/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Bedur
Beauty Pro
14/01/24-20:33
🌬️🍪Recension: efter att ha använt denna några gånger kan jag dela med mig av mina tankar till er! Konsistensen är som sufflé först av allt och bara glider på ansiktet. Kolen aktiveras när jag masserat in den, sedan låter jag den sitta 10 min. Med salicylsyra är den bra och skonsam för min oljiga/akne och känsliga hy. Resultatet blev en slätare hud med mindre synliga porer. 7/10🍪🌬️
🌬️🍪Recension: efter att ha använt denna några gånger kan
jossan
Beauty Pro
14/01/24-19:54
Hej, har någon ett bra tips på ett ögonbrynsgel som håller uppe ögonbrynshåren hela dagen utan att bli som vita flagor. Har testat nyx control freak eyebrow gel, och tycker om den men den håller inte särskilt länge på mig.
Nikki
Beauty Pro
14/01/24-11:07 (redigerad den 14/01/24-11:09)
💅 Mitt Beautylöfte 2024 💅 Hur man mår speglar sig i både ansikte och hår. Så mitt löfte handlar mer om att försöka ta hand om mig själv ännu bättre än om ren yta. Min hudvård slarvar jag aldrig med och det är jag stolt över att kunna säga. Men att tillbringa mer tid ute i naturen ska jag försöka prioritera och att få en timme mer sömn per natt skulle ju vara en dröm. Men förutom mer FRISK LUFT och SÖMN så ska jag också försöka lägga lite mer tid och omtanke på mina naglar. Har köpt flera fina nagellack de senaste månaderna som jag är dålig på att använda så det får bli mitt skönhetslöfte. Samt att använda nagelolja mer regelbundet. Vårdar både sköra vinternaglar och torra nagelband.
💅 Mitt Beautylöfte 2024 💅  Hur man mår speglar sig i både
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
jossan
Beauty Pro
14/01/24-08:57
Hej! jag har hört bra saker om nyx bare with me concealer serum. Har ganska torr hud och tycker därför den verkar bra för att den ska vara som ett återfuktande serum samtidigt som smink. Har någon testat den, vad tycker ni?
jossan
Beauty Pro
14/01/24-08:38
Kan någon rekommendera en foundation som ger ett dewy resultat och inte för täckande, samt fungerar bra på torr hud. Helst inte för dyr heller, tack på förhand ❤️
Ramina
Beauty Pro
14/01/24-01:55 (redigerad den 14/01/24-02:08)
IN LOVE WITH THIS LOOK 💚 Jag älskar verkligen ögonskugga och att leka med olika färger och stilar 🤩 rekommenderar Morphe paletten, så otroligt fina och pigmenterade färger! 👏🏽
Ramina
Beauty Pro
14/01/24-01:22 (redigerad den 14/01/24-01:27)
NÅGRA FAVORITER 🌱🖤 BeautyAct  SWIPE ->  Vilka är era favoriter från beautyact?  Dela gärna med er! 🤩
NÅGRA FAVORITER 🌱🖤 BeautyAct   SWIPE -> 
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
13/01/24-22:34
Älskar shimriga, glittriga skuggor med en PASSION!! Lh Cosmetics sparkl är chefs kisses🫡  Min favorit nyans är tease (blåa) men är så sugen på den allra nyaste nyansen! Vilken är er favorit?
Älskar shimriga, glittriga skuggor med en PASSION!! Lh