/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Zahra
Beauty Star
21/05/26-21:11
Jag blev faktiskt positivt överraskad av Mario Badescu Aloe, Cucumber & Green Tea Facial Spray. Den känns superfräsch på huden och är perfekt när man behöver lite extra återfuktning under dagen. Jag gillar särskilt den svala känslan från gurkan och att sprayen är så lätt utan att huden känns kladdig efteråt. Jag brukar använda den både innan makeup och som en snabb uppfräschning under dagen. Dessutom doftar den milt och rent, vilket gör den extra härlig att använda.
Jag blev faktiskt positivt överraskad av Mario Badescu Aloe,
Aloe, Cucumber & Green Tea Facial Spray 118 ml
Alexa
Beauty Pro
21/05/26-19:25
Den slätar ner små hårstrån direkt och får håret att se mycket mer “slickat” och polerat ut. Det bästa är att den inte gör håret kladdigt eller fett, vilket jag har upplevt med liknande produkter. Den känns lätt i håret och man märker knappt att man har lagt i något. Doften är också riktigt bra, fräsch och inte för stark eller störig. Den är superenkel att använda, bara dra lite över de områden som har små strån som sticker upp.😍😍😍
Den slätar ner små hårstrån direkt och får håret att se
Danfeng
Beauty Pro
21/05/26-17:08
Den här unboxing-upplevelsen fick en liten oväntad twist. Jag trodde först att jag skulle få en helt annan produkt, men när jag öppnade paketet låg där i stället Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen. För en sekund hann jag till och med tänka: har de skickat fel till mig? 🙂 Men efter att ha testat den lite insåg jag att den faktiskt passar ganska bra för mig som har relativt små asiatiska ögon. Det mest utmärkande med brynpennan är att den är otroligt, otroligt tunn. Så tunn att det inte känns som att varje drag avgör allt, utan mer som att man “pluggar i” saknade hårstrån ett i taget. Det gör att brynen inte plötsligt ser tunga eller hårda ut, utan byggs upp gradvis och naturligt. I början går det lite långsamt att använda den, eftersom den inte riktigt är gjord för snabba bryn (stressade morgnar kan den nästan få en att vilja ge upp livet lite 😂), men när man väl vänjer sig blir den mer som ett precisionsverktyg för små korrigeringar – särskilt i ytterkanterna eller där brynen är glesa. Det som överraskade mig mest är att den inte tar över ögonmakeupen. För en ansiktsform med inte så stora ögon är det faktiskt ganska viktigt – annars kan brynen lätt bli så dominanta att hela ansiktet känns som att “det är brynen som pratar”. Helhetskänslan är helt enkelt att det ser ut som att man knappt sminkat sig, men ändå lite bättre än utan. Sammanfattningsvis: den här pennan är inte till för att “rita ögonbryn”, utan för att låtsas som att du redan har perfekt naturligt fylliga bryn.
Den här unboxing-upplevelsen fick en liten oväntad twist.
Microstroke Brow Pen Blonde
Mariam
Beauty Pro
21/05/26-13:57(redigerad den 21/05/26-19:31)
Jag har fått äran att testa Four Reasons Original Heat Shield, och här kommer min ärliga recension. Jag börjar med att berätta om vad jag har blivit positivt överraskad för detta är att när man sprayar, känns hårt väldigt fint, lätt, glansigt utan att göra det tungt. Det känns nästan som att man inte har har använt någon produkt i håret. Doften för mig känns som flesta hårsprayer gör (stark, kanske eftersom jag är känslig mot dofter) men det känns ändå fräscht. Enda nackdelen enligt mig om denna är att man inte kunde applicera innan hårfönen. Så denna kunde vara en värmeskydd mot hårfönen också och kunde vara en (All-In-One) produkt. Därför behövde jag applicera BB leave in treatment som jag har från Lernberg Stafsing, sen på torkade håret sprayade jag min Four Reasons Original Heat shield och jobbade med värmeverktyg igen för att få mitt önskade resultat på håret. Rekommenderar denna och ger ändå 4⭐️⭐️⭐️⭐️ för hairstyling för att håret känns lätt och glansigt. Resultatet syns på bilden 🤩⭐️
Jag har fått äran att testa Four Reasons Original Heat
Original Heat Shield 200 ml
Sreeja
Beauty Pro
21/05/26-13:08(redigerad den 21/05/26-13:09)
I've given the chance for testing Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid and honestly, I really liked how lightweight and fast-absorbing it feels on the skin. As someone with combination skin, slight texture, and a bit of pigmentation, I noticed my skin felt smoother and looked clearer after consistent use. It also helped reduce small bumps and made my pores look cleaner over time.  Pros: lightweight, non-sticky, smoothes texture, helps with clogged pores and gives a clearer glow.  Cons: the scent is a little medicinal/chemical at first, and if overused it can feel slightly drying on combination areas. Overall, a really effective exfoliant if used consistently and gradually.
I've given the chance for testing Paula's Choice Skin
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Ellinor
Beauty Star
21/05/26-12:28(redigerad den 21/05/26-12:35)
Här är min lite sena (inte haft möjlighet att testa för än nu) recension av final touch shimmering oil från hairlust ✨️ Den fungerade tyvärr inte så bra i mitt hår – det blev varken lika slätt eller återfuktat som med andra oljor, och glittret fastnade mest på händerna. På kroppen gjorde den sig däremot mycket bättre! Även om huden blev torr ganska snabbt igen, så satt skimret kvar jättefint. Denna kommer bli superfin i sommar! Plus & Minus: + ​Snygg förpackning och rimligt pris. + Ger ett jättefint skimmer på kroppen. - Måste skakas väldigt noga så att glittret blandas. - Ger inte tillräckligt med fukt för varken hår eller hud. Ett bra budgetalternativ för sommarglow på kroppen, men ingen succé för håret! Betyg: 3/5 ⭐️
Här är min lite sena (inte haft möjlighet att testa för än
Roy
Beauty Star
21/05/26-09:15
Premium deo som håller Gillar att det är stick istället för roll-on, känns torr direkt och jag har inte fått några märken på mörka tröjor. Doften är ganska stark precis när man tar på den men blir bättre efter en stund. Känner mest ingefära först sen mer mörk parfymig doft. Håller hela dagen för mig på jobbet. Lite dyr kanske men känns ändå bättre med premium deo.
Boss Bottled Beyond Deodorant Stick
Pia
Beauty Star
21/05/26-08:40
Blivit val att få testa Cashmeran Vanilla från Alyssa Ashley 🙏🏼 Blev positivt överraskad hur mjuk och behaglig denna var, älskar vaniljdoft 😍 Dock tycker jag doften passar bättre på höstkanten 🍁 Sen är flaskan smidig att ha med sig i sin väska för att lätt spraya på lite ny härlig doft 😍 Dessutom väldigt prisvärd, kan varmt rekommendera denna till er som älskar vaniljdoft 🙌🏼😍
Blivit val att få testa Cashmeran Vanilla från Alyssa Ashley
Cashmeran Vanilla Eau de Parfum 30 ml