/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Darin
Beauty Star
24/04/26-22:30
Helt okej parfym. Påminner mycket om Sauvage, kanske lite för mycket. Den skulle varit mycket bättre om den fräscha och peppriga doften balanserats ut med något sött. Doftar ändå gott.
Iconic Men Eau de Parfum 50 ml
Cassandra
Beauty Pro
24/04/26-12:51
Jag har fått möjligheten att testa Benefit The POREfessional Degunker – För pormaskar & porrengöring. 💜 Går bäst beskriva som 2 i 1 produkt. När jag skruvar av korken kommer själva verktyget fram som ska vara behjälplig i att trycka ut pormaskar. Skruvar jag av verktyget så kommer jag åt att trycka ut produkt från tuben. En ljusblå/grön-ish färg på den. Tycker inte den har någon specifik doft. Lätt att applicera. Behövs inte mycket produkt. Jag har valt att vid de tillfällen jag testat den att enbart använda det i t-zonen, dvs panna, näsa och haka. Vid första tillfället jag använde den så hade jag på den i 15 minuter (enligt beskrivning ska den vara på 15-30 min.) För att efter produkten sköljts av använda verktyget för att smidigt trycka ut pormaskar då produkten är tänkt att öppna upp för detta. Jag tycker inte att verktyget var smidigt. Försökte använda vatten på den för att minska ”friktionen” men det var inte hjälpsamt. Tyckte snarare det gjorde ont och huden visade tydligt att den inte tyckte om detta. Blev lätt svullet på områden. Fick väl ut lite juck, den var absolut bra på platser där jag hade tydliga pormaskar. Övrigt har jag snarare Sebaceous filaments. Vilket inte går att ta bort utan att det magiskt kommer tillbaka igen. Tyckte möjligen produkten hade något åtdragande effekt men där upplever jag att det finns andra produkter, som är mer prisvärda för syftet. Andra tillfället använde jag enbart produkten då jag inte vill utsätta huden för mer risk för skador. Och då 20 minuter. Tyckte inte det blev någon större skillnad. Dock tror jag absolut denna kan vara gynnsam för personer som har mycket pormaskar. Då tror jag den absolut gör sitt jobb! Men för mig som snarare har ”större” porer så ger jag inte många stjärnor. De stjärnor den får är främst utifrån design.
Jag har fått möjligheten att testa Benefit The POREfessional
Porefessional Degunker Benefit Porefessional Degunker
Mariette
Beauty Star
24/04/26-12:19
Jag är så glad och tacksam över att ha blivit utvald att testa en produkt från Benefit! 🩷 Har aldrig prövat någon produkt tidigare från dom. Jag hade turen att få testa deras mascara Bad gal BANG! Denna mascara ska ge väldigt mycket volym och hålla fransarna böjda i upp till 36h. Jag har inte testat i så många timmar men dom håller böjen och smular ingenting under en heldag i alla fall och tror inte så många behöver längre tid än så 😊 Gillar borsten då de är en sån borste jag brukar använda men formulan är lite för torr. Jag kan inte lägga på flera lager och få lika långa fransar som jag brukar. Men fransarna är precis lika fina på kvällen när jag ska tvätta bort sminket som när jag tar på den på morgonen. Så jag ger ändå mascaran 4 ⭐️ av 5.
Jag är så glad och tacksam över att ha blivit utvald att
BANGIN’ Lashes - Badgal Bang Benefit Mascara Set + gratis min
Adisa
Beauty Star
24/04/26-08:21
Jag har fått äran att testa Anastasia archbrow och jag är faktiskt jättenöjd 🥰✨ Den ger superfina, naturliga bryn och är lätt att bygga upp när man väl får in tekniken 💕 Dock skulle jag nog behöva en liiite ljusare nyans, men det är ju alltid svårt att veta utan att testa i verkligheten 🤭 I början tyckte jag den var lite svår att jobba med eftersom jag är van vid pomade – själva pennan kändes lite i vägen när jag skulle rita 😅 Men efter lite övning gick det mycket bättre! Överlag en riktigt fin produkt som jag absolut kan rekommendera 💖 ⭐️⭐️⭐️⭐️
Jag har fått äran att testa Anastasia archbrow och jag är
Archibrow Brow Pencil Granite
Saga
Beauty Pro
24/04/26-06:16(redigerad den 24/04/26-06:18)
Jag har testat bubble slam dunk hydrating cream i ett par veckor nu och måste verkligen säga att jag gillar den. Den är lätt med en god doft. Älskar en pump applikators och får produkten att kännas mer lyxig samt att man får ut lagom med kräm. Huden känns len och återfuktande efter användning. Jämförde även men en mycket dyrare återfuktande kräm och största skillnaden var hur krämerna kändes lite olika och olika doft. För denna pris klass skulle jag verkligen rekommendera denna produkt ! Det ända jag märket var att denna moisturizer inte gick ihop men ett av mina serum. Annars var det en toppen upplevelse.
Jag har testat bubble slam dunk hydrating cream i ett par
Slam Dunk Hydrating Cream Moisturizer 30 ml
Melina
Beauty Star
23/04/26-12:47(redigerad den 23/04/26-12:53)
Jag har fått prova Nioxin Anti Hair Loss Serum & har använt den 2-3 gånger i veckan i snart 1 månad. Efter ca 2 veckor upplevde jag att jag tappade mindre hår och nu efter en månad så känns håret närmast hårbotten mycket tjockare jämfört med längderna! En otrolig produkt! Den funkar även att använda flera gånger i veckan, då den lämnar ingen fet eller jobbig känsla efter applicering :). Enda nackdelen är att det tar ett tag innan man ser tydligt resultat :).
Jag har fått prova Nioxin Anti Hair Loss Serum & har
Emma
Beauty Pro
23/04/26-12:46
Jag har testat ”morning rays brightening eye cream” från Bubbles under en tid nu, och här är mina tankar 💚 Jag är alltid lite nervös när jag ska testa nya ögonprodukter då jag har lite känsligare hud och tidigare reagerat på olika ögonkrämer. Men denna har inte gett mig någon som helst reaktion, vilket är så skönt! Den är lätt att applicera, däremot kan jag tycka att ett ”tryck” ger lite väl mycket produkt då den är till för ett så pass litet ställe. Det står på produkten att den ska motverka mörka ringar, och jag tycker att den gjort det till viss mån. Jag har inte märkt en stor skillnad, men jag tycker mig uppleva att jag ser lite mer ”levande” ut även utan smink! Och Påtal om smink, så tycker jag denna funkar toppen under smink, har inte upplevt att det rullar av eller håller sämre. En trevlig ögonkräm som funkar bra för känslig hud och som håller det den lovar helt enkelt!⭐️
Morning Rays Brightening Eye Cream 15 ml
Issam
Beauty Star
23/04/26-09:55
The Pore fessional ett återfuktande serum som jag har använt den både dag/kväll återfuktar verkligen jag rekomenderar alla där ute som har synliga porer OBS går ej att tagga produkten