flr att fick testa denna mascara Mascaran ger fantastisk volym och längd redan efter ett enda drag. Fransarna blir tydligt fylligare och ser längre ut utan att kännas tunga. Borsten är väl utformad – den greppar varje enskild frans och separerar dem snyggt. Det gör att resultatet ser mer naturligt och fläktat ut, samtidigt som det fortfarande är dramatiskt. Formulan är krämig men kladdar inte. Den klumpar inte ihop fransarna, vilket jag verkligen uppskattar. Den sitter bra under dagen utan att smula under ögonen.
Jag vill tacka kicks flr att fick testa denna mascara
Full Effect Mascara Intense Black
Isabella
Beauty Pro
21/02/26-12:25
Jag har fått testat Elizabeth Arden Hyaluronic Acid + Peptides Ceramide Water Cream och jag fick med ett testprov på kapslarna i samma serie.. och wow, jag är helt såld!! Till o börja med vill jag nämna att jag är ingen expert på just hudvård och jag har kombinerad/blandhy.. direkt efter jag tvättat ansiktet är jag supertorr och MÅSTE ha ansiktskräm och under dagen blir jag lätt fet i hyn på T-zonen. Har ingen riktigt ”go to”-kräm men brukar söka mig mot budget hudkrämer som är doftfria, just nu har jag exempelvis en av smuuti hudkrämer som jag varit väldigt nöjd med.. men det går inte att jämföra med denna hudkräm som jag fått testa nu!! (En del av mig önskade nästan att Elizabeth Arden Hyaluronic Acid + Peptides Ceramide Water Cream INTE skulle vara något för mig pga prislappen😂 men mer om de senare) Förpackningen är verkligen smart och hygienisk, vilket jag uppskattar väldigt mycket!! Man pumpar upp krämen på en platt yta som man sedan kan ta ifrån, så inga fingrar i en burk eller så! Stort plus⭐️ Krämen har en lätt, fräsch formula som sjunker in snabbt utan att kännas kladdig. Huden känns direkt återfuktad och mjuk. Men kapslarna jag fick med extra.. De var helt gudomliga. Trodde faktiskt inte jag skulle bli så kär i dom men den där konsistensen och känslan på huden efter man applicerade dom + krämen efter.. WOW säger jag bara😇 Jag längtade faktiskt till morgon&kvällsrutinen bara för att få applicera dem igen. Jag har bara använt denna nya hudvårdsrutinen i ca 1,5 vecka så jag har ju inte sett några synliga resultat som minskade linjer eller så, men känslan av de gör ändå att jag vill fortsätta använda de!Det här är utan tvekan den mest exklusiva hudvårdsupplevelsen jag haft. Det enda minuset är då priset – det är verkligen i den högre klassen (bara hudkrämen ligger på 1250kr). Men trots det är jag ärligt talat sugen på att köpa om både kräm och kapslar igen, just för hur fantastisk huden känns när man använder dem tillsammans. Redan börjat kolla in kapslarna då testprovet snart är slut, såg att kapslarna i 60-pack låg på 1350kr…Sorry plånkan!!!! 💸💸💸💸 Tusen tusen tusen tack kicks för att jag fick äran att testa och recensera, lika kul varje gång man har turen att bli utvald som beauty tester ❤️🥰
Jag har fått testat Elizabeth Arden Hyaluronic Acid +
Angelica
Beauty Pro
20/02/26-19:08
Har torr hud och trodde den här skulle vara för lätt men nope 😅 Den sjunker in direkt, ger fint glow och funkar jättebra under smink. Känns mer återfuktande än många andra gel/water creams jag testat. Behöver dock lite fetare kräm ovanpå när det är riktigt kallt ute, men annars verkligen en fräsch vardagskräm!
Moa
Beauty Pro
20/02/26-18:02
Jag har fått äran att testa Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream. Jag har använt den både morgon och kväll flera dagar. Extremt lätt produkt men extremt återfuktande. Älskar applikatorn som är på denna burk, lätt att få en lagom mångt produkt vid varje användning. Det som är negativ är att priset är väldigt högt. Skulle absolut köpa produkten igen med de är som den skulle komma på någon form av rea framöver. Men vill man har en lyxig ansiktskräm så skulle jag verkligen rekommendera den ☺️