/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Siri
Beauty Star
07/09/26-16:45
Dagens enkla make-up, enligt mig behövs knappt någon bas när
Dagens enkla make-up, enligt mig behövs knappt någon bas när man har fin färg. Jag fuskar mig några nyanser mer gyllene med hjälp av de taggade produkterna 🥰
Coconut Water Tan Mist Face 100 ml
Iconic Face Kit Medium/Dark
Full Face Powder Brush No 100
Angelica
Beauty Pro
07/09/26-13:08
Dagens look 🍂  Känner att sommarens färg är påväg att
Dagens look 🍂 Känner att sommarens färg är påväg att släppa, dags för mig att börja med ljusare nyanser på basen. Har även testat Lash Idole Curl Goddess i denna sminkning men det kommer en egen recension för den.
Viva La Juicy Eau de Parfum 30 ml
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Mocha
The Bronze Stick 35 Warm Bronze
Mimmi
Beauty Pro
07/09/26-12:48
Dagens look 🤎 Testar Milk tint igen och denna gång testade
Dagens look 🤎 Testar Milk tint igen och denna gång testade jag med setting Powder från ICONIC London!
Hydro Grip Gel Tint 15
Velvet Blur Translucent Setting Powder 10 g
Camo Liquid Bronzer & Contour 5 Medium
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Forever Babe Eyeshadow Palette Iconic Nudes
Lip Cheat 90S Pink
Lip Lustre Pillow Talk
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Siri
Beauty Star
07/09/26-11:57
Måste få slå ett slag för depends gel iq, äntligen mastrat
Måste få slå ett slag för depends gel iq, äntligen mastrat en preppteknik som funkar perfekt för mig!  Till dessa naglar har jag använt: samtliga produkter nedan för prepp/avslutning, base+top coat samt färgerna less, but better (bas) och pure white till fransken. Är helt besatt av detta set för övrigt 🥹😮‍💨
Klicka på ett alternativ för att rösta
Älskar du naglarna?
8Bidrag
Ja!!!😍
Nej…❤️‍🩹
Gel iQ Nail Polish Base Coat
Gel iQ Nail Polish Pre-Cleanser Step 1 35 ml
Gel iQ Nail Polish High Shine Cleanser Step 5 35 ml
Gel iQ Nail Polish 1999 Top Coat Step
Gel iQ Nail Polish Start Kit
Siri
Beauty Star
07/09/26-11:48
Vill bara hojta till ifall någon skulle ha missat denna
Vill bara hojta till ifall någon skulle ha missat denna underbaring! Använder dels mellan varje steg av ögonskuggning samt dubbelt lager i hela ansiktet vid färdig make. På bilderna ser ni mig med ett dygns gammalt smink (förlåt alla hudvårdsgudar…) och ja, jag behöver inte säga så mycket mer. Detta är en produkt som för resten av livet kommer att finnas i min sminkrutin. Löp och köp!
Ready Set Fix Setting Spray Travel Size 50 ml
Maribelle
Beauty Pro
07/09/26-10:36
Lip of the day! Det blev en look utan läppglans idag vilket
Lip of the day! Det blev en look utan läppglans idag vilket är sällsynt för mig! Jag använde läppennorna Sephora pink frosting och Morphe Rock steady!
Virre
Beauty Pro
07/09/26-09:10(redigerad den 07/09/26-10:53)
Dagens look med Moira -Zora och testmascaran. Testar
Dagens look med Moira -Zora och testmascaran. Testar mascaran med Lancõmes primer under idag. Både blush, concealer & läpp är Tarte.
Supernova Multichrome Gel Liner 008 Zora
Tinted Oleo-Serum Foundation 10
Infinity Brow Pen Greige
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Cils Booster XL Mascara Primer
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
Linda-Marie
Beauty Pro
07/09/26-08:58
Dagens look! Är lite enklare sminkningar nu pga mitt smink
Dagens look! Är lite enklare sminkningar nu pga mitt smink är inte framme. Kommer inlägg om det senare 🤪. Kommer roligare och mer inspirerande looks snart lovar @Nikki 😻😉
Supernova Multichrome Gel Liner 014 Prismatica