/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Lolo
Beauty Pro
21/12/25-15:16

Jag har haft möjligheten att prova denna fantastiska produkt från Filorga 🤍✨ NCEF-Revitalize Serum är en lyxig hudvårdsupplevelse redan från första appliceringen. Den lätta, silkeslena konsistensen glider mjukt över huden utan att kännas klibbig och absorberas snabbt 🌿💧, vilket gör den perfekt både morgon och kväll samt under makeup ✨ Vid regelbunden användning upplever jag att huden känns mer återfuktad, jämnare och betydligt mer balanserad 🌸💖. Hudstrukturen känns slätare och den där mjuka, silkeslena känslan dröjer sig kvar hela dagen 🤍🫧 Serumet verkar varsamt men effektivt och passar utmärkt även för känslig hud 🌼💫. Det ger en känsla av professionell hudvård hemma och lämnar huden med ett friskt, strålande och välmående intryck ✨😍

Jag har haft möjligheten att prova denna fantastiska produkt
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
Esraa
Beauty Pro
21/12/25-14:06

✨ Filorga NCEF-Revitalize Serum ✨ Efter att ha fått möjligheten att prova detta serum vill jag dela med mig av min upplevelse!

Jag har använt Filorga NCEF-Revitalize Serum under de senaste veckorna, och jag måste säga att jag är riktigt imponerad. Konsistensen är lätt och absorberas snabbt, perfekt både morgon och kväll.

Det jag gillar mest är hur serumet ger huden en fin lyster utan att kännas tungt. Det känns verkligen som en vitaminboost i flaskform! 🍊✨ Doften är mild och fräsch, och designen som Filorga alltid levererar, känns lyxig på badrumshyllan. Om du är ute efter ett serum som ger återfuktning, glow och en piggare hudstruktur, kan jag verkligen rekommendera NCEF-Revitalize. Jag kommer definitivt att fortsätta använda det! 💛

✨ Filorga NCEF-Revitalize Serum ✨ Efter att ha fått
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
Nathalie
Beauty Pro
21/12/25-12:46

När jag fick hem Gosh Copenhagen Brow Lift Lamination Gel som testprodukt så blev jag lite ställd. Jag var helt säker på att man i denna omgång kunde klicka i vilken produkt man ville testa och att jag valde mascara eftersom att jag känner att en ögonbrynsgel är bortkastad på mig. Men efter att ha pratat igenom det med Kicks kom vi fram till att jag skulle testa den här ändå.

Så varför är en ögonbrynsprodukt bortkastad på mig? Jag har i princip inga ögonbryn alls efter sjukdom i tonåren. Jag noppar inte ett enda strå eftersom att mina bryn är så ickebefintliga. Jag har helt enkelt inget att tämja men har utvärderat den här produkten så gott jag kan!

Gelen är vit direkt ur tuben men torkar helt transparent. Tycker att produkten är lätt att arbeta in i brynen och säkert ännu lättare om man vet att det finns en kam i locket vilket jag inte upptäckte förrän jag såg andras recensioner 😀 När det torkat tycker jag fortfarande att det är rätt klibbigt och det håller i sig tills man tvättar bort det. Jag borstade mina bryn rätt mycket uppåt för att testa hållbarheten ordentligt och jag gillade inte riktigt känslan när produkten var på huden, det kändes stramt ungefär som om jag hade lim på huden (vilket jag ju typ hade) som ville spricka upp men inte gjorde det.

Hållbarheten tycker jag är helt okej! Några timmar in så försökte jag "dra ner" brynen och även om de lossnade från huden så la de sig inte helt ner som jag försökte få dem.

Produkten går inte att tvätta bort med enbart vatten men för mig som inte har så mycket ögonbryn räckte det med min vanliga ansiktsrengöring för att bli av med alla rester.

Jag har av förklarliga skäl väldigt begränsad erfarenhet av den här typen av produkt men om jag skulle vilja använda en ögonbrynsgel så skulle jag defintivt vara nöjd med den här! Av den anledningen får produkten 4/5 av mig där avdraget är för att det är väldigt klibbigt även när den torkat helt

När jag fick hem Gosh Copenhagen Brow Lift Lamination Gel
Brow Lift Lamination Gel 002 Dark Brown
Fillo
Beauty Pro
21/12/25-09:58

