Mitt allra första tester review 🥹 tack för möjligheten kicks ✨
Jag fick testa Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil.
Okej, vart ska jag börja…
Om du är som jag som tycker om 2016 eyebrows, hör mig. ☺️☺️ och hallå, det är Anastasia Beverly Hills!! Jag har använt hennes ögonbryns produkter innan och har alltid tyckt att ingen annan kunde konkurrera med henne.
Pennan har en definerad “stift” för att underlätta för ritningen - du kan ta ut litegrann så räcker det för att rita med den. Den varar länge eftersom den är rätt så pigmenterad. Jag kan också garantera detta för jag provade hennes brow produkter och de varade verkligen i ett bra tag. Jag prövade pennan med osminkad ansikte, den blev so fine som ni kan se på bilden, man kan lika gärna gå ut så.
Tänk hur fint det blir med helsminkad ansikte också 😍😍 är taggad att använda den nu varje gång jag sminkar mig, ett måste.
Älskar att den har brush med sig och riktigt tjockt som inte kan smutsas ner lätt och dra till sig hår.
Nyansen är den perfekta för mig, och den har så många att välja emellan, så bra!
Den är inte budget vänlig, men definitivt värt priset eftersom den levererar och varar längre- quality over quantity anytime.
Jag tror att den blir min to go penna från och med nu. 🥰🥰
Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil - SOFT BROWN. 🤎🤎🤎