Jag har fått testa en produkt som inte verkar finnas att köpa, men den kanske är på gång in. Det är Ecookings Peptide Repair Skin Recovery Serum. Jag har använt serumet en gång om dagen i ca tre veckor. Mitt första intryck var doften. Jag vill helst inte ha för mycket parfym i hudvård och det här serumet har en stark och överväldigande doft av "patchouli, gardenia & honey". Tyvärr gjorde doften det väldigt svårt för mig att använda serumet. Jag tycker även att flaskans pump doserar för mycket åt gången. Själva serumet känns lugnande mot vinterkyla och torr inomhusluft och väldigt behagligt mot hyn (jag har torr och mogen hy). Hade det inte varit för doften hade jag kunnat tänka mig att fortsätta använda det under vinterhalvåret men doften drar tyvärr ner upplevelsen och jag kan inte ge mer än 2 av 5 srjärnor.

Bra med en ärlig recension!

Ärlig och bra recension 🌸

Jag har haft äran att testa: "BeautyAct Exfoliating Treatment Pads"
Om min hud: 42-årig med fet hud som gärna blir glansig under dagen. Dyker upp hormonella finnar vid käken/hakan under vissa perioder av menscykeln. Jag har fina linjer lite här och där.
Produkten: Salicylsyra, azelainsyra och niacinamid ska jobba på hudtonen och hudens textur. Det är ganska tjocka pads som är lite räfflade. Jag upplever att det är mycket produkt på varje pads.
Användning: Jag har provat använda padsen både på morgonen och på kvällen, på olika dagar såklart. Jag föredrar att använda dessa på morgonen, efter rengöring och innan fuktkräm. Jag tycker att det blir ett fint slutresultat sen på min makeup. Basen känns stabil på min oljiga hud utan att den krackelerar. Resterna av produkt som är i padsen efter att ansiktet fått sig en omgång har jag gnussat in på mina armbågar som är torra och fnasiga så här års. Någon upplevde padsen som ”riviga” men jag delar inte den upplevelsen. Jag har provat pads från andra märken som oxå haft lika textur men då är dessa pads betydligt tjockare vilket gör det enklare att stryka runt i ansiktet. Något annat jag la märke till är att det inte blir någon klibbig känsla av dessa, det har jag upplevt med vissa andra märken och ogillar. Eftersom padsen är stora och med mycket produkt i varje så har jag klippt isär mina sista pads nu för att snåla lite och det fungerar faktiskt lika bra. Win win för plånboken.
Resultat: Jag har absolut mera glow nu. Till och med min sambo anmärkte på att jag såg så slät ut i pannan och då är det inte botox som har gjort det glowet den här gången. Det ser verkligen ut som att mina porer drar ihop sig efter användning av dessa pads. Och med tanke på hur fint resultat det ger med min makeupbas så är jag mer än nöjd.
Plus: Stora, rejäla pads Mycket produkt på padsen
Minus: Jag önskar flärp-lock istället för skruvlock men det är ju definitivt ett i-landsproblem.
Omköp? Jag köper gärna dessa igen och då kommer jag dela på padsen redan från början. Det går att hitta lite rabatt på märket emellanåt och då blir dom väääldigt prisvärda!

@Nikki Tack snälla du. Alltid trevligt att prova nya produkter, speciellt när det är bra produkter.

Super recension med bra information 💗
🌊Recension av Ecooking Hyaluronic Serum🌊
Okej, dags att snacka om Ecooking Hyaluronic Serum. Jag har alltid haft en hud som lätt känns torr, lite trött och ibland livlös, särskilt efter perioder med stress, sena kvällar och slarvig återfuktning. Så när jag började använda det här serumet kändes det direkt som en riktig fuktboost på flaska.
Konsistens & känsla Serumet har en lätt, geléliknande konsistens som nästan känns som vatten men ändå har ett härligt grepp om huden. Det sjunker in snabbt utan att kännas kladdigt och funkar perfekt både under dag- och nattkräm. Huden känns direkt mjukare och mer “plumpad”.
Doft Nästan obefintlig & helt parfymfri. Ett stort plus om du, som jag, föredrar mild och snäll hudvård utan onödiga dofter.
Effekt – märks det verkligen? Ja, verkligen. 💦 Efter bara några dagars användning kändes huden tydligt mer återfuktad, mindre stram och betydligt fräschare, särskilt på morgonen. Hyaluronsyran jobbar både ytligt och djupare i huden, vilket gör att huden känns både mjukare och mer spänstig. Jag upplever också att huden håller fukten bättre under dagen och att glowet håller i sig längre.
Hur jag använder den Jag applicerar 2–3 droppar på lätt fuktig hud, både i ansiktet, på hals och dekolletage, morgon och kväll innan min vanliga kräm. Funkar även jättebra under makeup.
Pris Priset ligger på 609 kr för 20 ml, vilket jag personligen tycker är ganska dyrt i förhållande till mängden man får, särskilt jämfört med andra hyaluronserum på marknaden som ger liknande effekt till ett lägre pris. Samtidigt är kvaliteten hög, så det handlar väl mer om hur mycket man är villig att lägga på just den här typen av produkt.
Vem passar den för? ✨ Torr eller fuktfattig hud ✨ Dig som vill ha mer plump och glow ✨ Dig som vill ha en lätt, icke-kladdig bas ✨ Känslig hud eller dig som föredrar parfymfritt
Slutsats Ecooking Hyaluronic Serum är ett riktigt bra fuktserum som gör det det ska- återfuktar på djupet, ger huden ett fräschare utseende och hjälper till att bevara ett fint glow. Resultatet märks snabbt och kvaliteten känns hög. Samtidigt upplever jag att priset är högt i förhållande till mängden och jämfört med andra hyaluronserum på marknaden. Jag kommer absolut att använda upp flaskan eftersom jag tycker om känslan och effekten, men jag kommer troligtvis inte att köpa om den igen just på grund av priset.✨

