/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Rawan
Beauty Pro
23/02/26-23:52
Fick chansen att testa BeautyAct Soft Glow Cream Bronzer i nyansen Honey Breeze. Den ger ett naturligt resultat och mjukt lyster snarare än en kraftig contour effekt. Formulan är lätt och smidig att arbeta med. Den ger en sunkissed look, alltså något naturligt, enkelt och mer vardagligt som går att bygga upp. Jag tycker att färgtonen på Golden Hour är balanserad då många bronzers kan lätt bli för orangea eller för gråa, men i denna är mer neutral och varm som ger ansiktet värme utan att se onaturlig ut. Färgen passade min hudfärg och ton, men fler färger skulle behövas alltså att den ska vara mer inkluderande då den finns endast i två färger vilket är ett minus. Förpackningen är enkel och lätt att med på resor då den inte kan gå sönder, men detta gör också så att produkten känns billig och lätt. Jag skulle rekommendera produkten för en härlig enkel sunkissed look och jag skulle ge den 5/5 stjärnor för att den uppfyller sitt syfte men fler färger att välja mellan skulle uppskattas🥰✨
Fick chansen att testa BeautyAct Soft Glow Cream Bronzer i
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour
Maariah
Beauty Pro
23/02/26-21:10
Jag vill först och främst tacka KICKS för att jag fick möjligheten att testa denna fantastiska Beauty Act 38°C Volume Mascara. Den har snabbt blivit en favorit i min sminkrutin. Den ger fransarna en riktigt fin volym utan att klumpa sig, och resultatet ser både fylligt och naturligt ut. Det jag särskilt uppskattar är 38°C-formulan – mascaran sitter på plats hela dagen men är ändå superenkel att tvätta bort med varmt vatten, vilket är perfekt för känsliga ögon. Borsten separerar fransarna bra och gör appliceringen smidig, även på de nedre fransarna. Jag kan varmt rekommendera den till alla som vill ha volym med ett hållbart men skonsamt resultat. 💖
Filippa
Beauty Pro
23/02/26-20:34
Hej alla Beauty testers! Nu har jag fått testa 38 °C Volume & Length Mascara. Jag är glatt överraskad, då den ger ett naturligt resultat och lyfter fransarna på ett fint sätt. Jag har naturligt långa fransar, och den här mascaran gör verkligen att de kommer till sin rätt. Framför allt upplever jag att den lyfter fransarna fint från roten, vilket ger en mer öppen och pigg blick utan att det ser överdrivet ut. Jag skulle säga att formulan är lätt att arbeta med och klumpar inte, även om man applicerar flera lager. Den separerar även fransarna snyggt och ger en mjuk volym snarare än en tung, dramatisk effekt. Hållbarheten är bra under dagen och den smular inte nämnvärt. Ett extra plus är att den tvättas bort med varmt vatten (ca 38 °C), vilket gör borttagningen väldigt smidig utan att man behöver gnugga med stark remover. En riktigt bra vardagsmascara för dig som vill framhäva dina naturliga fransar med extra lyft och definition. Ni som hunnit testat, vad tycker ni?
Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni hunnit testa 38 °C Volume & Length Mascara ännu?
11Bidrag
Jaa, så imponerad över resultatet!
