/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sofia
Beauty Pro
23/02/26-19:20
Jag har fått testa BeautyAct Full Effect mascara. 👁 Jag är väldigt positivt överraskad, detta är en riktigt bra mascara! 😍 Nu har jag bara använt den ett par gånger, men mascara är en sån produkt som jag vet efter typ första appliceringen ifall jag gillar den eller inte. Med den här mascaran har jag bara två klagomål och de är inte ens riktiga klagomål. 😄 1. Den är lite väl blöt och smetar sig lätt när man applicerar den – men det gäller typ alla mascaror när de är nya så det kommer gå över efter några användningar. 2. Borsten är väldigt lång, vilket gör det lite svårare än nödvändigt att komma åt de små fransarna i ögonvrån. Jag hade föredragit en lite kortare borste med längre piggar som separerar bra. Men borsten är bra, bara inte perfekt. 😊 Fransarna blir långa, intensivt svarta, böjda och separerade. 🤷🏼‍♀️ Finns liksom inget att klaga på, jag får ett sjukt fint resultat! Jag är väldigt nöjd. ☀️ Den är också lätt att få bort med micellärvatten, men har hållit sig hur fin som helst hela dagen utan att smula eller kladda sig. Trots att det blåste på mig så att jag blev tårögd. Jag har enbart ett lager mascara på, och bilden är tagen ungefär 12 timmar efter att jag sminkat mig. Kan varmt rekommendera BeautyAct Full Effect mascara! ✌🏻
Jag har fått testa BeautyAct Full Effect mascara. 👁  Jag är
Full Effect Mascara Intense Black
Esther
Beauty Star
23/02/26-18:49
Jag har fått prova BeautyActs Soft Glow Cream Bronzer. Tycker den är lättarbetad, smälter fint in i huden och ger lyster. Jag är ganska torr i huden och upplever inte att den blir fläckig. Jag är väldigt ljus i huden och provade färgen honey breeze och upplever den tyvärr för orangea nu under vintern. Men hoppas den kommer passa till sommaren!
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour
Sahar
Beauty Star
23/02/26-17:50
Har nu använt Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk i ungefär en månad och här är mina ärliga tankar ✨ Mitt hår blir fettigt ganska fort, är frizzigt men inte överdrivet – mer så där småflygigt och extra stökigt när det är statiskt på vintern. Och där tycker jag faktiskt att den här har gjort skillnad. Den lägger ner frizz utan att tynga ner (vilket jag var rädd för eftersom mitt hår lätt blir fett). Jag använder mest i längderna och undviker hårbotten, då funkar det jättebra. Plus att den hjälpte mycket mot det statiska nu under vintern 🙌 Doften är helt magisk – salongskänsla direkt. Enda nackdelen är sprayen som ger ganska mycket produkt, så håret kan bli lite för blött. Om man ska styla är det bra att vänta tills det torkat.  Perfekt för dig med lite frizz och statiskt hår som vill ha glans utan att det känns tungt.
Har nu använt Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk i
Marina
Beauty Star
23/02/26-16:12
Jag har fått äran och vara testpilot till denna fantastiska produkt. Den är jättefin på huden, jag blandar den tillsammans med en borste och en kräm blush för att få det där extra glowet på mitt smink. Sitter fint hela dagen även på min torra hy. Trevlig konsistens, lite mer åt det rinniga hållet vilket jag tycker om för då är det lättare att blanda ut tillsammans med någon annan produkt. Ingenting och klaga på. Toppen produkt.