Jättebra recension! ✨️

Riktigt innehållsrik och bra recension 🩷

Lite sen recension men jag har fått testa loreal professional metal DX schampoo.
Jag har ganska tjock, långt hår och denna produkt fungerade utmärkt, konsistensen av schampot är ganska tjockt, men den ger en stark återfuktande känsla. Håret känns absolut inte torrt efter tvätten.
Har använt den ganska länge och mitt hår känns mycket fräschare än innan. Efter andra schamponeringen kunde man verkligen känna hur rent och slätt håret blev.
Den luktar också väldigt gott, nästan lite citrus, vilket jag tyckte om. Hade verkligen rekommenderat!

Gillar också det, jättebra tycker jag 🥰!

Har fått testa denna otroliga ansiktsmask💚 Första gången jag testade brände den väldigt på huden, men resultatet var otroligt! Lent, glansigt och glashud. Snabbt att använda i vardagen då den bara ska va på i 2 minuter. Luktar inget speciellt. Så najs att använda för att få en bra kanvas att sminka på!! 5/5 kommer defensivt att köpa om! Bra!! ⭐️ så fint resultat ⭐️ känslan efter ⭐️ snabbt att använda Mindre bra

Kérastase Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo
Eftersom jag själv inte kan använda schampon med sulfater har min man fått agera testperson. Han har lockigt hår som är ganska tjockt, och här kommer hans upplevelse av produkten:
Det här schampot ger en riktigt lyxig känsla redan vid första tvätten. Håret känns ordentligt rent men samtidigt luftigt och mjukt, med en härlig lätthet som gör det väldigt behagligt att ta i.
Doften är fräsch och behaglig utan att ta över, vilket gör hårtvätten till en riktigt trevlig upplevelse.
Schampot löddrar generöst, vilket jag verkligen uppskattar. Det rika skummet gör inte bara produkten dryg, utan hjälper också till att effektivt få bort stylingprodukter och rester ur håret. Trots den ordentliga rengöringen känns håret inte strävt eller uttorkat efteråt.
Ett schampo som både känns effektivt och lyxigt, perfekt när man vill ha rent, fräscht och luftigt hår med fin känsla.
Bra:
Dåligt:

"Gosh Copenhagen Brow Lift Lamination Gel" är ett utmärkt val för dig som gillar ett definierat och lyft ögonbrynslook. Gelen är framtagen för att efterlikna effekten av brynlaminering och fungerar förvånansvärt bra som hemmavariant. Hållbarheten är stark och långvarig, vilket gör att brynstråna håller sig på plats hela dagen utan behov av att bättra på. Den passar särskilt bra för tjocka eller bångstyriga bryn som annars lätt tappar formen.
Jag fick shade transparent
Appliceringen är enkel tack vare den lilla borsten, men det är viktigt att använda en liten mängd produkt. För mycket gel kan göra brynen stela eller ge ett för blankt resultat. När du hittar rätt mängd får du ett rent, lyft och välformat resultat. Gelen torkar snabbt, så forma brynen direkt vid applicering.
Sammanfattningsvis är detta en prisvärd och effektiv bryngel som ger ett trendigt laminerat resultat. jag kan ge den produkten 4.5/5

Bra recension 🥰

@𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷 tack så mucket ❤

jag fick äran att testa denna kräm från filorga!
För det första så måste jag säga att förpackningen är otroligt snygg och känns så lyxig. Enda negativa är att ens fingeravtryck fastnar väldigt lätt på locket Men lyxen syns verkligen på förpackningen (och inte bara på den dyra prislappen!)
Min hudtyp är normal som ibland kan få lite problem med finnar. Är nybliven 30 år och känner att huden börjar åldras lite smått!
till krämen, den är väldigt tjock i konsistensen men den sjunker in väldigt lätt i huden och lämnar ingen hinna eller att huden känns fet efter användning. Produkten är också väldigt dryg - lite räcker en lång väg! Huden känns återfuktad efter använding och håller i sig hela dagen. Vad krämen ska göra är att ge slätare och fastare hud och öka hudens lyster. Hur bra krämen hjälper mot detta kan jag inte riktigt svara på just nu känner jag då det gått för kort tid (ungefär 2 veckor), just nu har jag inte märkt någon skillnad mot detta - men har hopp om att det ska funka när man använt produkten längre!
Jag är taggad på att fortsätta använda produkten och se hur den fortsätter att utvecklas ju längre man använder den! Men än så fungerar den bra som en vanlig dagkräm.