/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Gina
Beauty Pro
09/02/26-14:09
Paco Rabanne- Million for her parfym Jag har blivit utvald att testa den här produkten ✨️ Jag gillar verkligen doften av den här parfymen. Det är en intensiv doft med noter av vanilj samt blommiga noter och parfymen sitter länge på min hud. Jag applicerar den alltid på halsen och på handleder. Varje gång jag använder den frågar folk vilken parfym jag har på mig. Förpackningen är vacker och parfymen doftar underbart. När parfymen tar slut vill jag köpa den och ha den i min samling.
Paco Rabanne- Million for her parfym Jag har blivit utvald
Million Gold For Her Eau de Parfum 50 ml, Refillable
Amanda
Beauty Star
09/02/26-13:45
Jag är väldigt glad över att jag fick testa kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection. Har färgat och torrt hår som vanligtvis blir tovigt under dagen men denna har verkligen hjälpt med det. Det märktes redan från första användning och det blev mycket glansigare. Den har en parfymerad doft så kanske inte passar alla eller om man är känslig mot doft men jag uppskattar den doften. Har använt den i ca 2 månader och kommer definitivt köpa om den när den tar slut 🙌
Jag är väldigt glad över att jag fick testa kérastase Gloss
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Beauty Tester
Jessika
Beauty Pro
09/02/26-07:46
Jag har fått testa BeautyAct Skin Glow up i nyansen Sun kissed glow 🌟 En trevlig produkt som är lätt att dosera och blanda i tex. dagkrämen eller använda precis som den är. Den ger ett fint glow och är lagom glittrig för min smak. Jag tyckte den såg väldigt mörk ut först, men den smälter in bra och blir ganska neutral men glowig. ✨ På bilden har jag applicerat på högra handen men inte på vänstra, för att visa skillnaden. Bilden ger inte riktigt produkten rättvisa dock. Den är riktigt fin i verkligheten.
Jag har fått testa BeautyAct Skin Glow up i nyansen Sun
Beauty Tester
Samira
Beauty Pro
08/02/26-07:20
Beauty act sun kissed glow drops Låter videon tala för sig själv😍 är det någon annan som har testat den än?
Skin Glow Up Flawless Glow
Beauty Tester
Mariah Geijer
Beauty Pro
07/02/26-15:01
Moroccanoil Treatment Mist Jag har väldigt långt hår och mina hårtoppar har ju därmed några år på nacken 😁 Många fina hårstrån, ”typiskt skandinaviskt” säger frisörerna. Hårbotten är lite känslig och jag får lätt klåda och irritation samt blir fet snabbt där. Jag har använt produkten för att dels tämja frizz och för att göra håret mjukt och följsamt samt för värmeskyddande egenskaper 💁🏼‍♀️ Misten är en lätt oljespray som ska passa extra bra för tunt och fint hår vilket känns perfekt för mig. Doften är den klassiska Moroccanoil, en tidlös doft som känns lyxig. Sprayflaskan i glas är rejäl att hålla i och själva sprayen är bred och fin. Ingen ”stråle” utan mera som en puff vilket jag tycker extra bra om för då är det lätt att fördela i håret utan att det blir för mycket produkt någonstans. Resultatet ❔ I blött hår har jag sprayat frikostigt i hela håret (undvikit hårbotten) och efter att jag har fönat så upplever jag absolut att håret är mindre frissigt. Det känns verkligen mjukt och återfuktat utan att kännas oljigt eller tungt. I torrt hår har jag framför allt använt det på hårtopparna med fint resultat. Jag har sprayat några spray innan jag flätat inför natten och håret har känts mjukt och härligt på morgonen 🤩 Sammanfattningsvis så är produkten prisvärd och dryg, jag har använt produkten flitigt under drygt 3 veckor och det är mer än hälften kvar 🙌
Moroccanoil Treatment Mist   Jag har väldigt långt hår och
Treatment Mist 25 ml
Beauty Tester
Helena
Beauty Star
07/02/26-11:03(redigerad den 07/02/26-11:06)
Rosig och fin 🌸🌹🩷Har fått äran att prova denna Skin Glow - Up i nyansen Blushing Glow från BeautyAct. Det här är verkligen en passande produkt för mig som inte är något makeup proffs ☺️👍 jag blandar den i min BBcreme för en piggare helhet, duttar ut lite på kindbenen, näsrygg, nyckelben mm. På mina ögonlock som en latmans ögonskugga 😂 ja som ni förstår så är det bara fantasin som sätter gränser. Formulan är lite trögflytande och inte glittrande, vilket jag gillar. Den ger en antydan av klädsam rodnad 🩷🌹🌸 eller som av frisk kall luft. Rekommenderar verkligen denna. Vegansk och parfymfri dessutom!
Rosig och fin 🌸🌹🩷Har fått äran att prova denna Skin Glow
Beauty Tester
Mimmi
Beauty Pro
07/02/26-10:57
BeautyAct Skin Glow Up! Färgen Sunkissed Glow! Det hela började med lite research, jag gick till min Kicks butik inne i stan! Det är så personligt och de har väldigt duktig personal som alltid hjälper till! Jag ville ha lite tips hur jag kunde använda produkten och hon kom med flera förslag, bland annat nämnde hon att man kunde ha några droppar på dekolletaget på sommaren för att få lite extra lyster! Även blanda den med hudkräm någon droppe, jag tog två och kände att det räcker med en vintertid! Jag provade den även med min foundation Och även det var fint! Men det bästa tyckte jag var att använda den som jag lägger mitt solpuder! Lite på kindbenen, lite på pannan och lite på näsan, det såg glowigt och somrigt ut! Var verkligen nöjd med produkten och tyckte att man kunde använda den till mycket. Hade ingen liknande produkt så jag blev jätteglad att få testa denna! Den var skimrande med en brun ton och som sagt räcker det med väldigt lite, jag tog lite på handen och applicerade lite med fingret! Skulle inte säga att det är en highlighter utan mer som en fräsch brun färg som man kan använda till mycket 🤎 Jag ger produkten 5/5 just för att man kunde använda den till så mycket! Tack Kicks för att jag fick möjligheten att testa denna fina produkt! På bilden har jag lagt produkten som jag lägger mitt solpuder utanpå foundation som jag beskrev ovan 🤎
BeautyAct Skin Glow Up! Färgen Sunkissed Glow!  Det hela
Beauty Tester
Nina
Beauty Pro
05/02/26-15:29
Jag har fått äran att testa Elisabeth Arden hydra plumping water cream. igår la jag den på kvällen den är så otroligt bra mitt ansikte kändes så mjuk i morse den återfuktar verkligen . Jag rekommenderar den starkt
Jag har fått äran att testa Elisabeth Arden hydra plumping