/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sarah
Beauty Star
15/05/26-12:21
Hej fina folket, idag har jag testat Re-charge black pepper från Molton Brown och här är vad jag tycker. Om du gillar varma, kryddiga dofter med en sofistikerad känsla så är denna just för dig😍 Det som gör den speciell är balansen då den är både kryddig och fräsch. Noten av svartpeppar är tydlig men mjuk, vilket gör att den fungerar både på dagen och kvällen. Jag tror att många kan tycka att den är mer åt den maskulina sidan, men det beror på om man själv är van sådana dofter eller inte. Själv kommer jag blanda den men andra mjukare dofter så att den kan komplimentera dem☺️
Hej fina folket, idag har jag testat Re-charge black pepper
Re-charge Black Pepper Eau de Parfum Travel Case Refill 7,5 ml
Naomi
Beauty Star
15/05/26-09:44(redigerad den 15/05/26-09:45)
CASHMERAN VANILLA Om du vill lukta old money, vanilj och självsäkerhet så är det här doften för dig. Jag skulle säga att doften är av den tyngre och varmare karaktären, med en hint av en orientalisk doft tack vare den rika vaniljen och mysk. En bra och god doft att ha om du vill osa confidence!😌
Välj en eller flera svar
Har du hunnit prova Cashmeran Vanilla?
14Bidrag
Ja, jag älskar den!
Nej inte än, men nu måste jag definitivt!
Nej, den har inte fångat mitt intresse…
Skicka
Cashmeran Vanilla Eau de Parfum 30 ml
Bedur
Beauty Pro
15/05/26-09:33(redigerad den 15/05/26-09:36)
Kylie Cosmetics Blush i Winter Kissed 2.0🩷 tack till @KICKS för att få ha testat denna fina rosa blush från Kylie Cosmetics! Detta är ett kräm + puder blush som är lätt att bygga upp, ska hålla upp till 12 timmar och vatten samt svett tålig! Jag tog det väldigt försiktigt med att bygga på för dessa typer av rosa blush brukar vara otroligt pigmenterade. Med denna tog jag flera omgångar och resultatet blev absolut inte kakigt. Väldigt fint resultat där jag ser soft matte effekten. Är jätte nöjd med denna🩷
Kylie Cosmetics Blush i Winter Kissed 2.0🩷 tack till
Hybrid Blush Slow Jam
Marion
Beauty Pro
15/05/26-07:25
Jag har fått testa denna ansiktsmask genom KICKS Beauty tester 💜 Först och främst, detta är en quickfix på burk! Den ger resultat på oljig t-zon och tydliga sebum på näsan efter EN användning. Jag var rädd att den skulle kännas uttorkande på sikt men jag har kört den några veckor nu och även om huden känns sådär skinande ren så lämnar masken inte alls den där strama känslan efteråt som många andra lermasker gör. Masken är dessutom mycket lättare att tvätta av än de andra lermaskerna jag testat, inte alls sådär hård och skorpig så man får gnugga med en blöt handduk efteråt för att få bort resterna. Denna tvättas enkelt av med ljummet vatten! Förpackningen är liten och smidig, produkten lätt att applicera och jag gillar färgen 💜🩷 Jag är 32 år gammal med lite fina linjer främst runt ögon, har blandhy som gärna vill bli yttorr. Allergener som är värda att nämna och varför: ⚠️Parfym - kan ge rodnad, sveda, klåda, knottror ⚠️Chlorphenesin - konserveringsmedel som kan irritera känslig hud ⚠️Växtextrakt, Opuntia coccinellifera flower extract (kaktusblomma) samt Crithmum maritimum extract (havsfänkål) - triggar kontaktallergi, särskilt om man är pollenkänslig ⚠️Bisabolol - Lugnande för de flesta, MEN: om man är allergisk mot kamomill/korgblommiga växter kan det uppstå reaktion
Jag har fått testa denna ansiktsmask genom KICKS Beauty
Ilmiyat
Beauty Pro
14/05/26-20:04
Jag fick testa Xlash Sheet Mask och tyckte verkligen om den! Min hud är oljig och känslig, men masken kändes väldigt återfuktande och skön på huden. Efteråt fick jag ett jättefint glow och huden såg plumpad och fräsch ut, som glas skin 😍 Glowet höll dessutom i sig flera timmar efter användning. Masken satt bra på ansiktet, enda lilla minuset var att hålen för ögonen var lite små, men det funkar ändå. Jag gillade också att den inte hade någon stark doft. Det bästa med masken var definitivt lystern den gav huden och jag skulle absolut kunna köpa den igen 🩷 Tack Kicks att jag blev utvald för att testa en produkt 💞
Jag fick testa Xlash Sheet Mask och tyckte verkligen om den!
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs
Daniela
Beauty Pro
14/05/26-16:00
Jag har testat Paula’s Choice 2% BHA Liquid Exfoliant ett tag nu och förstår verkligen hypen kring den här produkten. Jag har känslig och aknebenägen hy, så jag var först lite nervös att den skulle vara för stark – men jag blev verkligen positivt överraskad. Exfolianten känns lätt på huden, absorberas snabbt och lämnar ingen klibbig känsla. Redan efter några användningar märkte jag att huden blev jämnare, klarare och fick mer glow. Det bästa är hur effektiv den är mot finnar och tilltäppta porer – en finne jag hade försvann nästan över natten. Trots salicylsyran känns den skonsam och torkar inte ut huden. En riktigt imponerande produkt som lever upp till sitt rykte – stor rekommendation, särskilt för dig med känslig eller aknebenägen hy!
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Cecilia Therése
Beauty Pro
14/05/26-15:49
Jag fick äran att testa ”The PORE fessional, Good Cleanup” från Benefit” av Kicks. Det är en rengöringsgele som rengör ansiktet på djupet. Den är väldigt dryg och räcker länge, Jag har använt den morgon och kväll i två veckor efter jag tagit bort bort make-up med annan produkt. The pure clean up lyddrar lätt med lite vatten och det känns att den rengör ansiktet på djupet. Känns väldigt fräscht och huden känns len efteråt.
Jag fick äran att testa ”The PORE fessional, Good Cleanup”
Pore Care Routine Set
Nikolina
Beauty Star
14/05/26-12:15
Molton Brown Black Pepper EDP Travel size    Tack till KICKS för att jag fick testa parfymen.  Doften känns kryddig, lyxig, elegant och samtidigt varm utan att den är sådär tung så man får ont i huvudet. Den upplevs lite tyngre vid första applicering som sedan lägger sig utan att doften försvinner. Jag upplever den däremot som något mer maskulin och det var ett toppen alternativ även för min sambo. Uppskattar även travel sizen mycket då det är praktiskt att bära med sig och återapplicera vid behov 🫶🏼😍
Molton Brown Black Pepper EDP Travel size     Tack