/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
26/04/26-08:06
Guess Iconic EdP Tack KICKS för att jag får testa den här! ❤️ 🍊Doftnoter:🍊 Toppnoter: Pink Pepper, Lilybelle Captive, Madagaskarmandarin Hjärtnoter: Apelsinblomma, Ylang-Ylang, Geranium, Kalabrisk Bergamot, Marin Ackord Basnoter: Amber, Mossa, Globalide, Musk, Ambrox 🍊Första intrycket:🍊 Den öppnar upp med mycket fräschhet och citrus. 🍊Efter några timmar:🍊 När parfymen väl lägger sig på huden och får vara där ett tag känner jag att den starka citrusdoften lägger sig lite och inte blir lika framträdande. Doften blir mjukare och mer behaglig och citrus hamnar mer i bakgrunden. De blommiga hjärtnoterna träder fram och till slut även den lite varmare basen. 🍊Hur upplever jag doften på mig:🍊 Mycket citrus från början och också väldigt fräsch. En somrig och sprudlande doft som har bra hållbarhet. 🍊Hur min fästman upplever doften:🍊 Den doftar gott men citrusen ger honom lite rengöringsvibbar. Det avtar med tiden och den lägger sig fint. Han gillar den när den ”satt” sig på huden ett tag. 🍊Hur en vän upplever doften:🍊 Hon tycker den är fräsch och lagom ”lätt”. Hon tycker den doftar exklusivt och är en fin sommardoft. 🍊Mitt betyg:🍊 Jag rekommenderar den här. Det är ett bra pris på den och den doftar väldigt gott. Den får 4/5⭐️ av mig. Kunde ej tagga.
Guess Iconic EdP  Tack KICKS för att jag får testa den här!
Seda
Beauty Pro
25/04/26-12:17
Jag är helt ärligt besatt. Öppningen är magisk så fräsch och elegant direkt från första sprayen. Den har en varm vanilj i basen som inte tar över, vilket jag verkligen gillar. Den känns lyxig, feminin och passar både till vardag och speciella tillfällen. Har haft den på mig i över 3 timmar nu och den doftar fortfarande jättegott. En självklar plats i min parfymkollektion!
Jag är helt ärligt besatt. Öppningen är magisk så fräsch och
Wilma
Beauty Pro
25/04/26-11:24
🫶Hej alla fina! Fick möjligheten att få testa Guess Iconic Sublime fragrance mist av änglarna på kicks! 🫶 🌿Tog på mig misten direkt på morgonen för att göra ett litet test på hur länge den håller, eftersom de flesta mista tappar doften efter bara någon timme och min slutsats är…. För mig höll den dagen ut! Vilket jag var otroligt förvånad och glad över. Självklart luktade den inte på samma nivå som när jag tog på den, utan den doftade mindre i slutet av dagen, men inte så att man kände att den ”försvann” som andra parfymer osv kan kännas.🌿 🌼Doften är mild, lätt och somrig. Tycker verkligen att den luktar som sommar om jag får beskriva den med ett ord. Den är inte för stark och inte för svag. Detta är en mist som både passar fantastiskt till vardag och fest enligt mig. Detta är även en doft som jag tror kan passa nästan alla. Vissa parfymer kan kännas för ”söta”, för ”starka”, för ”yngre människor”, för ”äldre människor” och jag tycker att denna doft hamnar liksom i mitten av alla. Men det är bara vad jag tänker! Frågade runt mellan familj och vänner också, mina vänner i 20 års åldern tyckte att det är något som de skulle tänka sig använda, men även min mamma som fyller 50 i år anser att detta är något som hon också kan tänkas använda!🌼 ☁️Vacker och trendig flaska, den ser väldigt fin och lyxig ut på ett sätt! Mycket fin att titta på och även fin att ställa ihop med min andra parfym och mist.