/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Amanda
Beauty Pro
19/01/26-14:27
Dagens look med fokus på att öppna upp ögat och därmed se
Dagens look med fokus på att öppna upp ögat och därmed se piggare ut. Måndagar är alltid kämpiga. Hade velat ha nån krämig liten penna som är rätt smal i spetsen för att komma in mellan fransarna på ett enkelt sätt. Nån som har tips? Fick köra med en crayon från LH Cosmetics idag.
Crayon Brown
Linn
Beauty Pro
19/01/26-08:15(redigerad den 19/01/26-08:30)
⚫️Dagens look⚫️  Jag tycker att jag börjar se lite resultat
⚫️Dagens look⚫️ Jag tycker att jag börjar se lite resultat av XLash Eyelash Serum!
Gen Nude Cheek Duo Gift Box
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Glued Waterresistant Spiking Gel 150 ml
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Eyelash Serum 3 ml
Linda-Marie
Beauty Pro
19/01/26-06:34(redigerad den 19/01/26-10:46)
Ganska enkel look! Med min nya palett, har varit sjuk länge
Ganska enkel look! Med min nya palett, har varit sjuk länge och orken och inspirationen har inte riktigt funnits där. Tänkte om det är några här inne som skulle vilja köra ett tema snart med mig ? 😻✨
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift Mini Mascara 01 Total Black
Suede Powder Blush Matte Sundress Szn
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Meryem Hassek
Beauty Pro
18/01/26-19:39
Kim
Beauty Pro
18/01/26-09:44(redigerad den 18/01/26-13:55)
First impression makethemake carnuba stick från Makethemake.
First impression makethemake carnuba stick från Makethemake. Älskar det! Färgen är Petal Pink. Blushsidan kunde gett lite mer färg payoff men highlightern blir sådär riktigt svettigt fin 💫 Jag kom över en video på tiktok som pratade om the enhanced bronzed makeuplook. Kände att jag ville testa min egen tolkning och här är resultatet. Kände mig fin i det och det känns lagom naturligt men ändå att man förstärkt ens naturliga skuggor. Det är även en mini, mini vinge i slutet av ögat gjort med en brun skugga och snedskuren pensel. På läpparna lipliner från Beautyact i färgen back to basic och Nars afterglow lip balm i orgasm.
Linn
Beauty Pro
18/01/26-08:56(redigerad den 18/01/26-09:00)
❄️Dagens look❄️  Jag inspirerades av parfymen Givenchy
❄️Dagens look❄️ Jag inspirerades av parfymen Givenchy L’Interdit Intense Absolu EdP. Tyvärr strular taggningen fortfarande.
L'Interdit Intense Absolu Eau de Parfum 80 ml
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Born This Way Super Coverage Concealer Sable
Gen Nude Cheek Duo Gift Box
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Sotnosen
Beauty Pro
17/01/26-22:12
Look of the day 😍 Har haft en fantastiskt rolig dag idag 💕
Look of the day 😍 Har haft en fantastiskt rolig dag idag 💕 varit på revy och sett Johan Glans, Henrik Dorsin och Vanna Rosenberg ~ tur det finns vattenfast mascara! Skrattat så tårarna runnit 😘
Hypnôse Doll Eyes Mascara Waterproof 01 Black
Nathalie
Beauty Pro
17/01/26-19:57
Look of the day  "Jag gör något enkelt idag" tänkte jag.
Look of the day "Jag gör något enkelt idag" tänkte jag. Valde en ögonskuggepalett jag ville jobba med, en gammal från Make Up Store, och de färgerna som talade till mig idag var inte några enkla färger. Skulle använda skimmer ur den också men blev missnöjd med resultatet så allt glitter står Glossgods för. Övervägde en mer neutral läpp till men det kändes för tråkigt så färgglatt fick det bli! Gjorde mina ögonbryn annorlunda idag, blev jättenöjd med det ena men det andra blev inte lika bra. Det roligaste var att jag då kunde utnyttja min ögonbrynsgel från Gosh som jag fick som testprodukt och trodde att jag inte skulle använda igen. Kul tycker jag! Kunde inte tagga allt och inte rätt färger
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 4.5 Neutral Deep Brown
Brow Lift Lamination Gel 002 Dark Brown