/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Lare
Beauty Pro
14/02/26-16:05
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml är en lätt gelkräm som återfuktar på djupet utan att kännas tung. Med hyaluronsyra, ceramider och peptider stärker den hudbarriären och ger huden en mjuk, jämn och fräsch känsla.
Angelica
Beauty Pro
13/02/26-17:17
Jag har testat Soft Glow Cream Bronzer i nyansen Golden hour och jag är verkligen imponerad😀Den har en mjuk, krämig formula som smälter in i huden på ett fantastiskt sätt. Den är superlätt att blanda ut,inga skarpa kanter, inga fläckar, bara ett jämnt och naturligt resultat. Jag älskar hur den ger en varm, solkysst ton med ett mjukt glow utan att bli glittrig eller för tung. Den känns lätt på huden men går samtidigt att bygga upp om man vill ha mer intensitet. Perfekt både till vardags och när man vill ha lite extra glow. Extra plus för att den känns återfuktande och inte torr eller kakig under dagen. Och med tanke på priset är den otroligt prisvärd,resultatet känns betydligt mer high-end än vad prislappen antyder. Färgen kommer passa mig själv betydligt bättre framåt våren/sommaren då jag är lite för vinterblek för tillfället. Mitt minus ger jag till att det bara finns två nyanser.
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour
Kristina
Beauty Pro
13/02/26-11:15
Recension Paula’s Choice CellularYouth Longevity Serum Jag har fått den stora äran att få testa Recension Paula’s Choice CellularYouth Longevity Serum och är så tacksam att få ha tagit del av det. Tack snälla Kicks! 💗 💗 Användning Jag har använt mig av 1 pump morgon och 1 pump kväll som första steg i min hudvårdsrutin och tillsammans med övrig hudvård har den funkat väldigt bra (se vilka nedan). Även tillsammans med smink funkar serumet jättebra. 💗 Beskrivning av produkten (Kicks). Ett banbrytande serum som riktar sig specifikt till mogen hud för att återställa fasthet, släthet och lyster – för ett yngre utseende som varar längre. Serumet hjälper till att återaktivera hudens naturliga energi- och reparationsprocesser som avtar med åldern, så att huden återfår den vitalitet och förnyelse som kännetecknar yngre hud. Ger extra fördelar för dig som vill motverka eller minska synliga tecken på hudens åldrande - samtidigt som det framtids säkrar hudens ungdomliga lyster. 💗 Min hud Jag har en ganska normal hy och inga problemområden. 💗 Vilka andra produkter använder jag? Jag använder mig väldigt mycket av K-Beauty produkter såsom Beauty of Joseon Glow Serum Propolis + Niacinamide och BeautyAct HydraRepair Melting Cream. 💗 Första intrycket Jag upplever att serumet passar min hud väldigt bra och ganska snabbt kändes huden mer återfuktad. Det jag dock upplevde var en unken sur lukt när jag använde serumet. Trodde först det var något unket i badrummet men konstaterade att det faktiskt var ifrån serumet. Vet inte alls varför. Jag tycker att min hud håller sig återfuktad hela dagen och har en fin lyster. 💗 Funkade den? Absolut. Superfin hud med mycket lyster. Inga reaktioner och den fungerar väldigt bra ihop med mina andra produkter jag nämner ovan. Serumet levererar. Men att ett serum skulle ge mig ”ett yngre utseende”. Nej, men absolut en frisk, återfuktad och lystrig hud. 💗 Förpackningen Den har en väldigt vacker fin lila färg. Men den känns inte lyxig på något sätt utan ganska enkel i sin helhet. Jag gillar att det är pumpflaska. 💗 Hur känns den på? Den sjunker in snabbt i huden och känns inte alls klibbig. Den är inte fet utan precis lagom som ett serum ska vara. Doften kunde jag dock varit utan. Funkar väldigt bra under smink. 💗 Min slutsats + Dryg + Återfuktande + Lättanvänd + Pumpflaska - Doftar ibland unket 💗 Den får 4/5 💫 Är det en keeper? JA – Absolut, denna kommer jag fortsätta ha i min hudvårdsrutin. Kommer jag att köpa den igen? Troligtvis inte då jag tycker det finns andra mer prisvärda serum som jag gillar bättre.
Recension Paula’s Choice CellularYouth Longevity Serum   Jag
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Malaze
Beauty Pro
12/02/26-19:22
“Paula’s Choice Cellular Youth Serum” Först och främst är jag tacksam att Kicks valde mig att använda den här produkten. 💝 Jag ville verkligen tycka om “Paula’s Choice Cellular Youth Serum” eftersom jag har hört så mycket bra om märket. Tyvärr fungerade den här produkten inte bra för min hud. När jag började använda den applicerade jag den två gånger om dagen (morgon och kväll) som en del av min hudvårdsrutin. Efter en kort tid märkte jag irritation min hud kändes känslig och lite kliande, och jag började få finnar på områden där jag vanligtvis inte brukar få utbrott. Det kändes som att serumet täppte till mina porer eller triggade finnar. Jag tänkte att jag kanske använde den för ofta, så jag bestämde mig för att ge den en ny chans. Jag slutade använda den två gånger dagligen och började istället applicera den bara på kvällen, och använde endast serumet innan läggdags. Tyvärr reagerade min hud fortfarande inte bra. Irritationen fortsatte och jag fick fortfarande finnar. Sammanfattningsvis var det här serumet helt enkelt inte rätt för min hudtyp. Det kan säkert fungera bra för andra, särskilt för dem som tål aktiva ingredienser väl, men för mig orsakade det irritation och finnar. Jag rekommenderar att göra ett pimplepatch test och introducera produkten försiktigt om du funderar på att prova den. Tyvärr fungerade den inte för mig.
