/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Amanda
Beauty Pro
13/05/26-16:21
Har fått testa Amika superfruit star lightweight styling oil. Den skyddar mot värme och är perfekt för mitt blekta hår som behöver mycket skydd och olja utan att tynga ner. Den är lätt och doftar jättefräscht men inte någon tung doft som stannar kvar. Har använt den innan jag fönar håret och efteråt samt innan jag ska sova när jag flätar håret. Blir superlent och mjukt!! Rekommenderar verkligen❤️ Amikas alla produkter är mina favoriter för fukt till torrt hår. Dessutom doftar de supergott! 🙌
Har fått testa Amika superfruit star lightweight styling
Paloma
Beauty Pro
13/05/26-15:38
Ja asså ...ni kommer ihåg Ralph Lauren parfymen som vi fick testa förra året? Min man tappade bort den och vi hann aldrig skriva en recension men NU JÄVLA KOMMER DEN! Min man fick denna att testa och det blev hans nya favorit direkt! Den är kryddig och fräsch samtidigt som den har har mörka och träiga noter, den är inte som många andra Ralph Lauren parfymer som doftar friskt och citrus. Denna känns mycket mer elegant och passar den lite äldre åldersgruppen, till skillnad från Polo parfymerna. På min man doftar den väldigt mycket gran och sandelträ vilket han älskar, däremot tycker han att doften försvinner mycket snabbare än hans andra parfymer, den håller i cirka 4h. Kvar blir det en subtil doft av lavender och vanilj och det blir ofta som han måste skvätta på med mer. Doften är 10/10 och flaskan känns lyxig, däremot är kvaliteten av parfymen 4/10 just för hållbarheten.
Ja asså ...ni kommer ihåg Ralph Lauren parfymen som vi fick
Ralph's Club New York 60 ml
Viktoria
Beauty Star
13/05/26-12:55
Pssst… Kryddor, kryddor! Jag har fått testa Milton Brown Re-charge Black Pepper EdP Travel Case Refill. En varm och kraftfull, men samtidigt citrusfräsch doft, som öppnar med generöst med svartpeppar, kardemumma, bergamott, trä och läder. Efter åtta timmar återstår fortfarande aromatiska, varma och fräscha doftspår, med mer blommig rosépeppar och lavendel än öppningens varma kryddor. Den här godingen är sensuell till min kväll och mer fräsch på min man, dygnet runt. Mums!
Pssst… Kryddor, kryddor! Jag har fått testa Milton Brown
Re-Charge Black Pepper Eau de Parfum Travel Case Refill 7,5 ml
Angelica
Beauty Pro
13/05/26-11:45
Beauty test😍 Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant är verkligen en sådan produkt jag alltid måste ha i mitt badrumsskåp. Den gör huden så mycket jämnare, klarare och ger ett fint glow utan att kännas för hård. Jag märker stor skillnad på porer, småplitor och hudens struktur när jag använder den regelbundet. Den lätta flytande formulan med salicylsyra exfolierar skonsamt men effektivt och lämnar huden mjuk och fräsch. Perfekt både när huden känns glåmig eller när man vill hålla orenheter och tilltäppta porer under kontroll. En riktig favorit som jag alltid återkommer till!
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Rakel
Beauty Pro
13/05/26-11:26
Beauty test review av Anastasia Beverly Hills Archibrow brow pencil 🤎 Denna brynpenna från Anastasia Beverly Hills är den penna med absolut tunnast spets som jag prövat. Det gör den väldigt lätt att kontrollera och ger otroliga fina och brynliknande strån. Jag föredrar att använda den tillsammans med en annan bryn produkt för att inte ”slösa” upp denna på hela brynet då pennan framförallt briljerar på att göra detaljer. Framförallt om man har bryn som behöver mer ifyllning eller föredrar tydligare markerade ögonbryn kan man vilja använda denna tillsammans med en annan produkt. Med pennan kan jag göra super fina smala och naturliga streck, som ingen annan bryn penna jag testat tidigare. En nackdel är dock att jag tyvärr upplevt att den inte håller riktigt lika bra på huden som andra brynpennor från ABH. Men trots det har det varit väldigt kul att testa denna penna och jag kommer absolut fortsätta använda den i framtiden 😍
Emma
Beauty Star
13/05/26-09:51
Jag har fått testa N°8 Retinoate Eye Patch från Verso. Jag provade dessa på morgonen och efter att de legat i rumstemperatur. Lätt att påföra, ingen stark doft och höll sig bra på huden! Jag kan uppfatta vissa eye patches som störande men dessa satt så bekvämt att jag glömde bort dom 🧖🏼‍♀️ Resultat, synesvärt mer pigga ögon och jag känner mig glowig/återfuktad! Linjerna känns plumpade och påsarna mindre. De två minus jag har är priset (lite väl häftigt för en engångsprodukt) samt att jag hade önskat något mer serum i patchesen. Kanske något att lyxa till med inför en fest eller ett annat speciellt tillfälle!
Jag har fått testa N°8 Retinoate Eye Patch från Verso.   Jag
N°8 Retinoate Eye Patch 1 pcs
Vian
Beauty Star
13/05/26-06:55
En av dom bästa deodoranterna, doften är perfekt och jaaa denna här mannen haft innan och han ÄLSKAR den!!!
En av dom bästa deodoranterna, doften är perfekt och jaaa
Boss Bottled Beyond Deodorant Stick
Alva
Beauty Pro
12/05/26-19:50
Jag har fått testa Bubble fresh start gel cleanser. Jag upplevde att den rengjorde huden väldigt bra och den gav en fräsch känsla direkt efter användning. Däremot tycker jag att huden kändes torr och stram efter användning vilket jag personligen inte uppskattade och inte är van vid. Överlag är det en effektiv rengöring men personligen väljer jag gärna en mer återfuktande cleanser.
Fresh Start Gel Cleanser 50 ml