/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Cassandra
Beauty Pro
19/02/26-19:05
Fick hem BeautyAct 38 gradiga Volume & Length igår så blev givetvis att testa den imorse. En mascara som ska ge 36 timmars hållbarhet i volym och längd. Borsten var lätt att använda. Körde ca 2-3 drag med borsten på överfransarna. Var smidig att hantera. Separerade fransarna bra överlag. Använde en nål för att separera några, vilket jag alltid behöver göra.  Den torkade lagom snabbt. Var lätt att få bort det som kom på ögonlocket. Och tycker absolut den ger volym och längd. Använde den strax efter 07 i morse. Var sedan inomhus i stort sett hela dagen. Cyklade hem i ca 20 minuter vid 17 tiden. Bilden nederst tagen strax efter 19. Har precis tvättat ansiktet för att avgöra hur lätt den går bort. Och den är som en klassisk tubmascara - går lätt bort vid tvätt. Försvann helt med rengöringsbalm. Behövde inte gnugga. Tycker inte att den höll all volym och längd hela dagen, cykelturen gjorde väl sitt. Men hade inte heller ”behov” av att böja fransarna under dagen. Vilket för mig är ett plus och tyder på att den håller böjen. Är inte wow effekt på resultatet men upplever den som en perfekt vardagsmascara då den är lättanvänd, blir inte svart (🐼) under ögonen, inte heller att det trillar ner bitar som fastnar under ögonen. Utifrån prislappen så är detta ett alternativ till en vardagsmascara som både ger längd och volym och som framförallt håller böjen 👌🏽
Fick hem BeautyAct 38 gradiga Volume & Length igår så
38⁰C Volume & Lenght Black
Perlita
Beauty Pro
19/02/26-18:28
Idag har jag testat BeautyAct 38•C Volume & Length mascara och jag är väldig imponerad! Jag har precis börjat med mascara då jag är en lösögonfrans tjej och detta var perfekt för mig! Ger verkligen läng! Känner dock inte att den ger så mycket volym som jag hade önskat, däremot är den lätt och applicera samt lätt att bygga på. håller hela dagen utan att smula! Perfekt både till vardags och fest.
Idag har jag testat BeautyAct 38•C Volume & Length
38⁰C Volume & Lenght Black
Moa
Beauty Pro
19/02/26-16:28
Jag har testat BeautyActs Full Effect Mascara Intense Black. Personligen kör jag alltid på vattenfasta mascaror då de håller mina fransar uppe, men denna gör absolut jobbet. Mina fransar har åkt ner lite under dagen men den har absolut inte åkt ner lika mycket som andra icke vattenfasta mascaror brukar göra. Lätt den bästa icke vattenfasta mascaran jag testat. Älskar också att den innehåller bra ingredienser😍 Bifogar bild hur fransarna såg ut i slutet på dagen💕
Jag har testat BeautyActs Full Effect Mascara Intense Black.
Full Effect Mascara Intense Black
Daniela
Beauty Pro
19/02/26-12:58
Jag har testat BeautyAct Skin Glow Up som beauty tester och är verkligen positivt överraskad! Den ger en otroligt fin och naturlig lyster utan att se glittrig eller “för mycket” ut. Det är mer ett mjukt, reflekterande glow som ser ut att komma inifrån huden. Formulan är lätt att jobba med och jag brukar dutta på den med fingret efter setting spray, den lägger sig jättefint utan att störa basen. Den framhäver varken textur eller porer och känns inte kladdig. Perfekt för dig som vill ha ett fräscht, sofistikerat glow utan glitter. Jag älskar den! ✨
Pernilla
Beauty Pro
19/02/26-10:30
Toppenfin krämbronzer Bronzern är krämig med tillräckligt pigment för att ge ett jämnt resultat. Jag har inget att klaga på med själva formuleringen, däremot hade jag gärna sett fler nyanser. Jag testade honey breeze och den beskrivs som kallare av de två. Jag tycker att den ger en fin värme utan att dra för gult/guldigt på min ljusa hud med kall-peachy underton
Toppenfin krämbronzer Bronzern är krämig med tillräckligt
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour
Virre
Beauty Pro
18/02/26-18:49
Jag har testat Sleek Stick från Björn Axén i drygt fem veckors tid. Jag gillar produkter som tämjer friss och småhår, då jag har en hel del småhår som gärna vill stå rakt upp eller åt alla möjliga håll. Produkten har en snygg design och jag gillar utseendet med den glada rosa färgen på den. Det är en produkt som sticker ut i beautyhyllan och jag uppskattar att den kan stå stadigt för sig själv utan att ramla omkring. Den är väldigt användarvänlig med sitt knubbiga format och den är lätt att hålla i handen utan att tappa den trots att mina händer inte fungerar som de ska. Vilket är ett stort plus! Den är också lätt att stryka ner alla småhår med och de lägger sig fint. Men och det är också ett stort MEN! Det håller sig bara på plats i en