“Paula’s Choice Cellular Youth Serum” Först och främst är
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Malin
Beauty Pro
12/02/26-18:13
Väldigt fin och bra pigmenterad bronzer i cremeformula. Jag behövde inte alls ta mycket produkt utan den gick enkelt att ”jobba” in i huden med en borste och gav ett fint och jämnt resultat! Den är dryg och kommer hålla länge så väldigt prisvärd och bra. Det enda som jag kan tycka var lite tråkigt var den ”billiga” känslan i förpackningen. Plastig och lite billig men utöver det en toppen-creme-bronzer!
Väldigt fin och bra pigmenterad bronzer i cremeformula. Jag
Alexa
Beauty Pro
12/02/26-15:41
Jag vill säga att jag är helt imponerad av den här produkten. Jag har använt den i en vecka och min hud lyser. Den används så att man först tvättar ansiktet, sedan tar man en kapsel och därefter applicerar man ansiktskräm. Den här produkten hjälper huden att andas och ser fräsch ut. Jag märker att min hud känns mjukare och mer återfuktad. Små linjer verkar också mindre synliga. Efter bara några dagar kände jag en stor skillnad i min hudton. Produkten har en lätt och behaglig doft. Jag tycker också att den absorberas snabbt och lämnar ingen klibbig känsla. Förpackningen ser verkligen lyxig ut och känns exklusiv. Det känns som att huden får en ny energi. Jag kommer definitivt fortsätta använda den varje dag.😍✨❤️
Jag vill säga att jag är helt imponerad av den här
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Meli
Beauty Pro
11/02/26-18:06
Jag har testat Soft Glow Cream Bronzer från BeautyAct i nyansen Honey Breeze och jag är verkligen positivt överraskad. Formulan är otroligt krämig och smälter in fint i huden utan att kännas kladdig eller tung. Det jag gillar mest är att den är lätt att bygga upp👌🏼
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour
Tatjana
Beauty Pro
11/02/26-15:26(redigerad den 11/02/26-15:27)
🌸Jag har fått äran att testa Elisabeth Ardens Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml. Under 2 veckors tid och detta är vad jag och sambon kom fram till Jag har torr, glåmig och matt trött hud. Sambon har torr hud, glåmig hud med tendens till akne. °Jag hade inte så stora förväntningar utav denna kräm, dock väldigt uppspelt utav vad den hade att erbjuda! °Jag finner denna riktigt återfuktande för bådas hud! Jag kan verkligen se och känna skillnad °Jag har länge letat efter någon kräm som håller det som beskrivs att det ska göra och efter några veckors användning kan jag intyga att jag har hittat min nya favorit som jag inte kommer kunna vara utan och hoppas kunna inspirera någon annan att våga testa denna kräm. °Förpackningen ser glamorös ut tycker jag och det gör att produkten känns mer lockande. Den har en pump funktion som ger en perfekt mängd varje gång och det gör att man inte ''slösar'' mer än vad man behöver. °Krämen känns väldigt lätt och luftig men är dryg och räcker långt också nog för pumpfunktionen ger en perfekt mängd. Tycker den har en svag svag doft utav blommor men doften är så pass svag att den knapp luktar något, det är egentligen bra för dem som har känslig hy men jag som inte har så känslig hy skulle tyckt mer om det var en okej stark uppfriskande doft! °Känns lugnande på huden och känns väldigt återfuktande efter applicering. Efter man masserat in produkten i ansiktet så tyckte sambon att den kändes en liten stund att den satt kvar men kan bero på lite andra faktorer, det tyckte dock inte jag. °Krämen absorberas bra och rätt så snabbt vilket är positivt tycker jag. Huden känns väldigt återfuktad och typ mer livlig. Min hud kändes innan stram men redan efter några dagars användning varje kväll och morgon så är bådas hud mycket mer återfuktade och ser/känns mer livliga ut. °Min hudbarriär har räddats utav denna kräm. Sambon som har lite känsligare hy har också upplevt positiva saker utav denna men han har fått lite små prickar på kinderna (dock ej säkert om det beror på krämen eller om det är utav andra orsaker som tex spel hörlurar/stress?) men han är endå positiv och vill fortsätta använda krämen °Min hudbarriär har blivit räddad utav denna och den är defititivt en favorit och ett framtida måste när denna tar slut. °Jag är väldigt tacksam att jag fick äran att testa denna för jag skulle nog aldrig själv tänkt på att ge den ett försök med tanke på att jag tycker priset är högt MEN nu när jag sett och kännt vad den har att ge så tycker jag att den faktiskt är värd sitt pris och denna kräm har blivit ett måste som jag inte kommer kunna vara utan.
🌸Jag har fått äran att testa Elisabeth Ardens Hyaluronic
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml