/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Rola Yousuf
Beauty Star
23/05/26-16:02(redigerad den 23/05/26-16:03)
Denna gång fick jag testa SlickHair Hair Wax Stick! Tack Kicks! 🩷 Jag testade den i två dagar i rad för att få en bättre uppfattning om produkten, och överlag är jag väldigt nöjd. Den gör det den lovar och håller effektivt ner frissiga hårstrån utan att håret känns för hårt eller stelt. Jag testade den både innan träning och från morgon till kväll, och min slick back höll sig på plats hela dagen utan att behöva bättras på. Min mamma fick också testa den och hon blev så glad efter jobbet när hon kom hem och inte hade hårstrån som flyger runt 🙈🤍 Plus för ingredienserna: - Innehåller castorolja som hjälper till att vårda håret. - Innehåller bivax och candelillavax som ger bra stadga. - Solrosolja bidrar med extra näring och glans. Minus för ingredienser: - Eftersom den innehåller vax sitter den väldigt bra, men det innebär också att den kan vara lite svårare att tvätta ur håret jämfört med lättare stylingprodukter. Den enda nackdelen jag märkte var just att produkten behövde tvättas bort ordentligt efter användning, vilket tog lite extra tid. Samtidigt är det också en del av anledningen till att hållbarheten är så bra. Jag märkte också att man måste vara generös med produkten annars funkar den inte. Pris hos kicks: 249kr. Helt okej pris och jag kommer nog köpa igen!  Slutbetyg: 4,6/5 ⭐⭐️⭐️⭐️
Denna gång fick jag testa SlickHair Hair Wax Stick! Tack
Hair Wax Stick 50 g
Nathalie
Beauty Pro
23/05/26-14:38
Den här gången har jag fått testa Kylie Cosmetics Hybrid Blush i färgen Winter Kissed 2.0. 🩷 Om produkten Den här blushen ska smälta in i huden lika lätt som en flytande blush men ska också vara lika blurring som en puderblush. Den beskrivs som suede-like och viktlös, högpigmenterad, lättblendad och ha en "mistake-proof application". 🩷 Förpackning Den kommer i en söt liten ljusrosa dosa som har en ren och enkel design. Spegel på insidan av locket. Rätt intetsägande men jag tycker ändå att den är rätt fin! 🩷 Mina tankar Färgen Winter Kissed 2.0 är en jättefin kall rosa som passar mig med kall underton väldigt bra. Jag vet inte om jag skulle kalla just den här färgen för högpigmenterad, men visst finns pigmenten där! Den är relativt enkel att bygga upp om man vill ha en mer framträdande blush. Jag håller med om att den är väldigt lätt att använda och den ger fint blendade kanter så den känns liksom inte "skarp" väl på huden. Hållbarheten är också precis vad jag förväntar mig av en puderblush, varken mer eller mindre. Jag gillar verkligen att använda den här. Det är liksom härligt att applicera blushen och jag älskar den matta finishen! Trots att jag i vanliga fall bara använder flytande blush så kommer jag definitivt fortsätta använda den här och jag kan också tänka mig att köpa fler färger. Sammantaget så ger jag faktiskt Kylie Cosmetics Hybrid Blush 5/5 stjärnor för jag kan inte komma på något jag inte tycker om med den! (I min video vill jag visa hur den ser ut på huden och hur färgen byggs upp)
Hybrid Blush Slow Jam
Mimmi
Beauty Pro
23/05/26-13:15
Kylie Cosmetics Hybrid Blush i färgen Winter Kissed 353, 2.0 Har fått möjligheten att testa detta fantastiska Blush i en färg som jag tycker väldigt mycket om! Det är lätt att bygga upp och man får precis lagom mycket på borsten så att man inte får för mycket på en gång! Jag själv föredrar puder blush för att jag tycker det blir ett jämnare resultat och det är lättare att jobba med! Färgen på detta är i en fin ljus rosa nyans Som tycker är väldigt fin. Jag provade med solpuder under som jag gärna använder och tycker att färgen blir mer klar rosa när jag inte använder solpuder! Det är en söt förpackning med en spegel i locket och i en fin rosa färg. Kylie Cosmetics är verkligen ett märke jag gillar och kan tänka mig fler blush i andra nyanser! Detta blush får 5/5 av mig Tack snälla Kicks för att jag fick möjligheten att testa denna fina produkt!
Kylie Cosmetics  Hybrid Blush i färgen Winter Kissed 353,
Hybrid Blush Slow Jam
Susanne
Beauty Pro
23/05/26-11:44
Har blivit utvald att få testa Slickhair, Slick Stick Anti Flyaway Hair Wand. 🌸 Mycket smidigt att applicera, gör vad den ska, räcker med 1-2 drag på stråna för att hålla dom på plats. Håret känns inte och ser inte fettigt/smutsigt ut efter applicering, gör inte håret stelt. 🌸 Bra borste, med både kort och långa strån. 🌸 Hållbarheten är toppen. En applicering har hållt hela dagen och kvällen. Många timmar ute i både solsken och duggregn. 🌸 Doften är så god och fräsch.
