/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
27/04/26-17:37
Testat denna produkt i nästan 2 månad (vilket jag tycker är den tid som många produkter behöver) Denna produkten luktar väldigt mycket och inte en doft som jag är så förtjust i. Jag har testat liknande produkter som jag känner har gett mig mer resultat. Vet att denna är mångas favorit, men den klaffade inte med mig som jag hade önskat😩 Gillar dock att den inte gör håret äckligt eller fettigt när man använder den!! Men produkten får ändå 1/5 av mig💇‍♀️
Testat denna produkt i nästan 2 månad (vilket jag tycker är
Hair Fall Defense Treatment 70 ml
Mimmi
Beauty Star
27/04/26-16:42
Jag fick hem Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil att testa från Kicks för några veckor sedan vilket var väldigt kul!✨ Jag brukar inte använda så många ögonbrynsprodukter förutom ögonbrynsgel så det var roligt att testa en produkt som jag inte brukar använda. Pennan hade en borste på ena sidan och själva pennan på den andra sidan. Spetsen var väldigt smal vilket gjorde det enkelt att använda den, även för någon som inte är så van. Jag tyckte även att det gick att få till smala fina streck på brynen. Produkten höll även under dagen vilket jag uppskattar. Sammanfattningsvis är det en bra produkt som jag skulle rekommendera till andra om du vill få till fina ögonbryn, även för en nybörjare 🌸
Jag fick hem Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil
Archibrow Brow Pencil Granite
Emma
Beauty Star
27/04/26-13:11
Jag har fått testa the Deep Retreat – Facial Scrub & Lermask från Benefit och jag har kombinerad hy 🌸  Förpackningen kommer i en liten plåtburk och masken är i lila färg, som sedan på ansiktet torkar till en blåare nyans. Jag använde mig av mask-borste vid påförande och tyckte att den kändes dryg. Det behövdes lite produkt för att täcka hela ansiktet och jag gillar konsistensen av "lera" som är lite kylande. Jag tyckte att masken torkade fort, vilket jag gillar! Till skillnad från många andra lermasker som jag upplevt kan vara kladdiga en längre tid. Jag gillar hur man verkligen känner av hur den torkar och stelnar. Masken ska vara på i cirka 30 minuter och jag lät den torka in lika länge. När jag sköljde av ansiktet, gjorde jag cirkulära rörelser för att känna av "scrub"-effekten. För att vara en por-rengörande mask/skrubb, tycker jag ändå att den var försiktig mot hyn och doften är väldigt subtil, som en dov doft av citrus. Jag fick ett otroligt glow och känner mig både gnugg-ren och återfuktad! Jag hade dock inte så mycket porer sedan innan, men märker större skillnad på glow. Det enda minuset jag har är förpackningen, vilket gärna vill kladda med twist-kork i aliminium. Trots att jag var försiktig, kom det ändå produkt på förpackningen. I det stora hela, 8/10 pussar! 💋
Jag har fått testa the Deep Retreat – Facial Scrub &
Smooth Pores 101 Set 42 ml
Jasia
Beauty Star
27/04/26-13:05
Jag har fått chansen att testa Final touch shimmering oil i min rutin och här kommer min ärliga recension 🌟 Den känns lätt på huden och inte alls kladdig. Den ger ett naturligt glow. Jag testade även lite i håret och det gav fin glans utan att tynga ner. Doften var faktiskt det som stack ut mest för mig och den påminner om fizzpops vilket jag personligen gillade jättemycket, även om det kanske inte är för alla. Den är dock glittrigt så försiktig när ni använder. Det är en extra produkt, 2 in 1 om man vill dofta gott i håret och få lite naturligt glow i kroppen men inget måste! Tack för att ni läste ❤️
Jag har fått chansen att testa Final touch shimmering oil i
Kristina
Beauty Pro
27/04/26-13:00(redigerad den 27/04/26-15:33)
Jag har fått äran att få testa Hairlust Final Touch™ Shimmering Oil och är alltid lika tacksam för att komma med och få testa. Tusen tack Kicks! Hairlust är ett danskt hårvårdsbrand med skandinaviska principer nära hjärtat i varje aspekt av företaget. 🧡 Beskrivning av produkten. En vårdande och skimrande kroppsolja som ger både ditt hår och din hud skimrande lyster. Denna lyxiga kroppsolja med glitter innehåller en blandning av fem ekologiska oljor från baobab, kokosnöt, oliv, mandel och solros för intensiv återfuktning, skydd och slående glans. Den är dessutom fri från parabener, mineraloljor och uttorkande alkoholer. 🧡 Första intrycket Väldigt oljig och skimrande. Inte glittrig som man tror först utan mer skimrande på huden. Den känns återfuktande och sitter kvar på huden långt efter att jag tagit på den. Lite mer försiktig med att ta för mycket i håret då den är ganska oljig. Men att lägga den utanpå hårstråna som ett skal ger ett fint skimmer på håret. Du får ett mer glansigt hår helt enkelt. 