/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Mariam
Beauty Pro
21/05/26-13:57(redigerad den 21/05/26-19:31)
Jag har fått äran att testa Four Reasons Original Heat Shield, och här kommer min ärliga recension. Jag börjar med att berätta om vad jag har blivit positivt överraskad för detta är att när man sprayar, känns hårt väldigt fint, lätt, glansigt utan att göra det tungt. Det känns nästan som att man inte har har använt någon produkt i håret. Doften för mig känns som flesta hårsprayer gör (stark, kanske eftersom jag är känslig mot dofter) men det känns ändå fräscht. Enda nackdelen enligt mig om denna är att man inte kunde applicera innan hårfönen. Så denna kunde vara en värmeskydd mot hårfönen också och kunde vara en (All-In-One) produkt. Därför behövde jag applicera BB leave in treatment som jag har från Lernberg Stafsing, sen på torkade håret sprayade jag min Four Reasons Original Heat shield och jobbade med värmeverktyg igen för att få mitt önskade resultat på håret. Rekommenderar denna och ger ändå 4⭐️⭐️⭐️⭐️ för hairstyling för att håret känns lätt och glansigt. Resultatet syns på bilden 🤩⭐️
Jag har fått äran att testa Four Reasons Original Heat
Original Heat Shield 200 ml
Sreeja
Beauty Pro
21/05/26-13:08(redigerad den 21/05/26-13:09)
I've given the chance for testing Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid and honestly, I really liked how lightweight and fast-absorbing it feels on the skin. As someone with combination skin, slight texture, and a bit of pigmentation, I noticed my skin felt smoother and looked clearer after consistent use. It also helped reduce small bumps and made my pores look cleaner over time.  Pros: lightweight, non-sticky, smoothes texture, helps with clogged pores and gives a clearer glow.  Cons: the scent is a little medicinal/chemical at first, and if overused it can feel slightly drying on combination areas. Overall, a really effective exfoliant if used consistently and gradually.
I've given the chance for testing Paula's Choice Skin
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Ellinor
Beauty Star
21/05/26-12:28(redigerad den 21/05/26-12:35)
Här är min lite sena (inte haft möjlighet att testa för än nu) recension av final touch shimmering oil från hairlust ✨️ Den fungerade tyvärr inte så bra i mitt hår – det blev varken lika slätt eller återfuktat som med andra oljor, och glittret fastnade mest på händerna. På kroppen gjorde den sig däremot mycket bättre! Även om huden blev torr ganska snabbt igen, så satt skimret kvar jättefint. Denna kommer bli superfin i sommar! Plus & Minus: + ​Snygg förpackning och rimligt pris. + Ger ett jättefint skimmer på kroppen. - Måste skakas väldigt noga så att glittret blandas. - Ger inte tillräckligt med fukt för varken hår eller hud. Ett bra budgetalternativ för sommarglow på kroppen, men ingen succé för håret! Betyg: 3/5 ⭐️
Här är min lite sena (inte haft möjlighet att testa för än
Roy
Beauty Star
21/05/26-09:15
Premium deo som håller Gillar att det är stick istället för roll-on, känns torr direkt och jag har inte fått några märken på mörka tröjor. Doften är ganska stark precis när man tar på den men blir bättre efter en stund. Känner mest ingefära först sen mer mörk parfymig doft. Håller hela dagen för mig på jobbet. Lite dyr kanske men känns ändå bättre med premium deo.
Boss Bottled Beyond Deodorant Stick
Pia
Beauty Star
21/05/26-08:40
Blivit val att få testa Cashmeran Vanilla från Alyssa Ashley 🙏🏼 Blev positivt överraskad hur mjuk och behaglig denna var, älskar vaniljdoft 😍 Dock tycker jag doften passar bättre på höstkanten 🍁 Sen är flaskan smidig att ha med sig i sin väska för att lätt spraya på lite ny härlig doft 😍 Dessutom väldigt prisvärd, kan varmt rekommendera denna till er som älskar vaniljdoft 🙌🏼😍
Blivit val att få testa Cashmeran Vanilla från Alyssa Ashley
Cashmeran Vanilla Eau de Parfum 30 ml
Karolina
Beauty Pro
21/05/26-08:11
Jag har fått hem Klairs ”Supple Preparation Facial Toner” 30ml som jag nu testat ett par veckor. Min hy är fet och blir lätt oljig. Tonern är lätt i konsistens och på ansiktet. Något jag själv föredrar som har en fetare hudtyp. Den är doftfri och mild mot huden. Tar lätt bort smuts från ansiktet och förbereder ansiktet för annan hudvård. Jag använder den som ett första steg innan annan hudvård på morgon och även ibland på kvällen. Ger en återfuktande, fräsch känsla. Jag har testat att applicerat den med både pads och händerna i ansiktet. Det jag märker av är att den är MYCKET drygare om man applicerar med händerna i ansiktet. Priset är rimligt för produkten och jag kommer köpa om den!⭐️
Jag har fått hem Klairs ”Supple Preparation Facial Toner”
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Frida
Beauty Pro
21/05/26-07:05
Jag har fått äran att testa euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women och ska nu säga vad jag tycker om den. 💗Förpackning (för miniparfymen)💗 Enkel och fin design, som jag mest gillar för jag tycker den rosa färgen på parfymen är så fin. Smidig att ha med sig i väskan. Det enda negativa är att jag tycker sprayen är lite för aggressiv. 🌸Doft och hållbarhet🌸 Toppnoter: Bärnsten, Ambrette Hjärtnoter: Orkidé Basnoter: Vanilj, mysk, mossa Det första jag känner när jag sprayar är en pudrig och blommig (och nästan lite sockrig) doft. Jag älskar pudriga dofter men brukar i regel inte gilla blommiga parfymer, men denna gillade jag dock. Efter en stund träder vaniljen och mysken, som jag tyckte mycket om, då jag vanligtvis gillar vanilj och mysk. Tycker doften är magisk från början till slut.✨ För mig håller den ungefär en halvdag, vilket jag tycker är helt okej. Måttlig hållbarhet som man varken kan klaga på eller skryta om. ☀️Vilka tillfällen passar den till?☀️ Jag tycker den passar bäst som vardagsparfym men hade dock lätt kunnat använda den till finare evenemang också😅 Så det är egentligen en all-aroundparfym vad gäller tillfällen att ha den till, även om jag mest kommer använda den till vardags. Vad gäller årstid så hade jag endast använt den under vår/sommar. 🩷Min generella åsikt🩷 Jag gillade verkligen allt med denhär parfymen vilket jag var chockad över då det finns väldigt få parfymer som faller mig i smaken. Denna kommer jag med säkerhet köpa om.
Jag har fått äran att testa euphoria magnetic elixir Parfum
euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women 100 ml
Amanda
Beauty Pro
21/05/26-05:59
Efter att inte ha sökt något att testa på länge så blev jag lockad att ansöka om denna! Jag har fått förmånen att testa Hybrid Blish från Kylie Cosmetics. Fick till min stora glädje nyansen Winter Kissed 2.0, som jag även kollat lite på tidigare. Är utomlands denna vecka så har haft bra tillfällen att få testa den både i värme och svala kvällar och den har inte gjort mig besviken. Lätt att jobba med, lätt att bygga upp och ett hållbart och snyggt resultat. Gillar verkligen formulan som varken är krämig eller pudrig utan är ett perfekt mellanting. Kan verkligen rekommendera denna!
Efter att inte ha sökt något att testa på länge så blev jag
Hybrid Blush Slow Jam