☁️ 🤍Som slutsats skulle jag säga att detta är en mist som kan passa de flesta, doften är mild och håller länge. Om du är mer för starka parfymer och dofter så tror jag att den kanske är lite för mild för dig, men det går att testa och se i exempelvis en kicks butik! Jag själv är svår när det kommer till dofter, men jag måste verkligen säga att detta är en doft som jag älskar. När man läser noterna bara som de är så kan man känna sig lite skeptisk, men när man faktiskt känner doften av parfymen så blandas alla dessa noter ihop på ett så fint sätt. Den doftar otroligt! Jag skulle säga att den riktar sig mer åt en somrig parfym för mig, men att den egentligen passar året om, den är något jag skulle använda året om, men för de som ändrar doft efter årstid så skulle jag säga att denna passar sommaren perfekt! Jag är generellt väldigt nöjd med hur bra den håller, hur doften är och självklart också flaskan! 🤍 Noterna av misten: Doftfamilj: Amber Floral Toppnoter: Mandarin, kardemumma, aqua-essens Hjärtnoter: Blå lotus, jasmin, magnolia Basnoter: Vanillin, sandelträ, amber
🫶Hej alla fina! Fick möjligheten att få testa Guess Iconic
Iconic Sublime Bodymist 250 ml
Hogge
Beauty Pro
25/04/26-04:12(redigerad den 25/04/26-04:45)
💗 Benefit The POREfessional Foundation 💗 Jag har testat Benefits foundation i färgen "5C Light Cool" med hjälp av två vänner pga fel nyans för mig och kunde inte testa den hela dagar = ej rättvis bedömning enligt mig. Jag har torr hy, min ena vän har oljig hy och den andra kombinerad + känslig hy. "Fördelar med The POREfessional Foundation: - Minimerar porer och ojämnheter - Byggbar täckning i medelstyrka - Håller upp till 24 timmar* - Vattenfast, kladdfri och transferfri formula - Icke-komedogen och dermatologiskt testad, passar känslig hud - Naturligt matt och glansfri finish - Lämplig för alla hudtyper - Innehåller niacinamid, nyponextrakt och glycerin" Jag har främst testat den som uppljusande concealer då den var alldeles för ljus för mig att ha i hela ansiktet. Produkten är dryg och vattenfast när den torkat ordentligen, gick ej att tvätta bort med tvål. Dock är den inte transfer proof. Ganska tjock konsistens och två pump räckte till hela mitt ansikte och då suddades mina fräknar bort 😭 dvs bra, byggbar täckning men kan lätt bli kakig. Finishen är matt men jag upplever konstigt nog att mina porer syntes mer (inget jag tänker på i vanliga fall). Fungerade bra med annat smink och inget rull med hudvården under. Doften uppskattade jag inte alls, kemisk och luktar mycket färg. 😖 Skulle gissa på att det är det som gör den så vattenfast/ger den bra hållbarhet. Overall kommer jag ge den 3/5 🌟 men det för att jag själv aldrig skulle köpa denna typ av basprodukt. Själva produkten är inte dålig, det är bara det att jag föredrar dewy och glowy skintints och detta skulle jag säga är raka motsatsen. Och mina vänner? 👯🏼‍♀️ Min vän med kombinerad + känslig hy tyckte hållbarheten och täckningen var bra. Bra färgmatch, true to colour och rullade inte under smink. Fungerade bra med hennes känsliga hud. Även hon tyckte att doften var udda och skulle inte heller köpa den själv pga även hon är en skintint-tjeja och använder lättare basprodukter. Min vän med oljig hy tyckte färgen och finishen var perfekt för henne. Bra hållbarhet samt att huden höll sig matt, slät och fin. Upplevdes lite kakig på vissa ställen. Nämnde inget om doften. Hon fick hela flaskan och kommer fortsätta använda den då "den kan vara väldigt fin om man provar sig lite fram med den." ❤️🏡 Tack Kicks för detta spännande testet, uppskattat av alla tre testare. 💖
💗 Benefit The POREfessional Foundation 💗  Jag har testat
The POREfessional Foundation 33N Marvelous
Darin
Beauty Star
24/04/26-22:30
Helt okej parfym. Påminner mycket om Sauvage, kanske lite för mycket. Den skulle varit mycket bättre om den fräscha och peppriga doften balanserats ut med något sött. Doftar ändå gott.