OUAI SUPER DRY SHAMPOO

Fått testa torrschampot under ett par veckor och kan verkligen rekommendera det. Den är lätt i konsistensen och har en helt underbar doft, kanske inte är något för den doftkänsliga så definitivt något att ha i åtanke. Sprayn som kommer ut ur flaskan upplevs mer koncentrerad och inte bred som jag kan uppleva vissa torrschampon här, men hur man vill ha det fördelat är även det en personlig preferens

**OUAI** SUPER DRY SHAMPOO  Fått testa torrschampot under
Hogge
Beauty Pro
20/12/25-16:10(redigerad den 20/12/25-16:30)

🇩🇰 GOSH COPENHAGEN Brow Lift Lamination Gel

Under ca en veckas tid har jag testat en ny produkt som ska ge ögonbrynen ett lyft som håller hela dagen. Jag fick hem den i transparent färg men den finns även i 2 bruna nyanser. På ena sidan av borsten finns formulan och på andra sidan finns det en 2-sidig borste/kam. 🤎

Mina bryn ligger ganska snällt ner men vill gärna vara där dom är (😠) så har än så länge inte hittat någon 5 poängare till mig. Mest nöjd blir jag med hårvax men har testat NYX Browglue och ABH Browfreeze som båda appliceras med borste.

Pga så hållbar produkt så är den ganska svår att tvätta bort, vilket är både bra och dåligt. Det behövs både olje + vattenbaserad cleansing för att få bort all produkt, något min sambo kan hålla med om för vi testade även den på honom.

Kan absolut tänka mig köpa men skulle då köpt någon av de bruna färgerna Totalt får den 4 av 5 ⭐️ från mig.

Tack Kicks för förtroendet som BeautyTalk tester. 🫶

Före-, under- och efterbilder finns i kommentarsfältet

# 🇩🇰 **GOSH COPENHAGEN Brow Lift Lamination Gel**   Under
Farah
Beauty Pro
20/12/25-09:14(redigerad den 20/12/25-09:14)

✨ GOSH Copenhagen Brow Lift Lamination Gel Jag vill tacka KICKS för att jag fick testa denna produkt 🤍 Den är verkligen superbra och ger brynen en fin form och lyft, samtidigt som de ser tjockare och fylligare ut på ett naturligt sätt.

Jag är väldigt nöjd med resultatet, och till och med mina kollegor på jobbet märkte skillnaden och sa att mina bryn ser fantastiska ut 😍 En produkt jag verkligen rekommenderar till alla som vill ha välformade och fylliga bryn med stadga.

✨ GOSH Copenhagen Brow Lift Lamination Gel Jag vill tacka
Pernilla
Beauty Star
19/12/25-14:24

Filogra NCEF-Revitalize Serum, är precis i början av att testa detta serum men mitt första intryck är bara bra, ingenting att anmärka. Härlig konsistens, lyxig flaska och trevlig doft. Spännande ingredienser som jag är fortsatt nyfiken på att ha i min hudvårdsrutin. Om den ger mig resultat eller inte återstår att se lite längre fram gissar jag, det brukar ju kunna ta en stund. Men absolut en produkt jag rekommenderar!

Nora
Beauty Pro
18/12/25-18:20(redigerad den 18/12/25-19:40)

Jag har testat GOSH Copenhagen Eyedeal Lashes Mascara i några dagar och är riktigt positivt överraskad. Den kliar inte, smular inte och irriterar inte ögonen alls, vilket är ett stort plus. Jag använder den tillsammans med ögonfransböjare och den håller formen bra. Den har klarat både ett hot pass i ett varmt och fuktigt rum, en hel arbetsdag på kontoret och ett träningspass efteråt. Den har inte runnit eller smulat sig under ögonen, endast ytterst lite svart syntes efter dagens slut. Vanligtvis brukar jag bli ganska svart under ögonen om jag inte använder vattenfast mascara då jag har oljiga ögonlock. + att den är relativt lätt att få bort med vanlig ansiktsrengöring.

Det är kul med två olika borstar. Personligen föredrar jag volymborsten som ger fylliga fransar, medan den separerande borsten kan klumpa lite om man inte är försiktig. Designen är rolig och förpackningen känns både snygg och genomtänkt.

Klicka in på bilden för resultatet av de olika borstarna!

Resultatet passar lika bra till vardag som till fest, och med tanke på kvaliteten tycker jag att priset är väldigt rimligt. En mascara som verkligen levererar och som jag rekommenderar starkt. 👁️

Jag har testat GOSH Copenhagen Eyedeal Lashes Mascara i
Eyedeal Lashes Mascara 001 Black