Jag har fått testa BeautyAct Full Effect mascara. 👁
Jag är väldigt positivt överraskad, detta är en riktigt bra mascara! 😍 Nu har jag bara använt den ett par gånger, men mascara är en sån produkt som jag vet efter typ första appliceringen ifall jag gillar den eller inte. Med den här mascaran har jag bara två klagomål och de är inte ens riktiga klagomål. 😄
1. Den är lite väl blöt och smetar sig lätt när man applicerar den – men det gäller typ alla mascaror när de är nya så det kommer gå över efter några användningar.
2. Borsten är väldigt lång, vilket gör det lite svårare än nödvändigt att komma åt de små fransarna i ögonvrån. Jag hade föredragit en lite kortare borste med längre piggar som separerar bra. Men borsten är bra, bara inte perfekt. 😊
Fransarna blir långa, intensivt svarta, böjda och separerade. 🤷🏼♀️ Finns liksom inget att klaga på, jag får ett sjukt fint resultat! Jag är väldigt nöjd. ☀️ Den är också lätt att få bort med micellärvatten, men har hållit sig hur fin som helst hela dagen utan att smula eller kladda sig. Trots att det blåste på mig så att jag blev tårögd.
Jag har enbart ett lager mascara på, och bilden är tagen ungefär 12 timmar efter att jag sminkat mig. Kan varmt rekommendera BeautyAct Full Effect mascara! ✌🏻