/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Marina
Beauty Pro
19/04/26-16:12
Fick äran att testa denna fantastiska gel moistrizer från @bubble och här kommer min ärliga recension. Tack @KICKS för möjligheten 💖Den här fuktkrämen är en lätt gelkräm som är gjord för att balansera huden, särskilt om du har blandhy eller lätt fet hy. ✨ Fördelar * Lätt konsistens – sjunker snabbt in utan att kännas kladdig * Återfuktar bra utan att bli tung på huden * Bra för vardagsbruk och funkar under smink * Känns lugnande snarare än aktivt “stark” på huden * Vegansk och cruelty-free ⭐ Sammanfattning Det här är en trygg och enkel fuktkräm som gör jobbet utan drama. Den sticker inte ut som en “behandlande” produkt, men den är stabil, lätt och svår att ogilla.
Fick äran att testa denna fantastiska gel moistrizer från
Mari
Beauty Pro
18/04/26-11:19
Fick möjlighet att testa denna penna från KICKS och det är första gången jag använder den. Jag är verkligen nöjd! Den är lätt att applicera, håller bra under dagen och färgen matchar mina bryn perfekt. Jag har använt produkter från Anastasia tidigare och har alltid varit nöjd, och den här lever verkligen upp till förväntningarna. Ett stort plus att den ger ett naturligt resultat och är enkel att jobba med. Kommer absolut fortsätta använda! Tack kicks 🩷
Fick möjlighet att testa denna penna från KICKS och det är
Valentina
Beauty Pro
18/04/26-10:11(redigerad den 18/04/26-10:11)
Jag fick den otroliga möjligheten att få testa Paula’s choice, Ectoin booster. Min hudtyp är känslig och blir lätt röd vid kallt väder. Upplevelsen: Det första var den otroligt sköna, mjölkiga konsistensen. Den känns fylligare än ett vanligt vattnigt serum men absorberas på några sekunder utan att kladda. Den är helt parfymfri, vilket är ett stort plus! Resultatet: Omedelbart: Huden dricker upp serumet och den strama känslan försvinner direkt. Den lämnar ett fint och fräscht lyster. Skillnad efter 4 månader : Jag märker tydligt att min hudbarriär känns starkare. Rodnaden har dämpats och huden känns mindre reaktiv. I rutinen: Jag har använt den både morgon och kväll efter min rengöring och ansiktsvatten. Slutsats: Detta är en högkvalitativ produkt som verkligen levererar djup återfuktning. Den är dyr, men den är definitivt värd pengarna! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
Emma
Beauty Pro
17/04/26-13:29
Min allra första testprodukt från KICKS som jag har fått hem är Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil. Jag blev så glad över att få chansen till att testa och dela med mig av min recension. Jag har sedan många år tillbaka känt att det har varit svårt att forma mina bryn och att använda mig utav en ögonbrynspenna. Har inte riktigt fått till det tidigare när jag har provat och därför låtit mina ögonbryn vara som det är. Nu när jag fick hem denna produkt så kände jag att det var dags att försöka igen och trots min brist på erfarenhet så tycker jag att mina ögonbryn blev fina, mer jämna, fylliga och formade på ett sätt som känns bekvämt för mig. Jag valde färgen Dark Brown som blev en bra match för mig. Jag testade färgen på handen och försökte sudda bort den, men det var svårt vilket visar på bra pigment. Pennan är vridbar så man kan skruva upp stiftet själv, vilket jag tycker är smidigt. Man får vara lite försiktig så man inte tar upp för mycket åt gången. Att få till tunna streck var lite svårt till en början för mig som är nybörjare, men jag tror att det blir lättare när jag har fått till en teknik. Jag gjorde mina ögonbryn tidigt på morgonen och det höll sig i form och färg hela dagen. Jag vill ge ett pluspoäng för att det tillkommer en borste på pennan som man kan borsta och forma med. Jag tycker att priset är rimligt eftersom produkten motsvarar den kvalitet som jag upplever att den har och jag hoppas att många kommer att tycka om den. En ny plats i min sminkväskan är självklart. Stort tack KICKS för ögonbrynspennan från Anastasia Beverly Hills och också för att ni fick mig att våga börja fylla i mina bryn framöver. Jag är jättenöjd och kan rekommendera den.👌🏻🤩
Min allra första testprodukt från KICKS som jag har fått hem
Archibrow Brow Pencil Granite
Mariah Geijer
Beauty Pro
17/04/26-09:40