Jag har fått äran och vara testpilot till denna fantastiska
Love
Beauty Pro
23/02/26-14:38
Jag har fått testa BeautyAct cream bronzer i färgen Golden hour, som är den varmare nyansen. Denna krämbronzer har en helt otrolig formula! Den smälter in i huden, blendar perfekt, blir inte alls fläckig och ser så fin ut. Jag har använt den efter foundation och innan jag lägger puder och den är så lätt att jobba med. Den går att bygga upp men tycker den är perfekt pigmenterad som den är. Den lägger sig så naturligt och fint på huden! Färgen är riktigt bra tycker jag. Jag föredrar en varmare bronzer men som inte blir alldeles för orange, vilket denna verkligen lyckas med! Än så länge har jag bara testat den på ansiktet men står att den även funkar bra för kroppen och kan absolut tänka att den kan vara fin på kroppen också när man är lite solbränd, har lättare kläder och vill skulptera tex nyckelben. Första intrycket va att förpackningen ser lite billig ut med en plastig botten och gillar inte hur ens fingeravtryck lätt fastnar på locket. Men förutom fingeravtrycken så gillar jag ändå förpackningen trots att den ser billig ut. Den är väldigt lätt så enkel att ha med utan att den blir för bulkig eller väger mycket, vilket är perfekt för resor. Man får även väldigt mycket produkt som kommer räcka en länge! Detta har helt klart blivit en ny favorit krämbronzer! ✨
Jag har fått testa BeautyAct cream bronzer i färgen Golden
Kristina
Beauty Pro
23/02/26-09:31(redigerad den 23/02/26-09:48)
Här kommer min recension för BeautyAct Full Effect Mascara Jag fick äran av att testa BeautyAct Full Effect Mascara och jag är så tacksam för det. Tack Kicks! Här kommer en del av beskrivningen som den utlovar. (hämtat från Kicks.se) 💗 Full Effect Mascara Mascara med vårdande ricinolja som ger fransarna dramatisk volym, längd, lyft och intensiv svärta i upp till 24 timmar. Vegansk och oftalmologiskt testad. 💗 Ok, hur är resultatet? Jag tränar regelbundet och ganska intensivt ibland. Den sitter absolut kvar. Den ger absolut volym, längd och lyft. Dramatisk? Kanske inte. Men den ger ett bra resultat. 💗 Första intrycket En svart mascara som är lättarbetad och lätt att jobba upp till ditt önskemål. För jobba upp med den behöver du. Jag får inte volym i ett drag utan behöver jobba några lager för att få det. Den är ganska blöt men inte på något dåligt sätt. Den håller även bra och hela dagen utan att smula. 💗 Förpackningen En ganska alldaglig förpackning med en underbart fin rosa färg (för att jag älskar rosa 😊 💗). 💗 Hur är borsten? Den är åt det tunnare hållet med gummiborste/piggar. Du kammar och separerar fransarna lätt. Den ger inga klumpar. Den är uppbyggbar för den som vill ha lite mer intensiv look/volym. 💗 Hur känns den på? Den är lätt i sin formula. Med ett svep får jag inte jättemycket resultat. Men med lite uppbyggning ger det ett ganska bra resultat. Perfekt att kunna ha vid en lättare sminkning. Klumpar sig inte. Den riktigt dramatiska effekten tycker jag inte att den ger jämfört med den jag brukar använda (Dolce & Gabbana Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length). 💗 Slutsats + Lättapplicerad Lagom blöt Lättanvänd Kammar fransarna Smular inte Långvarigt resultat Lätt att bygga upp fransarna med Lätt att tvätta bort Vårdande ricinolja. Priset - Jag hade gärna sett att den gav mer volym men annars finns inget minus om denna egentligen. Jag har ju egentligen redan hittat ”min” mascara men denna kan jag absolut tänka mig att köpa igen. Den har dessutom ett bra pris. Den får 5/5 från mig. Prisvärd och bra mascara! 💎💎💎💎💎 Vänster bild är ett öga med mascara och ett med (vilket inte går att missa 🫨) Höger bild är på eftermiddagen efter både träning och jobb. Och så en på hur förpackningen och borsten ser ut. 🩷🤗🌞
Här kommer min recension för BeautyAct Full Effect Mascara
Full Effect Mascara Intense Black
Safija
Beauty Pro
23/02/26-09:15
Jag fick chansen att testa Beauty Icons nya krämbronzer i färgen Honey Breeze 🤎 Formulan är verkligen jättefin – den smälter in superfint i huden, blir inte fläckig eller kakig och ger ett mjukt, naturligt resultat. Den lägger sig så fint och ser verkligen jämn ut. Tyvärr var just den här färgen inte helt rätt för mig. Den var lite för ljus och lite för orange för min hudton. Det är också synd att det bara finns två nyanser att välja mellan just nu – jag hade önskat ett lite mörkare alternativ. Men själva formulan? Superfin! Förhoppningsvis kommer det fler färger framöver
Jag fick chansen att testa Beauty Icons nya krämbronzer i
thecooltina18
Beauty Star
23/02/26-08:59
Jag fick äran av att pröva Kérastase Genesis (schampon) Och jag kan inte vara mer nöjd! Har tyvärr inga bilder men mitt hår blev så glansigt och med rätt balsam efter så blir det även väldigt återfuktande! Rekommenderar starkt!
Klicka på ett alternativ för att rösta
Kommer ni testa?🩷
5Bidrag
Ja lätt!!🥰
Tror jag avstår...💔🥺
Genesis Bain Hydra-Fortifiant Shampoo 250 ml