Jag har inte lockat håret, fixat en snygg bränna eller målat naglarna i någon somrig färg för att vara redo inför midsommar. Jag har gjort laxröra. 😄 Men hur fin blev inte min lilla smörgåstårta för 4 pers?! 😍 Den var sinnessjukt god också. 🤤
Hoppas att ni alla har en härlig midsommarhelg var sig ni firar eller inte! ☀️🍓