Jag har haft äran att testa nyheten Bubble Bounce Back Balancing Toner Mist 🫧 En lätt ansiktsspray som ska hjälpa till att återställa huden, ge återfuktning och balans. + att den ska minska glans. Havsvatten, Natrium PCA, Niacinamid och Videbarksextrakt är utmärkande ingredienser i innehållsförteckningen. Sprayflaskan är bubbligt utformad (haha, fyndigt va?) och smidig att ha med sig. Den har ett rejält lock som sitter bra på plats så den läcker inte i väskan. Ett fint spraymoln kommer ur munstycket vid sprayning så det är inget som förstör makeupen vilket känns toppen. Jag upplever inte någon speciell doft på produkten vilket är positivt för den känsliga. Jag har oljig hudtyp så meningen ”minska glans på dagen” var ju mest intressant att prova hur det funkade. Resultatet då? Jo men den känns lätt och fräsch att spraya på ansiktet. Jag gillar ansiktsmister överlag då jag tycker det känns fräscht och uppfriskande att spraya lite då och då under dagen. Om min hud blir mindre glansig är dock svårt att avgöra men den känns väldigt prisvärd med sin 159:- för 55ml. Det enda lilla minuset jag upplevde var att munstycket behövde en liten avsköljning med varmt vatten emellanåt för att få tillbaks den ”fina” strålen. Jag ger den ⭐️⭐️⭐️⭐️/5
Bounce Back Balancing Toner Mist 55 ml
Emmie
Beauty Pro
16/04/26-15:08
Har fått lyxen att testa Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil i färgen Taupe 🤩 Min förra ögonbrynspenna har nyss tagit slut så den här testprodukten kom verkligen i perfekt tid! Den jag hade tidigare var också från Anastasia så hade höga förhoppningar på denna. Älskar förpackningen, väldigt fin och ser lyxig ut. Älskar också att man får en borste i ena änden då jag alltid börjar och slutar med att borsta ut brynen efter att jag har målat dem. Pennan är enkel att använda genom att man vrider pennan för att själva tippen ska komma ut och man kan även vrida tillbaka den så att hela tippen åker in vilket är superbra så att den inte skadas eller kladdar av sig i sminkväskan. Tippen är oerhört tunn så man kan lätt måla små streck som små hårstrån, man kan alltså lätt välja om man vill ha en naturlig look eller mer ifyllda bryn. Har aldrig haft en brynpenna som är så här tunn innan. Perfekt för mig som inte vill ha för målade bryn! Färgen är perfekt för mig vilket jag redan visste då jag hade Taupe innan. Den finns i flera nyanser så känns som att det finns en färg för alla. Mycket bra pigmenterad och när jag har använt den har den hållt hela dagen utan att smudgea. Jag skulle köpa denna igen då jag älskar att man kan måla så tunna streck och perfekt färgmatchning för mig! Den får 5/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Tusen tack Kicks för att jag har fått hem denna!
Har fått lyxen att testa Anastasia Beverly Hills Archibrow
Moa
Beauty Pro
16/04/26-11:04
Jag har nu fått testat BUBBLE morning rays brightening eye cream. Har använt den ögonkrämen nu i ca 2 veckor på morgonen. Det är en härlig formula, lätt att applicera utan konstigheter. En ögonkräm tycker jag är svårast att se en tydlig skillnad då men den funkar även fint under smink. Jag har en normal till torr hud men känner ingen irritation under ögonen. Älskar även förpackning då de är en pump och inte i en burk som många brukar kunna vara så ett pump räcker gott och väl till båda ögonen ☀️🤩 Ett stort plus är det otroliga priset för denna produkt
Morning Rays Brightening Eye Cream 15 ml
Nadya
Beauty Pro
16/04/26-10:54
Mitt allra första tester review 🥹 tack för möjligheten kicks ✨ Jag fick testa Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil. Okej, vart ska jag börja… Om du är som jag som tycker om 2016 eyebrows, hör mig. ☺️☺️ och hallå, det är Anastasia Beverly Hills!! Jag har använt hennes ögonbryns produkter innan och har alltid tyckt att ingen annan kunde konkurrera med henne.  Pennan har en definerad “stift” för att underlätta för ritningen - du kan ta ut litegrann så räcker det för att rita med den. Den varar länge eftersom den är rätt så pigmenterad. Jag kan också garantera detta för jag provade hennes brow produkter och de varade verkligen i ett bra tag. Jag prövade pennan med osminkad ansikte, den blev so fine som ni kan se på bilden, man kan lika gärna gå ut så. Tänk hur fint det blir med helsminkad ansikte också 😍😍 är taggad att använda den nu varje gång jag sminkar mig, ett måste. Älskar att den har brush med sig och riktigt tjockt som inte kan smutsas ner lätt och dra till sig hår. Nyansen är den perfekta för mig, och den har så många att välja emellan, så bra! Den är inte budget vänlig, men definitivt värt priset eftersom den levererar och varar längre- quality over quantity anytime. Jag tror att den blir min to go penna från och med nu. 🥰🥰 Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil - SOFT BROWN. 🤎🤎🤎
Mitt allra första tester review 🥹 tack för möjligheten