/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Amanda
Beauty Pro
03/03/26-18:58
Nu har ja haft chansen att få testa denna ansiktskräm! Först och främst - ÄLSKAR förpackningen och dess ”pump” den doserar upp otroligt bra och det känns så lyxigare. För det andra är denna produkt extremt dryg! Jag har använt den frekvent nu i flera veckor och det är såå mycket produkt kvar. Jag tycker att den absolut håller det den lovar, känner mig väldigt återfuktat under hela dygnet och tycker att huden upplevs väldigt mycket mer ”plumpad” och ja har fått ett väldigt fint glow! Den känns lätt och skön på huden under hela dagen. Det sista och det ja uppskattar väldigt mycket är att den är 100% doftfri! Ingen lukt alls. Vilket ja uppskattar men de är ju såklart en smaksak!
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Amanda
Beauty Star
02/03/26-14:42
Denna mascara är bra för en vardagssminkning. Det jag fascineras över är hur enkel den är att tvätta bort! Jag brukar oftast behöva vattenfast mascara men denna sitter verkligen hela dagen utan att smula. Tycker jag den gav mig mycket längd och volym? Nja inte riktigt men väldigt bekväm att använda! Tvättas bort med varmt vatten utan att bli svart om ögonen.
38⁰C Volume & Lenght Black
Emma
Beauty Pro
02/03/26-13:18
Jag har testat 38c volume & lenght mascara under ett par dagar och här är mina tankar!🖤 Min första reaktion var att borsten hade lite korta ”strån” vilken i mitt tycke gjorde att jag fick upp lite väl mycket produkt på borsten och att det lätt blev lite klumpigt. Däremot inget som inte går att lösa, ju mer man jobbar med det desto finare blir det! Den sitter där den ska, ramlar inte ner under ögonen som vissa andra mascaror kan göra. Den tyngre inte ner fransarna och ger en snygg finish, efter lite jobb 💪🏻 Lätt att tvätta bort med varmt vatten och tycker att förpackningen är stilren och känns lyxig! Gillar du 38c mascaror skulle jag absolut säga att denna är värd att testa!😍
Jag har testat 38c volume & lenght mascara under ett par
Sara Linnea
Beauty Star
01/03/26-21:15
BeautyAct 38°C Volume & Length Mascara Jättefin vardagsmascara som verkligen sitter på plats hela dagen och är lätt att tvätta bort på kvällen. Jag älskar den kompakta borsten som gör det lätt att komma åt både underfransarna och inre ögonvrån utan att kladda. Den levererar fin längd, men inte speciellt mycket volym. Det gör mig inte så mycket, eftersom jag ändå alltid föredrar längd över volym. Extra plus för att den är doftfri. Dessutom lämnar den varken flagor eller fläckar efter sig när den tvättas av. Jag kan se hur det här kommer bli en trogen följeslagare under sommaren, när huden blir lite klibbig av värmen och andra mascaror börjar smälta.
Matilda
Beauty Pro
01/03/26-17:14(redigerad den 01/03/26-17:17)
Tack @KICKS för att jag fick äran att testa BeautyAct cream bronzer i färgen Honey breeze. First impression: förpackning upplevs något plastig och lite billig. Locket är av den typen där fingeravtryck lätt kommer fastna, vilket gör att den lätt kommer se smutsig ut. Trots att förpackningen ser lite billig ut tycker jag det silvriga locket ändå är fint och förpackningen är enkel och smidig vilket gör den lätt att resa med. Krämbronzern är otroligt krämig och mjuk, färgen är något varmare än vad jag är van vid men tycker absolut inte den ser orange ut. Produkten smälter in jättefint i huden, blendar väldigt lätt och blir inte alls fläckig. Jag har använt den ovanpå foundation och applicerat den med både borste och svamp och tycker det funkar lika bra med båda. Den är lagomt pigmenterad vilket gör det lätt att jobba med och bygga upp. Den ser dessutom väldigt naturlig och fin ut på huden. Det enda negativa är att den bara finns i 2 färger, vilket är synd för det exkluderar många. Jag hoppas därför att de kommer släppa denna i fler färger så fler kan använda den. Det har blivit en ny favorit krämbronzer för min del! Den skulle fått 5/5 stjärnor om det inte vore för det dåliga färgutbudet, därför får den nu endast 4/5 ✨️
Tack @KICKS för att jag fick äran att testa BeautyAct cream
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour
Karin
Beauty Pro
01/03/26-15:09
Jag har fått prova BeautAct skin glow-up. Den har helt oväntat seglat upp som en favorit och ett måste i min sminkrutin. Har tidigare endast använt high-lighter då och då i min dagliga sminkning och då i fast form. Dena flytande formula är enkel att applicera och blanda in i övriga sminkning. Gillar att den ger ett naturligt skimmer och jag känner mig naturligt och fräsch när jag använder denna produkt. Jag använder den högt på kindbenen, nästipp, amorbågen samt mellan ögonbrynet och ögonlocken, duttar ut med fingret och sedan blandar jag det med en borste för att få till ett naturligt glow.
Jag har fått prova BeautAct skin glow-up. Den har helt
Ida
Beauty Pro
28/02/26-21:03
🌼Tack @KICKS för att jag fick förtroendet att bli beauty tester av moroccanoil treatment mist. Lite om mitt hår: Jag har långt hår och mycket hår men tunna hårstrån. Mina längder är ganska torra medan mitt hår vid skalpen blir fettigt lätt. Förpackningen: Förpackningen tyckte jag va fin och kändes lite lyxig eftersom de var en glasflaska med en fin brun färg och ingen plastflaska. Sprejen på flaskan krånglade lite för mig först genom att den gjorde något konstigt ljud men dagen efter va de borta och fungerade som den skulle. Min åsikt om produkten: Jag tycker den luktar väldigt gott och lagom. Jag testade produkten i ca 2-3 veckor. Under testandet testade jag både i torrt och fuktigt hår. De jag upplevde var att de vart lite mjukare och fick lite glans men upptäckte att mina längder skulle behöva mer återfukting. Detta gör att jag skulle behöva ta bra mycket produkt tillskillnad från vad jag behöver från en vanlig hårolja iallafall vad jag upplevde. Priset: Produktens pris tycker jag är lite dyrt eftersom mina längder behöver mycket fukt vilket gör att den kommer ta slut ganska fort. Sammanfatting: Produkten var inte riktigt något för mitt hår utan vanlig hårolja upplever jag funkar bäst för mig. Priset kan diskuteras men den kan absolut vara värd priset för en annan då hår är så olika. Jag tycker absolut att man ska pröva den om man varit nyfiken på den och passa på isånafall när den är på rabatt.😊
🌼Tack @136092963 för att jag fick förtroendet att bli
Treatment Mist 25 ml
Seda
Beauty Pro
28/02/26-15:37
BeautyAct Soft Glow Cream Bronzer Krämig och lätt att blenda, ger ett naturligt solkysst glow. Doften är mild och diskret – perfekt för vardagsbruk.
BeautyAct Soft Glow Cream Bronzer Krämig och lätt att
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour