/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nora
Beauty Pro
07/04/26-13:54
Jag har testat Sensai Total Lip Treatment ett tag nu och måste säga att jag har lite blandade känslor. Först och främst känns den verkligen superhärlig på läpparna och huden runt omkring. Den är silkeslen, återfuktande och läpparna känns direkt mjuka och omhändertagna efter applicering. Ett stort plus är också att min hud, som är väldigt känslig, inte har reagerat negativt alls. Däremot tycker jag tyvärr inte att den riktigt lever upp till alla sina löften. Jag kan inte se någon tydlig förbättring när det gäller fina linjer, fyllighet eller huden runt läpparna, vilket jag ändå hade hoppats på med tanke på att det är en mer avancerad behandling. Jag kommer absolut fortsätta använda den ett tag till eftersom jag misstänker att det kan vara en produkt som kräver längre tid för att visa resultat. Just nu landar den dock på 3 av 5 från mig. En skön och lyxig produkt, men jag hade önskat lite mer synliga effekter 💕
Jag har testat Sensai Total Lip Treatment ett tag nu och
Alexa
Beauty Pro
06/04/26-18:21
Jag har använt produkter från Nioxin ett tag och jag är nöjd. Schampot rengör hårbotten bra utan att torka ut håret. Balsamet gör håret mjukt och lätt att borsta. Behandlingen för hårbotten känns fräsch och skön. Efter några veckor märker jag att mitt hår är mycket glansigare. Håret ser också friskare ut än tidigare. Jag tycker att håret känns lite tjockare och får mer volym. Doften är mild och trevlig. Förpackningarna är enkla att använda och jag kan rekommendera dessa produkter!😍❤️
Jag har använt produkter från Nioxin ett tag och jag är
System 4 Scalp Treatment 100 ml
Wilma
Beauty Pro
06/04/26-12:51
Jag fick turen att få hem och testa Bubble Slam Dunk Hydrating Moisturizer!😍❤️ (Tack Kicks❤️❤️) Jag har nu använt denna i en vecka och tänkte dela med mig hur den fungerat för mig och hur det kändes redan efter första användningen!❤️ Första användningen: Den känns lätt på huden, känns även redan återfuktande och går in i huden snabbt vilket är bra, man känner sig inte kladdig efteråt som vissa moisturizers gör.😍 Efter jag använt den 2 gånger varje dag i en vecka: Min hud känns så mycket jämnare och mer återfuktad. Under de kyligare perioderna om året så brukar jag få en väldigt torr hud och en rödare och mer ojämn hudton, samt massa röda spots som kommer här och där. När jag använt denna under en vecka så ser jag skillnad redan nu, huden känns jämnare, inte alls samma rodnad och ojämn ton, samt mindre spots (knappt inga). Så för mig fungerar den verkligen jättebra!🥰 Overall recension: Burken och designen är så fin, älskar att krämen kommer ut i form av en blomma. Så fin! Krämen är helt vegansk, utan färger, utan parfym och mycket mer. Jag har lite svårt för dofter generellt och denna kan jag inte säger att den luktar ”gott”, men doften känner man bara när man applicerar den och sedan känner man inget av den efter man smörjt in den i ansiktet så det gör det lättare för mig. Parfymfria produkter är det bästa för huden absolut, men vissa krämer håller i en konstig doft som du kan känna en längre period innan den går in i huden, denna gör som tur inte det. Men som sagt, jag är känslig för doft som känns ”udda”, jag vet inte hur jag ska beskriva det, haha! Men denna kräm sjunker in i huden så snabbt att jag knappt ens känner av den, vilket är perfekt för mig och säkert många andra som vill använda parfymfria alternativ till krämer och också kan ha svårt för olika parfymfria dofter. Krämen känns lätt på huden och lämnar den inte kladdig efteråt som en del krämer tyvärr gör, vilket jag ÄLSKAR!😍 Den gör huden så mjuk och len, samt håller den återfuktad och mjuk hela dagen ut! Detta kommer verkligen vara en produkt som jag kommer fortsätta att använda framöver och köpa fler gånger! 🫶 Till alla er med torr och/eller känslig hud, jag rekommenderar verkligen denna! 😍 5/5 stjärnor från mig ⭐️ En ny favorit❤️
Jag fick turen att få hem och testa Bubble Slam Dunk
Slam Dunk Hydrating Moisturizer 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
05/04/26-17:44
Ni kan nog förstå entusiasmen när jag insåg att jag hade blivit utvald till att testa Sensai! Det dyraste jag nog någonsin kommer få på min hud! (disclaimers längst ner) Jag fick hem Sensai Comforting Barrier Mask, en mask som ska lugna, stärka hudbarriären, jämna ut huden och såklart återfukta. Den passar torr och känslig hud. 💧 Min hud: torr och i viss mån känslig, eller kanske snarare reaktiv. 💧 Hur jag använt produkten: som beskrivet, dvs morgon och kväll efter hela min vanliga hudvårdsrutin. Den ska alltså appliceras efter ens vanliga kräm. Jag har använt den i drygt tre veckor. 💧 Känslan i produkten: det här är en väldigt len och mjuk mask som jag känner sjunker in förvånansvärt snabbt i huden. Den är parfymerad, doften ska vara lugnande och jag tycker att den luktar lyxigt. Tack och lov är doften inte allt för påträngande och lägger sig ganska snabbt. 💧 Hur den funkar med andra produkter: den sjunker som sagt in i huden mycket bättre än jag trodde, jag var lite orolig för att slabba på den här över alla andra produkter. Den kan smula en del om man råkar ta för mycket av antingen sin vanliga kräm eller den här masken. Den funkar också bra under smink, både med och utan primer. 💧 Mina tankar om Sensai Comforting Barrier Mask: jag tycker att den är jättehärlig att använda, inget snack om saken. På ett sätt kan jag tycka att det är lite överflödigt att använda både dag- eller nattkräm och den här masken över det två ggr om dagen. Trots det har jag vissa dagar känt mig stram i huden. Jag tycker också att det är lite märkligt att man i en produkt riktad till torr och känslig hud ändå har med hela 5 vanliga allergener. Rent resultatmässigt är det lite svårt att bedöma. Om hudbarriären reparerats vet jag ju inte. Den känns däremot absolut lugnande och väldigt behaglig att ha på huden, men till det priset som den faktiskt kostar tycker jag att man nästan ska få förvänta sig underverk. Har det varit en lyxig upplevelse att testa den här? Definitivt. Känns det som en nödvändig produkt? Nja. Skulle jag köpa den för 1965 kr? Aldrig. Sensai Comforting Barrier Mask får i slutändan 3/5 möjliga stjärnor av mig, det är inte på något sätt en dålig produkt om man vill lägga så mycket pengar på den (disclaimer 1: den här produkten innehåller linalool, något jag är konstaterat allergisk mot. Jag visste innan att en del av Sensais produkter innehåller det men jag valde att anmäla mig ändå då det handlar om en dosfråga för mig. Jag har tagit bort linalool från ALLT i mitt liv och har aldrig fått reaktioner i just ansiktet varpå jag bedömde att jag trots allergi skulle kunna utvärdera den ändå. Jag har inte reagerat med allergi under det här testet. Disclaimer 2: bilden är tagen precis i början av testperioden, därför ser burken mer full ut än vad den är nu)
Ni kan nog förstå entusiasmen när jag insåg att jag hade
Comforting Barrier Mask 60 ml
Malin
Beauty Pro
05/04/26-15:50