Iconic Men Eau de Parfum 50 ml
Cassandra
Beauty Pro
24/04/26-12:51
Jag har fått möjligheten att testa Benefit The POREfessional Degunker – För pormaskar & porrengöring. 💜 Går bäst beskriva som 2 i 1 produkt. När jag skruvar av korken kommer själva verktyget fram som ska vara behjälplig i att trycka ut pormaskar. Skruvar jag av verktyget så kommer jag åt att trycka ut produkt från tuben. En ljusblå/grön-ish färg på den. Tycker inte den har någon specifik doft. Lätt att applicera. Behövs inte mycket produkt. Jag har valt att vid de tillfällen jag testat den att enbart använda det i t-zonen, dvs panna, näsa och haka. Vid första tillfället jag använde den så hade jag på den i 15 minuter (enligt beskrivning ska den vara på 15-30 min.) För att efter produkten sköljts av använda verktyget för att smidigt trycka ut pormaskar då produkten är tänkt att öppna upp för detta. Jag tycker inte att verktyget var smidigt. Försökte använda vatten på den för att minska ”friktionen” men det var inte hjälpsamt. Tyckte snarare det gjorde ont och huden visade tydligt att den inte tyckte om detta. Blev lätt svullet på områden. Fick väl ut lite juck, den var absolut bra på platser där jag hade tydliga pormaskar. Övrigt har jag snarare Sebaceous filaments. Vilket inte går att ta bort utan att det magiskt kommer tillbaka igen. Tyckte möjligen produkten hade något åtdragande effekt men där upplever jag att det finns andra produkter, som är mer prisvärda för syftet. Andra tillfället använde jag enbart produkten då jag inte vill utsätta huden för mer risk för skador. Och då 20 minuter. Tyckte inte det blev någon större skillnad. Dock tror jag absolut denna kan vara gynnsam för personer som har mycket pormaskar. Då tror jag den absolut gör sitt jobb! Men för mig som snarare har ”större” porer så ger jag inte många stjärnor. De stjärnor den får är främst utifrån design.
Jag har fått möjligheten att testa Benefit The POREfessional
Porefessional Degunker Benefit Porefessional Degunker
Mariette
Beauty Star
24/04/26-12:19
Jag är så glad och tacksam över att ha blivit utvald att testa en produkt från Benefit! 🩷 Har aldrig prövat någon produkt tidigare från dom. Jag hade turen att få testa deras mascara Bad gal BANG! Denna mascara ska ge väldigt mycket volym och hålla fransarna böjda i upp till 36h. Jag har inte testat i så många timmar men dom håller böjen och smular ingenting under en heldag i alla fall och tror inte så många behöver längre tid än så 😊 Gillar borsten då de är en sån borste jag brukar använda men formulan är lite för torr. Jag kan inte lägga på flera lager och få lika långa fransar som jag brukar. Men fransarna är precis lika fina på kvällen när jag ska tvätta bort sminket som när jag tar på den på morgonen. Så jag ger ändå mascaran 4 ⭐️ av 5.
Jag är så glad och tacksam över att ha blivit utvald att
BANGIN’ Lashes - Badgal Bang Benefit Mascara Set + gratis min
Adisa
Beauty Star
24/04/26-08:21
Jag har fått äran att testa Anastasia archbrow och jag är faktiskt jättenöjd 🥰✨ Den ger superfina, naturliga bryn och är lätt att bygga upp när man väl får in tekniken 💕 Dock skulle jag nog behöva en liiite ljusare nyans, men det är ju alltid svårt att veta utan att testa i verkligheten 🤭 I början tyckte jag den var lite svår att jobba med eftersom jag är van vid pomade – själva pennan kändes lite i vägen när jag skulle rita 😅 Men efter lite övning gick det mycket bättre! Överlag en riktigt fin produkt som jag absolut kan rekommendera 💖 ⭐️⭐️⭐️⭐️
Jag har fått äran att testa Anastasia archbrow och jag är
Archibrow Brow Pencil Granite