halvtimme -timme på mig, sen står alla hår upp igen likadant som innan. Hållbarheten är väldigt dålig i mitt hår, hade i alla fall önskat att den skulle hålla håren på plats en halv dag åtminstone. Ett annat stort minus för mig är att håret blir extremt fett av den och det går absolut inte att använda den när håret är nytvättat, för då är det genast flottigt och ser ofräscht ut. Utan ska jag använda den får jag använda den vid dagar jag ändå ska tvätta håret sen. Den har en fräsch och mild doft som mest känns när man öppnar förpackningen, men jag kan inte känna den sen i håret, vilket jag som doftkänslig gillar. Stiftet har ett innehåll på 25 g och kostar 250 kr vilket är ett helt okej pris tycker jag, då den lär räcka ett bra tag. Dock är det ingen produkt jag kan tänka mig att köpa igen, pga det uteblivna resultatet. På grund av att den inte gör vad den ska för mig, så blir betyget heller inte så högt. Betyg: 💄💄 / 5
Jag har testat Sleek Stick från Björn Axén i drygt fem
Sleek Stick 25 g
Livia
Beauty Pro
18/02/26-12:22
Jag har använt Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream från Elisabeth Arden ett tag nu och den har blivit en favorit. Den känns superlätt på huden men återfuktar ordentligt och ger ett fräscht, plumpat intryck. Min hud känns mjukare och lugnare, särskilt de dagar den brukar kännas torr. En enkel men lyxig kräm som bara funkar.
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Maribelle
Beauty Pro
18/02/26-12:15
🪻Filorga NCEF-Revitalize Serum Beauty Tester Review🪻 Jag har testat detta serum sedan december 2025, så cirka 3 månader. Nu känner jag att det är dags för en recension! 💜🎀🎉 Jag har använt serumet 2-3 gånger i veckan, ibland på dagenmen oftast på kvällen. Enligt min uppfattning kan man snvönda serumet dagligen - så varför använder jag sen så sällan? Dels för att jag har en annan produkt, en ampull, som funkar extremt bra för mig och ville inte w den från min rutin. Men huvud anledningen är något annat - serumet är väldigt parfymerat. Jag har inte så känslig hy, men just parfym brukar den ibland reagera på om jag använder sådan produkter för mycket. Doften är väldigt god men gör mig mindre mån om att plocka serumet från serumet ofta pga parfymen och känslighet. Parfym är även väldigt högt på ingredienslistan. Har jag fått någon relation av den? Nej inte alls. Men jag tror det är förtjänt till att jag inte använder den varje dag och tar alltid minst en dag paus mellan användning. Förmodligen pga det har jag inte sett någon jättemärkbar skillnad på min hy. Men det är förmodligen så att jag inte riktigt använder den hur den egentligen är menad, men jag vet att jag kommer reagera på parfymen. Men betyder det att jag inte fått nytta av det? Nej inte alls, tvärtom faktiskt. När jag väl använder den på kvällen vaknar jag alltid med jätte slät hy på morgonen! (Värsta ty notera att den ända andra produkten jag använder i samband med den är en normal moisturizer på toppen. Jag gillar att använda den kvällar innan jag vet att jag ska göra en ordentlig sminkning. Mina allmänna tankar kring serumet är att den är bra! Men inget groundbreaking ännu. Har dock mycket kvar av serum i flaskan så jag kanske ändrar mig senare! Men jag ogillar starkt att den är så pass parfymerad och tycker att det tar bort från kvaliteten och värdet. Jag förstår att detta är lite av en premium produkt och parfym är associerad med det men jag är inget fan av det! Därutöver tycker jag inte att priset kan rättfärdigas. Demografin för deras produkter är rätt liten då få kan ha råd med den prisklassen. Jag förstår att hudvård inte är billigt men att lägga en tusenlapp på en enstaka produkt är inte hållbart för många människor. Hade serumet varit runt 600kr billigare (minst) hade jag kunnat tänka mig att köpa en till flaska när mig tar slut. Det är en bra produkt överlag. Men pga det nuvarande priset och parfymen (som enligt mig är rätt mycket) skulle jag inte köpa den på nytt och faktiskt inte rekommendera. Jag hade rekommenderat att testa den iallafall en gång för den som har råd. Det är en trevlig produkt och känns lite lyxig. Men annars nej. Beröm jag måste ge serumet är till självaste flaskan! Designen är visuellt väldigt fin och stilren (jag är grafisk designer så jag gillar att kolla på sån här☺️) Glasflaskan är ett tillägg till den lyxiga känslan och jag älskar knappen på toppen! Det gör det enkelt att få ut produkten och är överlag väldigt ergonomisk.
🪻Filorga NCEF-Revitalize Serum Beauty Tester Review🪻  Jag
NCEF-Revitalize Serum 30 ml