Tyvärr inte ännu, men ska absolut göra det:)
38⁰C Volume & Lenght Black
Sofia
Beauty Pro
23/02/26-19:20
Jag har fått testa BeautyAct Full Effect mascara. 👁 Jag är väldigt positivt överraskad, detta är en riktigt bra mascara! 😍 Nu har jag bara använt den ett par gånger, men mascara är en sån produkt som jag vet efter typ första appliceringen ifall jag gillar den eller inte. Med den här mascaran har jag bara två klagomål och de är inte ens riktiga klagomål. 😄 1. Den är lite väl blöt och smetar sig lätt när man applicerar den – men det gäller typ alla mascaror när de är nya så det kommer gå över efter några användningar. 2. Borsten är väldigt lång, vilket gör det lite svårare än nödvändigt att komma åt de små fransarna i ögonvrån. Jag hade föredragit en lite kortare borste med längre piggar som separerar bra. Men borsten är bra, bara inte perfekt. 😊 Fransarna blir långa, intensivt svarta, böjda och separerade. 🤷🏼‍♀️ Finns liksom inget att klaga på, jag får ett sjukt fint resultat! Jag är väldigt nöjd. ☀️ Den är också lätt att få bort med micellärvatten, men har hållit sig hur fin som helst hela dagen utan att smula eller kladda sig. Trots att det blåste på mig så att jag blev tårögd. Jag har enbart ett lager mascara på, och bilden är tagen ungefär 12 timmar efter att jag sminkat mig. Kan varmt rekommendera BeautyAct Full Effect mascara! ✌🏻
Jag har fått testa BeautyAct Full Effect mascara. 👁  Jag är
Full Effect Mascara Intense Black
Esther
Beauty Star
23/02/26-18:49
Jag har fått prova BeautyActs Soft Glow Cream Bronzer. Tycker den är lättarbetad, smälter fint in i huden och ger lyster. Jag är ganska torr i huden och upplever inte att den blir fläckig. Jag är väldigt ljus i huden och provade färgen honey breeze och upplever den tyvärr för orangea nu under vintern. Men hoppas den kommer passa till sommaren!
Sahar
Beauty Star
23/02/26-17:50
Har nu använt Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk i ungefär en månad och här är mina ärliga tankar ✨ Mitt hår blir fettigt ganska fort, är frizzigt men inte överdrivet – mer så där småflygigt och extra stökigt när det är statiskt på vintern. Och där tycker jag faktiskt att den här har gjort skillnad. Den lägger ner frizz utan att tynga ner (vilket jag var rädd för eftersom mitt hår lätt blir fett). Jag använder mest i längderna och undviker hårbotten, då funkar det jättebra. Plus att den hjälpte mycket mot det statiska nu under vintern 🙌 Doften är helt magisk – salongskänsla direkt. Enda nackdelen är sprayen som ger ganska mycket produkt, så håret kan bli lite för blött. Om man ska styla är det bra att vänta tills det torkat.  Perfekt för dig med lite frizz och statiskt hår som vill ha glans utan att det känns tungt.
Har nu använt Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk i
Marina
Beauty Star
23/02/26-16:12
Jag har fått äran och vara testpilot till denna fantastiska produkt. Den är jättefin på huden, jag blandar den tillsammans med en borste och en kräm blush för att få det där extra glowet på mitt smink. Sitter fint hela dagen även på min torra hy. Trevlig konsistens, lite mer åt det rinniga hållet vilket jag tycker om för då är det lättare att blanda ut tillsammans med någon annan produkt. Ingenting och klaga på. Toppen produkt.
Jag har fått äran och vara testpilot till denna fantastiska
Love
Beauty Pro
23/02/26-14:38
Jag har fått testa BeautyAct cream bronzer i färgen Golden hour, som är den varmare nyansen. Denna krämbronzer har en helt otrolig formula! Den smälter in i huden, blendar perfekt, blir inte alls fläckig och ser så fin ut. Jag har använt den efter foundation och innan jag lägger puder och den är så lätt att jobba med. Den går att bygga upp men tycker den är perfekt pigmenterad som den är. Den lägger sig så naturligt och fint på huden! Färgen är riktigt bra tycker jag. Jag föredrar en varmare bronzer men som inte blir alldeles för orange, vilket denna verkligen lyckas med! Än så länge har jag bara testat den på ansiktet men står att den även funkar bra för kroppen och kan absolut tänka att den kan vara fin på kroppen också när man är lite solbränd, har lättare kläder och vill skulptera tex nyckelben. Första intrycket va att förpackningen ser lite billig ut med en plastig botten och gillar inte hur ens fingeravtryck lätt fastnar på locket. Men förutom fingeravtrycken så gillar jag ändå förpackningen trots att den ser billig ut. Den är väldigt lätt så enkel att ha med utan att den blir för bulkig eller väger mycket, vilket är perfekt för resor. Man får även väldigt mycket produkt som kommer räcka en länge! Detta har helt klart blivit en ny favorit krämbronzer! ✨
Jag har fått testa BeautyAct cream bronzer i färgen Golden