Har genom Kicks Beauty Talks får testa denna produkt. Tack för det! 💞 En härlig behandling för oss som tappar hår lätt. Jag har nu användt denna produkt under två veckor och till en början så älskar jag doften! Gillar inte mint-doften nioxin vanligen har men denna har en härlig doft (frisördoft). Enkel flaska som man sprayar ut produkt i hårbotten. (Bättre flaska än kerastases serum för håravfall). Går enkelt att massera in i hårbotten och lämnar ingen tung eller flottig känsla vilket vi gillar! Hur var det då med att tappa mindre hår? Jo något skulle jag ändå säga. Är inte lika mycket hår i duschen eller i hårborsten längre. Jag tror att man behöver använda den längre för att se mer resultat men enligt min fungerar den! Håret känns även starkare och tjockare efter användning. Produkten är inte så dryg vilket drar ner betyget lite
Har genom Kicks Beauty Talks får testa denna produkt. Tack
Mimmi
Beauty Pro
05/04/26-10:08(redigerad den 05/04/26-10:20)
Sensai Cellular Performance Lotion II Moist! Jag har testat denna produkt i ca 4 veckors tid. Förpackningen och flaskan känns väldigt lyxig och fin och passar ihop med det fina rosa innehållet som har en svag doft av ros som känns väldigt behaglig och skön mot ansiktet! Jag använde tonern i ca 4 veckor, så jag verkligen kunde avgöra om den passade en person med känslig hy! Att produkten innehåller parfym var inget jag reagerade på och jag blossade inte upp eller blev röd om kinderna! Jag reagerar lätt på olika produkter och har en väldigt känslig hy, så därför är jag väldigt försiktig när jag provar nya produkter! Känslan när jag lade tonern i ansiktet vad härligt och uppfriskande och man kände en svag rosdoft, det kändes väldigt lyxigt och friskt! Ansiktet kändes mjukt och lent och rent! Jag använder tonern både morgon och kväll och den går fint ihop med mina övriga produkter! Konsistens var som vanligt vatten 💦 Och det var lätt att få ut lagom mängd produkt på bomulls rondellen! Man får en fräsch, frisk och uppfräschad hy! Jag tycker mycket om denna produkt som känns båda lyxig och fin! Jag ger denna 4/5 på grund av lite högt pris! Tack snälla Kicks för jag fick möjligheten att testa denna fina produkt 🩷 Går ej att tagga!
Sensai  Cellular Performance Lotion II Moist! Jag har testat
Hiba
Beauty Pro
04/04/26-12:57(redigerad den 04/04/26-13:01)
Hej alla!!  Jag har fått möjligheten att testa Viva La Juicy Noir Fragrance Mist från Juicy Couture och har använt den ett tag nu. Doften är verkligen jättegod, lite söt, blommig och fräsch. Enligt min kille luktar den lite som shampoo, typ nyduschad vilket jag faktiskt kan hålla med om, och det gör att den känns väldigt ren och vardaglig. Den funkar bra när man bara vill lukta fräscht och inte ha en för stark parfym, vilket jag gillar. Däremot håller doften tyvärr inte så länge, kanske runt 2-3 timmar, så man behöver fylla på mycket under dagen. Eftersom den försvinner ganska snabbt är jag lite osäker på om jag hade köpt den själv, även om doften är väldigt behaglig. Men som en lätt, billig och fräsch vardagsdoft är den ändå riktigt bra!
Hej alla!!   Jag har fått möjligheten att testa Viva La
Viva La Juicy Noir Fragrance Mist 253 ml
Perlita
Beauty Pro
03/04/26-20:39(redigerad den 03/04/26-20:40)
Har varit så nyfiken på bubble produkter och nu har jag fått äran och testa! Tack kicks 🥰😍Förpackning Förpackningen är enkel och smidig. Lätt att använda och man får ut lagom mycket produkt. Fint också med att det blir formad som en blomma när man trycker ut kräm! 🌸 Konsistens och lukt Krämen är mjuk och lätt att smörja in. Den känns skön på huden. Doften är mild och fräsch, luktar som en kräm utan parfym. Resultat Jag tycker den återfuktar bra. Det är en kräm som går snabbt in i huden och känns inte kladdig. Huden känns mjuk och återfuktad efteråt. Prisvärd!!
Har varit så nyfiken på bubble produkter och nu har jag fått
Slam Dunk Hydrating Cream Moisturizer 30 ml