🧡 Funkade den? Absolut. Superfint och glansigt hår av att använda den. Doften är fin och behaglig och inte stark som sitter kvar länge. Min hud känns väldigt mjuk länge efteråt och ser vackert skimrig ut. Jag kan tänka mig att den blir riktigt snygg på sommaren. Även efter flera timmars användande av kläder ovanpå oljan, ser huden skimrig ut och doftar fortfarande gott. 🧡 Förpackningen En glasflaska med pipett känns fräscht. Viktigt är att flaskan skakas ordentligt innan användning så att skimret blandas med sin olja. 🧡 Hur känns den på? Oljig och ganska ”fet” men som sjunker in i huden ganska snabbt. Ger en svag, och behaglig doft av kokos och mandel. I håret känns den inget alls mer och ger ett riktigt fint skimmer, om man tar lagom mycket. 🧡 Min slutsats + Ekologiska oljor och fri från parabener, mineraloljor och uttorkande alkoholer. + Underbart skimmer på huden utan att glittra för mycket + Ger rikligt med skimmer i håret + Väldigt dryg + Lättanvänd + Ger glans + Tynger inte ner håret + Doftar riktigt fint + Prisvärd - Inget för min del 🧡 Den får 5/5 💫 Är det en keeper? JA – speciellt min hud älskar denna! Kommer jag att köpa den igen? Säkert. Blev även nyfiken på deras andra produkter för håret. 🧡 🌞Hoppas detta gör dig nyfiken på produkten 🌞 på bilden är det hand utan olja till vänster och hand med olja till höger.
Jag har fått äran att få testa Hairlust Final Touch™
Final Touch™ Shimmering Oil 45 ml
ritika991
Beauty Pro
27/04/26-12:37
I have tested ecooking's AHA+BHA mask for quite some time now and I have feel that it is a decent product nothing crazy or miraculous. It have kind of moisturizing after effect and does not leave your skin feeling too dry or flaky. It is color-free but does have very slight acidic smell to it, and nowhere on the packaging it tells you about the ingredients or about the percentage so that is a bummer for me. You will not miss out on anything magical if you don't buy this one.
AHA+BHA Mask 50 ml
Jessika
Beauty Pro
27/04/26-10:35(redigerad den 27/04/26-10:36)
Jag har fått testa Guess Iconic sublime EDP 💕 Detta är en sådan doft jag brukar kalla vattning, fast det inte är ett riktigt bra ord för den doftar mycket. Men du vet alla de där blå parfymerna som har mycket doft men ingen tyngd - blir det mer begripligt?! När jag undersöker hur man ska beskriva den här doften landar jag dock i att akvatisk kan vara rätt ord för det jag kallar vattnig. Inledningsvis tycker jag att den påminner mycket om Georgio Armani Acqua di Gioia. Kardemumman som utlovas i öppningen upplever jag tyvärr inte alls. Det är annars en doft jag verkligen uppskattar, så det var synd att den inte framträdde på mig. Men blommig med en touch av syrlig citrus är den absolut. Doften av Jasmin och Lotus är särskilt framträdande och något jag starkt förknippar med sommardofter. Doften mognar bitvis på min hud och efter ca 1timme framträder en lätt, varm vaniljdoft. Den tar inte alls över men gör doften varmare och fylligare än vid första sniffen. Även en något söt trädoft dyker upp ungefär samtidigt vilket ger en naturlig värme till den annars lätta doften. Denna tror jag kan bli en ny favorit i sommar 🌸☀️
Jag har fått testa Guess Iconic sublime EDP 💕  Detta är en
Iconic Sublime Eau de Parfum 30 ml
NAS
Beauty Pro
27/04/26-10:12(redigerad den 27/04/26-12:03)
Thank You kicks for the opportunity to try benefit The Pore Fessional smooth sip🩵🩷A refined addition to my skincare routine ✨ This lightweight, water-based moisturizer delivers an immediate sense of hydration, leaving the skin soft, smooth, and comfortably refreshed. The texture is elegant and absorbs beautifully without any heaviness. It does carry a fairly strong fragrance, which may not appeal to everyone, especially those who prefer more subtle formulations. In terms of pore refinement, I didn't notice a dramatic difference—although this may vary depending on individual skin texture.with make-up You feel like its smooth and stays for a long time The packaging is well-designed However, the size is relatively small considering the price point.Overall , a pleasant hydrating formula that performs well as a daily moisturizer, with a more sensorial than transformative effect.
Thank You kicks for the opportunity to try benefit The Pore
The Porefessional Smooth Sip Moisturizer 50 ml