Har blivit utvald att få testa Slickhair, Slick Stick Anti
Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand 10 ml
Marina
Beauty Pro
23/05/26-11:23
“Min hud ser så mycket friskare ut!” Jag har använt Weleda Skin Food 💚 i några dagar nu och är verkligen imponerad. Krämen är superåterfuktande utan att irritera huden och passar perfekt när huden känns torr eller glåmig. Jag använder den både i ansiktet och på torra områden som händer och armbågar. Den ger ett fint naturligt glow och huden känns mjuk hela dagen. Plus för den fräscha naturliga doften och att lite produkt räcker länge. Perfekt som nattkräm eller innan smink för extra lyster. Rekommenderas verkligen till dig som vill ha återfuktad och glowig hud! ✨
“Min hud ser så mycket friskare ut!”  Jag har använt Weleda
Skin Food 30 ml
Emmie
Beauty Pro
23/05/26-10:49
Jag har fått testa Four Reasons Original Heat Shield 🌸 Produkten beskrivs som en värmeskyddande spray som skyddar håret vid styling med värmeverktyg. Ger lätt stadga för enklare styling och hjälper till att hålla frisyren på plats länge. Skyddar även mot luftfuktighet och UV-strålar, samtidigt som vårdande extrakt från persikoblomma och solros hjälper till att stärka håret. Måste säga att jag blev förvånad när jag läser på flaskan att det står att produkten ska användas på torrt hår. Jag använder alltid värmeskydd i blött hår efter dusch innan hårfön och styling med andra värmeverktyg så det var inte alls vad jag hade tänkt mig. Produkten känns som ett hårspray och doften är en typisk hårspraysdoft, tyvärr ingen wow vad gott den luktar doft. Hållbarheten är graderad till 2 av 5 vilket jag tycker är lite för mig som har ett långt och glansigt hår där lockar och styling lätt släpper och går ut. Håret känns inte stelt eller strävt när man har sprayat produkten och jag tycker om att den skyddar mot UV-strålar och ett plus är att den även ska stärka håret. Nja jag föredrar ett värmeskydd som man kan applicera i blött hår efter tvätt och när det gäller hårspray ett med bra stadga och hållbarhet. Jag tycker också att det finns så många hårprodukter som doftar fantastiskt vilket den här tyvärr inte gör enligt mig så den här blir ingen ny favorit och inget nytt köp när denna är slut. Tack KICKS för att jag har fått testa denna! ❤️
Jag har fått testa Four Reasons Original Heat Shield 🌸
Original Heat Shield 200 ml
Chuchu
Beauty Pro
23/05/26-09:16(redigerad den 23/05/26-09:16)
Tack KICKS för att jag fick testa Heat Shield från Four Reasons ♥️ Om vi börjar med doften så är det en ganska igenkännlig, klassisk hårspraysdoft. Jag gillar det, men för känsliga kan den upplevas lite stark i början, även om den lägger sig snabbt. Sprayfunktionen är behaglig och ger en jämn, fin mist över håret..vilket är satisfying, haha. Håret känns inte stelt utan mjukt och följsamt, vilket passar med att styrkan ligger på 2 av 10.   Produkten ska skydda mot värme, UV-strålar och fukt, men jag blir lite förvirrad kring användningen? På flaskan står det “spraya i torrt hår”, medan den marknadsförs som värmeskydd och hemsidan säger innan styling.. det blir otydligt när den faktiskt ska användas i ens hårvårdsrutin. Jag har därför använt den efter värmebehandling och haft ett annat värmeskydd innan, och det funkade fint. Oavsett känns håret lent, luftigt och lite glansigt utan att tyngas ner. Pris: just nu 120 kr på KICKS, absolut prisvärt för 200 ml. Betyg: 3/5, främst pga otydlig användning. TACK igen KICKS för möjligheten att testa 🥰
Tack KICKS för att jag fick testa Heat Shield från Four
ZiiZii
Beauty Pro
23/05/26-08:50
Four Reasons Heat Shield review!  Tack kicks för att ni valde mig att testa den här produkten! ❤️ Först och främst gillar jag faktiskt att det är en spray flaska så att man inte tar mycket produkt i onödan utan sprayar direkt på håret utan kladd. Superenkel användning av flaskan. Gillar doften älskar att den doftar gott! Extra plus är att den är vegan vilket är superbra med. 🌱 Produkten kan användas både på torrt och fuktigt hår vilket jag tycker är så bra eftersom man kan då använda den när som! Perfekt också att den skyddar mot uv strålar och luftfuktighet med och inte bara värme! Använde den ett par gånger innan fön på 80% fuktigt hår och funkade perfekt som den ska! 😍 Rekommenderar den starkt! Den får fem stjärnor ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ av mig!
Four Reasons Heat Shield review!  Tack kicks för att ni